quote:Kabinet-Rutte III gevallen
Premier Rutte gaat de koning het ontslag van zijn kabinet aanbieden. Twee maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen is zijn derde kabinet gevallen over de kinderopvangtoeslagaffaire. De val zat er al dagen aan te komen en vandaag hakte het kabinet de knoop definitief door.
Premier Rutte geeft straks een persconferentie. Meer nieuws volgt.
Dat staat los van elkaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit is nogal een schijnvertoning lijkt mij als hij zo vlak voor de verkiezingen gaat aftreden alleen om straks gewoon weer lekker mee te doen voor Rutte 4
zoveel partijen zijn er niet nodig lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Volgende kabinet is toch al wel duidelijk;
VVD-CDA-PVDA-D66-GL en/ of CU
1. Ondermijning van de rechtsstaat.quote:
quote:
Lijkt me sterk dat PvdA groot genoeg wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
Of gaat het niet worden CU haalt echt geen 76 zetels halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
1. Is niet aangetoondquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
1. Ondermijning van de rechtsstaat.
2. Informatievoorziening richting de Tweede Kamer saboteren.
3. De 14 technieken in gedragsbeïnvloeding in Mark Ruttes persconferenties
Dit kon je weten, maar dan moet je het rapport Ongekend Onrecht hebben gelezen.
Edit: en dit
[..]
Vrees van wel. Minstens 4 iig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
zoveel partijen zijn er niet nodig lijkt me.
GL en/ of CUquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of gaat het niet worden CU haalt echt geen 76 zetels halen.
Met zijn vertolking van My Way: And now, the end is nearquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:35 schreef alpeko het volgende:
Ik mis Hugo als bliksemafleider bij deze persco. En Irma.
Die hebben dan nog wel wat zetels nodig volgens de peilingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
de huidige 4 zullen elkaar wel weer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |