Juinenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij zou niet de eerste oost europese chauffeur zijn die halfnaakt zit te juinen achter het stuur
Niet besteld, wel gekregen maar weet nog steeds niet van wie.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je al Syl boxershorts besteld?
in zo'n automaat dan maarquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Balen dat ik geen pasfoto's kan laten maken nu. Wil ik eindelijk na 16 maanden ofzo mijn rijbewijs weer verlengen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 een verhaal over "hoe langer de afstand hoe minder kleren ik aan heb" en voor je het weet hebben we US die in z'n blote tokus in één ruk (huehue) heel Highway 51 of Route 76 of weet ik wat afgereden heeft
Waar zie je dat nog tegenwoordig?quote:
hier in het gemeentehuisquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar zie je dat nog tegenwoordig?Maar mweh liever bij een fotozaak zodat ik ook zeker weten een foto heb die ik kan gebruiken.
Hmm nee dat heeft onze gemeentehuis niet. Vrees dat ik nog even moet wachten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier in het gemeentehuis
en in het Amerikaans consulaat
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet besteld, wel gekregen maar weet nog steeds niet van wie.
Die automaten heb ik alleen ooit op stations gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar zie je dat nog tegenwoordig?Maar mweh liever bij een fotozaak zodat ik ook zeker weten een foto heb die ik kan gebruiken.
Oh ja, Gemeentehuis heeft hier ook een automaat geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier in het gemeentehuis
en in het Amerikaans consulaat
is ie nu verlopen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik van plan ben om auto te rijden maar ja misschien kan ik dan voor werk ook wat dingen doen met de auto.
Paspoort/rijbewijs krijg je een brief over toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
Toch even mn rijbewijs gecontroleerd. Ik zit nog goed tot 2024.
ah!quote:
Is net fietsenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb ook nooit meer gereden hoor. Ik wacht wel braaf tot ik weer een geldig pasje heb.
dacht het wel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Paspoort/rijbewijs krijg je een brief over toch?
Alleen wat gevaarlijker voor omstandersquote:
ohja in dat DigiD verhaal.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht het wel.
Of een mail, dat je een mail hebt in je berichtenbox, waar die brief dan in de bijlage zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |