En de ramen open om de boreale wind door de ruimte te laten blazenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar staat dan zeker ook een piano in de badkamer en ruikt het heel erg naar lavendel.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naast het potje met jodensterren en mein kampf in het lectuurbakje.
En je krijgt Freek Janssen er gratis bij. Hiddema komt ook af en toe binnenlopen, maar draait zich steeds weer om.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naast het potje met jodensterren en mein kampf in het lectuurbakje.
Wie weet wat voor vieze dingen ze daar doen. Nee, mijn verstand gaat gewoon op nul danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nee maar even later zit je mét die voeten in hetzelfde bad
Ja sorry.quote:
Wat een hoop ongebruikte ruimtequote:
Ik zou thuis gewoon voortaan m'n voeten wassen in de WC-pot als ik jou was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet wat voor vieze dingen ze daar doen. Nee, mijn verstand gaat gewoon op nul dan
Opgezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu serieus oprecht na te denken hoe de Uil van Minerva in die badkamer zou passen
Daar zit wc-water in geen echt water zoals in een bidet!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou thuis gewoon voortaan m'n voeten wassen in de WC-pot als ik jou was.
Ja mijn archief loopt er van overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen sorry, ik zeg nog weleens ergere dingen.
Dat is toch om lange haren te wassen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou thuis gewoon voortaan m'n voeten wassen in de WC-pot als ik jou was.
Ik vrees dat deze logica redelijk gemakkelijk ontmanteld kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit wc-water in geen echt water zoals in een bidet!
quote:
Ja ik ben dol op hakjesquote:
Doe maar niet, ik wil nog even vasthouden aan mijn liefde voor het bidetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze logica redelijk gemakkelijk ontmanteld kan worden.
Misschien is dat een goede naam voor je kruik: bidet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wil nog even vasthouden aan mijn liefde voor het bidet
Nicequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben dol op hakjesMaar in de herfst/winter zijn het wel vooral laarsjes. Dat soort open hakken draag ik meer in de zomer.
Vooral die rode met zo'n bandjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice. Dit soort schoenen dan, enkellaarsjes vind ik nogal eens meh staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |