Ik vind de combi pizza met mayo erop echt niet lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die had ik laatst, ik vond hem wel lekkerMaar de vorige nooit gehad
Ik zei nog dat ik het niet vond kunnen dat ze het er over hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat @:Arizona een pakketje heeft gekregen en nu ben ik nog verdrietiger over m'n compleet lege brievenbus.
Ik vind het zó zielig worden dat ik bijna wat voor je zou bestellenquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat @:Arizona een pakketje heeft gekregen en nu ben ik nog verdrietiger over m'n compleet lege brievenbus.
Alleen is dat zoveel werkquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NYP vind ik "prima"; die van de plaatselijke pizzeria zijn lekkerder, maar die zijn ook duurder, en voor NYP hoeven we vaak maar de helft te betalen
En de verse van de AH blijven ook goed te doenNet als de diepvries
Zelf bakken ook al lang niet meer gedaan, dat ga ik binnenkort misschien ook wel weer eens doen
quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Geen idee, mijn oven ziet er ook zo uitquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Sorry hoor, nog even over mijn oven, maar hoe normaal is het dat er meteen grote bruine vlekken op de bakplaat zitten (van één dingetje dat er even op viel) die er niet meer af te schrobben zijn?
Hier was ik dus bang voor.
De AH hier verkoopt geen bakingsoda. Binnenkort eens keer naar de Jumbo om te halenquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee, mijn oven ziet er ook zo uit![]()
Iets met bakingsoda en azijn geloof ik
Ik heb ergens rond 21 december iets naar iemand in Nederland gestuurd en dat is er nu nog niet. De Nederlandse post-service is gewoon heel slecht Cyanquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou van bakken/koken dus dat komt wel goedquote:
Ga eten en genieten van je pizza, mens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Oke met schuursponsje ging het er wel af, maar nog niet 100%.
Ja maar ik wacht op de Deutsche Post..quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ergens rond 21 december iets naar iemand in Nederland gestuurd en dat is er nu nog niet. De Nederlandse post-service is gewoon heel slecht Cyan
Nee hoor, je bankpas is hier netjes gearriveerdquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ergens rond 21 december iets naar iemand in Nederland gestuurd en dat is er nu nog niet. De Nederlandse post-service is gewoon heel slecht Cyan
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou van bakken/koken dus dat komt wel goed
Is allang op.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga eten en genieten van je pizza, mens.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga eten en genieten van je pizza, mens.
Levert die ook in Nederland? Dat mocht toch niet meer sinds de capitulatie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar ik wacht op de Deutsche Post..
quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, je bankpas is hier netjes gearriveerd
Oh, dat is minder. Ik heb hier wel eens pizza gehad met een veel te dikke korst; toen had ik het niet dun genoeg uitgerold met teveel gist erinquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De laatste keer dat ik pizza zelf maakte, was het mislukt
Al dat geld?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Wat ga je met al dat geld doen?
Nou ja je moet het maar zo zien, ik sta in de plus en heb geen hypotheek en ook geen leningen. Dan ben je in deze tijd al behoorlijk rijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al dat geld?
Dacht je dat Strani rijk was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |