abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 januari 2021 @ 08:40:18 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197398500
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:20 schreef Twiitch het volgende:
Engel moet voor het gerecht gesleept worden. Heel Nederland krijgt een boete als ze teveel mensen in huis hebben en er komt mogelijk zelfs een avondklok. Maar deze amoebe kan steeds maar weer ongestraft zijn hersenloze volgelingen ophitsen tegen de maatregelen.
Op zich is het sturen van een brief niet strafbaar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197398526
Beetje kritisch zijn mag en is volledig terecht.
Maar dit? Hef jezelf op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage donderdag 14 januari 2021 @ 08:45:01 #28
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197398552
Dit een brief noemen vind ik al ver gaan. Er zit totaal geen logisch opbouwend verhaal in. Het is een herhaling van zetten.

En de schrijvers claimen vervolgens artsen, microbiologen en juristen te zijn? Cursus bij de Nigeriaanse LOI gedaan zeker :')

Die Engel is trouwens een gevaar voor de samenleving, lijkt me tegen terrorisme aan schuren. Kan die man niet de bak in?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage donderdag 14 januari 2021 @ 08:46:23 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197398576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is het sturen van een brief niet strafbaar.
Het dreigende karakter van de brief jegens eerstelijns zorgverleners is anders wel erg schadelijk. Hij probeert met deze brief het zorgstelsel te ontwrichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeMoeder op 14-01-2021 09:01:21 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 14 januari 2021 @ 08:47:12 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197398590
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is het sturen van een brief niet strafbaar.
Als dat het enige was wat die man en z'n veertig idioten uitspookten dan was ik ook niet zo stellig geweest. Als iemand schijt heeft en niet mee wilt doen prima, maar beperk je dan lekker tot jezelf en ga geen ander dom volk ophitsen om jezelf belangrijk te voelen.
pi_197398813
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef DaveighChase het volgende:
Dit gaat wel heel ver. Wordt deze criminele organisatie nog een keer aangepakt?
Nee joh, dan voelen ze zich nog serieus genomen ook.

Het mooiste zou zijn als er aan deze "organisatie" helemaal geen aandacht wordt besteedt. Niet in het journaal, niet in de praatprogramma's etc. Gewoon overal compleet negeren. Dat is voor zo'n "organisatie" veel pijnlijker dan hard aangepakt worden.
pi_197398848
Ze zijn dus wel voor keuzevrijheid, maar dan wel zolang het hún keuze betreft...
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  donderdag 14 januari 2021 @ 09:07:47 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197398879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Het dreigende karakter van de brief jegens eerstelijns zorgverleners is anders wel erg schadelijk. Hij probeert met deze brief het zorgstelsel te ontwrichten.
Met je eens verder.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 januari 2021 @ 09:08:56 #34
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197398891
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Retour afzender.
Briefje erop plakken met 'lol niet gelezen'.
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:13:25 #35
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197402207
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:08 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Briefje erop plakken met 'lol niet gelezen'.
_O_
pi_197402323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:20 schreef Twiitch het volgende:
Engel moet voor het gerecht gesleept worden. Heel Nederland krijgt een boete als ze teveel mensen in huis hebben en er komt mogelijk zelfs een avondklok. Maar deze amoebe kan steeds maar weer ongestraft zijn hersenloze volgelingen ophitsen tegen de maatregelen.
Ik vind veel van de maatregelen ook belachelijk, daar heb ik die wappie van een Engel echt niet voor nodig, integendeel zelfs.

In begin had ik nog wel respect voor hem, maar hij wordt steeds ongeloofwaardiger. En veel van zijn ideeen raken kant noch wal.
pi_197402407
Ik neem dat vacin wel hopen op weinig bijwerkingen
Maar wat ik niet snap is hoe ze dat vaccin zo snel hebben weten te ontwikkelen dat baart mij meer zorgen
I will do what i must !!
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:24:58 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197402439
quote:
3s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik neem dat vacin wel hopen op weinig bijwerkingen
Maar wat ik niet snap is hoe ze dat vaccin zo snel hebben weten te ontwikkelen dat baart mij meer zorgen
Processen parallel laten lopen en voorrang krijgen bij de keuringsinstanties.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197402624
En die lui van viruswaarheid en die anti lockdown gasten moeten maar buiten de Nederlandse samenleving gaan wonen uitkeringen stoppen huizen uitzetten en persona non grata verklaren
I will do what i must !!
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:15:37 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197403399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag vandaag dat er een foldertje van deze mafketels in mijn brievenbus lag. Ze waarschuwden me dat bijna geen enkele zorgmedewerker dit vaccin wil (in mijn ziekenhuis waren dat een handvol, met redenen als 'zwanger' of 'nog niet zo lang geleden covid gehad', verder heeft ie-de-reen die met covidpatienten werkt zich laten inenten :') ). Ze wensten me verder een 'keuzevrij nieuwjaar', Wtf is een keuzevrij nieuwjaar :|W

Maar goed. Dat foldertje is ook op glossy paper en deze brieven naar huisartsen zijn ook niet gratis. Ik ben altijd nogal snel van 'follow the money' want alles draait uiteindelijk vooral om geld in onze samenleving. Wie verdient hier aan? Wie heeft hier baat bij? Iemand?
Er is een miljonair, naam ben ik kwijt, die hen steunt. Die heeft ook die viruskrant met een oplage van 1 miljoen door heel nl laten bezorgen.
Ik vind dat je geen angst moet hebben voor vrijheid van meningsuiting, ook niet als die mening niet het regeringsstandpunt is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197403805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is een miljonair, naam ben ik kwijt, die hen steunt. Die heeft ook die viruskrant met een oplage van 1 miljoen door heel nl laten bezorgen.
Ik vind dat je geen angst moet hebben voor vrijheid van meningsuiting, ook niet als die mening niet het regeringsstandpunt is.
Miljonair en virusgekkie. Ben benieuwd wat voor persoon dat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 13:35:48 ]
pi_197403933
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:35 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Miljonair en virusgekkie. Ben benieuwd wat voor persoon dat is.
Iemand die graag wil uiteten..
pi_197404190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is een miljonair, naam ben ik kwijt, die hen steunt. Die heeft ook die viruskrant met een oplage van 1 miljoen door heel nl laten bezorgen.
Ik vind dat je geen angst moet hebben voor vrijheid van meningsuiting, ook niet als die mening niet het regeringsstandpunt is.
Valt het intimideren van eerstelijnszorg tegenwoordig ook al onder de vrijheid van meningsuiting?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_197404215
Wat is het nut van deze actie? Huisartsen onder druk zetten om niet te vaccineren? En dan mag ik zelf niet meer bepalen of ik wel of niet wil? Gaat Viruswaanzin nu uitmaken wie er wel en niet gevaccineerd wordt? 8)7
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:19:01 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197404572
Dreigen met juridische stappen ... Zou dat ook tellen als 'bedreiging'? :?

Gaat natuurlijk alle fatsoen voorbij, maar het zal niet strafbaar zijn. Idioot is het wel.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197405808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd nogal snel van 'follow the money' want alles draait uiteindelijk vooral om geld in onze samenleving. Wie verdient hier aan? Wie heeft hier baat bij? Iemand?
Nu ben je zelf aan het complotdenken ;)

In de politiek zien we al jaren bewegingen die zich afzetten tegen de gevestigde orde die de belangen van het volk zou schaden.
Bijvoorbeeld FvD dat tegen het partijkartel is of Trump die Amerika weer great wil maken.

Als er dan een pandemie is waartegen versneld een vaccin wordt ontwikkeld dan is dat een prachtige stok om de gevestigde orde mee te slaan.
Want dan zit er of iets duisters achter of ze doen iets niet goed.

Het zou me ook niet verbazen als de leiders van deze beweging er een ruime vergoeding aan overhouden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197406068
In die brief zit echt TOTAAL geen samenhang of onderbouwing. Typisch coronawappie-niveau. Strooien met bronnen en wetten, maar zelf een degelijke interpretatie opstellen ho maar. De enigen die (selectief) misleiden zijn dat soort lui.
pi_197406134
quote:
3s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik neem dat vacin wel hopen op weinig bijwerkingen
Maar wat ik niet snap is hoe ze dat vaccin zo snel hebben weten te ontwikkelen dat baart mij meer zorgen
Geen zorgen! De fabrikant is toch niet aansprakelijk.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:47:06 #49
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197406289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:37 schreef BertV het volgende:
Geen zorgen! De fabrikant is toch niet aansprakelijk.
Is dat zo?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197406331
quote:
3s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar wat ik niet snap is hoe ze dat vaccin zo snel hebben weten te ontwikkelen dat baart mij meer zorgen
Welk vaccin?

er zijn verschillende vaccins die ook van verschillende methodes gebruik maken..

Het Biontech/Pfizer vacin is gebaseerd op een zeer nieuwe methode, het BNT162b2 mRNA vaccin, waarbij mRNA staat voor modified RNA... men past RNA aan om het virus te simuleren en trained daardoor het afweersysteem op bepaalde eiwitten of aminozurenproteinen

Hier een artikel uit januari 2018 over deze ontwikkeling van MRNA in de Vaccin-ontwikkeling, waarbij ze specifiek aanhalen hoe geschikt deze techniek is voor het zeer snel en met relatief lage kosten ontwikkelen van vaccins:

Published: 12 January 2018
mRNA vaccines — a new era in vaccinology

quote:
mRNA vaccines represent a promising alternative to conventional vaccine approaches because of their high potency, capacity for rapid development and potential for low-cost manufacture and safe administration. However, their application has until recently been restricted by the instability and inefficient in vivo delivery of mRNA. Recent technological advances have now largely overcome these issues, and multiple mRNA vaccine platforms against infectious diseases and several types of cancer have demonstrated encouraging results in both animal models and humans.
Oorspronkelijk was de MRNA techniek vooral ontwikkeld voor kanker-bestrijding.. sinds 2017 werd het ook al toegepast voor vaccin-ontwikkeling.
Toen Corona sterk opkwam heeft men het direkt voorgesteld als potentieel vaccin, BNT162b2 is geregsitreerd op 16 maart 2020.

Hooguit de toelatings-procedure is relatief snel verlopen, maar hier heeft men alle noodzakelijke tests gewoon volledig doorlopen. Men heeft vooral veel tijdswinst kunnen maken doordat alle procedurele en bureaucratische obstakels heel snel overwonden konden worden en wat betreft financieen er geen enkele terughoudendheid was genoeg financiele midddelen beschikbaar te stellen... Zaken die vaak bij medicijnontwikkeling heel lang kunnen kosten.

[ Bericht 8% gewijzigd door RM-rf op 14-01-2021 19:30:51 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')