abonnement Unibet Coolblue
pi_197422548
Een week geleden had ik het al eens verkondigd maar hier ben ik weer.
Hoe groot is de kans dat er een tweede huis staat?

De 2 meest opvallende figuren liggen uit Big Brother en de grijze massa blijft over. Zou het kunnen dat Ziko en Theo naar een tweede huis verhuist zijn (misschien in België) waar de finale zal gespeeld worden?
Cindy De Vuyst
pi_197422661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:59 schreef einzeinz het volgende:
Een week geleden had ik het al eens verkondigd maar hier ben ik weer.
Hoe groot is de kans dat er een tweede huis staat?

De 2 meest opvallende figuren liggen uit Big Brother en de grijze massa blijft over. Zou het kunnen dat Ziko en Theo naar een tweede huis verhuist zijn (misschien in België) waar de finale zal gespeeld worden?
Dan verstoppen ze het wel heel subliem. Ziko en Theo zijn ondertussen alweer actief op sociale media
pi_197422985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:06 schreef Bottebb het volgende:

[..]

Dan verstoppen ze het wel heel subliem. Ziko en Theo zijn ondertussen alweer actief op sociale media
Spijtig. Zou geniaal geweest zijn mocht er een secret winners location zijn.
Achter de gebouwen van Woestijnvis in Vilvoorde (huisleverancier voor VIER) staat de Kruitfabriek (ook al in dienst voor televisieprogramma's en momenteel zelfs leeg staat).
https://goo.gl/maps/hVit2pyYGvNe3k7b6 (de witte gebouwen op de achtergrond is het productiehuis Woestijnvis). Zoals ik zei staat het gebouw leeg, wordt het ook gebruikt voor televisieopnames en tussen Woestijnvis en VIER is de verstandhouding ideaal. Dus geen reden om niet ff te verhuren aan Endemol.

Hier kun je perfect een studio in gaan bouwen.
Het is een samenwerking tussen NL/BE. Dus 2 huizen was wel top geweest. Denken die gozers in Amsterdam dat ze ver geraken en blijken dat eigenlijk de afvallers te zijn.
Cindy De Vuyst
pi_197423071
Stel je voor dat Peter of Geraldine over anderhalve maand zeggen van... Er is eigenlijk een kleine verrassing. 'De personen die afvielen werden eigenlijk gered door de kijker, zij werden niet naar huis gestuurd maar zitten ergens in Vlaanderen verborgen waar zij straks het eindspel van Big Brother gaan spelen'.

Dat zou nogal eens een wending geven.
Cindy De Vuyst
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:29:54 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197423105
hoe staat het met de kijkcijfers deze week?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197423182
Dat gebouw valt trouwens onder SBS. Ik weet niet wie Big Brother maakt maar volgens mij is het SBS?
Dus, heel gek is die locatie niet.
Cindy De Vuyst
pi_197428075
Zou heel leuk zijn maar onwaarschijnlijk gezien de kosten..
cvketeltje89
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:37:58 #8
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_197428167
Hoi. Waar in dit topic staat de PDF hoe je een aluminium hoedje vouwt?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:42:27 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197431431
Nee, want tv-makers zijn over het algemeen lui en inspiratieloos.
  zondag 17 januari 2021 @ 23:30:36 #10
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197477885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:35 schreef einzeinz het volgende:
Dat gebouw valt trouwens onder SBS. Ik weet niet wie Big Brother maakt maar volgens mij is het SBS?
Dus, heel gek is die locatie niet.
Shineendemol

Op hun personeelsparkeerplaats staat het huis nu
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197478029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef einzeinz het volgende:
Stel je voor dat Peter of Geraldine over anderhalve maand zeggen van... Er is eigenlijk een kleine verrassing. 'De personen die afvielen werden eigenlijk gered door de kijker, zij werden niet naar huis gestuurd maar zitten ergens in Vlaanderen verborgen waar zij straks het eindspel van Big Brother gaan spelen'.

Dat zou nogal eens een wending geven.
Dit is in België al eens gedaan, daar werden de favorieten 'genomineerd' en 'weggestemd' en die zaten dan weer ergens anders :Y

Maar daar wist het publiek het wel, alleen de bewoners niet.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')