abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197425727
Wanneer iemand hooguit 2 dagen in de week tijd voor de ander maakt (ook al zou zij meer dagen tijd hebben) en je regelmatig niet kan vertellen wanneer zij uberhaupt langs gaat komen om diverse redenen (ik voel me niet zo lekker in mijn vel, ik had tijd voor mezelf nodig, ik moest me even afzonderen, ik wilde jou er niet mee opzadelen...) ben je dan een scharrel of heb je dan een relatie? Elke keer maakt deze persoon de belofte om wel vaker langs te komen, en in ieder geval duidelijk te communiceren WANNEER. Puntje bij paaltje hoor je dan op de dag zelf pas dat ze langs wil komen of pas na dagen wachten. Ik vraag dit uiteraard voor een vriendin O-)

POLL

[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 15-01-2021 14:49:44 ]
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 14:48:41 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197425942
En jij denkt dat jullie wel in een relatie zijn als je dit zo terug leest?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197426032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
En jij denkt dat jullie wel in een relatie zijn als je dit zo terug leest?
Zij zegt uiteraard dat het een relatie is, en op de momenten dat zij er dan is dan is het lieve woordjes tot en met. En beloftes. Loopt hier de deur uit met de mededeling dat ik zsm weet wanneer ze er weer is. Vervolgens blijft het weer stil/ vage antwoorden als ik vraag of ze al wat weet. Om dan het riedeltje uit de OP weer af te steken 'wil jou niet opzadelen met.... vul maar in'. En zij is aardig beledigd als ik suggereer dat ze hier alleen komt om te neuken.

Zij woont bij ouders, ik heb huurhuis waar zij de sleutel van heeft en altijd welkom is. En we zijn geen 14 maar halverwege de 30.
pi_197426047
Meestal bespreek je dit soort dingen dan even samen
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:57:36 #5
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_197426137
Een relatie is niet vast beschreven. Als zij dit een relatie vind dan is dat voor haar ook zo, de vraag is of jij dit ook zo ziet en of je hier genoeg meeneemt.

Ik weet niet wat haar verleden is, maar misschien is dit wie zij is? Heeft zij veel behoefte aan haar eigen tijd en ruimte.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  roze vrijdag 15 januari 2021 @ 14:58:25 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_197426156
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Magica het volgende:
Meestal bespreek je dit soort dingen dan even samen
_O_
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:59:17 #7
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197426178
Relatie natuurlijk. 2 dagen in de week tijd vrijmaken is al erg veel hoor.
pi_197426181
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Magica het volgende:
Meestal bespreek je dit soort dingen dan even samen
Ja ik vind vooral het slechte communiceren een doorn in het oog. We kunnen allemaal weleens een baaldag hebben of tijd voor jezelf nodig maar vervolgens de ander compleet in de wachtstand te laten staan noem ik verre van netjes.
pi_197426186
Wat walg ik van zulk gedrag :/
pi_197426218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Herkauwer het volgende:
Een relatie is niet vast beschreven. Als zij dit een relatie vind dan is dat voor haar ook zo, de vraag is of jij dit ook zo ziet en of je hier genoeg meeneemt.

Ik weet niet wat haar verleden is, maar misschien is dit wie zij is? Heeft zij veel behoefte aan haar eigen tijd en ruimte.
Klopt helemaal.

Het grappige is, als ik haar vraag wat ze dan wel wil dan geeft ze aan dat zij bij mij wil zijn. En is heel verdrietig dat ik dit niet meer zo geloof. Dus krijg ik de zwarte piet toebedeeld voor het niet geloven. Omgekeerde wereld toch?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:05:33 #11
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_197426340
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

Het grappige is, als ik haar vraag wat ze dan wel wil dan geeft ze aan dat zij bij mij wil zijn. En is heel verdrietig dat ik dit niet meer zo geloof. Dus krijg ik de zwarte piet toebedeeld voor het niet geloven. Omgekeerde wereld toch?
Ik denk dat je haar meer moet geloven en vertrouwen. En bij jezelf te rade gaan of jij dat kan en wil. Succes met deze situatie
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:06:05 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197426349
De overige 5 dagen laat ze zich uitwonen door een ander.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197426395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:05 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ik denk dat je haar meer moet geloven en vertrouwen. En bij jezelf te rade gaan of jij dat kan en wil. Succes met deze situatie
Dat roep ik al een jaar. Evenals dat ik het niet normaal vind dat ik alleen wordt geappt en nooit gebeld. En er ook geen overleg plaatsvind als het anders dreigt te lopen aan haar kant. Zelfs met oud en nieuw ben ik niet gebeld. Zij vind bellen ongemakkelijk. Naar mij. Aardig wtf.
pi_197426399
Als je nou nog niet in de gaten hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden, dat weet ik het ook niet meer.

Haal dat enorme bord voor je kop weg.
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 15:08:56 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197426418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat roep ik al een jaar. Evenals dat ik het niet normaal vind dat ik alleen wordt geappt en nooit gebeld. En er ook geen overleg plaatsvind als het anders dreigt te lopen aan haar kant. Zelfs met oud en nieuw ben ik niet gebeld. Zij vind bellen ongemakkelijk. Naar mij. Aardig wtf.
En al een jaar zit jij als een hondje met hangende pootjes te wachten tot ze wél gaat reageren zoals jij het graag hebt? Wat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197426424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef M1stral het volgende:
De overige 5 dagen laat ze zich uitwonen door een ander.
Ben inderdaad voor mijn gevoel geen deel van haar leven. Zij is vorig jaar zomaar alleen op vakantie gegaan en daarna een week met haar moeder Na eerdere toezegging dat we die eerste week samen weg zouden gaan. Had mijn shit al ingepakt toen ik via een appje te horen kreeg dat ze toch 'tijd voor zichzelf' nodig had.
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 15:09:24 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197426428
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Ben inderdaad voor mijn gevoel geen deel van haar leven. Zij is vorig jaar zomaar alleen op vakantie gegaan en daarna een week met haar moeder Na eerdere toezegging dat we die eerste week samen weg zouden gaan. Had mijn shit al ingepakt toen ik via een appje te horen kreeg dat ze toch 'tijd voor zichzelf' nodig had.
Dit is geen serieus topic toch? 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:10:10 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197426444
Laat je niet zo aan het lijntje houden.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:12:22 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197426481
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Ben inderdaad voor mijn gevoel geen deel van haar leven. Zij is vorig jaar zomaar alleen op vakantie gegaan en daarna een week met haar moeder Na eerdere toezegging dat we die eerste week samen weg zouden gaan. Had mijn shit al ingepakt toen ik via een appje te horen kreeg dat ze toch 'tijd voor zichzelf' nodig had.
Jullie hebben schijnbaar verschillende ideeën over relaties. Trek je conclusie als het niet werkt, sommige zaken zijn best compromissen over te sluiten. Daar versta ik niet onder dat jij je maar schikt naar haar.

Daarnaast bemerk ik gewoon dat het een manipulatief persoon is. Zij kan iedere keer de boot afhouden met een appje, maar als jij kritische vragen of opmerkingen gaat stellen/maken, dan ben jij de boeman. Wegwezen, gauw.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197426493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef AToontje87 het volgende:
Als je nou nog niet in de gaten hebt dat je aan het lijntje wordt gehouden, dat weet ik het ook niet meer.

Haal dat enorme bord voor je kop weg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En al een jaar zit jij als een hondje met hangende pootjes te wachten tot ze wél gaat reageren zoals jij het graag hebt? Wat?
Het is leuk en gezellig als zij er is, maar de woorden en de daden staan dusdanig ver uit elkaar dat ik inderdaad ermee wil stoppen. Wat in haar ogen onterecht is want echte liefde jeweettog. En zij heeft sorry gezegd. Net zoals alle vorige keren. Waarna er niks is veranderd. Dus ja dan is een sorry me ook weinig meer waard.
Ik sta inderdaad altijd voor dr klaar. Het is niet alsof zij hier niks doet in huis als zij er is maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot wat ik de hele week hier doe plus ik kook eigenlijk altijd. Kerstdiner kon ze ook zo aanschuiven. Het is niet dat zij er nooit een wasje ingooit of een stofzuiger door de tent trekt maar really 2 dagen in de week? Zie haar regelmatig ook langer niet.
pi_197426541
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jullie hebben schijnbaar verschillende ideeën over relaties. Trek je conclusie als het niet werkt, sommige zaken zijn best compromissen over te sluiten. Daar versta ik niet onder dat jij je maar schikt naar haar.

Daarnaast bemerk ik gewoon dat het een manipulatief persoon is. Zij kan iedere keer de boot afhouden met een appje, maar als jij kritische vragen of opmerkingen gaat stellen/maken, dan ben jij de boeman. Wegwezen, gauw.
Ja daar krijg ik ook vage antwoorden op. In mijn ogen geen dingen die hier ook niet kunnen. Slapen, gamen, nadenken, dat soort antwoorden krijg ik. En ondertussen zit ik alleen.
pi_197426566
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden.
Geen flauw idee. Loze beloftes. En dat het wel leuk is als we bij elkaar zijn.
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 15:16:28 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197426568
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:12 schreef Socios het volgende:

[..]

[..]

Het is leuk en gezellig als zij er is, maar de woorden en de daden staan dusdanig ver uit elkaar dat ik inderdaad ermee wil stoppen. Wat in haar ogen onterecht is want echte liefde jeweettog. En zij heeft sorry gezegd. Net zoals alle vorige keren. Waarna er niks is veranderd. Dus ja dan is een sorry me ook weinig meer waard.
Ik sta inderdaad altijd voor dr klaar. Het is niet alsof zij hier niks doet in huis als zij er is maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot wat ik de hele week hier doe plus ik kook eigenlijk altijd. Kerstdiner kon ze ook zo aanschuiven. Het is niet dat zij er nooit een wasje ingooit of een stofzuiger door de tent trekt maar really 2 dagen in de week? Zie haar regelmatig ook langer niet.
Talk is cheap. Het is heel makkelijk sorry te zeggen (als je het niet meent). Ik zou letten op wat ze doet, niet op wat ze zegt. Ik kan jou 1000x zeggen dat ik naar rechts ga, maar als ik toch naar links ga hadden die 1000x precies 0 waarde.

Sorry zeggen betekent dat je snapt dat je begrijpt wat de ander bedoeld en dat jij, wat jij deed/zei niet zo bedoeld hebt, en daar dan actief wat mee doet.

Zij doet dat niet. Zij neemt jullie niet serieus. Nou, dan weet je wat je voor haar betekent.

Ik weet overigens nog steeds niet of ik dit topic wel serieus moet nemen want zó naïef is vrijwel niemand :P
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:16:42 #24
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197426571
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja daar krijg ik ook vage antwoorden op. In mijn ogen geen dingen die hier ook niet kunnen. Slapen, gamen, nadenken, dat soort antwoorden krijg ik. En ondertussen zit ik alleen.
Ditchen dan. Als het alleen maar voor de neuk is, kan je ook gewoon een andere scoren waarbij de verwachtingen naar en van elkaar wel duidelijk zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Spellchecker vrijdag 15 januari 2021 @ 15:16:48 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197426573
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja ik vind vooral het slechte communiceren een doorn in het oog. We kunnen allemaal weleens een baaldag hebben of tijd voor jezelf nodig maar vervolgens de ander compleet in de wachtstand te laten staan noem ik verre van netjes.
Geen relatiemateriaal dus.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')