Ben je nu Molo met stippels aan het confronteren?quote:
Vannmiddag zeker een uur, afgelopen nacht een groot deel van de nacht... niets dan regen. Tuin is drassig, terwijl ie op zand ligt...quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Het regent gewoon vaker daar in het noorden ofzo..
Lijken er niet op dus voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nu Molo met stippels aan het confronteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door fietsie op 13-01-2021 19:42:35 ]- “Never trust a man who, when left alone in a room with a tea cosy, doesn’t try it on”
- "Who discovered we could get milk from cows, and what did he think he was doing at the time?"
Ik heb nog geen verzend-mailtje ontvangen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:27 schreef Molo het volgende:
@:myraela
Is jouw Oil & Vinegar box al verzonden? Ik heb er twee cadeau gedaan maar krijg bij verzendstatus checken allemaal errors te zien (echt knullige onder water codes ook echt)
Hier is het droog gebleven. Net terug van mijn wandelronde.quote:
Hier is het net nog even goed nat geworden, en dan zo te zien vannacht vorst.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier is het droog gebleven. Net terug van mijn wandelronde.
Wanneer heb jij besteld? Ik de 10equote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verzend-mailtje ontvangen.
De 9e. Heb jij wel echt een mail dat het is verzonden? Ik heb een factuur en bestelbevestiging, maar verder nog niets gehoord.quote:
Alles. Maar echt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef fietsie het volgende:
@:Myraela wat moet ik dippen in jouw dipsausje trouwens? De doos van de Oriental groothandel is binnen...
Welke dipsaus was het ook alweer. Ik kon er niet meer opkomen toen ik laatst in de Aziatische supermarkt wasquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles. Maar echt.
Lekker bij een gekookt of gebakken ei, vlees, noodles, dimsum, komkommer of rijst.
Dit!quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat alles ok is met @:tele6
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit!
Tevens verder zo brak als maar zijn kan, dus ik wens jullie een goede nacht
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit!
Tevens verder zo brak als maar zijn kan, dus ik wens jullie een goede nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |