abonnement Unibet Coolblue
pi_197418419
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ach de redenatie hier volgend, " anders waren ze wel aan een griepje dood gegaan"

Of is het nu plotseling anders?
Je hebt goed je best gedaan om de ironie in mijn post vooral niet te lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 januari 2021 @ 00:41:33 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197418451
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt goed je best gedaan om de ironie in mijn post vooral niet te lezen.
IK LAS HET WEL GOED MAG IK NU EEN BOT?
Huilen dan.
pi_197418715
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197418900
quote:
Als de overheid en media echt om onze gezondheid zou geven werden we niet continu bang gemaakt.
pi_197419513
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt goed je best gedaan om de ironie in mijn post vooral niet te lezen.
Of jij de mijne?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197419530
quote:
"And delayed medical care"

Goh hoe zou dat toch komen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197426053
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

"And delayed medical care"

Goh hoe zou dat toch komen
Zijn ER ook leeg, volgens mij komen patiënten met covid klachten via totaal andere ingangen naar het ziekenhuis.

Nee weet ik niet zeker maar dat krijg je als iemand iets post zonder context.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:48:06 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197427235
Het Noorse medicijnagentschap heeft 13 sterfgevallen gelinkt aan bijwerkingen van het coronavaccin. De mensen die zijn overleden, hadden twee dingen gemeen: ze waren oud en zwak. In Noorwegen zijn 23 mensen overleden nadat ze de coronaprik hadden gekregen. Inmiddels zijn 13 overlijdens onderzocht.

“Mogelijk hebben veelvoorkomende bijwerkingen van mRNA-vaccins, waaronder koorts en misselijkheid, geleid tot de dood van sommige zwakke patiënten,” zei Sigurd Hortemo, de hoofdarts bij het Noorse medicijnagentschap
.

Noorse medicijnagentschap linkt 13 sterfgevallen aan coronavaccin

Arme oudjes, wellicht zonder de prik waren ze nog onder ons geweest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197427633
Je speelt Russische roulette met zo’n vaccine, terwijl de kans dat je Corona oploopt 0,0001 is, zeker als jongere / fit persoon


Beetje dom om mee te werken aan zo een experiment
pi_197427660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef PSVCL het volgende:
Je speelt Russische roulette met zo’n vaccine, terwijl de kans dat je Corona oploopt 0,0001 is, zeker als jongere / fit persoon

Beetje dom om mee te werken aan zo een experiment
Heb je daar een bron van?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197428140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef PSVCL het volgende:
Je speelt Russische roulette met zo’n vaccine, terwijl de kans dat je Corona oploopt 0,0001 is, zeker als jongere / fit persoon

Beetje dom om mee te werken aan zo een experiment
de kans is wel groter dat je t oploopt, maar de kans dat je er dood aan gaat is heel klein.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:47:53 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197428343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef PSVCL het volgende:
Je speelt Russische roulette met zo’n vaccine, terwijl de kans dat je Corona oploopt 0,0001 is, zeker als jongere / fit persoon

Beetje dom om mee te werken aan zo een experiment
Dom en eigen schuld inderdaad
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197428929
quote:
Chinese health experts call to suspend Pfizer's mRNA vaccine for elderly after Norwegian deaths
https://www.globaltimes.cn/page/202101/1212915.shtml
pi_197429106
Huge snowball fight erupts in Leeds park as people flout coronavirus lockdown rules

https://twitter.com/TheSun/status/1350042546135678978

Schande ! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197429128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef Tingo het volgende:
Huge snowball fight erupts in Leeds park as people flout coronavirus lockdown rules

https://twitter.com/TheSun/status/1350042546135678978

Schande ! :)

'Shocking footage' _O- :W
pi_197429196
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

'Shocking footage' _O- :W
Yellow snow ook levensgevaarlijk is!
Hoe durven ze!

Twitter comment: 'Covid can live on a snowball for three days' :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 15-01-2021 17:50:59 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197429357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 01:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als de overheid en media echt om onze gezondheid zou geven werden we niet continu bang gemaakt.
We worden niet bang gemaakt door de overheid of media. Ik ken echt veel mensen met psychische stoornissen en ik hoor bijna continu dat ze juist bang worden van de claims die sommige in dit topic ook maken.

Dat hele liefde en sociaal verhaal van bij Willem Engel bestaat uit pure haat tegen de huidige maatschappij er is niks sociaal of liefde aan.

Sterker nog zo'n Willem Engel zal in een kliniek al snel op gesloten belanden.

Het is echt zoals een mede patiënt in een kliniek tegen me zei: "de echte gekke lopen buiten"
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197429513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

We worden niet bang gemaakt door de overheid of media. Ik ken echt veel mensen met psychische stoornissen en ik hoor bijna continu dat ze juist bang worden van de claims die sommige in dit topic ook maken.

Dat hele liefde en sociaal verhaal van bij Willem Engel bestaat uit pure haat tegen de huidige maatschappij er is niks sociaal of liefde aan.

Sterker nog zo'n Willem Engel zal in een kliniek al snel op gesloten belanden.

Het is echt zoals een mede patiënt in een kliniek tegen me zei: "de echte gekke lopen buiten"
elke dag aantal coronadoden, elke dag besmettingen (positieve testen), beelden van ziekenwagens etc. is niet bang maken?
pi_197429661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

elke dag aantal coronadoden, elke dag besmettingen (positieve testen), beelden van ziekenwagens etc. is niet bang maken?
En als ze het niet zouden melden zou men hier als eerste roepen dat het een complot is.
Men kan t gewoon niet goed doen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197429739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

elke dag aantal coronadoden, elke dag besmettingen (positieve testen), beelden van ziekenwagens etc. is niet bang maken?
Als er geen meldingen van de corona horror virus was, hadden we niks van gemerkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197429861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

elke dag aantal coronadoden, elke dag besmettingen (positieve testen), beelden van ziekenwagens etc. is niet bang maken?
En die zelfde media houdt zich totaal niet aan de maatregelen als ze bv een interview willen met Rutte staan ze allemaal op elkaar. Stelletje hypocrieten.
pi_197429881
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er geen meldingen van de corona horror virus was, hadden we niks van gemerkt.
Behalve dan dat de zorg ontoegankelijk was geworden maandenlang
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197430581
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Behalve dan dat de zorg ontoegankelijk was geworden maandenlang
hooguit een paar weken.
pi_197430698
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hooguit een paar weken.
En dat baseer jij op???
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:16:10 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197430894
quote:
Expert weet het zeker: ‘Deze arts stierf door de coronaprik’

Arts Gregory Michael uit Florida overleed op 3 januari aan de gevolgen van een auto-immuunziekte die op 21 december bij hem was vastgesteld. Drie dagen daarvoor had hij het coronavaccin van Pfizer gekregen. Heidi Neckelmann, zijn vrouw, zei dat zijn dood ‘100 procent gelinkt is’ aan het vaccin.

Ze krijgt nu bijval van een arts die openlijk heeft gezegd dat het vaccin de auto-immuunziekte – idiopathische trombocytopenische purpura (ITP) – heeft veroorzaakt die Michael fataal werd.

“Dr. Jerry L. Spivak, een expert op het gebied van bloedziekten van de Johns Hopkins-universiteit, zei op basis van de beschrijving die mevrouw Neckelmann heeft gegeven: ‘Het is een medische zekerheid dat het vaccin hieraan gerelateerd is’,” schrijft de New York Times.

Twee redenen
“Dit is heel zeldzaam, maar het is gebeurd en het kan opnieuw gebeuren,” voegde emeritus hoogleraar Spivak toe. Hij gaf twee redenen waarom hij stelt dat Michael is gestorven door het vaccin. Eén: de arts was gezonder en jonger dan de meeste mensen die deze aandoening krijgen. En twee: 70 procent van de mensen die gediagnosticeerd worden met ITP is vrouw.

“Een plots geval bij een relatief jonge en gezonde man wijst op een recente trigger,” benadrukte dr. Spivak.

Paul Offit, een expert op het gebied van vaccins en infectieziekten, zei tegen de krant dat het mazelenvaccin hetzelfde probleem veroorzaakt, maar dat het normaal gesproken vanzelf overgaat en niet ernstig is. Het doet zich voor bij één op de 25.000 mazelenprikken, zowel bij kinderen als volwassenen, zei dr. Offit.


Hmz..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')