abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 januari 2021 @ 17:16:32 #1
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_197428830
Ja, ik worstel hier mee. Al een poosje. Gek genoeg gaat het met vrouwen waar ik me comfortabel bij voel wel goed. Bij een nieuwe vrouw, vooral als ze erg knap is, voel ik meer spanning en kan dit me soms verhinderen om stijf te worden.

Inmiddels leer ik mijn angst steeds meer accepteren en stop ik met boos te zijn op mezelf. Wanneer het gebeurt kies ik er voor om dan haar lekker te bevredigen en niet in de put te gaan zitten. Diep van binnen heerst nog de angst van dat ik altijd alleen zal blijven, omdat geen enkele vrouw een man wil met erectiele dysfunctie.

Dus dames, jullie mening wordt gewaardeerd: zouden jullie wel of niet intiem kunnen zijn/een relatie kunnen hebben met een man met ED?

Alvast bedankt. :)
Ignorance is bliss
  vrijdag 15 januari 2021 @ 18:09:00 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197429641
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197429689
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
Wtf
pi_197429941
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
Alleen op FOK! _O-
pi_197431275
Daar heb je pilletjes voor
Het is wat.......
pi_197431394
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:16 schreef duracellkonijntje het volgende:
Diep van binnen
Dat gaat zo niet lukken hè
  Miss 200.000.000! vrijdag 15 januari 2021 @ 19:46:55 #7
367000 roos94
pi_197431536
Als mijn vriend ineens geen stijve meer krijgt zou ik toch behoorlijk gaan twijfelen aan mezelf :{
pi_197431575
Als het nooit zou lukken zou ik dat wel erg vinden. Maar als ik een man echt leuk zou vinden en hij zou eerlijk aangeven wat je hierboven aangeeft (dat je je comfortabel moet voelen) zou ik wel geduld hebben.
Zeker als je zoals je aangeeft wel de vrouw bevredigd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197431641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef roos94 het volgende:
Als mijn vriend ineens geen stijve meer krijgt zou ik toch behoorlijk gaan twijfelen aan mezelf :{
Dit inderdaad, daarom is het handig als hij zijn verhaal gewoon eerlijk verteld mocht dit gebeuren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:53:32 #10
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_197431699
Ja precies, gewoon eerlijk vertellen en dan je vuist in haar anus rammen.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_197431817
De meeste vrouwen zijn daar te onzeker voor en betrekken zulke zaken gelijk op zichzelf, dus dat is wel een puntje van aandacht.
pi_197457901
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef Chia het volgende:
De meeste vrouwen zijn daar te onzeker voor en betrekken zulke zaken gelijk op zichzelf, dus dat is wel een puntje van aandacht.
Helaas is dat ook terecht, want hoe opgewonden je als man wordt en dus ook hoe hard je erectie is, is wel degelijk gekoppeld aan hoe aantrekkelijk je de vrouw in kwestie vindt.
(Het zou ook wel raar zijn als je van een lelijk nijlpaard een hardere zou krijgen dan van een aantrekkelijke vrouw)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Miss 200.000.000! zondag 17 januari 2021 @ 05:42:03 #13
367000 roos94
pi_197458374
quote:
3s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Helaas is dat ook terecht, want hoe opgewonden je als man wordt en dus ook hoe hard je erectie is, is wel degelijk gekoppeld aan hoe aantrekkelijk je de vrouw in kwestie vindt.
(Het zou ook wel raar zijn als je van een lelijk nijlpaard een hardere zou krijgen dan van een aantrekkelijke vrouw)
Maar als je man van de een op de andere dag ineens geen stijve meer krijgt zou ik eerder denken dat ie vreemd is gegaan oid
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 11:47:33 #14
441859 crew  Lenny77
pi_197461233
quote:
3s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Helaas is dat ook terecht, want hoe opgewonden je als man wordt en dus ook hoe hard je erectie is, is wel degelijk gekoppeld aan hoe aantrekkelijk je de vrouw in kwestie vindt.
(Het zou ook wel raar zijn als je van een lelijk nijlpaard een hardere zou krijgen dan van een aantrekkelijke vrouw)
Mja en toch klopt dat niet altijd. Je kan als man ook te nerveus zijn bij een heel aantrekkelijke vrouw en dan lukt het de eerste keer gewoon niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197461310
Ik vind het ook lastig.

Vooral wanneer de vrouw geen spannend setje aanheeft en/of een beetje dikkig is.

Gelukkig is er Kamagra, dan heb je probleemloos een erectie.
pi_197461698
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:14:02 #17
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197462809
In het Dierenrijk zou TS compleet zijn afgeschreven
Beati pauperes spiritu
  zondag 17 januari 2021 @ 13:14:38 #18
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197462820
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:52 schreef Leo_Holst het volgende:
Ik vind het ook lastig.

Vooral wanneer de vrouw geen spannend setje aanheeft en/of een beetje dikkig is.

Gelukkig is er Kamagra, dan heb je probleemloos een erectie.
Ja, dikke wijven zijn echt ranzig. Gelukkig heb ik altijd mooie, slanke wijven gehad
Beati pauperes spiritu
pi_197463926
Ja ik zou dat zeker erg vinden, als het zou gebeuren bij een date kan ik deze wel als mislukking beschouwen.
Tenzij het gebeurd na een x aantal rondes natuurlijk en uitputting de oorzaak is.

In een relatie hoeft het niet altijd een probleem te zijn als het incidenteel gebeurd. Wel als het structureel is.
pi_197464035
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja en toch klopt dat niet altijd. Je kan als man ook te nerveus zijn bij een heel aantrekkelijke vrouw en dan lukt het de eerste keer gewoon niet.
Dat is waar.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197469013
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef LanaMyst het volgende:
Ja ik zou dat zeker erg vinden, als het zou gebeuren bij een date kan ik deze wel als mislukking beschouwen.
Tenzij het gebeurd na een x aantal rondes natuurlijk en uitputting de oorzaak is.

In een relatie hoeft het niet altijd een probleem te zijn als het incidenteel gebeurd. Wel als het structureel is.
Dat is best keihard.

Een man lukt het niet de eerste keer niet om een erecte fallus te houden en meneer is direct een mislukking.
pi_197469808
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Leo_Holst het volgende:

[..]

Dat is best keihard.

Dus niet hè :P

Verder; als het gewoon door zenuwen komt, dan is dat voor mij echt niet direct een afknapper (denk ik, nooit meegemaakt, maar het lijkt me iets vrij menselijks, ik denk dat ik daar wel mee kan dealen).

Als het iets is dat elke keer gebeurt, dan zou ik het wel erg jammer vinden op den duur. En dan zou ik er wel onzeker van worden, al is het maar omdat mijn brein er dan van maakt dat de man in kwestie zich ook na x aantal dates niet helemaal comfortabel bij me voelt. (Wat niet per se zo hoeft te zijn, want vicieuze cirkel en dergelijken, maar toch, ik denk dat ik dat toch wel eens zo zal ervaren.)
pi_197469920
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Leo_Holst het volgende:

[..]

Dat is best keihard.

Een man lukt het niet de eerste keer niet om een erecte fallus te houden en meneer is direct een mislukking.
Meneer niet perse, maar ik bedoelde dat de date dan wel een mislukking is.

Ik zou hem trouwens ook eerst op zijn gemak proberen stellen als hij gespannen is oid.

Ik zoek en filter overigens wel heel gericht op ervaren daters en swingers, dus de kans dat dit gebeurt is vrijwel nihil, toen ik nog niet zoveel ervaring had met daten is het één keer voorgekomen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 17 januari 2021 @ 17:49:35 #24
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_197470049
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_197470343
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:44 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Meneer niet perse, maar ik bedoelde dat de date dan wel een mislukking is.

Ik zou hem trouwens ook eerst op zijn gemak proberen stellen als hij gespannen is oid.

Ik zoek en filter overigens wel heel gericht op ervaren daters en swingers, dus de kans dat dit gebeurt is vrijwel nihil, toen ik nog niet zoveel ervaring had met daten is het één keer voorgekomen.
Nee dat zeg je niet expliciet nee.

Ik lees man is niet erect, dat is mislukt.

Weet niet hoe het mentale deel gaat ratelen bij vrouwen, maar snap niet waarom de vrouw erbij betrokken is. Want het gaat tussen hem en zijn penis.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 18:10:37 #26
441859 crew  Lenny77
pi_197470824
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Leo_Holst het volgende:

[..]

Nee dat zeg je niet expliciet nee.

Ik lees man is niet erect, dat is mislukt.

Weet niet hoe het mentale deel gaat ratelen bij vrouwen, maar snap niet waarom de vrouw erbij betrokken is. Want het gaat tussen hem en zijn penis.
Ja maar als die penis bij jou op bezoek 'hoort' te komen en het steeds af laat weten, dan kan je je wel eens afvragen of het niet aan jou ligt.. Ben je te dik? Ruik je raar? Ben je niet knap genoeg? Enz,...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197476782
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar als die penis bij jou op bezoek 'hoort' te komen en het steeds af laat weten, dan kan je je wel eens afvragen of het niet aan jou ligt.. Ben je te dik? Ruik je raar? Ben je niet knap genoeg? Enz,...
En dit kan allemaal geconcludeerd worden aan de hand van een erecte penis met de bedpartner van dat moment?
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 12:13:00 #28
441859 crew  Lenny77
pi_197483645
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef Leo_Holst het volgende:

[..]

En dit kan allemaal geconcludeerd worden aan de hand van een erecte penis met de bedpartner van dat moment?
Nee, van een niet erecte penis na de zoveelste poging ;)
Vaak is het echter prima op te lossen door even te praten, gerust stellen en een ander soort stimulatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197486509
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:42 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar als je man van de een op de andere dag ineens geen stijve meer krijgt zou ik eerder denken dat ie vreemd is gegaan oid
_O- Waar slaat dat nou weer op _O-
  maandag 18 januari 2021 @ 15:22:26 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197486947
Hangt van een aantal factoren af.
Zijn het zenuwen, is er drank/drugs in het spel, hoe gaat iemand ermee om tegenover zichzelf en tegenover mij,

Al met al heb ik liever iemand die het een keertje niet lukt, maar me wel het gevoel geeft een sexy godin te zijn dan iemand die amper doorheeft dat ik er ook ben, dat eigenlijk niet zo boeit.

Maar eerlijk is eerlijk. Aan het eind van de dag wil ik gewoon ook echt graag goed geneukt worden. Als dat ontbreekt ga ik het niet leuk vinden, ga ik niet door met iemand.
Er moet toch echt serieuze liefde in het spel zijn voordat ik daar een weg omheen wil vinden. Dat is niet iets van het begin.
Een keertje/eerste keer die mislukt is geen probleem, mits het geen stop op de seks is en het daarna (wat later of een volgende keer) wel lukt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 januari 2021 @ 15:27:00 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197487044
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:42 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar als je man van de een op de andere dag ineens geen stijve meer krijgt zou ik eerder denken dat ie vreemd is gegaan oid
Dan denk ik eerder aan een lichamelijk probleem.
Zeker als ik lichamelijk niet ineens erg veranderd ben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197494336
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:14 schreef Academicus het volgende:
Ja, dikke wijven zijn echt ranzig. Gelukkig heb ik altijd mooie, slanke wijven gehad
En dan noem jij het WIJVEN? Wat is dit voor een male dominated white privilege praat?
Echt zo inapropriate language wordt hier gebezigd.
Eens kijken
  maandag 18 januari 2021 @ 21:47:57 #33
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197495609
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:57 schreef Maharski het volgende:

[..]

male dominated white privilege praat?
inapropriate language
:')
Beati pauperes spiritu
pi_197495661
Als ik iemand echt heel leuk vind zal het mij echt een worst wezen of diegene ED heeft.
Lijkt me wel vervelend voor de man in kwestie zelf, lijkt me ook vervelend voor mijzelf, maar ik zou dan wel proberen eraan te werken en samen oplossingen te bedenken.
pi_197498324
Eerlijk... Ik vind het niet echt leuk. Omdat ik dan eigenlijk denk dat degene die dat heeft mij niet zo leuk vindt. Maar als diegene me dan uitlegt dat ie juist zenuwachtig is Omdat ie me heel leuk vind en dat later goedkomt en verder is alles oké in bed dan heb ik er geen problemen mee. Dan vind ik het juist schattig denk ik.
.
pi_197500280
Vrouwen komen alleen terug als je daarna het plafond moet schoonmaken.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:58:01 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197505354
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja en toch klopt dat niet altijd. Je kan als man ook te nerveus zijn bij een heel aantrekkelijke vrouw en dan lukt het de eerste keer gewoon niet.
We hebben het toch over de ED van geen stijve krijgen en niet over snel klaarkomen.
Sorry, maar ik denk dat dit iets is wat vrouwen zich zelf graag wijsmaken; hij krijgt geen stijve van me. Waarom? Omdat hij mij te knap vindt
_O- _O- _O-

Ongelooflijk, dat heb ik in mijn hele leven zelf nog nooit meegemaakt en niet een van mijn vrienden, kameraden en mannelijke familie leden heeft daar ooit over gesproken.

Maar droom maar verder :Z :Z

8)7 8)7 8)7 :W :W

[ Bericht 15% gewijzigd door LeesFoknl op 19-01-2021 14:06:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:05:01 #38
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197505526
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:57 schreef Maharski het volgende:

[..]

En dan noem jij het WIJVEN? Wat is dit voor een male dominated white privilege praat?
Echt zo inapropriate language wordt hier gebezigd.
Tja, zijn taal is misschien niet zo goed. Maar jouw Nederlands blijkbaar ook niet als je dat niet in het Nederlands kunt zeggen. Van de 7 zelfstandige naamwoorden in jouw bijdrage zijn er 6 Engelse woorden !!
Is echt een probleem aan het worden, mensen die matig zijn in Nederlands, laaggeletterden dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 19-01-2021 14:14:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:24:04 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197507445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

We hebben het toch over de ED van geen stijve krijgen en niet over snel klaarkomen.
Sorry, maar ik denk dat dit iets is wat vrouwen zich zelf graag wijsmaken; hij krijgt geen stijve van me. Waarom? Omdat hij mij te knap vindt
_O- _O- _O-

Ongelooflijk, dat heb ik in mijn hele leven zelf nog nooit meegemaakt en niet een van mijn vrienden, kameraden en mannelijke familie leden heeft daar ooit over gesproken.

Maar droom maar verder :Z :Z

8)7 8)7 8)7 :W :W
Toch gebeurd het wel, dat iemand door zenuwen hem even niet overeind krijgt.

En dat is niet iets wat vrouwen zich wijs maken, die denken juist vaak ja ja, er zal wel wat mis met mij zijn.
Het zijn de heren zelf die dat aangeven en zoals hier er zelf over praten.

Heb het zelf twee keer meegemaakt met een man. Daarna ging het wel goed trouwens.
Beide heren liepen als een hondje achter me aan en waren vrij claimerig. Wilde me exclusief hebben.
Bij 1 was ik op visite en toen bleek hij zijn moeder uitgenodigd te hebben. Werd ik voorgesteld als zijnde zijn droomvrouw🤐 De keer daarvoor uitgeweest met hem waar er ook een paar vrienden waren en hij steeds zei is ze niet mooi, kijk haar haar eens ed.
Voelde me net een konijn op de kinderboerderij 😂

Ik ben maar gewoon, maar hij vond me overdreven geweldig. Was erg ongemakkelijk en heb het dan ook gestopt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197510373
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:57 schreef Maharski het volgende:

[..]

En dan noem jij het WIJVEN? Wat is dit voor een male dominated white privilege praat?
Echt zo inapropriate language wordt hier gebezigd.
Van dit soort taal krijg ik nou erectieproblemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 22:26:53 #41
441859 crew  Lenny77
pi_197517743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

We hebben het toch over de ED van geen stijve krijgen en niet over snel klaarkomen.
Sorry, maar ik denk dat dit iets is wat vrouwen zich zelf graag wijsmaken; hij krijgt geen stijve van me. Waarom? Omdat hij mij te knap vindt
_O- _O- _O-

Ongelooflijk, dat heb ik in mijn hele leven zelf nog nooit meegemaakt en niet een van mijn vrienden, kameraden en mannelijke familie leden heeft daar ooit over gesproken.

Maar droom maar verder :Z :Z

8)7 8)7 8)7 :W :W
Ik heb het niet over mezelf he :')
Dus kom maar uit je lach-kramp.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197518304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Toch gebeurd het wel, dat iemand door zenuwen hem even niet overeind krijgt.

En dat is niet iets wat vrouwen zich wijs maken, die denken juist vaak ja ja, er zal wel wat mis met mij zijn.
Het zijn de heren zelf die dat aangeven en zoals hier er zelf over praten.

Heb het zelf twee keer meegemaakt met een man. Daarna ging het wel goed trouwens.
Beide heren liepen als een hondje achter me aan en waren vrij claimerig. Wilde me exclusief hebben.
Bij 1 was ik op visite en toen bleek hij zijn moeder uitgenodigd te hebben. Werd ik voorgesteld als zijnde zijn droomvrouw🤐 De keer daarvoor uitgeweest met hem waar er ook een paar vrienden waren en hij steeds zei is ze niet mooi, kijk haar haar eens ed.
Voelde me net een konijn op de kinderboerderij 😂

Ik ben maar gewoon, maar hij vond me overdreven geweldig. Was erg ongemakkelijk en heb het dan ook gestopt.
Klinkt als mijn ex, van het hem niet omhoog krijgen tot het ongepast showen van me aan moeder en vrienden......
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197520439
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
:')
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:51:52 #44
492444 JudyL05
Zaans Meisje (14)
pi_197526676
Hmm ik heb het wel eens meegemaakt en ik vond het echt niet leuk. Was ik heel druk bezig met mijn mond bij een jongen en er gebeurde helemaal niks. Ik dacht ik zal het wel niet goed genoeg doen, probeerde nog van alles, maar op een gegeven moment zei hij zoiets van: laat maar, het gaat niet lukken.

Hij heeft het toen verder niet uitgelegd en ik voelde me best kut. Maar ook zo'n eerlijk verhaal als van TS, over onzekerheid en zo, zou ik denk ik niet zo goed trekken. Wel als het een vast vriendje is die door een moeilijke tijd gaat of zo, maar bij een eerste keer met een jongen zou het denk ik wel meteen de laatste keer zijn. Tenzij ik heel erg verliefd ben.
pi_197527564
Qua erectie heb ik dit nooit gehad. We, redelijk vergelijkbaar, qua te nerveus zijn om te kunnen komen (dus het tegenovergestelde van al prematuur ejaculeren). En ook bij dit merkte ik dat de vrouwen in kwestie het zich enorm aanrekende dat het niet lukte. Ik heb dit altijd gewoon uitgelegd en als ze het fijn vonden met de hand afgemaakt. Als een tweede keer er bij mij geen zenuwen waren ging het al stukken beter.
Overigens was dit voor mij wel echt toen ik jong was, sinds ik zelf wat zelfverzekerder ben is dit eigenlijk geen probleem meer al kom ik nog steeds neit snel.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:51 schreef JudyL05 het volgende:
Hmm ik heb het wel eens meegemaakt en ik vond het echt niet leuk. Was ik heel druk bezig met mijn mond bij een jongen en er gebeurde helemaal niks. Ik dacht ik zal het wel niet goed genoeg doen, probeerde nog van alles, maar op een gegeven moment zei hij zoiets van: laat maar, het gaat niet lukken.

Hij heeft het toen verder niet uitgelegd en ik voelde me best kut. Maar ook zo'n eerlijk verhaal als van TS, over onzekerheid en zo, zou ik denk ik niet zo goed trekken. Wel als het een vast vriendje is die door een moeilijke tijd gaat of zo, maar bij een eerste keer met een jongen zou het denk ik wel meteen de laatste keer zijn. Tenzij ik heel erg verliefd ben.
Hij had het gewoon moeten uitleggen maar het zal ook wel schaamte zijn.
  woensdag 20 januari 2021 @ 15:31:27 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197531422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Toch gebeurd het wel, dat iemand door zenuwen hem even niet overeind krijgt.

En dat is niet iets wat vrouwen zich wijs maken, die denken juist vaak ja ja, er zal wel wat mis met mij zijn.
Het zijn de heren zelf die dat aangeven en zoals hier er zelf over praten.

Heb het zelf twee keer meegemaakt met een man. Daarna ging het wel goed trouwens.
Beide heren liepen als een hondje achter me aan en waren vrij claimerig. Wilde me exclusief hebben.
Bij 1 was ik op visite en toen bleek hij zijn moeder uitgenodigd te hebben. Werd ik voorgesteld als zijnde zijn droomvrouw🤐 De keer daarvoor uitgeweest met hem waar er ook een paar vrienden waren en hij steeds zei is ze niet mooi, kijk haar haar eens ed.
Voelde me net een konijn op de kinderboerderij 😂

Ik ben maar gewoon, maar hij vond me overdreven geweldig. Was erg ongemakkelijk en heb het dan ook gestopt.
Ja, en dan dat gulzige konijn op de kinderboerderij dat altijd persé de langste en dikste wortel wil.

*O* :9
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2021 @ 15:33:15 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197531446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt als mijn ex, van het hem niet omhoog krijgen tot het ongepast showen van me aan moeder en vrienden......
Misschien was het dezelfde .... :? }:|
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197531589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Misschien was het dezelfde .... :? }:|
Who knows, allochtoon met de naam S....n. :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 15:46:03 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197531716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Who knows, allochtoon met de naam S....n. :D
S ... ?? n ?? Bedoel je Snikkel? Snikkel met de kromme sikkel?

Woehaha, ik plas in mijn tena lady pamper van het lachen _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197531873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:46 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

S ... ?? n ?? Bedoel je Snikkel? Snikkel met de kromme sikkel?

Woehaha, ik plas in mijn tena lady pamper van het lachen _O- _O-
_O- _O-
Het was nog mijn eerste ook.
Ik dacht toen :
Is dit alles?
Is dit alles?
Mmm, Is dit alles wat er is. ;(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:17:20 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197532303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- _O-
Het was nog mijn eerste ook.
Ik dacht toen :
Is dit alles?
Is dit alles?
Mmm, Is dit alles wat er is. ;(
Ik zong even het refreintje mee :@ (" Oeehhoehoehoeehoeeewww ")
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:27:57 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197532498
Ach ja, dat is ook een lied! Leuk :) :) ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:52:28 #53
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197535737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Who knows, allochtoon met de naam S....n. :D
Nee, er zijn er blijkbaar meer🤣🤣🤣
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201550892
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef LanaMyst het volgende:
Ja ik zou dat zeker erg vinden, als het zou gebeuren bij een date kan ik deze wel als mislukking beschouwen.
Tenzij het gebeurd na een x aantal rondes natuurlijk en uitputting de oorzaak is.

In een relatie hoeft het niet altijd een probleem te zijn als het incidenteel gebeurd. Wel als het structureel is.
Zo zeg. Vrouwen hoeven zelf verder niet zoveel te doen.
pi_201550968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]
_O- _O-
Het was nog mijn eerste ook.
Ik dacht toen :
Is dit alles?
Is dit alles?
Mmm, Is dit alles wat er is. ;(
Je eerste. Op hoeveel bodycount zit je nu?

Volgens mij werken de pillen niet altijd. Het is niet zo dat je automatisch een stijve krijgt als je ze neemt. zo werken ze niet. Er kan een fysiek probleem zijn.
pi_201551130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:01 schreef gearfour het volgende:

[..]
Je eerste. Op hoeveel bodycount zit je nu?

Volgens mij werken de pillen niet altijd. Het is niet zo dat je automatisch een stijve krijgt als je ze neemt. zo werken ze niet. Er kan een fysiek probleem zijn.
Meer dan 1 nu.
Daarna gelukkig een leuke Braziliaan gedate die mij de beginselen van goede sex heeft bijgebracht.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201552713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:55 schreef gearfour het volgende:

[..]
Zo zeg. Vrouwen hoeven zelf verder niet zoveel te doen.
Totale onzin, ja passieve vrouwen die alleen maar op hun rug liggen misschien, die doen idd niet veel meer dan alleen de benen wijd.
En het kan ook nog eens andersom zijn dat de vrouw hard werkt en de man alleen op zijn rug ligt. Dus het kan beide kanten op gaan
Maar bij goede seks is het voor beide hard werken (afgewisseld als een samenspel) en dat wordt dan ook beloond in groter genot voor beide.

Maar uit jouw reactie kan ik wel concluderen dat je niet veel ervaring hebt.

En verder, als ik een seks date heb en de man in kwestie krijgt hem niet omhoog dan was die date dus niet geslaagd. Want de seks was tenslotte het primaire doel van die date.

Misschien als een gezelig avondje en etentje het doel is en de seks daarna wil niet lukken ligt dit misschien anders maar ik doelde op een seksdate

[ Bericht 1% gewijzigd door LanaMyst op 28-09-2021 15:39:02 ]
pi_201553015
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:55 schreef gearfour het volgende:

[..]
Zo zeg. Vrouwen hoeven zelf verder niet zoveel te doen.
Een vrouw die erbij zit of ligt of wat dan ook, als een zak aardappelen.. of jij bent maagd of je zegt maar wat.
pi_201559857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:31 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Totale onzin, ja passieve vrouwen die alleen maar op hun rug liggen misschien, die doen idd niet veel meer dan alleen de benen wijd.
En het kan ook nog eens andersom zijn dat de vrouw hard werkt en de man alleen op zijn rug ligt. Dus het kan beide kanten op gaan
Maar bij goede seks is het voor beide hard werken (afgewisseld als een samenspel) en dat wordt dan ook beloond in groter genot voor beide.

Maar uit jouw reactie kan ik wel concluderen dat je niet veel ervaring hebt.

En verder, als ik een seks date heb en de man in kwestie krijgt hem niet omhoog dan was die date dus niet geslaagd. Want de seks was tenslotte het primaire doel van die date.

Misschien als een gezelig avondje en etentje het doel is en de seks daarna wil niet lukken ligt dit misschien anders maar ik doelde op een seksdate
Heb ik op jouw micropenisje getrapt :')
pi_201561177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 05:03 schreef gearfour het volgende:

[..]
Heb ik op jouw micropenisje getrapt :')
Okay helder, jou hoef ik niet serieus te nemen dus, fijn dat je dat nog even bevestigd ;)
Dat verklaart ook jou eerdere kortzichtige reactie.

Maar die domme aannames mag je voortaan voor je houden.

Prettige dag nog verder :W
pi_201564596
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 05:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar als je man van de een op de andere dag ineens geen stijve meer krijgt zou ik eerder denken dat ie vreemd is gegaan oid
Krijg je van vreemdgaan een erectiestoornis, dan?
pi_201564628
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:52 schreef Leo_Holst het volgende:
Vooral wanneer de vrouw geen spannend setje aanheeft en/of een beetje dikkig is.

Die combinatie kan nog best wel tot een erectie leiden :Y :D
pi_201573795
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:14 schreef Academicus het volgende:

Ja, dikke wijven zijn echt ranzig. Gelukkig heb ik altijd mooie, slanke wijven gehad
Nee, ik neem altijd mollige vrouwen, ik neuk ze tegen het plafond en noem ze 'Molly'.
pi_201583398
Doorlopende erectiele problemen zijn mogelijk overkomelijk in een langdurige relatie. Een hapering door zenuwen in het begin ook. Maar constant gebrek aan hardheid zal de eerste periode wel verneuken, npi, waardoor meer er waarschijnlijk niet in zit. Mocht het doorlopend zo zijn in een vaste relatie dan is dat flink kut en zou ik gaan kijken of er genoeg ter compensatie is om de relatie in stand te willen houden. Als het incidenteel is in een vaste relatie vind ik dat geen enkel probleem.
pi_201586696
Wel eens een vriendje gehad dat de eerste paar keer geen erectie kon houden. Het was een combinatie van zenuwen en condoom. Na een paar weken had hij er geen problemen meer mee. Het ligt een beetje aan de erectiestoornis, als het permanent is zou ik het wel lastig vinden, maar als iemand verder goed in bed is dan is het niet gelijk een dealbreaker.
pi_201612178
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef LanaMyst het volgende:
Ja ik zou dat zeker erg vinden, als het zou gebeuren bij een date kan ik deze wel als mislukking beschouwen.
Tenzij het gebeurd na een x aantal rondes natuurlijk en uitputting de oorzaak is.

In een relatie hoeft het niet altijd een probleem te zijn als het incidenteel gebeurd. Wel als het structureel is.
Hier heb ik niks aan toe te voegen.
pi_201613651
voor sommige vrouwen is het juist een hele verademing dat de man geen erectie kan krijgen.
pi_201614064
Er wordt meestal maar vanuit gegaan dat een man standaard een erectie krijgt als bij seksuele activiteiten, dat hoeft dus niet en dat ligt vaak niet aan de dame in kwestie maar vaak aan spanning of achterliggende problemen.

Ik krijg wel gemakkelijk een erectie, dat is het probleem niet bij mij maar het gebeurd soms tijdens de seks dat hij weer slap wordt en het krijgen van een orgasme is voor mij een probleem, dat ligt dan niet aan de dame maar aan mij, daar zijn een paar redenen voor waaronder medicatie maar ook een ex die mij seksuele leven verstoord heeft en ik ben 20 jaar verslaafd geweest aan cocaine en dat gekoppeld aan porno kijken dat is ook niet echt gunstig, sinds ik clean ben is de porno ook uit beeld( 3 maanden inmiddels)
En er speelt nog een probleem rond dit item

Mijn laatste vriendin had er niet zoveel problemen mee dat het niet zo lukte maar voor haar was seks ook niet belangrijk, ze gaf er niet zoveel om, dat kwam ook door slechte ervaringen(misbruik)
In een toekomstige relatie wil ik toch graag dat het anders zal zijn, ik ben dus ook druk bezig om te kijken hoe dit probleem aangepakt kan worden
pi_201628108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:28 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Okay helder, jou hoef ik niet serieus te nemen dus, fijn dat je dat nog even bevestigd ;)
Dat verklaart ook jou eerdere kortzichtige reactie.

Maar die domme aannames mag je voortaan voor je houden.

Prettige dag nog verder :W
Je hebt als vrouw niet automatisch het recht op een stijve penis.
pi_201685149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:51 schreef JudyL05 het volgende:
Hmm ik heb het wel eens meegemaakt en ik vond het echt niet leuk. Was ik heel druk bezig met mijn mond bij een jongen en er gebeurde helemaal niks. Ik dacht ik zal het wel niet goed genoeg doen, probeerde nog van alles, maar op een gegeven moment zei hij zoiets van: laat maar, het gaat niet lukken.

Hij heeft het toen verder niet uitgelegd en ik voelde me best kut. Maar ook zo'n eerlijk verhaal als van TS, over onzekerheid en zo, zou ik denk ik niet zo goed trekken. Wel als het een vast vriendje is die door een moeilijke tijd gaat of zo, maar bij een eerste keer met een jongen zou het denk ik wel meteen de laatste keer zijn. Tenzij ik heel erg verliefd ben.
En waarom trek je het dan niet? Omdat je eigen wensen niet vervuld worden, of wat anders? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201685511
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:47 schreef Godshand het volgende:

[..]
En waarom trek je het dan niet? Omdat je eigen wensen niet vervuld worden, of wat anders? :?
Ik vind het niet zo mannelijk. Zo iemand vind ik dan een loser. En een loser is niet sexy.
pi_201691907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vind het niet zo mannelijk. Zo iemand vind ik dan een loser. En een loser is niet sexy.
Lekker empathisch...

Met dit soort opmerkingen duw je mannen hiermee een depressie in. Het is niet altijd dat ze er meteen iets aan kunnen doen, geregeld hebben ze onderliggende medische problemen die een erectie stoornis veroorzaken. Dus heeft verder niets met mannelijkheid te maken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201691943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef roos94 het volgende:
Als mijn vriend ineens geen stijve meer krijgt zou ik toch behoorlijk gaan twijfelen aan mezelf :{
Typische vrouwenreactie, krijgt je man geen stijve lul, moet het meteen weer over jou gaan
-nee-
pi_201700907
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:46 schreef Godshand het volgende:

[..]
Lekker empathisch...

Met dit soort opmerkingen duw je mannen hiermee een depressie in. Het is niet altijd dat ze er meteen iets aan kunnen doen, geregeld hebben ze onderliggende medische problemen die een erectie stoornis veroorzaken. Dus heeft verder niets met mannelijkheid te maken...
En zie hier waarom vrouwen faken. Het mannelijk ego kan het niet aan. Dus moeten wij maar depressief worden omdat we niet eerlijk kunnen zijn en onze gevoelens maar wegcijferen?

In het echt zal ik liegen en zeggen dat het niet erg is. Maar ik vind het dus wel vervelend. Als je bij de eerste date vanwege de spanning geen stijve krijgt, wie zegt me dat het op andere spannende momenten wel lukt? Spanning op het werk, limp dick, spanning in de familie, limp dick, spanning vanwege......, limp dick.

Gelukkig voor ieder potje een dekseltje en zijn er vrouwen die het oprecht geen probleem vinden.
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 10:49:52 #75
441859 crew  Lenny77
pi_201701929
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 07:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En zie hier waarom vrouwen faken. Het mannelijk ego kan het niet aan. Dus moeten wij maar depressief worden omdat we niet eerlijk kunnen zijn en onze gevoelens maar wegcijferen?

In het echt zal ik liegen en zeggen dat het niet erg is. Maar ik vind het dus wel vervelend. Als je bij de eerste date vanwege de spanning geen stijve krijgt, wie zegt me dat het op andere spannende momenten wel lukt? Spanning op het werk, limp dick, spanning in de familie, limp dick, spanning vanwege......, limp dick.

Gelukkig voor ieder potje een dekseltje en zijn er vrouwen die het oprecht geen probleem vinden.
Zeker tijdens een eerste date vind ik wel dat er empathie mag zijn (later natuurlijk ook).
Je kan wel beweren dat het fragiele mannelijk ego niet boven het verlangen of eerlijkheid van de vrouw mag staan, maar besef dat een verkeerde reactie van een vrouw een kettingreactie kan veroorzaken en deze man niet alleen een ego-deuk geeft maar een chronisch probleem. Ik denk dat daar echt wel met zorg mee omgegaan moet worden. Die man wil niet liever dan een knoertharde erectie hebben voor jou maar door de zenuwen of welke reden dan ook lukt het dan eventjes niet. Ik denk dat ie zich al klote genoeg zal voelen dan zonder dat wij er nog een schep bovenop doen.
Oh en die eerste date is geen voorteken voor een limb dick ( :{ ) tijdens verdere fases in het leven want dan heeft ie deze soort krijg-een-erectie-stress niet meer bij jou, jij bent dan net ontspanning voor hem.
Plus laten we eerlijk zijn: als jij in je leven in shit situaties terecht komt dan gaat jouw libido ook even naar -0. Alleen hoeven wij er maar wat glijmiddel in te gooien mocht de man echt graag willen, hij moet daarentegen een complex orgaan aan de praat krijgen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201702172
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zeker tijdens een eerste date vind ik wel dat er empathie mag zijn (later natuurlijk ook).
Je kan wel beweren dat het fragiele mannelijk ego niet boven het verlangen of eerlijkheid van de vrouw mag staan, maar besef dat een verkeerde reactie van een vrouw een kettingreactie kan veroorzaken en deze man niet alleen een ego-deuk geeft maar een chronisch probleem. Ik denk dat daar echt wel met zorg mee omgegaan moet worden. Die man wil niet liever dan een knoertharde erectie hebben voor jou maar door de zenuwen of welke reden dan ook lukt het dan eventjes niet. Ik denk dat ie zich al klote genoeg zal voelen dan zonder dat wij er nog een schep bovenop doen.
Oh en die eerste date is geen voorteken voor een limb dick ( :{ ) tijdens verdere fases in het leven want dan heeft ie deze soort krijg-een-erectie-stress niet meer bij jou, jij bent dan net ontspanning voor hem.
Plus laten we eerlijk zijn: als jij in je leven in shit situaties terecht komt dan gaat jouw libido ook even naar -0. Alleen hoeven wij er maar wat glijmiddel in te gooien mocht de man echt graag willen, hij moet daarentegen een complex orgaan aan de praat krijgen.
Een eerste date of eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat is geen shit situatie. Als het dan al niet lukt. Fijn dat jij het nog een keer wil proberen. Ik niet. Dan zijn we geen match. Prima toch?! Ik ga mij ook absoluut niet schuldig voelen dat ik dit vind. Ik ben verantwoordelijk voor mijn seksleven en maak dan een beoordeling. Ik heb geen tijd om nog een paar proefrondjes te doen. Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen. En als het de tweede keer weer niet lukt, is het dan wel oke? Of pas bij de derde keer of de vierde keer.


De opinie bij mijn mannelijke vrienden is dat je het wel eerlijk kan zeggen. Dat mannen het willen weten.

Verder is er een verschil als je al langer met iemand bent en hij heeft een keer een limp dick of iemand met wie je voor de eerste keer seks gaat hebben en hij krijgt geen harde.
pi_201702220
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Een eerste date of eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat is geen shit situatie. Als het dan al niet lukt. Fijn dat jij het nog een keer wil proberen. Ik niet. Dan zijn we geen match. Prima toch?! Ik ga mij ook absoluut niet schuldig voelen dat ik dit vind. Ik ben verantwoordelijk voor mijn seksleven en maak dan een beoordeling. Ik heb geen tijd om nog een paar proefrondjes te doen. Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen. En als het de tweede keer weer niet lukt, is het dan wel oke? Of pas bij de derde keer of de vierde keer.


De opinie bij mijn mannelijke vrienden is dat je het wel eerlijk kan zeggen. Dat mannen het willen weten.

Verder is er een verschil als je al langer met iemand bent en hij heeft een keer een limp dick of iemand met wie je voor de eerste keer seks gaat hebben en hij krijgt geen harde.
Gezellig deze houding. Daar zijn al veel 'limp dicks' gepasseerd denk ik dan. Niet vreemd ook, voor een man dodelijk vermoeiend als alles maar wordt betrokken op een man - vrouw machtsverhouding en welk geslachtsdeel enigzins mogelijk een onderdanige rol zou aannemen ten opzichte welk geslachtsdeel. :O
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 11:55:01 #78
441859 crew  Lenny77
pi_201702538
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:
Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen.
Even wat stukjes er uit gehaald.
Ik doe dat niet uit medelijden, het gaat over een mens die ik op dat moment al leuk vind, niet gewoon een lichaamsonderdeel waar ik een half uur plezier mee wil hebben en voor de rest geen waarde heeft.

Maar ok, stel nu dat het voor een betekenisloos keertje zou zijn: is het zo erg om dan toch die empathie te gebruiken? Ik kan bij wijze van spreken de week erna gewoon opnieuw een harde piemel vinden maar die man zit misschien jaren vast aan een stress-erectiestoornis waarbij hij geen enkele eerste keer nog zorgeloos onder de lakens kan springen.
Het weegt met andere woorden niet op tegen elkaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201702576
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:24 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Gezellig deze houding. Daar zijn al veel 'limp dicks' gepasseerd denk ik dan. Niet vreemd ook, voor een man dodelijk vermoeiend als alles maar wordt betrokken op een man - vrouw machtsverhouding en welk geslachtsdeel enigzins mogelijk een onderdanige rol zou aannemen ten opzichte welk geslachtsdeel. :O
Gaat niet over machtsverhoudingen het gaat over eerlijk communiceren. Eerlijk naar de ander maar ook eerlijk naar jezelf.

De weerstand die de vrouwen hier krijgen als ze aangeven het wel erg te vinden. Daar heb ik het over. Willen we dat vrouwen aangeven wat ze wel en niet willen of moeten ze stil zijn om de man niet te kwetsen. Het is nogal wat een andere te beschuldigen een depressie bij een andere te veroorzaken. Waarom niet zeggen dat de man iets aan zijn zelfvertrouwen kan doen. Dat het geen match is. Dat er meer vissen in de zee zijn.


Verder zei ik dat ik in het echt zou liegen en dat de kans op een vervolg date heel klein is. Tuurlijk zeg je dat niet zo bot of zeg je het helemaal niet. Het is toch geen plicht om de ander nogmaals te daten.
pi_201711742
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Gaat niet over machtsverhoudingen het gaat over eerlijk communiceren. Eerlijk naar de ander maar ook eerlijk naar jezelf.

De weerstand die de vrouwen hier krijgen als ze aangeven het wel erg te vinden. Daar heb ik het over. Willen we dat vrouwen aangeven wat ze wel en niet willen of moeten ze stil zijn om de man niet te kwetsen. Het is nogal wat een andere te beschuldigen een depressie bij een andere te veroorzaken. Waarom niet zeggen dat de man iets aan zijn zelfvertrouwen kan doen. Dat het geen match is. Dat er meer vissen in de zee zijn.


Verder zei ik dat ik in het echt zou liegen en dat de kans op een vervolg date heel klein is. Tuurlijk zeg je dat niet zo bot of zeg je het helemaal niet. Het is toch geen plicht om de ander nogmaals te daten.
Het is meer de menselijke maat die ik mis. (8>
  maandag 11 oktober 2021 @ 12:44:41 #81
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201715410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Meer dan 1 nu.
Daarna gelukkig een leuke Braziliaan gedate die mij de beginselen van goede sex heeft bijgebracht.
Nou nou, en daar heb je een Braziliaan voor nodig? Had gewoon naar Maastricht moeten komen hadden wij je dat wel bijgebracht .... en tot in de finesses !!

Zie ook mijn boektrilogie in 4 delen ... de Kamaastrichtra :) :9

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:06:30 #82
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201715574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Een vrouw die erbij zit of ligt of wat dan ook, als een zak aardappelen.. of jij bent maagd of je zegt maar wat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Een vrouw die erbij zit of ligt of wat dan ook, als een zak aardappelen.. of jij bent maagd of je zegt maar wat.
Zit toch een kern van waarheid in, alleen moet je het wat nuanceren. Zo lagen in AzIë sommige vrouwen erbij als een zak rijst.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_201716146
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Nou nou, en daar heb je een Braziliaan voor nodig? Had gewoon naar Maastricht moeten komen hadden wij je dat wel bijgebracht .... en tot in de finesses !!

Zie ook mijn boektrilogie in 4 delen ... de Kamaastrichtra :) :9

_O- _O- _O-
Ho ho, geen grappen over mijn eerste liefde O+ En mijn eerste gebroken hart -O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201716196
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Zit toch een kern van waarheid in, alleen moet je het wat nuanceren. Zo lagen in AzIë sommige vrouwen erbij als een zak rijst.
Dat is het equivalent aan mannen die alleen maar kunnen pompen.

Duracell konijntje.

Alle mannen houden zogenaamd van seks, I beg to differ :').
Dat is gelijk aan zeggen dat je van lekker eten houdt en vervolgens enkel frikandellen en kroketten naar binnen werkt.
Mja smaken verschillen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:28:53 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201724507
IK hou niet van sex, er gaat teveel tijd in zitten die je ook nuttig had kunnen besteden .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:30:25 #86
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201730170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 00:28 schreef LeesFoknl het volgende:
IK hou niet van sex, er gaat teveel tijd in zitten die je ook nuttig had kunnen besteden .....
Zoals aan wat?
soooo, da's mooi!
pi_201734731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zoals aan wat?
Neuken en beffen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:06:34 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201735834
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Een eerste date of eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat is geen shit situatie. Als het dan al niet lukt. Fijn dat jij het nog een keer wil proberen. Ik niet. Dan zijn we geen match. Prima toch?! Ik ga mij ook absoluut niet schuldig voelen dat ik dit vind. Ik ben verantwoordelijk voor mijn seksleven en maak dan een beoordeling. Ik heb geen tijd om nog een paar proefrondjes te doen. Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen. En als het de tweede keer weer niet lukt, is het dan wel oke? Of pas bij de derde keer of de vierde keer.


De opinie bij mijn mannelijke vrienden is dat je het wel eerlijk kan zeggen. Dat mannen het willen weten.

Verder is er een verschil als je al langer met iemand bent en hij heeft een keer een limp dick of iemand met wie je voor de eerste keer seks gaat hebben en hij krijgt geen harde.
Het hangt toch ook een beetje af van de rest?
Betekend geen stijve ook einde seks, of is er verder goede seks? Hoe wordt ermee omgegaan, waar komt het door?

Persoonlijk vind ik een door spanning slappe stiekem wel complimenteus. En de enkele keer dat ik dat heb meegemaakt kwam dat in de loop van de nacht wel goed.
Eigenlijk vind ik een slappe zonder aanwijsbare reden in een relatie een groter probleem. Daar waar bij die eerste keer seks het komt door teveel spanning zou een slappe bij vaker seks juist eerder het idee geven van te weinig spanning. Daar zou ik me sneller onzeker bij voelen.

Misschien heb ik geluk gehad. Die enkele keer dat bij de eerste keer seks de vriendelijke vriend niet meewerkte was het overduidelijk dat hij me echt heel graag wilde. En was het geen stop. Wel was er daardoor even onzekerheid bij de man in kwestie en lichte frustratie. Maar dat was verder niet problematisch en een beetje empathie hielp.

Vind het wat raar een wij vrouwen ding hiervan te maken. Ook bij mannen geld dat ze bij voorkeur naast lust wat empathie hebben. Dat ze om kunnen gaan met even rustig beginnen, die eerste keer niet volledig kunnen geven en andere zaken. De man die dat niet kan is gewoon een botte lul en wordt ook zo gezien bij dames onderling.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:08:58 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201735867
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Zit toch een kern van waarheid in, alleen moet je het wat nuanceren. Zo lagen in AzIë sommige vrouwen erbij als een zak rijst.
Dat krijg je als wederzijdse aantrekkingskracht niet de beslissende factor is. Het ‘zakelijk’ is….
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201737375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat krijg je als wederzijdse aantrekkingskracht niet de beslissende factor is. Het ‘zakelijk’ is….
Samenvatting "hij betaalde niet genoeg" :P
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:36:11 #91
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201738232
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:13 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]
Neuken en beffen.
Postzegels, sigarenbandjes...
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 10:31:08 #92
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201738736
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Een eerste date of eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat is geen shit situatie. Als het dan al niet lukt. Fijn dat jij het nog een keer wil proberen. Ik niet. Dan zijn we geen match. Prima toch?! Ik ga mij ook absoluut niet schuldig voelen dat ik dit vind. Ik ben verantwoordelijk voor mijn seksleven en maak dan een beoordeling. Ik heb geen tijd om nog een paar proefrondjes te doen. Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen. En als het de tweede keer weer niet lukt, is het dan wel oke? Of pas bij de derde keer of de vierde keer.

De opinie bij mijn mannelijke vrienden is dat je het wel eerlijk kan zeggen. Dat mannen het willen weten.

Verder is er een verschil als je al langer met iemand bent en hij heeft een keer een limp dick of iemand met wie je voor de eerste keer seks gaat hebben en hij krijgt geen harde.
Ik kan mij hier wel in vinden, mooi verhaal :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:32:24 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201754674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat krijg je als wederzijdse aantrekkingskracht niet de beslissende factor is. Het ‘zakelijk’ is….
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:13 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Samenvatting "hij betaalde niet genoeg" :P
En die Nederlandse vrouwen die er bijliggen als een zak aardappels, krijgen die ook allemaal niet genoeg betaald. Dus dat zijn allemaal onderbetaalde hoeren?

IK zou nooit zeggen of stellen dat "zeesterren" allemaal onderbetaalde hoeren zijn. Zo hard ben ik niet naar vrouwen!
Er misschien al eens aan gedacht dat ze misschien ooit iets traumatisch hebben meegemaakt.
:N :N .... zo non - empathisch, begriploos..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:50:22 #94
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_201833421
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Gaat niet over machtsverhoudingen het gaat over eerlijk communiceren. Eerlijk naar de ander maar ook eerlijk naar jezelf.

De weerstand die de vrouwen hier krijgen als ze aangeven het wel erg te vinden. Daar heb ik het over. Willen we dat vrouwen aangeven wat ze wel en niet willen of moeten ze stil zijn om de man niet te kwetsen. Het is nogal wat een andere te beschuldigen een depressie bij een andere te veroorzaken. Waarom niet zeggen dat de man iets aan zijn zelfvertrouwen kan doen. Dat het geen match is. Dat er meer vissen in de zee zijn.

Verder zei ik dat ik in het echt zou liegen en dat de kans op een vervolg date heel klein is. Tuurlijk zeg je dat niet zo bot of zeg je het helemaal niet. Het is toch geen plicht om de ander nogmaals te daten.
Maar mag een man dan ook eerlijk aangeven dat hij hem niet omhoog krijgt, wanneer hij het lichaam wat achter het shirtje vandaan komt niks vindt? Of moet hij dan liegen om haar gevoelens niet te kwetsen?
Ignorance is bliss
pi_201833458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:50 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Maar mag een man dan ook eerlijk aangeven dat hij hem niet omhoog krijgt, wanneer hij het lichaam wat achter het shirtje vandaan komt niks vindt? Of moet hij dan liegen om haar gevoelens niet te kwetsen?
Je hebt het stuk gemist dat ik zou liegen. Ik ken een paar mannen die niet opgewonden werden van wat ze zagen of voelden.

Eentje was aan het daten met een xl-vrouw. Zij was echt heel leuk. Toen het er van kwam, werd hij niet opgewonden van haar "vollere" lichaam. Hij vond dat heel erg en vond zichzelf erg oppervlakkig. Een andere vriend had dat met een oudere vrouw. Hij vond dat ze niet fijn aanvoelde.

Dus ook mannen hebben zaken waar ze op af knappen. Dat hoort ook bij het daten. Dat je kan afknappen op flauwe zaken en/of dingen waar de ander niks aan kan doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door potjecreme op 20-10-2021 17:20:23 ]
pi_201833485
Ik vind hier niet zo veel van en iedereen moet lekker doen en laten wat hij wilt en een keertje falen als man is mij ook niet vreemd, maar de suggestie dat empathie tonen energie kost, daar schrik ik wel van :D
-nee-
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:59:09 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201833526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:50 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Maar mag een man dan ook eerlijk aangeven dat hij hem niet omhoog krijgt, wanneer hij het lichaam wat achter het shirtje vandaan komt niks vindt? Of moet hij dan liegen om haar gevoelens niet te kwetsen?
Mag een vrouw hier eerlijk te kennen geven dat ze het wél erg vindt wanneer een man niet hard is/wordt/blijft?

Dat is nota bene waar het hele topic om draait. Je wil een eerlijk antwoord, nu krijg je een eerlijk antwoord maar accepteer je het niet. Andere vrouwen staan er misschien anders in, dus wat is het probleem?
Huilen dan.
pi_201835365
Als ik de dame in kwestie heel aantrekkelijk vindt, is het risico dat ik geen erectie krijg groter dan wanneer ik iets heb gevonden dat ik minder aantrekkelijk aan haar vind. Ik vind het zelf ook raar en vraag mij soms af of er andere mannen zijn die dit herkennen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:01:22 #99
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201862268
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef LanaMyst het volgende:
Ja ik zou dat zeker erg vinden, als het zou gebeuren bij een date kan ik deze wel als mislukking beschouwen.
Tenzij het gebeurd na een x aantal rondes natuurlijk en uitputting de oorzaak is.

