Ach jeez. Hoe maak je van een knappe man wen lilleke. Die eerste danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:24 schreef Dave het volgende:
Voor de baardliefhebbers, binnenkort in de mode: de monkey tail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer voorbeelden voor als je weer naar de barbier mag.
Met een 4-persoons huishouden stapelt de was zich op als een malle en kan ik ‘t niet meer kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja hoezo? Heb je vóór maandag écht kleren nodig dan?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
@:redefine ik heb gisteren geleerd dat Dirkjan onze leeftijd heeft
[ afbeelding ]
Heb je overwogen om mensen uit het huishouden te verwijderen, eventueel via een loting?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met een 4-persoons huishouden stapelt de was zich op als een malle en kan ik ‘t niet meer kwijt.
Bovendien wil ik opmerkingen als: ‘ik heb geen onderbroeken meer’ vermijden![]()
Vanavond Brigitte
Het geeft niet IJs, ik accepteer je gebreken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het gaat om de perceptie van ons als groep. En ik, als kwetsbaarste qua beeldvorming omtrent dit onderwerp verwacht solidariteit!
Is dit je eigen creatie? Of moet ik de plagiaatpolitie op je af sturen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sneeuw
Wit, dwarrelig, zachte pracht.
Naar beneden, vlokjes, sneller!
Kus mijn huid met tintelingen
en blijf nog even liggen.
NEE.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:24 schreef Dave het volgende:
Voor de baardliefhebbers, binnenkort in de mode: de monkey tail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer voorbeelden voor als je weer naar de barbier mag.
Haha eigen creatie!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dit je eigen creatie? Of moet ik de plagiaatpolitie op je af sturen?
Nu koffie drinken en knackebrod eten. Heel gewaagd met een plakje kaas erop.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:40 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!! Hoe hebben we allemaal geslapen en wat zijn de plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er schuilt een dichter in je.
En ja, etdeef, humorrrrrr.
Dus geheel tegen jouw ritme in moet je vriend vandaag boodschappen doen. Daar komt het op neerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu koffie drinken en knackebrod eten. Heel gewaagd met een plakje kaas erop.
Verder een beetje hetzelfde als @:georgem , maar dan niet de hond uitlaten want die hebben we niet.
Beetje poetsen, beetje wassen, schaatsen kijken.
En geheel tegen ons ritme in moeten we vandaag al boodschappen doen in plaats van morgenochtend, want dan komen broer en zijn gezin koffiedrinken. Die boodschappen gaat mijn vriend doen, al weet hij dat nog niet.
@GeorgeM of om meer onderbroeken aan te schaffen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je overwogen om mensen uit het huishouden te verwijderen, eventueel via een loting?
Ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus geheel tegen jouw ritme in moet je vriend vandaag boodschappen doen. Daar komt het op neer
Goeiiemorgen! Goed geslapen maar had nét wat langer gemogen nog. En ik ga vandaag behang van de muur slopen in het nieuwe huisquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:40 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!! Hoe hebben we allemaal geslapen en wat zijn de plannen voor vandaag?
Ja. Meerdere keren alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je overwogen om mensen uit het huishouden te verwijderen, eventueel via een loting?
Altijd al geweten dat het een goed mens wasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
@:redefine ik heb gisteren geleerd dat Dirkjan onze leeftijd heeft
[ afbeelding ]
NJETquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Goeiiemorgen! Goed geslapen maar had nét wat langer gemogen nog. En ik ga vandaag behang van de muur slopen in het nieuwe huis.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Goeiiemorgen! Goed geslapen maar had nét wat langer gemogen nog. En ik ga vandaag behang van de muur slopen in het nieuwe huis.
Maar de Hema is dichtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:georgem of om meer onderbroeken aan te schaffen?
Hup MMF!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu koffie drinken en knackebrod eten. Heel gewaagd met een plakje kaas erop.
Verder een beetje hetzelfde als @:georgem , maar dan niet de hond uitlaten want die hebben we niet.
Beetje poetsen, beetje wassen, schaatsen kijken.
En geheel tegen ons ritme in moeten we vandaag al boodschappen doen in plaats van morgenochtend, want dan komen broer en zijn gezin koffiedrinken. Die boodschappen gaat mijn vriend doen, al weet hij dat nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |