SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben al aan het zoeken wat een fysioont is.
Nee je moet de omzet van het jaar er voor tonen toch voor covid steunquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar zeg, erg veel nieuwe horeca zaken geopend.
Ook wel handig, zorg voor een goedkoop pandje met personeel op je lijst en cashen maar vanuit de overheid.![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-lockdown~ad66cbf7/
bankzakenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou trouwens vol goede moed gaan thuis sporten.
Effe op de bank zitten en in slaap donderen.
Wakker worden en nul,nul zin meer hebben.
Slapzakquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou trouwens vol goede moed gaan thuis sporten.
Effe op de bank zitten en in slaap donderen.
Wakker worden en nul,nul zin meer hebben.
Normaal sport ik altijd wel. Deze week is bizar druk op het werk en en.:quote:
Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
nou 5 dagen per week werken is gewoon echt teveel
Wat denk je van 6 dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Is Italiaanse Covid-19 wel een pretje dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Italië daar gaat de eerste onrust beginnen.
Die zijn met gestrekt been die crisis in gegaan. Avondklok, bizar streng en alles.
Nu is de regering gevallen en de restauranthouders opnenen morgenavond de deuren met 70.000 gelijk.![]()
Wie rijdt we morgen ff mee naar Milaan??
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-nog-niet~a43d1138/
Mijn vriendin zegt dit nu ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Vind het gewoon teveel tijd innemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier dagen werken en je stort alweer in?
Niet minder prettig dan NL Corona.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Italiaanse Covid-19 wel een pretje dan?
"werken"quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dit nu ook.![]()
Ze moet tijdelijk 5 dagen werken.
Maar goed, ze crost de hele dag heen en weer met kinderen, huishouden, eten koken enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |