Kon ik echt maar terug zou alles gewoon over willen doen. Alles. Of ja niet over.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:48 schreef GratisKeyboards het volgende:
[..]
Wat vind jij van de carnavalshit van dit jaar?
Mooi toch, samen ten onderquote:Op maandag 18 januari 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat we gaan zinken
Jezus doet die kneus nou nog steeds hetzelfde typetjequote:Op maandag 18 januari 2021 13:48 schreef GratisKeyboards het volgende:
[..]
Wat vind jij van de carnavalshit van dit jaar?
Hey braddiequote:Op maandag 18 januari 2021 13:52 schreef GratisKeyboards het volgende:
[..]
Braadslee kan het wel mooi coveren
Snap dat in jouw geval.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kon ik echt maar terug zou alles gewoon over willen doen. Alles. Of ja niet over.
Maar gewoon tweede kans alles anders.
Ben je ook op Fok actief Ad?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey braddie
[..]
Snap dat in jouw geval.
De naam is Don...quote:
Groetjes aan Stacyquote:
Ik denk nog wel ouder.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook al tien jaar oud toch?![]()
Arme meid.
Stacy is inmiddels 43 en heeft 3 kinderen.quote:
Hey maatjequote:
Best kans op ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stacy is inmiddels 43 en heeft 3 kinderen.
[..]
Hey maatje
Fijn dat je meteen duidelijk maakt wat je echt belangrijk vindt. Niet je vrienden of familie. Nee vooral dat jij kan doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:38 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Stoppen met streamen doe ik niet.
Bron?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stacy is inmiddels 43 en heeft 3 kinderen.
nee, alleen van klb scquote:Op maandag 18 januari 2021 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht trouwens dat jij, Gianni ook al een tijdje van FOK! was
ik heb last van jouw aanwezigheid op dit forum. hopelijk vind je mijn gevoelens belangrijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Fijn dat je meteen duidelijk maakt wat je echt belangrijk vindt. Niet je vrienden of familie. Nee vooral dat jij kan doen waar je zin in hebt.
Soms ben ik wel jaloers hoor, ik wil ook weer zoals een klein kind de hele dag zelf bepalen wat ik doe. Dat anderen daar last van hebben in hun probleem.
Begrijpelijk.quote:
Onderbuikquote:
Hey hermie, zou 'instortende ster' slaan op zijn anus? hahahaha wat een hommoquote:Op maandag 18 januari 2021 14:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb last van jouw aanwezigheid op dit forum. hopelijk vind je mijn gevoelens belangrijk.
niet alleen is hij moddervet maar hij heeft ook nog eens een vrouwelijke zakenpartner die hij maandelijks betaalt zodat het net lijkt alsof hij hetero is. echt een vieze vuile gore viezerik die anderen wil domineren met zijn achterlijke praatjesquote:Op maandag 18 januari 2021 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey hermie, zou 'instortende ster' slaan op zijn anus? hahahaha wat een hommo
Een van mijn YouTubende vrienden word lastiggevallen, daar heb ik 0,0 mee te maken. Die gasten zien dat hij een gemeenschappelijke vriend is en gaan hem ook pakken tijdens streams en dergelijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Fijn dat je meteen duidelijk maakt wat je echt belangrijk vindt. Niet je vrienden of familie. Nee vooral dat jij kan doen waar je zin in hebt.
Soms ben ik wel jaloers hoor, ik wil ook weer zoals een klein kind de hele dag zelf bepalen wat ik doe. Dat anderen daar last van hebben in hun probleem.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:09 schreef TheBradgeTV het volgende:
Die gasten zien dat hij een gemeenschappelijke vriend is en gaan hem ook pakken
Haha echt een loser zo te horenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niet alleen is hij moddervet maar hij heeft ook nog eens een vrouwelijke zakenpartner die hij maandelijks betaalt zodat het net lijkt alsof hij hetero is. echt een vieze vuile gore viezerik die anderen wil domineren met zijn achterlijke praatjes
Ze zien dat ik een gemeenschappelijke vriend ben en DUS pakken ze mij. Maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat ze bij hem doen. Snap je? Sowieso is het te krankzinnig voor woorden dat iemand die ik ken en waarvan ZIJ weten dat wij elkaar kennen niet gewoon kan doen wat hij wil.quote:
Ik wil graag rekening houden met jouw gevoelens, ik zal niet meer posten.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb last van jouw aanwezigheid op dit forum. hopelijk vind je mijn gevoelens belangrijk.
Het gebrek aan lange termijn visie is typerend voor mensen met een beperking zoals die van Braddie. Dat speelt hem bij alle facetten van het leven parten.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:15 schreef Modus het volgende:
Maar... zou je overwegen een tijd te stoppen als dat je op de lange termijn verbetering in je situatie zou opleveren.
Dat snap ik. Daarom heeft ie ook begeleiding nodig.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:15 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Het gebrek aan lange termijn visie is typerend voor mensen met een beperking zoals die van Braddie. Dat speelt hem bij alle facetten van het leven parten.
vragen naar de bekende weg..quote:Op maandag 18 januari 2021 14:15 schreef Modus het volgende:
Maar... zou je overwegen een tijd te stoppen als dat je op de lange termijn verbetering in je situatie zou opleveren.
Het is toch dezelfde lijn hoe een klein kind zou redeneren? Dat jij bereidt bent zo veel te doorstaan om maar niet te hoeven aanpassen is haast bewonderingswaardig.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:09 schreef TheBradgeTV het volgende:
Maar natuurlijk moet er even gesneerd worden "Klein kind"___!
Braddie zal nooit van zijn leven begeleiding vragen omdat hij last heeft van het Dunning-Kruger effect.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daarom heeft ie ook begeleiding nodig.
Als dat op lange termijn verbetering in mijn situatie zou opleveren zou ik zeker een poos stoppen met streamen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:15 schreef Modus het volgende:
Is dat diegene die jij aan het promoten was op je kanaal?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:09 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Een van mijn YouTubende vrienden word lastiggevallen, daar heb ik 0,0 mee te maken. Die gasten zien dat hij een gemeenschappelijke vriend is en gaan hem ook pakken tijdens streams en dergelijk.
Familie lopen ze alleen maar over te bluffen want de enige 2 familieleden waar ze ooit wat over tweeten of commenten zijn mijn ouders en daar weten ze geen fluit van.
O.a hij ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is dat diegene die jij aan het promoten was op je kanaal?
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:14 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil graag rekening houden met jouw gevoelens, ik zal niet meer posten.
EDIT: KUTZOOI NU DOE IK HET WEER
Misschien ook doen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:21 schreef TheBradgeTV het volgende:
Hij geeft er daadwerkelijk geen fuck om.
Wat een sneuneuzenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:21 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
O.a hij ja.
Hem heb ik gepromoot, hij word nu door ze gepakt als hij gaat streamen, en is nu ook op Dumpert en TikTok door ze gezet, maar hij heeft zoiets van joh, kom maar. Maak me maar een internetgekkie, geef me de abonnees en de kijkers maar. Hij geeft er daadwerkelijk geen fuck om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |