abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 15 januari 2021 @ 23:49:48 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_197437127
Omdat ik vanavond zin had in een hersenloze film ging ik de streamingdiensten af. Bij Amazon kwam ik een film tegen met de veelbelovende titel Werewolves of the Third Reich, precies het soort bagger waar ik aan toe was ^O^ Voor de zekerheid even op IMDB gekeken. De film krijgt een 2,6 ( ^O^ ) en heeft de volgende synopsis

quote:
In Germany at the height of World War II, a ragtag group of American soldiers discover Doctor Mengele's diabolical plan to create an unstoppable army of Nazi werewolves.
Klinkt goed toch? Postertje erbij met een domme slogan en de voortekenen zijn goed



Komen er in die hele teringfilm maar twee naziweerwolven voor! :( Twee! Het absolute minimum om recht te doen aan het meervoud in de titel. En dan zien ze er ook nog eens niet uit. Dit is een van de twee weerwolven, na de transformatie.



Voor de transformatie was het overigens de vrouw van Josef Mengele. En doen die weerwolven dan wat boeiends? Nee :( Ze komen het lab waar ze gemaakt zijn niet eens uit en worden daar doodgeschoten. En de rest van de film is ook bagger :(

Klacht: te weinig naziweerwolven in naziweerwolffilm
Klacht 2: de naziweerwolven die er zijn doen niets leuks
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:57:14 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197437200
Ik ben dan wel geen Moderator / KerstCrewQuizWinner maar ik vertrouw er op dat je klacht terecht is. Overigens ben ik niet voornemens deze film te gaan zien omdat ik Giant Pedo Shark versus Ugly Sucking Crocodile de voorkeur geef op mijn filmavond.
pi_197437355
Soms wil je inderdaad een film zien in de hoop dat het zo slecht is dat het juist weer grappig wordt. In de realiteit zijn dit soort films 9 op de 10 keer wel gewoon barslecht :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 januari 2021 @ 00:15:04 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_197437391
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Soms wil je inderdaad een film zien in de hoop dat het zo slecht is dat het juist weer grappig wordt. In de realiteit zijn dit soort films 9 op de 10 keer wel gewoon barslecht :P
Vaak wel, maar met bijvoorbeeld Dead Snow en Iron Sky heb ik me prima geamuseerd :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 00:21:15 #5
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197437459
Schijtirritant zo'n lekkere cover en dan zo'n baggerfilm.
pi_197437636
Dat had je vroeger ook altijd met games. Hele mooie hoes en dan was het spel anderhalve pixel.
pi_197439451
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
Omdat ik vanavond zin had in een hersenloze film ging ik de streamingdiensten af. Bij Amazon kwam ik een film tegen met de veelbelovende titel Werewolves of the Third Reich, precies het soort bagger waar ik aan toe was ^O^ Voor de zekerheid even op IMDB gekeken. De film krijgt een 2,6 ( ^O^ ) en heeft de volgende synopsis
[..]

Klinkt goed toch? Postertje erbij met een domme slogan en de voortekenen zijn goed

[ afbeelding ]

Komen er in die hele teringfilm maar twee naziweerwolven voor! :( Twee! Het absolute minimum om recht te doen aan het meervoud in de titel. En dan zien ze er ook nog eens niet uit. Dit is een van de twee weerwolven, na de transformatie.

[ afbeelding ]

Voor de transformatie was het overigens de vrouw van Josef Mengele. En doen die weerwolven dan wat boeiends? Nee :( Ze komen het lab waar ze gemaakt zijn niet eens uit en worden daar doodgeschoten. En de rest van de film is ook bagger :(

Klacht: te weinig naziweerwolven in naziweerwolffilm
Klacht 2: de naziweerwolven die er zijn doen niets leuks
Er zijn helaas maar weinig schappelijke weerwolf films.
Dog Soldiers, American Werewolf in Paris, van Helsing en Ginger Snaps zijn zo'n beetje de leukste. Het lijstje met slechte weerwolf films is vele malen langer.

Terechte klacht. Weerwolf films kun je ook niet maken met een klein budget, wat bijvoorbeeld met vampier films makkelijker is, omdat je niet met al die makeup effecten zit.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:47:41 #8
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197439579
Deels terechte klacht, maar je moet zelf ook iets verder kijken dan het imdb cijfer. Als je had gelezen waarom mensen de film slecht vonden, had je geweten dat er nauwelijks naziweerwolven in voorkomen en de film niet grappig slecht, maar gewoon slecht is.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 januari 2021 @ 09:05:34 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_197439725
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Deels terechte klacht, maar je moet zelf ook iets verder kijken dan het imdb cijfer. Als je had gelezen waarom mensen de film slecht vonden, had je geweten dat er nauwelijks naziweerwolven in voorkomen en de film niet grappig slecht, maar gewoon slecht is.
True, maar dan is het risico op spoilers ook vrij groot
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')