abonnement Unibet Coolblue
pi_197522904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Vorm is iets heel anders dan dat je hele team opeens geen bal meer naar elkaar toe kan spelen.
En opeens in de 70e minuut weer spelen alsof ze alles kunnen en zelfs Zapata Mendy eruit loopt en overskilled.

Ik heb het niet over een slider, ik heb het over een algoritme dat bepaald op basis van parameters hoe jouw team op bepaalde momenten zou moeten presteren. DIe parameters kunnen te maken hebben met hoeveel wedstrijden de tegenstander op dat moment heeft verloren achter elkaar, hoeveel jij hebt verloren achter elkaar of hebt gewonnen.

Dat je een keer een mindere dag hebt qua spelen is logisch (Heb ik met COD ook wel eens) maar dat gebeurt niet als je al een paar wedstrijden hebt gehad en midden in een wedstrijd.

Overal op internet zie je dat mensen scoren in de laatste minuten van de 1e of 2e helft. Dat is gewoon geen toeval meer :)

Tegen een team met Ronaldo, neymar, mbappe en Butragueno en nog meer van die spelers. Ik sta met 3 - 0 voor en na 32 wedstrijdminuten kan mijn team er opeens niets meer van en verlies ik de wedztrijd met 4 - 7 ...
.

Dan kun je mij niet vertellen dat er geen algoritme inzit.

Begrijp me niet verkeerd, als de tegenstander beter is dan heb ik geen probleem met verliezen.
Maar als het op een oneerlijke manier gaat, dan wel, en ja ik kijk mijn wedstrijden soms terug en dan zie ik gewoon echt dingen die niet kunnen zoals Muriel RTTF die in volle sprint opeens langzamer gaat lopen.

Dus jij denkt dat je die 3-0 wel zelf verdiend hebt, maar als je dat nog weg geeft dat er een kwaadaardig algoritme achter zit? Lekker man
pi_197523280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:38 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat is RB Y ?
L1 driehoekje geloof ik
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_197523308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:37 schreef leeroy het volgende:

[..]

Verkoop je team voor TOTY.
Doen jullie dat echt allemaal?
En vrijdag is TOTY? En dan dit weekend een team terugkopen? Zou je dan beter uitkomen? Want 5% verlies je sowieso.
pi_197523382
Hebben jullie geïnvesteerd voor toty?

Team verkopen doe ik niet, heb vooral untradeables en special cards die al een tijdje uit zijn, die zie ik niet zoveel in waarde dalen.

Daarnaast heb ik nu een goed en leuk team, dus heb ook niet de behoefte om te verkopen.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_197523411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:06 schreef papert het volgende:

[..]

Doen jullie dat echt allemaal?
En vrijdag is TOTY? En dan dit weekend een team terugkopen? Zou je dan beter uitkomen? Want 5% verlies je sowieso.
Ik heb in elk geval alles untradeable nu en heb 1,1 miljoen op de bank en ga tot TOTY in elk geval niks meer kopen.

Morgen met de DR, WL en MM pakketjes heb ik denk ik een stuk of 50 packs om te openen als TOTY er is, ben benieuwd.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:06:00 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197524521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:38 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat is RB Y ?
Driven trough ball.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:20:19 #82
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_197524825
Ik heb geen packs opgespaard voor TOTY, dat is overrated. Ik ga tijdens TOTY toch wel genoeg SBC's doen. Gisteren kreeg ik een duplicate Kante uit de 82+ middenvelderupgrade, dus meteen maar het 86-rated squad van de base of mid icon SBC gedaan.

West Brom heeft er nu weer een gold bij, nog een RM. Ik heb nu alleen nog een 2e CB nodig en de gold keeper en CAM. Binnenkort maar weer bronze upgrades doen.. sinds die Prem SBC er is heb ik van de silvers van West Brom alleen 2x de RB gepacked. De rest pack ik gewoon niet.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:26:13 #83
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197524944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:11 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben jullie geïnvesteerd voor toty?

Team verkopen doe ik niet, heb vooral untradeables en special cards die al een tijdje uit zijn, die zie ik niet zoveel in waarde dalen.

Daarnaast heb ik nu een goed en leuk team, dus heb ook niet de behoefte om te verkopen.
Ik heb rare gold centerbacks uit de Bundesliga gekocht. Ik hoop die te kunnen verkopen als er een upgrade sbc komt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:26:59 #84
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197524965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:06 schreef papert het volgende:

[..]

Doen jullie dat echt allemaal?
En vrijdag is TOTY? En dan dit weekend een team terugkopen? Zou je dan beter uitkomen? Want 5% verlies je sowieso.
Markt gaat sowieso crashen, je kan je team dus verkopen en het terugkopen voor minder.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_197525259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik heb rare gold centerbacks uit de Bundesliga gekocht. Ik hoop die te kunnen verkopen als er een upgrade sbc komt.
Upgrade sbc voor een mogelijke Davies/Neuer? Goed plan!
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:51:30 #86
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_197525474
Vorig jaar waren die upgrade SBC's er van de BPL, die waren best goed maar ik ben toen een paar keer getrolled door een UCL walkout. 7 van de 11 spelers van het TOTY waren toen van de BPL dacht ik. Die packs waren ook goed om de league SBC mee te doen maar de teams met weinig golds werden toen extreem duur.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:18:41 #87
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_197525997
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je die 3-0 wel zelf verdiend hebt, maar als je dat nog weg geeft dat er een kwaadaardig algoritme achter zit? Lekker man
Nee, je moet wel ff lezen :)

Het feit dat ik met 3 - 0 al voorkom klopt toch al niet...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:19:41 #88
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_197526015
En wederom als highest rated speler een keeper gepacked, deze kwam wel goed uit trouwens, szceczny :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_197526200
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je die 3-0 wel zelf verdiend hebt, maar als je dat nog weg geeft dat er een kwaadaardig algoritme achter zit? Lekker man
Zit grote kern van waarheid in. Jij hebt ook gelijk hoor. Je hebt er zowel voordeel als nadeel van. Bij SquadBattles is het heel duidelijk gescript. Echter bij Rivals en WL ook. Vooral SBC spelers, BPL spelers/teams worden te goed gemaakt en krijgen alles mee. Echt alles. Mijn tegenstanders afgelopen WL waren 95% BPL teams. Allemaal spelen ze op dezelfde manier en hebben ze dezelfde gelukjes (ballen die toevallig altijd aankomen of op de juiste plek komen, spelers die opeens uit zichzelf raar gaan bewegen). Dat is geen toeval. Tegen andere teams zag ik die dingen namelijk niet.
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:28:36 #90
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197526238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:42 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Upgrade sbc voor een mogelijke Davies/Neuer? Goed plan!
Denk dat Bayern er wel een paar krijgt, Lewa, Davies, Kimmich & Neuer. Ik probeer ze rond de 800-850 op te pikken en dan voor meer te verkopen. Had al een flink deel van mijn inleg terug omdat Piszczeck veel gebruikt werd in die MM sbc. Die ging voor 3-5K
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:03:17 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197526902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:27 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Zit grote kern van waarheid in. Jij hebt ook gelijk hoor. Je hebt er zowel voordeel als nadeel van. Bij SquadBattles is het heel duidelijk gescript. Echter bij Rivals en WL ook. Vooral SBC spelers, BPL spelers/teams worden te goed gemaakt en krijgen alles mee. Echt alles. Mijn tegenstanders afgelopen WL waren 95% BPL teams. Allemaal spelen ze op dezelfde manier en hebben ze dezelfde gelukjes (ballen die toevallig altijd aankomen of op de juiste plek komen, spelers die opeens uit zichzelf raar gaan bewegen). Dat is geen toeval. Tegen andere teams zag ik die dingen namelijk niet.
Gast EA heeft al ooit gezegd dat er geen scripting in MP wedstrijden zit waarom zouden ze het dan even goed erin doen. Mensen choken gewoon vaak voor rust of net na een tegen doelpunt.
  Redactie Sport woensdag 20 januari 2021 @ 13:33:05 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197527535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:06 schreef papert het volgende:

[..]

Doen jullie dat echt allemaal?
En vrijdag is TOTY? En dan dit weekend een team terugkopen? Zou je dan beter uitkomen? Want 5% verlies je sowieso.
Nee. Dan maak je meer verlies.

Verkopen had je afgelopen vrijdag moeten doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197529971
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee. Dan maak je meer verlies.

Verkopen had je afgelopen vrijdag moeten doen.
Dank je. Mijn duurdere spelers zijn niet gezakt sinds vrijdag. Ben ook best tevreden met m'n team, op 1 positie na. Misschien kan ik tijdens de crash die verbeteren. Heb wel 500.000 coins.
  Redactie Sport woensdag 20 januari 2021 @ 15:00:50 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197530516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:43 schreef papert het volgende:

[..]

Dank je. Mijn duurdere spelers zijn niet gezakt sinds vrijdag. Ben ook best tevreden met m'n team, op 1 positie na. Misschien kan ik tijdens de crash die verbeteren. Heb wel 500.000 coins.
Over het algemeen zijn TOTY zo duur dat de markt goed rebounden kan. Alleen als er ook nominees in packs komen kan dat de markt de nek omdraaien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197531147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn TOTY zo duur dat de markt goed rebounden kan. Alleen als er ook nominees in packs komen kan dat de markt de nek omdraaien.
Er zijn wel veel spelers die hun packs hebben opgespaard. Dat zou kunnen betekenen dat er wel veel op de markt komt vrijdagavond.
pi_197540289
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die West Brom sbc is wel kak zeg die kun je op de xbox gewoon niet afmaken omdat de spelers niet op de markt zijn maar wel 4 LM's in een 41212 met CM's.
Ik heb Ajayi, een centrale verdediger. Heb je hem al rond? Zal ik hem op een afgesproken tijd op de markt zetten?

Edit:laat maar, Xbox
pi_197548368
Neuer & Benzema in 1 pack _O_
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_197549480
Ben Yedder in rood!
Dat wordt puzzelen, want te goed voor de bank.
Ik wordt erg naar Lique1 geduwd. Nu Navas en Yedder in rood, en Mbappe untradable. M'n drie verreweg beste picks, alle drie Franse competitie.
pi_197549823
2x Gold Pack
1x Gold Players Premium
1x Prime Gold Players
1x Jumbo Premium Gold Players
1x Small Prime Gold Players
1x Small Rare Gold Players
1x Rare Player Pack
4x Mega Pack
6x Rare Mega Pack
5x Two Rare Gold Players Pack
3x Rare Electrum Players
1x Small Electrum Players
1x Small Prime Electrum Players
1x Prime Mixed Players
8x 75+ Rated Rare Player
2x 82+ Rated Rare Attacker
2x 82+ Rated Rare Midfielder
2x 82+ Rated Rare Defender

Staat klaar voor morgen :P
  donderdag 21 januari 2021 @ 13:47:02 #100
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197550118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:18 schreef papert het volgende:
Ben Yedder in rood!
Dat wordt puzzelen, want te goed voor de bank.
Ik wordt erg naar Lique1 geduwd. Nu Navas en Yedder in rood, en Mbappe untradable. M'n drie verreweg beste picks, alle drie Franse competitie.
Hoeveel coins heb je? Je kan ze prima linken en er een metaslave team van maken 😜
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')