abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 januari 2021 @ 12:36:19 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197606590
quote:
19s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:32 schreef manny het volgende:

[..]

Gozer. Lamleggen lead leg door lage trap gebeurt toch al jaaaaaaren. Nederlanders staan er bekend om. En dat ze nu een nog betere versie hebben uitgevonden door voor de kuit te gaan: helemaal mee eens. Desalniettemin zou daar ook verdedigend inmiddels een antwoord op moeten zijn.
Lumberjack _O_
  zondag 24 januari 2021 @ 12:42:58 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_197606707
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lumberjack _O_
Bijvoorbeeld. Hoost, Dekker, Souwer en vele anderen. Heerlijk. Oldskool!

Hoost had trouwens een ook nog eens een waanzinnige check, dan gebeurde bijna het omgekeerde: degene die de lowkick uitdeelde werd lamgelegd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 24 januari 2021 @ 12:51:42 #203
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197606847
quote:
19s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:32 schreef manny het volgende:

[..]

Gozer. Lamleggen lead leg door lage trap gebeurt toch al jaaaaaaren. Nederlanders staan er bekend om. En dat ze nu een nog betere versie hebben uitgevonden door voor de kuit te gaan: helemaal mee eens. Desalniettemin zou daar ook verdedigend inmiddels een antwoord op moeten zijn.
Dat antwoord is er dus gewoon nog niet.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 24 januari 2021 @ 12:52:28 #204
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197606864
quote:
19s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef manny het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Hoost, Dekker, Souwer en vele anderen. Heerlijk. Oldskool!

Hoost had trouwens een ook nog eens een waanzinnige check, dan gebeurde bijna het omgekeerde: degene die de lowkick uitdeelde werd lamgelegd.
Never forget Anderson Silva 😭
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 24 januari 2021 @ 13:29:57 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197607583
Conor zag er oud uit, ringrust en slechte conditie.
het snelle leven eist zijn tol.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:53:25 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197608094
_O- _O-

After her dominating performance against Amanda Ribas at UFC 257, Marina Rodriguez was quick to clear up the confusion which lead her to believe the fight had finished sooner. Speaking to hardcoremma through an interpreter, the up-and-coming Brazilian explained, "He has to stay on top of the action, I get it, but he got very close.

"He has to be right there, to take charge, I understand this. But when I felt the tip of his penis on my face, I thought surely the fight is over.. right?'

Herb Dean is never far from controversy, but this episode will no doubt add to the embattled official's woes. Can Dean expect fighters to continue after he has touched them with his genitals? So far, the experienced referee has not responded to text messages from hardcoremma.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:53:59 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197608106
Dustins red panty night!

  zondag 24 januari 2021 @ 13:57:41 #209
80382 manny
30 is best veel
pi_197608192
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:53 schreef THEFXR het volgende:
_O- _O-

After her dominating performance against Amanda Ribas at UFC 257, Marina Rodriguez was quick to clear up the confusion which lead her to believe the fight had finished sooner. Speaking to hardcoremma through an interpreter, the up-and-coming Brazilian explained, "He has to stay on top of the action, I get it, but he got very close.

"He has to be right there, to take charge, I understand this. But when I felt the tip of his penis on my face, I thought surely the fight is over.. right?'

Herb Dean is never far from controversy, but this episode will no doubt add to the embattled official's woes. Can Dean expect fighters to continue after he has touched them with his genitals? So far, the experienced referee has not responded to text messages from hardcoremma.
gniffel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197608347
Chandler overigens wel een interessante toevoeging aan het roster. Zou hem wel tegen Max Holloway willen zien. Of tegen Tony Ferguson
Hallo
pi_197608410
Het leek overigens alsof Conor zijn Rolex Daydate aan Dustin had gegeven backstage na de post-fight persconferentie. Dustin had namelijk exact hetzelfde horloge om.
Hallo
pi_197608498
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:53 schreef THEFXR het volgende:
Dustins red panty night!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo
pi_197609151
Poirier goed zeg. Dacht dat hij wel slim en vaardig genoeg zou zijn om een decision eruit te slepen, maar begon toch te twijfelen aan hem net voor het gevecht, omdat iedereen zo erg dacht dat Conor zou winnen. Conor raakte hem goed twee keer, maar kon gewoon de leg kicks niet aan, hij probeerde ze te checken, maar lukte gewoon niet. Dustin erg slim een TD gecombineerd en je zag eind 1e ronde dat hij de range probeerde te vinden en dat ook succesvol deed.

Hij was veel aan het feinten, veel jabs, je kon gewoon het moment zien dat hij de range had. Conor kon zich gewoon niet meer aanpassen op dat moment, switchte ook niet naar zijn andere been, was gewoon helemaal klaar. Dustin met bizar killer instinct, echt heel goed.

Doe maar tegen Charles voor de titel. Als Conor snel weer wil vechten mag die wat mij betreft tegen Gaethje. Al denk ik dat Gaethje nog minder moeite met Conor zal hebben, als hij vecht zoals tegen Tony. Zijn leg kicks zijn nog zieker. Chandler tegen Tony, al kan je Chandler makkelijk tegen Conor of Gaethje zetten ook. Goede KO, had echt mijn twijfels bij hem vooraf en die zijn nog niet helemaal weggenomen, aangezien ik niet zo onder de indruk ben van Hooker, maar het maakt het allemaal een stuk interessanter natuurlijk.

Je kan ook gewoon Chandler tegen Conor of Gaethje zetten, en degene die daarvan overblijft tegen een lager gerankte gast, maar die wel qua skills meekunnen. Diego Ferreira of winnaar van Makhachev - Dober.

Daarnaast Tsarukyan ook weer extreem goed he. Die verdient een top 15 gevecht, wat een skills heeft die gast. Tegen Gillespie zou een heerlijk gevecht zijn. Veel worstelen, veel scramblen.


Conor vocht trouwens hetzelfde als tegen Khabib, heeft zijn hele stijl waarmee hij eerst succesvol was aangepast. Normaal lichtvoetig, kleine bewegingen, super snelle reacties. Tegen Khabib en nu ook dit gevecht staat hij zo hevig op zijn rechter, hele hoge druk zetten met looping punches. Is die 1 heel vatbaar voor de TD en 2 voor de leg kick. Nu beweegt Poirier niet super lateraal, maar Gaethje dus wel, dat is echt de nightmare matchup voor Conor nu, dat zie ik hem op deze manier nooit winnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kerftminister op 24-01-2021 14:45:47 ]
pi_197610385
Je moet er nooit te snel mee zijn, maar Conor is een beetje einde verhaal nu denk ik. Heeft een hele tijd andere dingen gedaan en nu denk ik gewoon een achterstand op de top van LW. Hij had in deze divisie ook überhaupt geen voorsprong op de rest, i.t.t. featherweight, dus ja. En het hele narratief van dat hij er nu serieus voor is gaan leven, volwassen is geworden en daardoor een beter niveau is gaan halen kan de koelkast in.

Wel jammer dat de echte characters van LW nu een beetje out of the picture raken met ook Ferguson en Khabib naar de achtergrond / weg. Maar spectaculaire gevechten zijn nog wel even gegarandeerd.
pi_197611141
Dustin heeft geen zin Chandler, hij wil voor de titel gaan en hij vind dat Chandler nog een paar andere gevechten moet doen voordat Chandler daarvoor in aanmerking mag komen.
Lijkt me daarom prima Chandler tegen Connor.
pi_197615459
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:10 schreef opreis het volgende:
Dustin heeft geen zin Chandler, hij wil voor de titel gaan en hij vind dat Chandler nog een paar andere gevechten moet doen voordat Chandler daarvoor in aanmerking mag komen.
Lijkt me daarom prima Chandler tegen Connor.
Ook een mooi affiche!
Hallo
pi_197615537
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet er nooit te snel mee zijn, maar Conor is een beetje einde verhaal nu denk ik. Heeft een hele tijd andere dingen gedaan en nu denk ik gewoon een achterstand op de top van LW. Hij had in deze divisie ook überhaupt geen voorsprong op de rest, i.t.t. featherweight, dus ja. En het hele narratief van dat hij er nu serieus voor is gaan leven, volwassen is geworden en daardoor een beter niveau is gaan halen kan de koelkast in.

Wel jammer dat de echte characters van LW nu een beetje out of the picture raken met ook Ferguson en Khabib naar de achtergrond / weg. Maar spectaculaire gevechten zijn nog wel even gegarandeerd.
Conor moet je niet afschrijven, hij is nog steeds een hele flinke kluif voor vrijwel al die gasten.

Hij maakte gewoon een grote fout door niet te reageren op de kicks. En mentaal is hij niet meer dezelfde lijkt het. Beetje overdreven vriendelijk, handjes schudden etc.
Hallo
pi_197615885
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Conor moet je niet afschrijven, hij is nog steeds een hele flinke kluif voor vrijwel al die gasten.

Hij maakte gewoon een grote fout door niet te reageren op de kicks. En mentaal is hij niet meer dezelfde lijkt het. Beetje overdreven vriendelijk, handjes schudden etc.
Conor heeft gewoon iets te veel side projects gehad. Snap ik ook wel want is een stuk gezondere manier om rijk te worden/blijven
pi_197616544
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:51 schreef leeroy het volgende:

[..]

Dat antwoord is er dus gewoon nog niet.
Zelfs Khabib leek in de problemen te gaan komen tegen Gaethje. Misschien Max in het tweede gevecht tegen Volko, al verloor hij die wel. Maar je hoort DC altijd zeggen dat ze de low kicks moeten checken, dus het moet gewoon mogelijk zijn lijkt me?
pi_197616899
McGreGod zijn stoten zijn snel. Mochten deze 2 weer tegen elkaar gaan, dan zal McGregor weer de favoriet zijn, ietsje minder dan nu, maar toch. Dat maakt je een goede vechter.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197618113
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef opreis het volgende:

[..]

Conor heeft gewoon iets te veel side projects gehad. Snap ik ook wel want is een stuk gezondere manier om rijk te worden/blijven
Hij wilde vorig jaar meerdere keren vechten, na zijn winst in januari op Cerrone. Het was de UFC die hem niet vaker liet vechten. Dan krijg je ringrust ja, maar ligt dus niet alleen aan Conor.

UFC wil kennelijk de gevechten op het contract spaarzaam inzetten op momenten dat ze zeker weten dat ze flink kunnen cashen met de naam McGregor. Misschien hadden ze al eerder gehoopt op weer publiek.

Hij zei ook in het interview dat zijn retirement aankondiging ook uit frustratie was daarom
pi_197619318
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
McGreGod zijn stoten zijn snel. Mochten deze 2 weer tegen elkaar gaan, dan zal McGregor weer de favoriet zijn, ietsje minder dan nu, maar toch. Dat maakt je een goede vechter.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Hij wilde vorig jaar meerdere keren vechten, na zijn winst in januari op Cerrone. Het was de UFC die hem niet vaker liet vechten. Dan krijg je ringrust ja, maar ligt dus niet alleen aan Conor.

UFC wil kennelijk de gevechten op het contract spaarzaam inzetten op momenten dat ze zeker weten dat ze flink kunnen cashen met de naam McGregor. Misschien hadden ze al eerder gehoopt op weer publiek.

Hij zei ook in het interview dat zijn retirement aankondiging ook uit frustratie was daarom
Tja maar je hebt ook gasten die terugkomen en meteen top zijn. Zo veel heeft Conor ook niet bewezen boven featherweight he. Keer gewonnen van Alvarez, Cerrone en Diaz en nu verloren van Diaz, Khabib en Poirier. En vanaf nu gaan ook de jaren tellen, zeker met zijn levensstijl en ook vechtstijl. Tegen Khabib was het ook staand matig, Poirier ging ondanks Conors beste shots niet naar de grond en had hem in ronde 2 al klein, veel eerder dan verwacht.

Denk dat het niet zo zeer roest is als meer dat hij gewoon fysiek en qua vechtniveau een achterstand heeft, en het is zeer de vraag of hij die kan inhalen.
pi_197624018
Valt me wel op dat wmma vaak wat sneller gestopt wordt vergeleken met de mannen. Sws als je de rodriques fight in eerste instantie niet stopt moet je dat in die latere situatie ook niet doen. Ze krijg wel een gigantische klap maar ze staat gewoon nog met haar handen omhoog. Beetje vreemd om dan wel te stoppen. Bij de mannen bv bij chandler.... die kon nog ff 10 x doorrammen voordat de fight gestopt werd :') laat die wijven dan ook gewoon doorgaan:{
  maandag 25 januari 2021 @ 03:25:55 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197625502
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:11 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_197626651
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef SOG het volgende:
Valt me wel op dat wmma vaak wat sneller gestopt wordt vergeleken met de mannen. Sws als je de rodriques fight in eerste instantie niet stopt moet je dat in die latere situatie ook niet doen. Ze krijg wel een gigantische klap maar ze staat gewoon nog met haar handen omhoog. Beetje vreemd om dan wel te stoppen. Bij de mannen bv bij chandler.... die kon nog ff 10 x doorrammen voordat de fight gestopt werd :') laat die wijven dan ook gewoon doorgaan:{
Stop Chandler dan ook eerder, zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')