abonnement Unibet Coolblue
pi_197436973
Ik ga duiken mensen, :W
pi_197436975
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ik vind mijn collega gewoon een mietje, ze hadden net een jaartje iets :')
Mja, kan, als hij echt hoteldebotel was.

Ik ben er ook wel eens letterlijk ziek van geweest. Niet dat ik me toen ziek meldde, maar ik liep wel gewoon letterlijk te zwalken op het werk met wallen tot op m'n knieën.
"Jezus Grrrrrrrr, gaat het wel?"
-"Ja hoor! Niks aan de hand!"

En ondertussen overal een puinhoop van maken :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:39:44 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197436977
Het is niet voor niets verboden in Amerika
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:39:50 #254
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_197436980
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:37 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe inderdaad
Maar ga maar eens met 4 vrienden op pokerstars zitten met zoom of een chat open
Met vrienden lijkt mij het toch te moeten kunnen. Als het niet om grote bedragen gaat lijkt het mij geen probleem.
  Spellchecker vrijdag 15 januari 2021 @ 23:40:31 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197436995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga duiken mensen, :W
vergeet je snorkel niet
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:41:02 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197436998
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Met vrienden lijkt mij het toch te moeten kunnen. Als het niet om grote bedragen gaat lijkt het mij geen probleem.
Met alleen vrienden is het iets anders natuurlijk...feit blijft dat je altijd je kaarten door kunt geven aan iemand
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:41:49 #258
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_197437012
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

vergeet je snorkel niet
Ik duik haar wel achterna. :D
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 23:41:58 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_197437014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mja, kan, als hij echt hoteldebotel was.

Ik ben er ook wel eens letterlijk ziek van geweest. Niet dat ik me toen ziek meldde, maar ik liep wel gewoon letterlijk te zwalken op het werk met wallen tot op m'n knieën.
"Jezus Grrrrrrrr, gaat het wel?"
-"Ja hoor! Niks aan de hand!"

En ondertussen overal een puinhoop van maken :')
Ja het is natuurlijk kut, maar ik ken hem al jaren en weet dat hij zich vooral veel aanstelt.

Kan het natuurlijk nog zo zijn maar niemand geloofd er meer in :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:43:17 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437039
En het blijft natuurlijk internet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_197437040
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:41 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk kut, maar ik ken hem al jaren en weet dat hij zich vooral veel aanstelt.

Kan het natuurlijk nog zo zijn maar niemand geloofd er meer in :@
Ja ok, dat soort types kennen we allemaal, dan wordt het vermoeiend :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:44:29 #262
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437058
Niet de plaats waar iedereen het beste met je voor hebt
En dan druk ik mij nog netjes uit :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_197437064
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Met alleen vrienden is het iets anders natuurlijk...feit blijft dat je altijd je kaarten door kunt geven aan iemand
komt wel goed :P
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:45:33 #264
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437077
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

komt wel goed :P
Het is jouw geld :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_197437085
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het is jouw geld :P
Tsja :P
Normaal koop ik twee halve liters, nu potje poker
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:46:51 #266
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437092
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Tsja :P
Normaal koop ik twee halve liters, nu potje poker
lol
voor 5 euro spelen doe je ook niet om rijk te worden :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_197437097
quote:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
POLL
  Spellchecker vrijdag 15 januari 2021 @ 23:47:02 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197437102
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

lol
voor 5 euro spelen doe je ook niet om rijk te worden :P
doe ik toch ook niet :D
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:48:38 #270
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_197437116
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:47 schreef Leonos het volgende:

[..]

[poll=1404]
5 euro inzet of ik het gelezen heb of niet. :D
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:48:44 #271
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437117
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:47 schreef Leonos het volgende:

[..]

doe ik toch ook niet :D
Het is meer dat je 25 biertjes kan winnen geloof ik :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_197437125
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af


Tldr
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:49:52 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef m1st1g het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af

Tldr
Fantastisch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Spellchecker vrijdag 15 januari 2021 @ 23:52:38 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197437150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef m1st1g het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
-Iedereen mag hier posten
-Iedereen mag iedereen bolken
-iedereen mag de LaPo
-Iedereen mag Kapen
-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
-iedereen mag niet steken onder water geven
-iedereen mag niet de moderatie aanvallen
-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
-iedereen doet gezellig mee
-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.
-iedereen is welkom hier
-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt.
-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind
-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.
-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten
-iedereen weet dat overdaad schaadt
-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per nacht
-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.
-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af

  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:53:15 #275
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_197437154
Als je het nu nog niet gelezen hebt.... :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')