In een relatie hoeft het niet altijd een probleem te zijn als het incidenteel gebeurd. Wel als het structureel is.
Ja, heel begrijpelijk natuurlijk. Als je een date hebt waarbij het einddoel seks is, en het lukt niet, dan is het een mislukte date geweest. Het kan ook zijn dat de seksuele aantrekkingskracht van zijn kant dan mist. Dat kan ook gewoon gebeuren, en is helemaal geen ramp. Hoeft dan ook helemaal niet aan jou te liggen. Die dingen gebeuren. Het kan ook een andere oorzaak hebben uiteraard ^^.
pi_201868488
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:16 schreef duracellkonijntje het volgende:
Ja, ik worstel hier mee. Al een poosje. Gek genoeg gaat het met vrouwen waar ik me comfortabel bij voel wel goed. Bij een nieuwe vrouw, vooral als ze erg knap is, voel ik meer spanning en kan dit me soms verhinderen om stijf te worden.

Inmiddels leer ik mijn angst steeds meer accepteren en stop ik met boos te zijn op mezelf. Wanneer het gebeurt kies ik er voor om dan haar lekker te bevredigen en niet in de put te gaan zitten. Diep van binnen heerst nog de angst van dat ik altijd alleen zal blijven, omdat geen enkele vrouw een man wil met erectiele dysfunctie.

Dus dames, jullie mening wordt gewaardeerd: zouden jullie wel of niet intiem kunnen zijn/een relatie kunnen hebben met een man met ED?

Alvast bedankt. :)
Gewoon de huisarts bellen en pilletjes bestellen.
Nooit en te nimmer van internet bestellen, dat is geverfde rotzooi.
pi_201868535
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:09 schreef Dven het volgende:
Lijkt me afhankelijk van het moment. In bed lijkt me dat ze het vervelend vindt. Op de begrafenis van haar opa waarschijnlijk weer iets minder.
Ik ben echt helemaal klaar met dit soort narrow minded dogma's. :r


Het is fucking 2021 hoor jezus.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 28 oktober 2021 @ 11:56:22 #102
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_201929775
Ik denk ook dat veel van de spanning die ik voel komt doordat ik zelf te veel wil. Er is veel gebeurd in mijn leven waardoor ik het moeilijk vind om me kwetsbaar op te stellen.

Dan ken ik zo'n meisje net, voel me emotioneel nog niet heel verbonden met haar en dan wil ik meteen seks. Seks is misschien wel het meest kwetsbare wat ik fysiek kan worden met iemand, geen wonder dat het in het begin moeilijk gaat. Meestal later, wanneer ik zo'n meisje ken, dan gaat het beter omdat ik me meer op m'n gemak voel.

Het blijft wel een kut onderwerp om over te praten, schaam me er ook best wel voor. Ik hoor van anderen dat veel mannen er last van hebben, alleen spreekt bijna niemand er over voor mijn gevoel.
Ignorance is bliss
pi_201941569
wellicht mnder porno kijken.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202006484
Ach, ik heb ook wel eens dagen dat ik me onwijs moet focussen om 'm een beetje stijf te houden tijdens de seks. Maar goed, ik ga richting de 50. Het probleem is vaak dat hij tijdens die momenten snel weer slap wordt als de stimulatie stopt. Meestal zijn dat momenten waarop ik moe ben. En op andere dagen blijft hij gewoon prima overeind. Mijn vriendin vindt het natuurlijk jammer als we moeten eindigen met een handwasje samen maar de rest van de intimiteit maakt het meer dan goed.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 4 november 2021 @ 23:27:33 #105
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_202038193
Nee niet erg, als dat wat je samen doet maar intens intiem voelt.
Dan is zelfs een goed gesprek opwindend. :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202188018
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Een eerste date of eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat is geen shit situatie. Als het dan al niet lukt. Fijn dat jij het nog een keer wil proberen. Ik niet. Dan zijn we geen match. Prima toch?! Ik ga mij ook absoluut niet schuldig voelen dat ik dit vind. Ik ben verantwoordelijk voor mijn seksleven en maak dan een beoordeling. Ik heb geen tijd om nog een paar proefrondjes te doen. Dames aub doe dit niet omdat je medelijden hebt. Vind je het niks, dan is dat prima.

Typisch hoe wij vrouwen maar weer rekening moeten houden met de man. Onszelf piemelseks moeten onthouden om maar aardig te zijn. Uit empathie nog een keer een poging moeten gunnen. En als het de tweede keer weer niet lukt, is het dan wel oke? Of pas bij de derde keer of de vierde keer.

De opinie bij mijn mannelijke vrienden is dat je het wel eerlijk kan zeggen. Dat mannen het willen weten.

Verder is er een verschil als je al langer met iemand bent en hij heeft een keer een limp dick of iemand met wie je voor de eerste keer seks gaat hebben en hij krijgt geen harde.
Ik zou hem nog best wel een tweede of derde poging gunnen, maar dan wel tijdens dezelfde date, er is op zich niets mis mee om gewoon vriendelijk en begripvol te zijn. Om ervoor te zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt en daar een beetje geduld mee te hebben.

Maar als het bij het naar huis gaan nog niet gelukt is dan zou ik daar echt van balen, en nee dan komt er geen deel twee meer van deze date.
pi_202188190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:27 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Nee niet erg, als dat wat je samen doet maar intens intiem voelt.
Dan is zelfs een goed gesprek opwindend. :P
Ja maar dan moet er toch al meer een band met iemand zijn of iemand vaker ontmoet hebben.

Bij een eerste ontmoeting via een seksadvertentie gaat dat niet echt op.

Via seksadvertentie zoek ik ook geen one night stands, maar meer vriendschappen (with benefits) voor vaker.
pi_202188395
Ik zou het geen probleem vinden zolang de man het ook niet mijn probleem maakt. Dus a) ik ben niet je therapeut in bed en b) je zorgt maar dat ik, ondanks dat je piempert niet naar behoren werkt, een leuke tijd in bed heb.

Mannen overschatten de belangrijkheid van hun piemper nogal is mijn ervaring. In theorie kun je heel goed uit de voeten zónder dat je piemelot meewerkt. Lesbiennes doen het al jaren. Heteromannen met ED zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 15 november 2021 @ 15:51:48 #109
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202188904
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het geen probleem vinden zolang de man het ook niet mijn probleem maakt. Dus a) ik ben niet je therapeut in bed en b) je zorgt maar dat ik, ondanks dat je piempert niet naar behoren werkt, een leuke tijd in bed heb.

Mannen overschatten de belangrijkheid van hun piemper nogal is mijn ervaring. In theorie kun je heel goed uit de voeten zónder dat je piemelot meewerkt. Lesbiennes doen het al jaren. Heteromannen met ED zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.
Mee eens. Veel mannen kunnen hun vrouwen niet plezieren.
soooo, da's mooi!
  zondag 21 november 2021 @ 04:48:43 #110
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_202273682
Nee, dat is geen probleem en kan gebeuren van de zenuwen. Zeker een eerste keer.


Ik heb dan nooit aan mezelf getwijfeld. Ik weet dat ik aantrekkelijk ben en dat er niks raars is bij mij.
Kwam dan vaak even later ook wel helemaal goed. Praat er gewoon over met elkaar. :)
Of ontdek elkaars lichamen op een andere manier.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')