abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:43:23 #26
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197425816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit... het enige wat ik wel wat apart vind is dat een Asscher nu helemaal van het toneel verdwijnt en mensen als Rutte en Hoekstra straks gewoon wél lijsttrekker zijn... het offer van Asscher voelt eigenlijk zwaarder ofzo...
Ik hoop dat de druk de komende ook flink wordt opgevoerd daarop, vooral bij Rutte. Het is natuurlijk een beetje bizar als Rutte/VVD straks een flinke premiersbonus krijgt, terwijl hij 10 jaar lang dit soort beleid heeft lopen faciliteren.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:43:57 #27
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197425834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit... het enige wat ik wel wat apart vind is dat een Asscher nu helemaal van het toneel verdwijnt en mensen als Rutte en Hoekstra straks gewoon wél lijsttrekker zijn... het offer van Asscher voelt eigenlijk zwaarder ofzo...
Maar de PvdA is natuurlijk dé partij die de toeslagenaffaire had moeten voorkomen he. De slachtoffers zijn vooral hún doelgroep. Dus daarom trekken zij het zich misschien wat meer aan?

Ik denk dat Rutte en Wopke het alsnog wel een blamage vinden dat dit heeft plaatsgevonden maar dat ze er ook weer niet zo superveel om geven dat ze er hun politieke loopbaan ervoor willen opofferen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:44:54 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197425856
En Wopke gebruikt ook hyaluronzuur denk ik.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197425859
Niet te vergeten inderdaad dat Rutte en Hoekstra er door hun stemmers niet op afgerekend gaan worden (waarschijnlijk).
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:46:00 #30
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197425877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:

[..]

Maar de PvdA is natuurlijk dé partij die de toeslagenaffaire had moeten voorkomen he. De slachtoffers zijn vooral hún doelgroep. Dus daarom trekken zij het zich misschien wat meer aan?

Ik denk dat Rutte en Wopke het alsnog wel een blamage vinden dat dit heeft plaatsgevonden maar dat ze er ook weer niet zo superveel om geven dat ze er hun politieke loopbaan ervoor willen opofferen.
dat eerste, zover had ik niet eens doorgedacht :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197425883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit... het enige wat ik wel wat apart vind is dat een Asscher nu helemaal van het toneel verdwijnt en mensen als Rutte en Hoekstra straks gewoon wél lijsttrekker zijn... het offer van Asscher voelt eigenlijk zwaarder ofzo...
Als Mark of Wop vertrekt, blijft dit onderwerp toch aan de partij kleven, en zullen die zich nog moeten verdedigen. Als je oppositie moet voeren, is dit toch wel een heel lastig probleem.

En het zijn natuurlijk ook wel een beetje de mensen (veelal allochtone gezinnen) waar de PvdA voor meent op te komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197425887
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:

[..]

Maar de PvdA is natuurlijk dé partij die de toeslagenaffaire had moeten voorkomen he. De slachtoffers zijn vooral hún doelgroep. Dus daarom trekken zij het zich misschien wat meer aan?

Ik denk dat Rutte en Wopke het alsnog wel een blamage vinden dat dit heeft plaatsgevonden maar dat ze er ook weer niet zo superveel om geven dat ze er hun politieke loopbaan ervoor willen opofferen.
Mwah in principe is de hele Tweede Kamer eigenlijk mede-verantwoordelijk, die hebben jarenlang om het hardst geroepen dat allerlei fraude zo hard mogelijk aangepakt moest worden, waarmee ze mede een monster hebben gecrëeerd dat te ver is doorgeslagen bij de Belastingdienst. Maar daar hoor je de SP en Wilders dan weer niet over...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197425901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef H_T het volgende:

[..]

Heeft uitgerekend België een regering? :o
En sneeuw. En minder Corona-besmettingen. En meer gevaccineerden. En een sympathieke band op het ESF.

Er wordt hoofdschuddend naar het noorden gekeken :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 14:48:07 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197425930
Ik kom op het feestje van de TT af *O*

Wel typisch dattie zich niet terugtrekt als lijsttrekker :') kan ie nu doen alsof ie door het stof gaat en in maart gewoon weer lekker als minpres verkozen worden }:|
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197425933
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En sneeuw. En minder Corona-besmettingen. En meer gevaccineerden. En een sympathieke band op het ESF.

Er wordt hoofdschuddend naar het noorden gekeken :P
Maar wij hebben het ESF :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:48:48 #36
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197425948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En sneeuw. En minder Corona-besmettingen. En meer gevaccineerden. En een sympathieke band op het ESF.

Er wordt hoofdschuddend naar het noorden gekeken :P
is Hooverphonic weer symphatiek nu? werden toch redelijk uitgekost vorig jaar
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197425950
Altijd leuk als je een teams-meeting hebt op verzoek van één persoon, die dan tijdens het overleg het lezen en bijwerken van de mail belangrijker vindt :') Dat gesprek heb ik dus snel afgekapt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197425994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah in principe is de hele Tweede Kamer eigenlijk mede-verantwoordelijk, die hebben jarenlang om het hardst geroepen dat allerlei fraude zo hard mogelijk aangepakt moest worden, waarmee ze mede een monster hebben gecrëeerd dat te ver is doorgeslagen bij de Belastingdienst. Maar daar hoor je de SP en Wilders dan weer niet over...
Ja sommigen hebben wel een beetje boter op hun hoofd.

Vooral een Wilders ook _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 15 januari 2021 @ 14:51:00 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_197425997
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En sneeuw. En minder Corona-besmettingen. En meer gevaccineerden. En een sympathieke band op het ESF.

Er wordt hoofdschuddend naar het noorden gekeken :P
En smakelijk bier! Misschien toch maar weer eens twijfelen over België
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197426004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah in principe is de hele Tweede Kamer eigenlijk mede-verantwoordelijk, die hebben jarenlang om het hardst geroepen dat allerlei fraude zo hard mogelijk aangepakt moest worden, waarmee ze mede een monster hebben gecrëeerd dat te ver is doorgeslagen bij de Belastingdienst. Maar daar hoor je de SP en Wilders dan weer niet over...
Ja, hier komen alle grote partijen niet helemaal ongeschonden uit. Ook de oppositie heeft hier weinig werk van gemaakt, terwijl de signalen er toch al geruime tijd waren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:52:08 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197426022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Altijd leuk als je een teams-meeting hebt op verzoek van één persoon, die dan tijdens het overleg het lezen en bijwerken van de mail belangrijker vindt :') Dat gesprek heb ik dus snel afgekapt :P
Oh ja, erg is dat!

Inderdaad maar afkappen: "Ik zie dat je eigenlijk wat beters te doen hebt, nou ik ook, dus groetjes he, doei doei" *even in camera zwaaien en uitloggen*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:53:02 #42
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197426040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef H_T het volgende:

[..]

En smakelijk bier! Misschien toch maar weer eens twijfelen over België
bedankt voor dat nummer :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197426064
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Oh ja, erg is dat!

Inderdaad maar afkappen: "Ik zie dat je eigenlijk wat beters te doen hebt, nou ik ook, dus groetjes he, doei doei" *even in camera zwaaien en uitloggen*
Ik heb het iets tactischer aangepakt, maar dat was wel de strekking ja :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:56:33 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197426117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah in principe is de hele Tweede Kamer eigenlijk mede-verantwoordelijk, die hebben jarenlang om het hardst geroepen dat allerlei fraude zo hard mogelijk aangepakt moest worden, waarmee ze mede een monster hebben gecrëeerd dat te ver is doorgeslagen bij de Belastingdienst. Maar daar hoor je de SP en Wilders dan weer niet over...
Tuurlijk, iedereen in de Kamer heeft het zover laten komen. De positie van Wiebes was natuurlijk helemaal onhoudbaar en Asscher slachtoffert zichzelf. Maar verder vindt niemand het volgens mij erg genoeg om zijn loopbaan ervoor op te geven.

Het idéé van harder optreden tegen fraude is natuurlijk prima. Want reken maar dat onder al die slachtoffers ook mensen zitten die daadwerkelijk wel gefraudeerd hebben. Nu met de coronahulp zijn er ook al diverse signalen dat er bedrijven frauderen met steun.
En dat ze bij de toeslagenaffaire selecteerden op bepaalde kenmerken is eigenlijk niet meer dan een algoritme. Onder bepaalde groepen komt fraude meer voor, heeft de ervaring geleerd. Of je dat leuk vindt of niet. Computer says. Men heeft alleen enorm verzuimd de menselijke maat ook in acht te nemen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:58:39 #45
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197426164
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Arizona het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen in de Kamer heeft het zover laten komen. De positie van Wiebes was natuurlijk helemaal onhoudbaar en Asscher slachtoffert zichzelf. Maar verder vindt niemand het volgens mij erg genoeg om zijn loopbaan ervoor op te geven.

Het idéé van harder optreden tegen fraude is natuurlijk prima. Want reken maar dat onder al die slachtoffers ook mensen zitten die daadwerkelijk wel gefraudeerd hebben. Nu met de coronahulp zijn er ook al diverse signalen dat er bedrijven frauderen met steun.
En dat ze bij de toeslagenaffaire selecteerden op bepaalde kenmerken is eigenlijk niet meer dan een algoritme. Onder bepaalde groepen komt fraude meer voor, heeft de ervaring geleerd. Of je dat leuk vindt of niet. Computer says. Men heeft alleen enorm verzuimd de menselijke maat ook in acht te nemen.
dit dus :Y
Reken er maar op dat er dus echte fraudeurs zijn die nu ook Eur 30k als bonus vangen.
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 14:58:43 #46
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197426166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit... het enige wat ik wel wat apart vind is dat een Asscher nu helemaal van het toneel verdwijnt en mensen als Rutte en Hoekstra straks gewoon wél lijsttrekker zijn... het offer van Asscher voelt eigenlijk zwaarder ofzo...
Zeker Rutte. Hoekstra heeft er pas een jaar mee van doen of zo.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  PR en moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 14:59:41 #47
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197426189
Is het erg als ik hoop dat de VVD in maart een PVDA'tje doet en 29 zetels verliest? :@ iig zo lang Rutte lijsttrekker blijft
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:59:46 #48
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197426191
En ik ga met pijn in mijn hart toch nog maar niet de Cerave spulletjes bestellen en het cafeïne oogserum want ik heb écht nog genoeg skincare ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:01:05 #49
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197426227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Moira het volgende:
Is het erg als ik hoop dat de VVD in maart een PVDA'tje doet en 29 zetels verliest? :@ iig zo lang Rutte lijsttrekker blijft
nee hoor. Ik schat de kans dat dat gebeurt alleen op ongeveer 3.78129001% in
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:01:18 #50
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197426235
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Moira het volgende:
Is het erg als ik hoop dat de VVD in maart een PVDA'tje doet en 29 zetels verliest? :@ iig zo lang Rutte lijsttrekker blijft
Nouuuu zeg Moira misschien dat dat in MOL heel normaal is maar hier rallyen we gewoon around de flag en de grote gebrilde leider hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')