Ik heb thuis meestal mijn schoenen uit, ik loop op pantoffels of slippers. En boven loop ik al helemáál niet op schoenenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ik ga wel eens op blote voeten naar de badkamer en als ik dan het bad in stap, komt al het stof van mijn voetzolen vervolgens in het waterDus die schoenen - hoe lillek ook - zijn dan wel handig
(Heb je daar in Spanje nou écht sloffen nodig?)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou meer van zachte sloffen, die passen bij mijn zachte persoonlijkheid.
Godver. Ik wist dat ik een obvious grapje over het hoofd zag.quote:
Precies. In mijn eigen huis heb ik ook nooit mijn schoenen aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb thuis meestal mijn schoenen uit, ik loop op pantoffels of slippers. En boven loop ik al helemáál niet op schoenen
Ik vind het nogal wat dat jij me inschat als iemand die navelpluisjes heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is toch leuk? Heeft het drijvende navelpluisje ook wat vrienden.
Ja, en ik vind op m'n sokken lopen in huis eigenlijk best raar. Het is hier meestal sokken én sloffen, of blootvoets.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Heb je daar in Spanje nou écht sloffen nodig?)
Ja nu misschien wel natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Godver. Ik wist dat ik een obvious grapje over het hoofd zag.
Mijn ouders hebben een nieuwe badkamer besteld, ook met zo'n bad, heel benieuwd hoe dat is als je erin zitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:10 schreef Arizona het volgende:
Beetje dit idee maar dan wat donkerder:
[ afbeelding ]
Oké, nee, fair enough, dat is raarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je loopt dan op je blote voeten dan naar die schoenen die in de badkamer staan om ze daarna uit te doen als je in bad gaat?
Ja van jou had ik niet anders verwacht neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou meer van zachte sloffen, die passen bij mijn zachte persoonlijkheid.
Ja wa d'ist nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, nee, fair enough, dat is raar
Maar volgens de gestileerde foto's dus heel normaalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, nee, fair enough, dat is raar
Ik loop heel vaak op sokken thuis, soms ook met pantoffels erover aan. Met mijn blote voeten ga ik nooit in pantoffels, want ik heb snel last van zweetvoeten en dan is de binnenkant al gauw niet zacht meerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb thuis meestal mijn schoenen uit, ik loop op pantoffels of slippers. En boven loop ik al helemáál niet op schoenen
Past dat door de brievenbus?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een nieuwe badkamer besteld, ook met zo'n bad, heel benieuwd hoe dat is als je erin zit
Ik kan me nog ergens voorstellen dat iemand dan voor het in bad gaan die schoenen heeft uitgetrokken, maar dan zou je ook wel andere kledingstukken verwachten, en een persoon in dat badquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar volgens de gestileerde foto's dus heel normaal
Ik zie dat je ouders ook helemaal into het bestellen zijn, maar dan next level meteen maar een hele badkamer!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een nieuwe badkamer besteld, ook met zo'n bad, heel benieuwd hoe dat is als je erin zit
Die laptop heb ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan ze ook al!Slaat nergens op
Hij is pas in augustus klaar, dus met een tegel per dag zou dat moeten lukkenquote:
*sokkenloper present!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik loop heel vaak op sokken thuis, soms ook met pantoffels erover aan. Met mijn blote voeten ga ik nooit in pantoffels, want ik heb snel last van zweetvoeten en dan is de binnenkant al gauw niet zacht meer
Dit is sowieso een hele rare foto. Uiteraard kun je wel eens je laptop even op de bank zetten, maar als je wat sfeer wil laten zien of hoe een kamer er uit kan zien is het niet echt logisch. En dan nog met de hoes eronder en die schoenen. Tja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
HIer ook altijd sokken en pantoffels, omdat ik een koukleum benquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik loop heel vaak op sokken thuis, soms ook met pantoffels erover aan. Met mijn blote voeten ga ik nooit in pantoffels, want ik heb snel last van zweetvoeten en dan is de binnenkant al gauw niet zacht meer
Het is een complotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam zal het hier niet mee eens zijn Maar ik hou echt van de geen lullen maar poetsen mentaliteitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Rotterdam verdient het geld dat in de rest van Nederland wordt uitgegeven, en dat willen we graag zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |