abonnement Unibet Coolblue
pi_197434253
Ik ben benieuwd naar je mobiele telefoonabonnement. >30?

En heb je Netflix en/of Spotify? Dat zijn toch ook weer tientjes die je structureel kan besparen.
Somebody that I used to know
pi_197434286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:21 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dacht ik, tot ik het van mezelf optelde en ook aardig die kant op ging.

GWL: 120
Lokale belastingen: 110 (eigen huis)
Zorgverzekering: 89
Autoverzekering+belasting: 92
Overig verzekering: 65
TV/internet/mobiel: 63
Lenzen: 33
Abbo's: 23
----------------------+
totaal vast: 595

boodschappen: 250
benzine: 80
-----------------------+
totaal vast + onvermijdbaar variabel: 925

Het kan dus wel goedkoper, 800 moet ook kunnen zeker zonder eigen huis, maar ik zou het vooral zoeken in je huur.
Oh ja, die lokale belastingen. Die betaal ik in één keer en vergeet ik dus in dit soort topics :X
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_197435337
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:31 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Superlelijk :X Dat wil je toch niet in je huis hebben?
Kennis maakt er echt leuke kastjes van, en ze gaan voor tussen de 100 en 150 euro per set de deur uit, 2 kastjes in de week is mooie winst
  vrijdag 15 januari 2021 @ 22:34:41 #29
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197435610
Je geeft niet rond te komen, maar je houd per maand 250 euro over...
Dan kom je toch prima rond? Je kan zelfs 10% van je salaris sparen voor dure uitgaven.

En als die 80+150 euro er nog eens bijkomen dan zit je al bijna op de 500.
So we just called him Fred
pi_197436083
Je huur is te hoog tov je salaris naar mijn mening. Maarja, de huizenarkt is een hot topic. Maar met dat salaris moet je in principe 200k kunnen krijgen en dan liggen je maandlasten een stuk lager... Mits het dus lukt om wat te kopen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:04:43 #31
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_197436299
Maaltijden bezorgen is prima beweging en kan via Uber volledig op een voor jou geschikte tijd.
BAM dit is 3KB
pi_197436476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef DiepOngelukkig het volgende:
Beste mensen,

Ik krijg een netto salaris van ¤ 2350,-. ik betaal ¤1100,- voor mijn huur en naast overige kosten, verzekeringen, tel. abbo., zorgverzekering, GWL-kosten en eten hou ik met moeite ¤ 250,- over. Mijn woning vrije sector huurprijs is ook al met ¤ 150,- gedaald.

Ik heb via independer aantal verzekering gedaald, betaal nu ¤ 80 euro minder op maandbasis.
Soms maak ik een website, soms fix ik kleine schades aan auto's, maar dit verdiend niet genoeg.

Nu ben ik dus opzoek naar iets wat ik naast mijn fulltime baan kan doen. Ik ben flexibel met mijn tijden dus heb wel ruimte. Heb boeit mij niet of iets leuk of niet leuk is, zolang het beetje gemakkelijk is. Ik heb een auto, dus kan ook reizen.

Kortom, wat is een beetje leuke handel wat beetje verdiend om meer rond te komen en te kunnen sparen.
Dank jullie wel.
Dit is echt veel wat je overhoudt, naar mijn mening. Maar je zou dus kunnen korten op verzekeringen. De kans dat er iets gebeurt is namelijk heel klein. Behalve Zorgverzekering, zou ik korten op andere verzekeringen. En TV en Internet abonnement zou ik naar een goedkopere provider gaan. Of Tv opzeggen en alleen via internet TV kijken.
Een andere optie is om te verhuizen naar een goedkopere locatie en woning, maar dat is wat voor langere termijn en misschien niet de beste optie.
Ik weet niet wat voor abonnementen je nog meer hebt, maar onnodige abonnementen bv. Op een krant en tijdschriften zou ik opzeggen.

En wat betreft inkomsten zou je per week 1 a 2 uur telefonisch producten kunnen verkopen. Misschien een bedrijf die opzoek is naar mensen die 1 a 2 uur uur per week als telefonisch sales medewerker kunnen werken.
In een uitzendbureau inschrijven dat je op zoek bent naar 1 a 2 uur per week werk naast je fulltime baan.

Succes ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Twintig op 15-01-2021 23:23:20 ]
pi_197437151
Hmm leuk die tips om maaltijden of kranten te bezorgen, maar hij zit qua inkomen op modaal, dan ga je toch niet in je vrije tijd voor minimumloon werken ? :P
  zaterdag 16 januari 2021 @ 00:50:31 #34
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_197437684
Dus je spaart 250 mnd?


Lijkt me normaal ...

Wat is je doel? Meer uitgeven? Meer sparen? Meer?
Dum de dum
pi_197438785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef DiepOngelukkig het volgende:
Nu ben ik dus opzoek naar iets wat ik naast mijn fulltime baan kan doen. Ik ben flexibel met mijn tijden dus heb wel ruimte. Heb boeit mij niet of iets leuk of niet leuk is, zolang het beetje gemakkelijk is. Ik heb een auto, dus kan ook reizen.
Ik hoorde van een ex GTST acteur dat een only fan pagina aardig verdiend op de flexibele tijden.
pi_197439850
Ik ken mensen die kinderzitjes opkochten/ kregen, deze helemaal schoonmaken (want ontzettend vies) en doorverkochten.
Fietsen opknappen en doorverkopen is ook een goede als je handig bent en wat ruimte hebt.
Van een aantal zaken goed de marktprijs weten en als deze heel goedkoop op marktplaats komen, deze oplopen en doorverkopen.
Verdient niet veel, maar toch iets van 25-30 euro per maand als je het veel doet zijn enquêtes invullen, er zijn meerdere platforms. Vaak krijg je bol.com bonnen, soms paypal betaling enzovoorts. Ik heb een kennis die mysteryshopt, als de winkels open zijn dan deed ze een hele dag opdrachten en haalde ze er 100-200 euro mee op. Opdrachten om bij autodealers een auto te kopen leverden van 75 euro op. Wel hoop administratie achteraf.
pi_197440203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:21 schreef Dzjonka het volgende:
Ik ken mensen die kinderzitjes opkochten/ kregen, deze helemaal schoonmaken (want ontzettend vies) en doorverkochten.
Fietsen opknappen en doorverkopen is ook een goede als je handig bent en wat ruimte hebt.
Van een aantal zaken goed de marktprijs weten en als deze heel goedkoop op marktplaats komen, deze oplopen en doorverkopen.
Verdient niet veel, maar toch iets van 25-30 euro per maand als je het veel doet zijn enquêtes invullen, er zijn meerdere platforms. Vaak krijg je bol.com bonnen, soms paypal betaling enzovoorts. Ik heb een kennis die mysteryshopt, als de winkels open zijn dan deed ze een hele dag opdrachten en haalde ze er 100-200 euro mee op. Opdrachten om bij autodealers een auto te kopen leverden van 75 euro op. Wel hoop administratie achteraf.
Bijbeunen voor 3 tientjes in de maand zet niet echt zoden aan de dijk, me dunkt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_197440331
Bitcoins kopen.
pi_197440387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Omdat de sociale huurwoningen allemaal naar asieleisers gaan, er door falend overheidsbeleid veel te weinig is bijgebouwd en je toch een dak boven je hoofd moet?
Er wordt genoeg (zelfs teveel gebouwd)... ze moeten alleen de woningen die er wel zijn gunnen aan Nederlanders en niet aan elke vluchteling. Nederland is vol genoeg en kan niet nog voller worden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_197440519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:21 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dacht ik, tot ik het van mezelf optelde en ook aardig die kant op ging.

GWL: 120
Lokale belastingen: 110 (eigen huis)
Zorgverzekering: 89
Autoverzekering+belasting: 92
Overig verzekering: 65
TV/internet/mobiel: 63
Lenzen: 33
Abbo's: 23
----------------------+
totaal vast: 595

boodschappen: 250
benzine: 80
-----------------------+
totaal vast + onvermijdbaar variabel: 925

Het kan dus wel goedkoper, 800 moet ook kunnen zeker zonder eigen huis, maar ik zou het vooral zoeken in je huur.
Je internet en tv kunnen wel goedkoper. Ik heb een standaard internet abonnement van 30 euro en NLZiet er bij genomen. Dus m'n vaste tv abonnement er uit gedaan, scheelt weer een paar euro. Netflix er nog bij en ik ben 20 euro per maand goedkoper met als voordeel dat je de televisie programma's kunt bekijken wanneer het jou uit komt, ipv voor de tv te moeten zitten op een bepaald tijdstip.

Lenzen kun je heel makkelijk via internet bestellen, ook als je een cilinder hebt bijvoorbeeld. Ik heb onlangs nog via Alensa voor 47 euro voor 6 maanden lenzen besteld.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 11:07:19 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197441188
Met jouw salaris kun je zelfs in de randstad wel iets kopen. Heb je veel lagere maandlasten, die alleen maar lager worden, en je bouwt ook iets op.
pi_197441271
Vooral heel veel Facebook marktplaats in de gaten houden. Daar zit met alle respect al het volk dat nergens iets van begrijpt. Dat staat nog 1 stapje onder Marktplaats.nl.

Ik heb daar afgelopen jaar
/anderhalve jaar voor om en nabij 1000 euro aan spullen gekocht (30-40 keer) en voor vier keer zoveel verkocht via Marktplaats. Mensen kunnen gewoon geen goede foto's maken of omschrijvingen in fatsoenlijk Nederlands schrijven. Producten verkopen die vies zijn. Een keer een joekel van een spiegel voor een 10tje (vraagprijs) kunnen ophalen die stijf stond van de haarlak waardoor het op de foto volledig bekrast leek. (Ook nog een foto van voren door de verkoper) _O- . Die is letterlijk na een poetsbeurt en betere foto's voor 120 euro weg gegaan. :@
- Met zuidelijke groet -
pi_197441522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 11:12 schreef Schnitzels het volgende:
Vooral heel veel Facebook marktplaats in de gaten houden. Daar zit met alle respect al het volk dat nergens iets van begrijpt. Dat staat nog 1 stapje onder Marktplaats.nl.

Ik heb daar afgelopen jaar
/anderhalve jaar voor om en nabij 1000 euro aan spullen gekocht (30-40 keer) en voor vier keer zoveel verkocht via Marktplaats. Mensen kunnen gewoon geen goede foto's maken of omschrijvingen in fatsoenlijk Nederlands schrijven. Producten verkopen die vies zijn. Een keer een joekel van een spiegel voor een 10tje (vraagprijs) kunnen ophalen die stijf stond van de haarlak waardoor het op de foto volledig bekrast leek. (Ook nog een foto van voren door de verkoper) _O- . Die is letterlijk na een poetsbeurt en betere foto's voor 120 euro weg gegaan. :@
Als je dat leuk vindt om te doen, dan is dat natuurlijk een aardige bijverdienste. Ik zie vooral een hoop gedoe (onderhandelen, ophalen, opknappen) en gezeik (mensen die niet op komen dagen). Een slimme besparing of salarisverhoging maakt veel meer verschil.

Je zou ook kunnen beleggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197442484
Zoals al gezegd: zet de tering naar de nering.
pi_197444327
Die woonlasten moeten volgens mij echt wel goedkoper kunnen, ik doe het voor de helft en ik woon ook gewoon in de randstad. Qua locatie nauwelijks iets te klagen en ook de ruimte mankeert niets aan, er kan hier een klein gezin wonen.

Overigens is 250,- per maand sparen niet slecht als je geen duidelijk spaardoel hebt.
pi_197444764
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:25 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Je internet en tv kunnen wel goedkoper. Ik heb een standaard internet abonnement van 30 euro en NLZiet er bij genomen. Dus m'n vaste tv abonnement er uit gedaan, scheelt weer een paar euro. Netflix er nog bij en ik ben 20 euro per maand goedkoper met als voordeel dat je de televisie programma's kunt bekijken wanneer het jou uit komt, ipv voor de tv te moeten zitten op een bepaald tijdstip.

Lenzen kun je heel makkelijk via internet bestellen, ook als je een cilinder hebt bijvoorbeeld. Ik heb onlangs nog via Alensa voor 47 euro voor 6 maanden lenzen besteld.
Ik ben de TS niet he, ik heb geen noodzaak om te bezuinigen. Mijn woonlasten zijn significant lager dan die van TS en netto salaris ligt een stuk hoger.


Maar als 2 tientjes van TV/internet/mobiel en een wat van lenzen het verschil moet maken, dan vraag ik me af of je niet beter kan focussen op de woonlasten, die zijn absurd hoog.
pi_197445935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Schuifpui het volgende:
Maar als 2 tientjes van TV/internet/mobiel en een wat van lenzen het verschil moet maken, dan vraag ik me af of je niet beter kan focussen op de woonlasten, die zijn absurd hoog.
:Y :Y

Zeker. Ook gezien het feit dat zeker de huur, maar ook de andere vaste lasten (GWL, ZKV, abbo's) blijven stijgen, moet er iets structureels om. ¤1100 is het hoogste bedrag, dus is omzien naar lagere woonlasten, de eerste stap.

Dan de abbo's afromen en kijken naar structureel meer neven inkomsten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_197446320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ik ben de TS niet he, ik heb geen noodzaak om te bezuinigen. Mijn woonlasten zijn significant lager dan die van TS en netto salaris ligt een stuk hoger.


Maar als 2 tientjes van TV/internet/mobiel en een wat van lenzen het verschil moet maken, dan vraag ik me af of je niet beter kan focussen op de woonlasten, die zijn absurd hoog.
Ik heb er zelf ook geen last van, maar hier een paar tientjes en op andere plekken een paar tientjes kunnen een groot verschil maken als het bedrag wat je vrij te besteden hebt ¤250 is. Dan is het al gauw 20% meer wat je over houdt.

Neemt niet weg dat ¤1100 huur een flink bedrag is om in je eentje op te moeten hoesten.
pi_198712253
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:55 schreef Brad het volgende:
Je huur is te hoog tov je salaris naar mijn mening. Maarja, de huizenarkt is een hot topic. Maar met dat salaris moet je in principe 200k kunnen krijgen en dan liggen je maandlasten een stuk lager... Mits het dus lukt om wat te kopen.
Voor 200k krijg je net een garagebox tegenwoordig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198712303
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Omdat de sociale huurwoningen allemaal naar asieleisers gaan, er door falend overheidsbeleid veel te weinig is bijgebouwd en je toch een dak boven je hoofd moet?
Zo'n 5% van de sociale huurwoningen gaat naar statushouders, niet "allemaal".
Maar goed, die discussie hebben we vaker gevoerd.

En inderdaad, er moet meer bijgebouwd worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')