abonnement Unibet Coolblue
pi_197402416
Vraagje: ik kijk elke dag naar de 'samenvatting' op RTL 5. Maar wat ik zo jammer vind is dat (volgens mij) ik zit te kijken naar iets wat 4 dagen geleden in het Big Brother huis is gebeurd. Klopt dat?

Nu is Theo eruit, dat wil je dan vanavond zien! Jullie toch ook!

Vorige week was de eerste nominatie ronde / moest er iemand uit. In de live show was dit te zien. Vervolgens ging de uitzending op vrijdag in zijn geheel over de weg naar de nominatie, de nominatie en de aftocht van de eerste bewoner. Iets dat ik in de live al (min of meer) had gezien.

Omdat de uitzendingen te ver afliggen van de actuele gebeurtenissen in het huis vind ik het minder leuk en neig ik af te haken.

Zijn er meer mensen die dat hebben? Bij Utopia had ik dat minder.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_197407342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Vraagje: ik kijk elke dag naar de 'samenvatting' op RTL 5. Maar wat ik zo jammer vind is dat (volgens mij) ik zit te kijken naar iets wat 4 dagen geleden in het Big Brother huis is gebeurd. Klopt dat?

Nu is Theo eruit, dat wil je dan vanavond zien! Jullie toch ook!

Vorige week was de eerste nominatie ronde / moest er iemand uit. In de live show was dit te zien. Vervolgens ging de uitzending op vrijdag in zijn geheel over de weg naar de nominatie, de nominatie en de aftocht van de eerste bewoner. Iets dat ik in de live al (min of meer) had gezien.

Omdat de uitzendingen te ver afliggen van de actuele gebeurtenissen in het huis vind ik het minder leuk en neig ik af te haken.

Zijn er meer mensen die dat hebben? Bij Utopia had ik dat minder.
Rene is idd maandag pas geintroduceerd en kan vandaag al weer gewipt worden. In werkelijkheid heeft hij er 1 week gezeten.

4 dagen achterlopen doen ze om karige dagen op te vangen.
speak only if it improves the silence.
pi_197448329
Ik stoor mij meer aan al die kut spelletjes.
Ben meer liefhebber van het Utopia/de Bus principe.
Tevens is BB mij te Vlaams.
Ik ben afgehaakt.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 januari 2021 @ 17:42:38 #4
335263 freaky40
pi_197448636
Alleen op maandag loopt in het begin van de recap 4 dagen achter want ze zijn gestopt op vrijdag met de beelden van die ochtend. Dus ze moeten dan in rap tempo het hele weekend doornemen, in het laatste deel zijn ze dan weer bij en zitten ze bij 24 uur eerder.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')