abonnement Unibet Coolblue
pi_197404538
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heb je nog een tweede wc of wordt het een DIXI in de tuin? of een emmer?
:D

We hebben nog een wc boven en hij lekt schoon water, geen vies water. Ook niet Heel Erg. Maar toch.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197404552
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Communicatie :') :|W

Is de pot wel bruikbaar of wordt het camping style?
Hij is nog bruikbaar. :7 Maar goed, kan natuurlijk wel erger worden en ik weet dus niet wat er precies achter de voorzetwand gebeurt. :X Kan zomaar dat daar ook water staat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197404562
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij hadden ook in bitcoins moeten investeren hoor ik al :D . (Mijn vriend is beter met wachtwoorden e.d. dan ik.)
[..]

Ik ben altijd erg blij met de 'wachtwoord-herstel-service' van bedrijven :') . De afgelopen weken echt al tig keer mijn Steam wachtwoord gewijzigd omdat ik het niet meer wist.
Hier nog zo’n blije.
Al klopte het systeem vandaag niet. Ik wist zeker dat ik het juiste wachtwoord (want net aangepast en dat houd ik netjes bij) voor mijn werk account in had gevoerd. Password Finder nog gecontroleerd: identiek. Maar ik kwam er niet in.
Het had geen grote haast dus maar even laten liggen. En warempel: net werkte het gewoon weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2021 @ 14:26:53 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197404706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Neuh. En ik denk dat intern de thermometer er is ingestoken en daar kwam wrs uit dat Asscher iig te beschadigd uit de poll zou komen.
Een 'motie van vertrouwen' haalde slechts 60%. Ook andere moties waren vrij helder. PVDA heeft congres de komende dagen. Dus logisch dat Asscher opstapt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197404712
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij hadden ook in bitcoins moeten investeren hoor ik al :D . (Mijn vriend is beter met wachtwoorden e.d. dan ik.)
[..]

Ik ben altijd erg blij met de 'wachtwoord-herstel-service' van bedrijven :') . De afgelopen weken echt al tig keer mijn Steam wachtwoord gewijzigd omdat ik het niet meer wist.
Ik kan er privé wel bij, op die laptop. Maar ik moet zakelijk eea bestellen en ik wilde inloggen op de zakelijke computer en dan heb je toch wel je ww nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:30:14 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_197404770
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit zou mij kunnen overkomen :@ :')
Voordeel voor het slachtoffer is wel dat hij een veroudere opslag gebruikt heeft. Deze is nog wel te kraken.
En indien de eerste generatie waarschijnlijk sneller dan het openmaken van de behuizing duurt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197404786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:26 schreef borisz het volgende:

[..]

Een 'motie van vertrouwen' haalde slechts 60%. Ook andere moties waren vrij helder. PVDA heeft congres de komende dagen. Dus logisch dat Asscher opstapt.
congres is uitgesteld hoorde ik net op de radio
We have far more in common than that which devides us..
pi_197404834
Ik mopper nog even verder hoor over mijn luxeproblemen. We hebben een leverancier die waar J vaak bestelt. Er kan niet op rekening betaald worden. Het komt regelmatig voor dat na het afrekenen, hun administratie belt met de mededeling dat de prijzen zijn gestegen en dat we nog even 5-50 euro moeten betalen omdat er anders niet geleverd wordt. En dan mag ik aan het eind van het kwartaal gaan puzzelen welke losse bedragen allemaal bij elkaar passen want de bankafschrijvingen, de orderbevestigingen en de facturen kloppen allemaal net niet }:|
Spoilers!
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:38:12 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197404916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb nu een mailtje dat de boxen vertraging op hebben gelopen.
Check, hier ook, inclusief taalvauten :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:40:16 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_197404953
Ik mag bijna naar buiten. Begint het weer grijs te worden. :( Wil zo wel lopend de weekboodschappen gaan doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197405006
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:38 schreef Molo het volgende:
Check, hier ook, inclusief taalvauten :P
Dat zien we maar gewoon door de vingers. Ben zo benieuwd wat erin zit. *O* Heb jij er ook eentje voor jezelf of alleen om weg te geven?
pi_197405027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mopper nog even verder hoor over mijn luxeproblemen. We hebben een leverancier die waar J vaak bestelt. Er kan niet op rekening betaald worden. Het komt regelmatig voor dat na het afrekenen, hun administratie belt met de mededeling dat de prijzen zijn gestegen en dat we nog even 5-50 euro moeten betalen omdat er anders niet geleverd wordt. En dan mag ik aan het eind van het kwartaal gaan puzzelen welke losse bedragen allemaal bij elkaar passen want de bankafschrijvingen, de orderbevestigingen en de facturen kloppen allemaal net niet }:|
Huh, dat vind ik sowieso wel een rare manier van werken. Kunnen ze de prijzen niet gewoon fatsoenlijk op voorhand communiceren?
pi_197405089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Huh, dat vind ik sowieso wel een rare manier van werken. Kunnen ze de prijzen niet gewoon fatsoenlijk op voorhand communiceren?
Ik heb ooit in een winkeltje gewerkt waar ik de prijs 'op gevoel' moest bepalen. Voor iedere klant afzonderlijk. Dus precies hetzelfde product koste de ene dag 5 euro, en de andere 3 of 9 euro. Net hoe je GEVOEL was.

:')

Ik ben er gillend weggerend. Om nog wel meer redenen overigens.
pi_197405152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Huh, dat vind ik sowieso wel een rare manier van werken. Kunnen ze de prijzen niet gewoon fatsoenlijk op voorhand communiceren?
Dat zou je wel verwachten ja. Ik begrijp nu dat er ook wijzigingen aan de uiteindelijke prijs zijn omdat ze dingen dan niet op voorraad hebben en bellen of er iets anders geleverd moet worden. Dus dat is dan wel soort van terecht. Maar dit is allemaal heel makkelijk op te lossen door ons op rekening te laten betalen maar dat bieden ze niet aan helaas.

Het is ook gewoon mijn dag niet. Zo'n dag dat alles meer werk oplevert dan minder :D Nou heb ik weer een nieuwe kwestie. Ik kan er wel om lachen inmiddels :D

En dan zit ik hier met mijn kleine bedrijfje een halve dag per week te verkwanselen aan dingen die voorkomen hadden kunnen worden. Moet je eens voorstellen hoe veel dat is op ons totale bedrijfsleven _O-
Spoilers!
pi_197405193
Ik heb vandaag ook zo'n dag, maar dan gewoon omdat m'n hoofd niet meewerkt. Ik zit een half uur naar het ene probleem te staren, om vervolgens te besluiten dat ik eerst even wat anders moet dan. Dan ga ik eerst vreten, vervolgens naar het volgende probleem staren om een half uur later ongedane zaken weer terug te gaan naar het eerste probleem.
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:54:37 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197405237
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zien we maar gewoon door de vingers. Ben zo benieuwd wat erin zit. *O* Heb jij er ook eentje voor jezelf of alleen om weg te geven?
Alleen voor anderen, anders eet ik zelf dat allemaal op en dat was de bedoeling niet :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:55:01 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197405244
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een winkeltje gewerkt waar ik de prijs 'op gevoel' moest bepalen. Voor iedere klant afzonderlijk. Dus precies hetzelfde product koste de ene dag 5 euro, en de andere 3 of 9 euro. Net hoe je GEVOEL was.

:')

Ik ben er gillend weggerend. Om nog wel meer redenen overigens.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197405260
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag ook zo'n dag, maar dan gewoon omdat m'n hoofd niet meewerkt. Ik zit een half uur naar het ene probleem te staren, om vervolgens te besluiten dat ik eerst even wat anders moet dan. Dan ga ik eerst vreten, vervolgens naar het volgende probleem staren om een half uur later ongedane zaken weer terug te gaan naar het eerste probleem.
ik merk dat ik m'n motivatie voor het thuiswerken zolangzamerhand wel wat kwijtraak. Ik mis een babbeltje hier of daar....
pi_197405265
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
*kostte trouwens :@
pi_197405279
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een winkeltje gewerkt waar ik de prijs 'op gevoel' moest bepalen. Voor iedere klant afzonderlijk. Dus precies hetzelfde product koste de ene dag 5 euro, en de andere 3 of 9 euro. Net hoe je GEVOEL was.

:')

Ik ben er gillend weggerend. Om nog wel meer redenen overigens.
:D Heeft de winkel daarna nog lang bestaan?
Spoilers!
pi_197405296
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:
Alleen voor anderen, anders eet ik zelf dat allemaal op en dat was de bedoeling niet :D
Oh dat was mijn plan wel. :9 Al vrees ik dat ik misschien iets overdreven heb en waarschijnlijk beter het iets kleinere pakket had kunnen kopen.
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:58:49 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197405311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik merk dat ik m'n motivatie voor het thuiswerken zolangzamerhand wel wat kwijtraak. Ik mis een babbeltje hier of daar....
Ik zit vandaag 6,5 uur in gesprekken

Ik wil eigenlijk juist mijn bek weleens mogen houden

Maar naar kantoor, mensen écht zien, graag ja, mensen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197405337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik merk dat ik m'n motivatie voor het thuiswerken zolangzamerhand wel wat kwijtraak. Ik mis een babbeltje hier of daar....
Ja, dat mis ik ook wel heel erg. Bij ons ook veel wisseling in collega's. Er gaan alweer mensen weg na een aantal maanden terwijl ik ze dus nog nooit heb ontmoet. Ik vind het erg lastig met nieuwe collega's toch weer iets van een band op te bouwen. Het noodzakelijke contact is er wel, maar verder dan dat gaat het niet.
pi_197405356
Net nog even zitten kletsen met een collega. Even niet werk kletsen ipv overleg. Wel een "afspraak" voor gemaakt.
Was even nodig voor de gezelligheid.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197405357
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D Heeft de winkel daarna nog lang bestaan?
Niet super lang, maar dat kwam meer door het overlijden van de eigenaar.
Hij heeft er wel sinds 1969 gezeten. Geen idee hoe lang 'ie de prijzen op gevoel liet baseren overigens.

Het was ooit denk ik wel een fatsoenlijke zaak, maar in elk geval de laatste jaren meer een sociaal project van de gemeente denk ik. Ik vermoed dat het hele gebeuren door subsidies overeind werd gehouden.

Bijzonder was het wel. Frustrerend elke dag. (Ik kan er denk ik niet echt verder in detail op ingaan hier denk ik, want het is nogal specifiek en ik heb het idee dat de eigenaar in kwestie mentaal niet helemaal gezond was. Dus dan is het niet zo netjes. Maar man... meest bizarre baantje ooit :') )
pi_197405360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat mis ik ook wel heel erg. Bij ons ook veel wisseling in collega's. Er gaan alweer mensen weg na een aantal maanden terwijl ik ze dus nog nooit heb ontmoet. Ik vind het erg lastig met nieuwe collega's toch weer iets van een band op te bouwen. Het noodzakelijke contact is er wel, maar verder dan dat gaat het niet.
Ja, en ik ben 1 van die nieuwe collega's. Dat maakt dat ik met veel directe collega's inderdaad alleen tot het zakelijke kom, omdat we elkaar nauwelijks in levende lijve gezien hebben...
pi_197405373
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, en ik ben 1 van die nieuwe collega's. Dat maakt dat ik met veel directe collega's inderdaad alleen tot het zakelijke kom, omdat we elkaar nauwelijks in levende lijve gezien hebben...
Voel je wel al een beetje op je plek dan? Lijkt me vanuit de 'nieuwe' kant inderdaad ook erg lastig.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 15:03:16 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197405374
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een winkeltje gewerkt waar ik de prijs 'op gevoel' moest bepalen. Voor iedere klant afzonderlijk. Dus precies hetzelfde product koste de ene dag 5 euro, en de andere 3 of 9 euro. Net hoe je GEVOEL was.

:')

Ik ben er gillend weggerend. Om nog wel meer redenen overigens.
Hoe lang heeft die winkel bestaan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:03:30 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197405378
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh dat was mijn plan wel. :9 Al vrees ik dat ik misschien iets overdreven heb en waarschijnlijk beter het iets kleinere pakket had kunnen kopen.
Welke heb je besteld? Ik eentje van ¤35,- en eentje van ¤65,- en ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken

Ben er al tijden niet geweest maar vond het vroegâh iig altijd een toffe winkel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197405403
De pauperkringloop hier werkt 'op gevoel'

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197405406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voel je wel al een beetje op je plek dan? Lijkt me vanuit de 'nieuwe' kant inderdaad ook erg lastig.
nieuw is natuurlijk ook relatief, ik ben bijna een jaar in dienst.

Ik vind het heel moeilijk in te schatten, A) om de reden van mensen nog bijna nooit fysiek gezien te hebben, maar B) omdat mijn werkzaamheden erg door COVID beïnvloedt zijn, ik heb geen idee hoe mijn werk er in normale tijden uit zal gaan zien...
pi_197405408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik merk dat ik m'n motivatie voor het thuiswerken zolangzamerhand wel wat kwijtraak. Ik mis een babbeltje hier of daar....
:Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197405411
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoe lang heeft die winkel bestaan?
Vanaf 1969 tot ergens.... goh wat zal het geweest zijn..2016, toen is de eigenaar overleden.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:05:28 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197405414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik merk dat ik m'n motivatie voor het thuiswerken zolangzamerhand wel wat kwijtraak. Ik mis een babbeltje hier of daar....
Heb ik ook heel erg.
heb sinds juni nog wel regelmatig 1 dag in de week op kantoor gewerkt, af en toe een weekje overgeslagen hier of daar. Maar nu dus sinds december weer helemaal thuis.
Zit nu soms gewoon een uur te bellen met een collega gewoon over niks _O-
Dat doe ik normaal echt niet want bellen :r
pi_197405425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:03 schreef Molo het volgende:
Welke heb je besteld? Ik eentje van ¤35,- en eentje van ¤65,- en ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken

Ben er al tijden niet geweest maar vond het vroegâh iig altijd een toffe winkel
Ik heb ook die van 65. Ik wilde eigenlijk die van 45, maar daar stond bij dat er in ieder geval een amaretto azijn in zou zitten. Dat sprak me niet zo aan.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 15:06:17 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197405432
Wij hebben twee jaar terug nieuwe stenen in de oprit gekregen en nog wat stenen opnieuw er in laten leggen. Serieus bedrag wel.

Duurde drie maand tot de rekening kwam ofzo, toen kregen we zeg 17 mei een rekening met dagtekening van 13 mei en onderaan de standaard zin "graag voldoen binnen 5 werkdagen" _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:06:53 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197405441
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:05 schreef Lonaa het volgende:
De pauperkringloop hier werkt 'op gevoel'

:')
Hier ook, maar dat komt neer op alles is 1 euro, en iets groters 2 euro _O-
(meubels enzo niet meegerekend)
pi_197405466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hier ook, maar dat komt neer op alles is 1 euro, en iets groters 2 euro _O-
(meubels enzo niet meegerekend)
Ze kijken hier dus wel wie je bent en wat je aanhebt bijvoorbeeld. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197405481
Trouwens over rekeningen gesproken. Ik heb dus een fruitpakket laten komen, netjes geleverd helemaal prima. Stond bij aan de deur pinnen, dat was toch niet zo. De vorige keer kreeg ik een tikkie, dus daar heb ik weer om gevraagd. Reactie gekregen dat hij een tikkie zou gaan sturen. Dat was maandag.

Ik heb nog altijd geen tikkie ontvangen. Ik vind het ook zo stom dat ik er zelf achteraan moet gaan om te mogen betalen. :')
pi_197405485
Ik heb een klotedag geloof ik :{ Ik heb toch echt het idee dat ik dringend behoefte heb aan vakantie en rust :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:10:26 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197405518
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze kijken hier dus wel wie je bent en wat je aanhebt bijvoorbeeld. :X
Wij zien er sowieso altijd uit als tokkies dus krijgen vast een goede prijs :')
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 15:10:28 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197405519
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze kijken hier dus wel wie je bent en wat je aanhebt bijvoorbeeld. :X
Oude werkkleding aan dus als je er heen gaat? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197405534
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ze kijken hier dus wel wie je bent en wat je aanhebt bijvoorbeeld. :X
Oh ik dacht bij het stickeren. :D Dan vond ik het voor een kringloop wel okay. Maar dit gaat wel wat ver. :')
pi_197405550
IK MOET HIER NIET ZITTEN, IK MOET WERKEN. HOU JULLIE MOND EVEN NOG TWEE UUR OFZO.
pi_197405561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh ik dacht bij het stickeren. :D Dan vond ik het voor een kringloop wel okay. Maar dit gaat wel wat ver. :')
Je komt dus met wat je wil bij de 'kassa' en dan kijkt ze je aan, met of zonder minachtig, kijkt ze naar wat je op de balie legt en dan roept ze '5 euro'. Of 10. Dat is dus afhankelijk van haar bui of wat je aan hebt of of je gezicht haar wel of niet aanstaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197405567
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oude werkkleding aan dus als je er heen gaat? :P
Sowieso. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:15:14 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197405614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een klotedag geloof ik :{ Ik heb toch echt het idee dat ik dringend behoefte heb aan vakantie en rust :{
Call over aanmaken in Ultimo, oplosgroep op "Management" zetten, je bevindingen invoeren met een tijdsstempel en de call op status "20 Ter Analyse zetten".
Uitloggen, koffie zetten, stroepwaffel pakken en deze opwarmen boven je kopje. Boek openslaan en de wereld uitzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 15:15:35 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197405625
quote:
8s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:12 schreef Myraela het volgende:
IK MOET HIER NIET ZITTEN, IK MOET WERKEN. HOU JULLIE MOND EVEN NOG TWEE UUR OFZO.
AMBTENAREN DIE NA 16:15 NOG WERKEN, HOAX

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197405626
Ik zou een een schattig meisje van ongeveer 5 jaar de kringloop insturen. Met iets slordig haar en zonder jas in de winter. En dan iets heel praktisch maar duurs uit laten kiezen.

Eens zien of ze een hart heeft.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:16:17 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197405644
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een een schattig meisje van ongeveer 5 jaar de kringloop insturen. Met iets slordig haar en zonder jas in de winter. En dan iets heel praktisch maar duurs uit laten kiezen.

Eens zien of ze een hart heeft.
En maar 1 schoen aan, en een teenslipper aan de andere voet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')