SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben al aan het zoeken wat een fysioont is.
Nee je moet de omzet van het jaar er voor tonen toch voor covid steunquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar zeg, erg veel nieuwe horeca zaken geopend.
Ook wel handig, zorg voor een goedkoop pandje met personeel op je lijst en cashen maar vanuit de overheid.![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-lockdown~ad66cbf7/
bankzakenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou trouwens vol goede moed gaan thuis sporten.
Effe op de bank zitten en in slaap donderen.
Wakker worden en nul,nul zin meer hebben.
Slapzakquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou trouwens vol goede moed gaan thuis sporten.
Effe op de bank zitten en in slaap donderen.
Wakker worden en nul,nul zin meer hebben.
Normaal sport ik altijd wel. Deze week is bizar druk op het werk en en.:quote:
Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
nou 5 dagen per week werken is gewoon echt teveel
Wat denk je van 6 dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Is Italiaanse Covid-19 wel een pretje dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Italië daar gaat de eerste onrust beginnen.
Die zijn met gestrekt been die crisis in gegaan. Avondklok, bizar streng en alles.
Nu is de regering gevallen en de restauranthouders opnenen morgenavond de deuren met 70.000 gelijk.![]()
Wie rijdt we morgen ff mee naar Milaan??
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-nog-niet~a43d1138/
Mijn vriendin zegt dit nu ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Vind het gewoon teveel tijd innemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier dagen werken en je stort alweer in?
Niet minder prettig dan NL Corona.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Italiaanse Covid-19 wel een pretje dan?
"werken"quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dit nu ook.![]()
Ze moet tijdelijk 5 dagen werken.
Maar goed, ze crost de hele dag heen en weer met kinderen, huishouden, eten koken enz.
Covid Bolognese jwzquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Italiaanse Covid-19 wel een pretje dan?
Ik ook wel, zeker als er een serveerster met natte bovenlip rondlooptquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet minder prettig dan NL Corona.
Maar hé, in een restaurant met aangepaste tafels en regels ga ik gewoon zitten hoor.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou dat doe ik al jaren. (Met pozen van 5 dagen).quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik toch allang gedaan joh. Horeca is werken hoor :p
Ja waarom? Zodat je een in een te duur huis kunt wonen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat doe ik al jaren. (Met pozen van 5 dagen).
Op
Zaterdag werk ik meestal met mijn eigen handel.
Heb bijna mijn hele leven 6 dagen gewerkt.
Ik hou best van Italië.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook wel, zeker als er een serveerster met natte bovenlip rondloopt
Ik ook, daarom zijn wij ook altijd zo fit, kwiek en vrolijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat doe ik al jaren. (Met pozen van 5 dagen).
Op
Zaterdag werk ik meestal met mijn eigen handel.
Heb bijna mijn hele leven 6 dagen gewerkt.
Ja dat van dat apenland merk je niets van als je wild aan de gnocchi van Carmen ligt te lebberen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou best van Italië.
Het is er zo anders dan op papier.
Op papier is het een apenland.
Ons huis is niet te duur.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja waarom? Zodat je een in een te duur huis kunt wonen?
Ik krijg juist energie van werkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het gewoon teveel tijd innemen.
Oke ja als je het leuk vindt is het wel anders.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ons huis is niet te duur.
Ik vind dat gewoon leuk om te doen en verveel me snel.
Of ik moet thuis de tuin en klusjes doen.![]()
Kijk als ik zaterdag 5-6 uurtjes werk betaal ik daarmee een tuinman, schilder en klusjes man de hele dag en hou nog de helft over.
Ik niet altijd meer, soms welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg juist energie van werken
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Zin in kaasnuggets @:EttovanBelgie
Eens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het gewoon teveel tijd innemen.
Drie dagen de beige koningin van Foqueville voor onsquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Als straks alles weer open is ben ik gewoon echt 4 dagen helemaal kwijt maar dan wel 3 vrij
Waarom beige?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie dagen de beige koningin van Foqueville voor ons
Je moet ook tijd hebben om je geld uit te geven natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Als straks alles weer open is ben ik gewoon echt 4 dagen helemaal kwijt maar dan wel 3 vrij
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook niet altijd, meestal wel. Werk moet een beetje prikkelen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet altijd meer, soms wel
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Drie dagen de goudkleurige met bruine koningin van Foqueville voor ons
Ja nou ja covid.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je ipv smurfen invult een paar maanden reizen, rondtrekken, bergklimmen, motortocht door Z-A ofzo.
Dan ben ik je man.
Af en toe zo'n schrikmomentje zodat je koffie omvalt net buiten je comfortzone.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, meestal wel. Werk moet een beetje prikkelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je ipv smurfen invult een paar maanden reizen, rondtrekken, bergklimmen, motortocht door Z-A ofzo.
Dan ben ik je man.
Je ultieme jaartje ertussenuit is een beetje saai geworden ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja covid.
Zoals afgelopen jaar is gelopen was ook niet de bedoeling
Wandelen is ultiem saai. Maar doe dat nu al jaren met mijnbroer en pa.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Zelf ook al aantal ideeën. Als het weer iets beter gaat worden trainen voor leuke wandeltocht.
Raaarh wij nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ok laatste sneeuwfotomaar moet je zien hoe mooi die bomen zo
![]()
[ afbeelding ]
Nee bedoeling was 2 maanden thailand en daarna gewoon weer aan het werkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ultieme jaartje ertussenuit is een beetje saai geworden ja.
Maar een jaartje Thailand had je waarschijnlijk verpest in een drugsgebruikende hippie in een relatie met een paddolikkende dreadlockman.
Mooiquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ligt eraan waar je gaat lopen natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wandelen is ultiem saai. Maar doe dat nu al jaren met mijnbroer en pa.
Ik zit gevangen in mijn werk; 2 maanden weg zie ik echt niet zomaar gebeuren voor mij.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoeling was 2 maanden thailand en daarna gewoon weer aan het werk
Wij gaan vaak vliegen daar een auto huren en echt mooie gebieden pakken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je gaat lopen natuurlijk
Ja maar ik heb altijd nul uren contracten gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit gevangen in mijn werk; 2 maanden weg zie ik echt niet zomaar gebeuren voor mij.
proppenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik heb altijd nul uren contracten gehad.
Kijk begrijp dat je dat niet zo kan doen als je carriere wilt maken ofzo maar voor mij is dat niet zo boeiend dus dan voelt het vrij gevangen om het niet te kunnen doen :p
Dat is slechts een gevoel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit gevangen in mijn werk; 2 maanden weg zie ik echt niet zomaar gebeuren voor mij.
Ja dat laatste hebben we gemerktquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is slechts een gevoel.
Ook jij kunt 2 maanden weg. En dat moet je ook gewoon doen als je daar zin aan hebt.
Meldt het ruim tevoren en meldt het ipv vragen.
In het ergste geval ontslaan ze je en liggen nieuwe banen voor het oprapen.
meh, ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)i-lijkt-onafwendbaar
Gaan jullie dit vanavond nog afwachten?
Eens maar het was wel schandalig wat ze geflikt hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
slim hoor, kabinet laten vallen in crisistijd
Nee, morgen weer aan de arbeid..quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja onacceptabel eigenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens maar het was wel schandalig wat ze geflikt hebben.
Dat zeker ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en wat helpt aftreden daarmee?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zij waren eindverantwoordelijk voor lange tijd maar inhoudelijk waren ze niet betrokken. Maar verantwoordelijk is je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baudet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
en dan nog ligt de VVD voor in de peilingen. Maar voor hoe lang nog....
CDA en PvdA zijn hun lijsttrekker al kwijt. Rutte blijft lekker zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
en dan nog ligt de VVD voor in de peilingen. Maar voor hoe lang nog....
Ontslaan doen ze toch niet. Maar als ik 2-3 maanden wegga dan moet ik wel even bedenken wat ik dan ga doen en waar ik naartoe ga.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is slechts een gevoel.
Ook jij kunt 2 maanden weg. En dat moet je ook gewoon doen als je daar zin aan hebt.
Meldt het ruim tevoren en meldt het ipv vragen.
In het ergste geval ontslaan ze je en liggen nieuwe banen voor het oprapen.
Ja die krijg je met de beste vagina ter wereld nog niet van zijn stoeltje af gelokt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CDA en PvdA zijn hun lijsttrekker al kwijt. Rutte blijft lekker zitten.
Ja hehe.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontslaan doen ze toch niet. Maar als ik 2-3 maanden wegga dan moet ik wel even bedenken wat ik dan ga doen en waar ik naartoe ga.
Misschien als ze hem een goede worst voorhouden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die krijg je met de beste vagina ter wereld nog niet van zijn stoeltje af gelokt.
Kwiwiquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het gaat erom wat je niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb ik nou weer misdaan om zo'n TT te krijgen
fysioontkenner!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb ik nou weer misdaan om zo'n TT te krijgen
Etto krijgt hier een rolberoerte van.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond mijn koelkast al zo stinken maar de brie liep bijna zelf eruit. Oeps.
Ja sorry Kwiwi.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Niemand is (tijdelijk) onvervangbaar..quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Als je drie maanden zomaar weg kunt heb je echt wel de minst essentiële baan van Nederland, op afstand
Work shitty jobs Stay hot in thailand is mijn mottoquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Als je drie maanden zomaar weg kunt heb je echt wel de minst essentiële baan van Nederland, op afstand
En er lag ook nog een stuk kaas in folie waar je niet heel gelukkig van werd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etto krijgt hier een rolberoerte van.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Work shitty jobs Stay hot in thailand is mijn motto
Ja tuurlijk kan dat niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben daar maandag nog geweest hoorquote:
Wat dat betreft neem ik aan dat alles meer dan vier en een halve seconde bij jou wel een serieus probleem zou zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja het kan wel maar dan moet ik eerst iemand 4 jaar lang uitleggen wat ik doe en daarna kan ik met een gerust hart drie maanden weg en daarna moet hij weer opbokkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand is (tijdelijk) onvervangbaar..
Dit wordt dan toch pas morgen bekend?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 30 jaar hot grandma in Thailand.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop ik niet meer te werken :pquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over 30 jaar hot grandma in Thailand.
Dus als jij morgen een bus kopt stort direct het hele bedrijf in elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel maar dan moet ik eerst iemand 4 jaar lang uitleggen wat ik doe en daarna kan ik met een gerust hart drie maanden weg en daarna moet hij weer opbokken
Heel Nederland zelfs.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als jij morgen een bus kopt stort direct het hele bedrijf in elkaar?
Over drie jaar zo'n stuk leer waar de hond al zijn neus voor ophaalt en zachtjes in de mand gaat zitten piepen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over 30 jaar hot grandma in Thailand.
Niet iedereen is ineens vervangbaar; maar in de basis is iedereen wel vervangbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat niet.
Je moet dat doen. En iedereen is vervangbaar.
Ja slim is het niet maar het scheelt niet veelquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de vrouwelijke equivalent van een sextoerist hé?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond mijn koelkast al zo stinken maar de brie liep bijna zelf eruit. Oeps.
Eigen huisje in Thailandquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop ik niet meer te werken :p
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En er lag ook nog een stuk kaas in folie waar je niet heel gelukkig van werd.
Ga daar toch niet heen voor de sexquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de vrouwelijke equivalent van een sextoerist hé?
Ja en die tien die ken ik persoonlijk want die wisselen we regelmatig uit met die tien van ons maar dan nog mag ik ze niet meer betalen volgens Losquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen is ineens vervangbaar; maar in de basis is iedereen wel vervangbaar.
Bij ASML lopen 8-10 mensen rond die praktisch alle kennis van het bedrijf hebben. Als die weg zouden zijn dan is het tijd om de ASML aandelen te verkopen.
Ja slecht he. Maar het is weg en meteen vriezer ook opgeruimd. 😎👌🏻quote:
Ja is ook zo. Nou, welterusten maar danquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit wordt dan toch pas morgen bekend?
Moet je nagaan, hij regelt BV Nederland.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie jaar zo'n stuk leer waar de hond al zijn neus voor ophaalt en zachtjes in de mand gaat zitten piepen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de vrouwelijke equivalent van een sextoerist hé?
bah kaasquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja slecht he. Maar het is weg en meteen vriezer ook opgeruimd. 😎👌🏻
Niet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga daar toch niet heen voor de sex
Daarom moeten jullie ook lief en aardig tegen mij doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij regelt BV Nederland.
Een griepje en het is klaar met Nederland.
Dan hoesten we maar beter niet op USquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij regelt BV Nederland.
Een griepje en het is klaar met Nederland.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie ook lief en aardig tegen mij doen
quote:
Regel dan even dat die achterlijke avondklok en visite verbod verscheurt word, dan aai ik je kale bolletje.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met het aandelenpakket dat ze hebben hoef je ze niet meer te betalen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die tien die ken ik persoonlijk want die wisselen we regelmatig uit met die tien van ons maar dan nog mag ik ze niet meer betalen volgens Los
US kaal?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Regel dan even dat die achterlijke avondklok en visite verbod verscheurt word, dan aai ik je kale bolletje.
Serieuze vraag hè, niet dat je denkt dat ik weer ordinair en ongepast aan het doen ben maar heb je wel eens geslachtsgemeenschap in Thailand gehad? Ja of nee is voldoende.quote:
Dan hebben we misschien wel wopke straks als presidentquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Benieuwd of Rutte lijsttrekker blijft als hij aftreedt. Kan bijna niet.
Staat 8e bij de Trucks nu. Morgen laatste etappequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met het aandelenpakket dat ze hebben hoef je ze niet meer te betalen hoor
Heb ooit een gesprek met Martin van den Brink gehad, daar had ik nog uren mee kunnen praten.
is toch helemaal niet relevant voor jullie om te weten :pquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieuze vraag hè, niet dat je denkt dat ik weer ordinair en ongepast aan het doen ben maar heb je wel eens geslachtsgemeenschap in Thailand gehad? Ja of nee is voldoende.
Ik heb het nooit ontkend, alleen gezegd dat ik het niet meer wist.quote:
nee, want stankquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het leven is zoveel mooier omdat er kaas is.
oke fysioontontkennerquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het nooit ontkend, alleen gezegd dat ik het niet meer wist.
Leg uit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die tien die ken ik persoonlijk want die wisselen we regelmatig uit met die tien van ons maar dan nog mag ik ze niet meer betalen volgens Los
ik wil eigenlijk alleen weten of ik nog zes kuup vanilleijs kwijt kan bij jequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch helemaal niet relevant voor jullie om te weten :p
Oh ja lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen weten of ik nog zes kuup vanilleijs kwijt kan bij je
wowquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel zodra het eruit begint te zien als een huisdier ja. 🙈
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto bij een kaasfontein
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto bij een kaasfontein
[ afbeelding ]
He gatver, niet Sigridquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hebben we misschien wel wopke straks als president
of de eerste vrouw Kaag!!!
Waarom zouden die onvervangbaar zijn?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leg uit.
Jullie wisselen van directie met ASML?
Nee dit was 2 seconden op google zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nou de hele avond oude topics zitten doorspitten om dit te vinden?
Etto Jung Un.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto bij een kaasfontein
[ afbeelding ]
ja je moet wel in shape blijven om koppensnelster bal te kunnen ontlopen straksquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was 2 seconden op google zoeken
Heb gewoon de hele avond op de hometrainert gezeten
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja je moet wel in shape blijven om koppensnelster bal te kunnen ontlopen straks
Martin van den Brink is dus gewoon even 6 weken de deur uit, elk jaar hé?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat 8e bij de Trucks nu. Morgen laatste etappe
[ afbeelding ]
Ja waarom denk je anders dat ik zoveel loop, echt niet voor mijn plezier hoor, dat is om te kunnen vluchtenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja je moet wel in shape blijven om koppensnelster bal te kunnen ontlopen straks
Zeer misbaar dusquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Martin van den Brink is dus gewoon even 6 weken de deur uit, elk jaar hé?
Er lopen daar een aantal onvervangbare techneuten rond.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zouden die onvervangbaar zijn?
Vrouwen? Alleen Kaag, denk ik?quote:
Die blue prints heb ik nog ontworpen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er lopen daar een aantal onvervangbare techneuten rond.
Als je China de blue prints van hun nieuwe machine geeft kunnen ze het de komende jaren nog niet eens nabouwen
Klaas wil niet toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen? Alleen Kaag, denk ik?
Ik zou zelfs niet weten wie de VVD naar voren schuift als Rutte geen lijsttrekker wordt. Misschien toch Klaas?
Die zou er toch ook mee stoppen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet weten wie de VVD naar voren schuift als Rutte geen lijsttrekker wordt. Misschien toch Klaas?
Klaasbaasquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede vriend van mij werkt in de poetsploeg daar. Dat is op hoog niveau schoonmaken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die blue prints heb ik nog ontworpen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan het wel zien allemaal. Ik heb een mooi nieuw fris schoon bedje en daar ga ik nu in duiken![]()
Oliebollenquote:
I knowquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er lopen daar een aantal onvervangbare techneuten rond.
Als je China de blue prints van hun nieuwe machine geeft kunnen ze het de komende jaren nog niet eens nabouwen
Een nieuw bedje?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan het wel zien allemaal. Ik heb een mooi nieuw fris schoon bedje en daar ga ik nu in duiken![]()
Ik weet niet wat ze heeft?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze dat met haar gezondheid niet wil.
Ik lul natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede vriend van mij werkt in de poetsploeg daar. Dat is op hoog niveau schoonmaken.
Oke, goed bedoeld: laat je opnemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah maar Olibol is al vice toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die is ook van D66, net als Kaag.
Ja goed idee, gratis geld, je piept wel anders als niemand je plee meer schoonmaakt omdat half Nederland een leven lang Netflix zit te kijken op de bank.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou eens een echte socialist aan het roer moeten komen hier.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed idee, gratis geld, je piept wel anders als niemand je plee meer schoonmaakt omdat half Nederland een leven lang Netflix zit te kijken op de bank.
Vertaald:quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed idee, gratis geld, je piept wel anders als niemand je plee meer schoonmaakt omdat half Nederland een leven lang Netflix zit te kijken op de bank.
Dat artikel van die leak van de Chinese communist party, die jij niet begreep, gaf aanwijzigingen dat Chinese (Europees uitziende) spionnen allang zijn genesteld in alle grote bedrijven in Nederland.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know![]()
Daar mogen ook geen Chinezen maar over de deurmat komen huppelen, net als bij ons niet![]()
Op dringend verzoek van de US embassy ook.
Er werkten tot een jaar geleden zo'n 800 Chinezen bij ons, nu niet eentje meer en ik herken ze vrij goed.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat artikel van die leak van de Chinese communist party, die jij niet begreep, gaf aanwijzigingen dat Chinese (Europees uitziende) spionnen allang zijn genesteld in alle grote bedrijven in Nederland.
Die geven direct report aan de partij waarvan de chineze president de leider van is.
Zozo wel ultieme mensenkennis dat je zo die Chinezen eruit pikt tussen al die blanke bleekscheten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkten tot een jaar geleden zo'n 800 Chinezen bij ons, nu niet eentje meer en ik herken ze vrij goed.
Ja, maar meestal is de lijsttrekker de aangewezen premier als een partij wint.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah maar Olibol is al vice toch?
Nee man, ik vind het totaal niet erg om hard te werken maar er zijn er echt teveel die niets gaan doen als ze toch rond kunnen komen, geld is een machtige prikkel, kun je niet leuk of oneerlijk of ongewenst vinden maar zo is het wel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertaald:
Liever niet, dan moet ik echt aan het werk.
![]()
Ja dat viel niet meequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zozo wel ultieme mensenkennis dat je zo die Chinezen eruit pikt tussen al die blanke bleekscheten.
Das die spion vanuit de CCS.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat viel niet mee
We hebben trouwens nog wel een Hong Kong Chinees werken maar die kan niets en weet niets naar mijn bescheiden oordeel.
De precisie waar ze daar mee werken is echt bizar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lul natuurlijk.
Maar een aantal grote cleanrooms zijn nog door ons ontworpen en gemaakt (bij mijn vorige werkgever).
Toen ik in Waalre woonde en vaak met mijn roedel door de bossen liep en wel eens een praatje maakte met andere hondenbezitters dan hoefde ik een vraag nooit te stellenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De precisie waar ze daar mee werken is echt bizar.
pompwoensoepquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, Gergi heeft een kennis en haar man morgen uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten.. mag ik natuurlijk koken
"Gaat eens koken vrouwmens."quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, Gergi heeft een kennis en haar man morgen uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten.. mag ik natuurlijk koken
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon friet en kaassoufflés serveren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon pizza bestellenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Het wordt pasta bolognese. Heb een super drukke dag weer morgen, geen tijd om iets beters te makenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het wordt pasta bolognese. Heb een super drukke dag weer morgen, geen tijd om iets beters te maken
Nee dat was blijkbaar niet goed genoeg voor deze mensen, was uiteraard m'n eerste reactie. Weet niet eens wie het zijnquote:
Topactie van 'm.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat was blijkbaar niet goed genoeg voor deze mensen, was uiteraard m'n eerste reactie. Weet niet eens wie het zijn
Getver, had hij dit niet even kunnen overleggen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat was blijkbaar niet goed genoeg voor deze mensen, was uiteraard m'n eerste reactie. Weet niet eens wie het zijn
Nou ja ik zie verder bijna niemand, hopelijk zij ook niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Is het alleen wel verstandig om mensen uit te nodigen?
Gewoon een 'avond'klok van 12 uur langquote:Heel Frankrijk moet vanaf zaterdag binnenblijven van 18.00 uur tot 06.00 uur
De Franse premier Castex heeft in een televisietoespraak de avondklok voor het hele land aangescherpt. Vanaf zaterdag moeten alle Fransen binnenblijven van 18.00 uur tot 06.00 uur, behalve als ze nog onderweg naar huis zijn van hun werk of kinderen moeten ophalen van school.
https://nos.nl/liveblog/2(...)om-virusvariant.html
Mja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik zie verder bijna niemand, hopelijk zij ook niet.
Eigenlijk goed punt, hij weet alleen hoe je kaasfondue moet maken maar dat is prima. Opgelostquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topactie van 'm.
Zou 'm zelf laten koken.
Als die mensen schijnbaar zo belangrijk zijn dan kookt die zelf maarquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, en dan ook intieme details graag.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch helemaal niet relevant voor jullie om te weten :p
Ben blij dat we dat niet hebben hier..quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
@:crv
[..]
Gewoon een 'avond'klok van 12 uur lang
Nóg niet ...quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat we dat niet hebben hier..
Hij nodigt ze uit zonder overleg, hij verzorgt ze maar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk goed punt, hij weet alleen hoe je kaasfondue moet maken maar dat is prima. Opgelost
Kan er tenminste geen bezoek meer komenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat we dat niet hebben hier..
Blijkbaar wordt er onder bruggen gefeest en hopen ze dat zo tegen te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet hoe dat zou moeten helpen?
Ja dat komt dan gewoon voor lunch natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan er tenminste geen bezoek meer komen
Minder reisbewegingen, minder mensen bij elkaar op bezoek, minder besmettingen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet hoe dat zou moeten helpen?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat komt dan gewoon voor lunch natuurlijk
Ah ok, want ik zat even aan mezelf te denken maar mijn leven zou er niet anders van worden verder. De vriendin waar ik soms mee eet 's avonds zou ik dan gewoon overdag mee afspreken bijvoorbeeld. Maar inderdaad, voorkomt wellicht wat feestjes. Hoewel ik denk dat ze dan gewoon feestje van 18 tot 6 doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er onder bruggen gefeest en hopen ze dat zo tegen te gaan.
Dat was iig een van de dingen die ik las, samenscholende jongeren. Hier zou het van 20 tot 4 zijn volgens de huidige berichten, maar dat klinkt als een redelijk haalbare feesttijd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, want ik zat even aan mezelf te denken maar mijn leven zou er niet anders van worden verder. De vriendin waar ik soms mee eet 's avonds zou ik dan gewoon overdag mee afspreken bijvoorbeeld. Maar inderdaad, voorkomt wellicht wat feestjes. Hoewel ik denk dat ze dan gewoon feestje van 18 tot 6 doen
Dat je maar even moet wachten met kinderen krijgen. Of was dat van Dissel?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist over Gommers, wat heeft ie gezegd?
Serieus?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je maar even moet wachten met kinderen krijgen. Of was dat van Dissel?
Jij bent echt geëmancipeerd hé?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topactie van 'm.
Zou 'm zelf laten koken.
Ik heb het ondertussen gevonden. Wat een heisa om niks.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al een uurtje eerder gaan tennissen en dan ben in mooi voor 20:00 thuis. Eten bezorgen wel even goed timen dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, want ik zat even aan mezelf te denken maar mijn leven zou er niet anders van worden verder. De vriendin waar ik soms mee eet 's avonds zou ik dan gewoon overdag mee afspreken bijvoorbeeld. Maar inderdaad, voorkomt wellicht wat feestjes. Hoewel ik denk dat ze dan gewoon feestje van 18 tot 6 doen
Ergens ben ik nu benieuwd, maar ik ga toch maar gewoon naar bed.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gommers is al afgeschreven met zijn psychotische trekjesquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist over Gommers, wat heeft ie gezegd?
Hij legt gewoon netjes uit dat als je zwanger bent, je middenrif omhoog opschuift en je longen wat minder ruimte hebben, en dat is niet handig met corona. Toen zei hij grappend en grollend 'wacht nog eventjes, na de zomer kan iedereen weer zwanger worden' hihihi. En Koopmans zegt nog wat genuanceerder dat ze over negen maanden wel verwacht dat er voldoende gevaccineerd is, dus het zou op zich nu wel weer kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens ben ik nu benieuwd, maar ik ga toch maar gewoon naar bed.Beetje lezen en hopelijk een beetje fatsoenlijk slapen tot Joop zijn wekker weer gaat op standje achterlijk.
Al is daar de hele avond ook al geen bal aan. Oh well, zijn werk lijkt te bevallen.
Ik heb vooral een schurfthekel aan verrassingen in mijn agenda, laat staan als er dan ook nog eens dingen van me verwacht worden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt geëmancipeerd hé?![]()
Blij met mijn vriendin die ook echt iets moois zou koken (al zou ik het restaurant laten brengen)
Dank voor de samenvatting.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij legt gewoon netjes uit dat als je zwanger bent, je middenrif omhoog opschuift en je longen wat minder ruimte hebben, en dat is niet handig met corona. Toen zei hij grappend en grollend 'wacht nog eventjes, na de zomer kan iedereen weer zwanger worden' hihihi. En Koopmans zegt nog wat genuanceerder dat ze over negen maanden wel verwacht dat er voldoende gevaccineerd is, dus het zou op zich nu wel weer kunnen.
Maar Gompie mag dan blijkbaar de pleuris krijgen van alle crunchy momma's.
Mooi dat Jopie weer een baan heeftquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens ben ik nu benieuwd, maar ik ga toch maar gewoon naar bed.Beetje lezen en hopelijk een beetje fatsoenlijk slapen tot Joop zijn wekker weer gaat op standje achterlijk.
Al is daar de hele avond ook al geen bal aan. Oh well, zijn werk lijkt te bevallen.
Ik zou niet echt iets hebben met een type dat meteen zonder piepen de keuken in schiet als ik zoiets zou flikken, dat is mij echt veel teveel saai labradorgedragquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt geëmancipeerd hé?![]()
Blij met mijn vriendin die ook echt iets moois zou koken (al zou ik het restaurant laten brengen)
Zullen de hormonen wel zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij legt gewoon netjes uit dat als je zwanger bent, je middenrif omhoog opschuift en je longen wat minder ruimte hebben, en dat is niet handig met corona. Toen zei hij grappend en grollend 'wacht nog eventjes, na de zomer kan iedereen weer zwanger worden' hihihi. En Koopmans zegt nog wat genuanceerder dat ze over negen maanden wel verwacht dat er voldoende gevaccineerd is, dus het zou op zich nu wel weer kunnen.
Maar Gompie mag dan blijkbaar de pleuris krijgen van alle crunchy momma's.
Zekersquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi dat Jopie weer een baan heeft
Die kerel zal wel een leuke verrassing krijgen dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n wijf op Twitter dat dan zegt 'ik laat morgen meteen m'n spiraal verwijderen en laat me bevruchten want niemand bepaalt wanneer ik zwanger word'.
Schiet. Ze. Af.
+1quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet echt iets hebben met een type dat meteen zonder piepen de keuken in schiet als ik zoiets zou flikken, dat is mij echt veel teveel saai labradorgedrag
Nee wel even lekker mannelijk opdragen eerst.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet echt iets hebben met een type dat meteen zonder piepen de keuken in schiet als ik zoiets zou flikken, dat is mij echt veel teveel saai labradorgedrag
Beetje man moet tegen flink tegengas kunnen, geloof me, nagels in de rug zijn beter dan een flauw likje over je wang.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee wel even lekker mannelijk opdragen eerst.
Ja natuurlijk, maar dat gaat ook niet zonder slag of stoot.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man moet tegen flink tegengas kunnen, geloof me, nagels in de rug zijn beter dan een flauw likje over je wang.
Eens-in-de-zoveel-tijd klus vs dagelijks geklooi, ik zou het ook wel weten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou waarom? Hier zijn we op gebouwd, vrouw kookt en ik repareer de dakgoot. Wil wel ruilen hoor.
De teloorgang van de man. Die niks meer kan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou een mannetje voor de dakgoot bellen, zelf koken en het vrouwtje met een wijntje in lingerie onder een dekentje voor Netflix posteren.
Gewoon genoeg centjes verdienen zodat je Ali of Piet kunt bellen voor dat soort shitquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De teloorgang van de man. Die niks meer kan.
En voor een klusje een ander bellen zal.
Ik heb geld zat maar wil zelf met mijn blote knuisten problemen verhelpen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon genoeg centjes verdienen zodat je Ali of Piet kunt bellen voor dat soort shit
Wat een onzin zeg, ik heb slechts geen zin in dom simpel werkquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geld zat maar wil zelf met mijn blote knuisten problemen verhelpen.
De verbouwing straks besteedt ik wel uit natuurlijk.
Je geeft wel een beetje toe dat je met je eeltloze handjes met verzorgde nagels niks kunt.
Dat denk je dat het dom is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ik heb slechts geen zin in dom simpel werk
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je dat het dom is.
Maar dat maakt het verschil tussen een man en een verwend jongetje.
Ben jij wel winterhard?
Zit je nou verpissen in de sneeuw?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je dat het dom is.
Maar dat maakt het verschil tussen een man en een verwend jongetje.
Ben jij wel winterhard?
Het is belangrijk om eervolle taken uit te kunnen voeren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou verpissen in de sneeuw?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Het is belangrijk om eervolle taken uit te kunnen voeren.
Lood en zinkwerk, metselen, schilderen, timmeren.
Niet alles maar je moet dit kunnen om echt man te zijn.
Tevens moet je de kou kunnen trotseren en winterhard zijn.
Anders ben je niet meer dan een Wibi Soerjadi. Mooi huis, leuke Porsche, goede baan maar een klein kind.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wees gerust, ik heb niet eens een winterjas (nou ja die heb ik wel maar die draag ik niet) en als ik zin en tijd zou hebben bouw ik een huis met mijn blote handen terwijl ik een deuntje neurie in een rokje.
Dat heet hier een koentje doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |