Beterschapquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik start deze dag met knallende koppijn.![]()
Hopelijk wordt het iets rustiger op het werk vandaag.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:36 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen vlegels!
Ik zie in mijn Timehop dat ik vandaag drie jaar geleden bij Hamilton was.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte, hoop dat het opknapt!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn benen zijn nu ook gehuld in mijn nieuwe traningsbroek en mijn bovenlijf in mijn nieuwe hoodie, dus dat verzacht de pijn wel een beetjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een dagje en dan lekker een weekend met de benen (gehuld in nieuwe trainingsbroek) en voeten (gehuld in nieuwe schoenen) omhoog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nou dat snap ik wel, jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn benen zijn nu ook gehuld in mijn nieuwe traningsbroek en mijn bovenlijf in mijn nieuwe hoodie, dus dat verzacht de pijn wel een beetje
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:37 schreef Guanabana het volgende:
Goh Guana, wat doe jij al zo vroeg wakker? Kreeg je ineens het idee 'ik mis nog bepaalde huidverzorgingsproducten en misschien moet ik dat gaan bestellen?'.
Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gezicht zit er dus nog op, goed nieuws
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ik heb nog niet in de spiegel gekeken dus misschien wel nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:39 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Je gezicht zit er dus nog op, goed nieuws
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:37 schreef Guanabana het volgende:
Goh Guana, wat doe jij al zo vroeg wakker? Kreeg je ineens het idee 'ik mis nog bepaalde huidverzorgingsproducten en misschien moet ik dat gaan bestellen?'.
Nee joh.Ik voel me best wel geinspireerd en geinfluenced door dit berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Heb je gezicht al gevoeld, is het gladder?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de spiegel gekeken dus misschien wel niet
Niet echt volgens mij, maar goed ik geef het allemaal even tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je gezicht al gevoeld, is het gladder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |