Wie weet, als jullie je keurig gedragen aanstaande vrijdag.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:40 schreef spleeh het volgende:
Nu je een account hebt blijf je ook actief op FOK!?
Sjak gaat kennismaken met het warme bad dat DRT isquote:Op zondag 17 januari 2021 03:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Wie weet, als jullie je keurig gedragen aanstaande vrijdag.
Hij is namelijk in het algemeen niet zo gecharmeerd van internetfora, vanwege het effect van anonimiteit op het fatsoen van sommige mensen. Maar: hij wil het dus wel een uurtje proberen!
Alsof ze thuis geen bittergarnituurtjes en bacootjes kunnen verorberen...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang de kroegen dicht blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Moira het volgende:
@:JR-Style-93 die topicheaderLigt eraan waarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze zijn altijd in Nederland, behalve Arjan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Wat is je favoriete hotel in Londen als je daar voor een toernooi bent?
Welk bier drink je als je in Londen bent het liefst?
oh gewoon vanuit de studio. ik dacht dat ze daar op locatie in zo'n hokje zaten... toch wel jammer (voor hem, lijkt me namelijk een leuke bijkomstigheid).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze zijn altijd in Nederland, behalve Arjan.
Niet het WK gezien waar de 2 commentatoren in de keuken zaten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh gewoon vanuit de studio. ik dacht dat ze daar op locatie in zo'n hokje zaten... toch wel jammer (voor hem, lijkt me namelijk een leuke bijkomstigheid).
nee ik kijk nooit dartsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet het WK gezien waar de 2 commentatoren in de keuken zaten?
Duitsers hebben dat totaal niet natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
Ik ben er vanavond helaas niet maar ik zou heel graag van Zjak willen weten wat hij vindt van het Nederlandse dartspubliek. Ik ben wel eens bij zo'n eurotourtoernooitje in Nederland geweest en daar vond ik men toch vrij onsportief jegens de niet Nederlandse darters, in strijd met de nobele dartssport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |