abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197430667
Omdat ik langzaam van het vele thuiszitten een luie drol begin te worden, en de sportscholen allemaal dicht zitten,
zou ik voor thuis graag een spinningfiets willen. Lekker een uurtje zweten terwijl netflix op de achtergrond de zoveelste aflevering van een willekeurige serie speelt.

Alleen, als je zoekt naar die dingen, krijg je voornamelijk webshops die vertellen hoe geweldig hun product is.
Of zogenaamde trainers die je dan specifiek naar 1 webshop wijzen, en daar waarschijnlijk zelf ook wat aan verdienen.

Heeft iemand een tip over een goede voor thuis? Ik wil hem graag met riem en magnetische weerstand, dus ik begrijp dat je dan al meteen in de 4-600 euro categorie terecht komt (voor een thuis gebruik apparaat, dus 3 a 4 uur per week).
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:15:55 #2
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_197430884
Ik heb laatst zitten kijken naar de fietsen van Decathlon. Ze hebben een dure en een goedkope, waarbij de dure (500euro)duidelijk beter was.

Een andere optie is een 2e hands Body Bike, dat is het merk bij mij in de sportschool en die zijn vrij degelijk.

Ik moet er alleen nog even plek voor maken...
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_197448153
Tja de decathlon fietsen zijn op dit moment niet verkrijgbaar. De body bikes hebben weer geen magnetische rem, en vind ik 2de hands niet echt frist bij apparaten waar je flink op zit te zweten.

Deze lijkt mij op dit moment wel een leuke optie:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www

Vind het alleen een behoorlijk bedrag voor iets dat je niet even kan proberen.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:35:34 #4
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197459245
Ik zou voor een bodybike smart+ zoeken tweedehands, dan kan je hem eventueel ook koppelen aan andere software met zn vermogensmeter.

Al zijn die denk ik wel duur.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  zondag 17 januari 2021 @ 18:58:45 #5
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_197472155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 17:15 schreef MrDrako het volgende:
Tja de decathlon fietsen zijn op dit moment niet verkrijgbaar. De body bikes hebben weer geen magnetische rem, en vind ik 2de hands niet echt frist bij apparaten waar je flink op zit te zweten.
In de sportschool deel je toch ook alle apparaten met elkaar?
Hoe is dat anders?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_197483934
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:58 schreef Elpis het volgende:

[..]

In de sportschool deel je toch ook alle apparaten met elkaar?
Hoe is dat anders?
Laat ik het dan anders zeggen, ik wil gewoon liever geen tweedehands spullen :) Ook voor garantie en dergelijke, ik ga altijd zuinig om met mn spullen en wil er niet na een half jaar achterkomen dat een bepaald onderdeel dusdanig misbruikt is dat het niet meer werkt zoals het hoort.
  maandag 18 januari 2021 @ 15:34:45 #7
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_197487218
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:28 schreef MrDrako het volgende:

[..]

en wil er niet na een half jaar achterkomen dat een bepaald onderdeel dusdanig misbruikt is dat het niet meer werkt zoals het hoort.
Zo'n Bodybike heeft wel als voorkeur dat er onderdelen verkrijgbaar zijn. je wil er toch een eigen zadel op, doe er een nieuw stuur en pedalen bij dan zit je ook niet in andermans zweet te werken.

Voor die Fitbike kan ik geen eigen website vinden en ze worden ook verkocht bij Blokker, dit klinkt als een dozenschuiver die het label plakt op alles wat goedkoop kan worden geïmporteerd. Vervangende onderdelen vinden kan dat wel eens erg lastig worden.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_197525611
Wel goed lezen dan, betersport verkoopt deze via de blokker, net zoals deze via bol.com verkoopt.
Al werken deze ook weer onder de naam focus fitness, dus je zou gelijk kunnen hebben, ze lijken de enige verkoper te zijn van deze fietsen, wat idd enigszins wijst op eigen label spulletjes.

Maar een tweedehands bodybike smart is zo 1-2-3 niet zo snel te vinden, of mijn google skills falen hard :')
pi_197544739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 17:15 schreef MrDrako het volgende:
Tja de decathlon fietsen zijn op dit moment niet verkrijgbaar. De body bikes hebben weer geen magnetische rem, en vind ik 2de hands niet echt frist bij apparaten waar je flink op zit te zweten.

Deze lijkt mij op dit moment wel een leuke optie:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www

Vind het alleen een behoorlijk bedrag voor iets dat je niet even kan proberen.
Als je bij een echte fitnessappartatenboer gaat winkelen, kan je vaak wel eerst proberen/huren voordat je daadwerkelijk aanschaft. Kan je even paar weken testen
pi_197600593
Ik heb na wat rondzoeken de schwinnn IC8 gekocht. Na 1 dag 30km getrapt en dat fietste prima, ik ben tevreden :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')