SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen ze wel bewust voor kiezen om geen online verkoop te doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wordt het dan eens tijd online zaken te gaan doen..
achter glas tentoonstellen (ruimte zat waar niemand in wil in megastores) en online bestellen
Nee Fahrenheit zeg ik toch joh poepkikkerquote:
rustaaghquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Fahrenheit zeg ik toch joh poepkikker
Oh, ik niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8044355_efdcb9b1
moest lachen
Nee, ik ben al helemaal niet grappig.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:danny vragen of ie buda die nick wil geven zodra @:uitstraling de cheque geschreven heeft
Dan kan US mooi @bukakky nemen of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:danny vragen of ie buda die nick wil geven zodra @:uitstraling de cheque geschreven heeft
Gezellig, mijn laatste slaapfeestje is zo'n 25 jaar geleden denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:59 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/285389/(...)an-het-capitool.html
slaapfeestje in capitool
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan US mooi @:bukakky nemen of zo.
uierpalingquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan US mooi @:bukakky nemen of zo.
was en is niks voor mij, slapen is veel te lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellig, mijn laatste slaapfeestje is zo'n 25 jaar geleden denk ikDat was zo leuk vroeger, lekker halve nacht kletsen
quote:
erg verwarrend ditquote:
6 MINUTEN GELEDENquote:
Maar skipistes blijven openquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
6 MINUTEN GELEDEN
Britse variant dwingt Zwitserland tot nieuwe maatregelen
Een groot deel van de niet-essentiële winkels in Zwitserland moet vanaf maandag de deuren sluiten. Ook moeten inwoners zoveel mogelijk thuiswerken en in privésituaties mogen niet meer dan vijf mensen bij elkaar zijn.
De maatregelen worden aangescherpt vanwege mutaties van het coronavirus, zoals de besmettelijkere Britse variant. Het aantal vastgestelde besmettingen met de Engelse variant verdubbelt elke week, zei de Zwitserse minister van Volksgezondheid. Hij maakte samen met de Zwitserse president bekend op een persconferentie, waarbij er voor het eerst een plastic scherm tussen hen in stond.
De maatregelen die al van kracht waren, zijn met vijf weken verlengd. Dat betekent dat restaurants, culturele instellingen en sportvoorzieningen tot zeker eind februari gesloten zijn. Kappers, bloemenwinkels en bouwmarkten hoeven niet dicht. Ook de scholen in Zwitserland blijven grotendeels open.
Ik ben wel redelijk gehecht aan mijn eigen nickquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk gehecht aan mijn eigen nick
buda buda buda buda buda buda buda buda buda budaaquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk gehecht aan mijn eigen nick
Pestenaar hem niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
buda bida
[..]
buda buda buda buda buda buda buda buda buda budaa
https://www.npostart.nl/d(...)1-2021/VPWON_1296258
Smerige stille kolonisatoren zijn hetquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
buda bida
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
buda bida
[..]
Iedereen heeft toch al honderd jaar recht op een rookvrije werkplek in dit land? WTF?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Mrgen weer de hele dag vechten tegen de sigaretten
Vroegah, toen er nog werd gerookt in restaurants en in de trein.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch al honderd jaar recht op een rookvrije werkplek in dit land? WTF?
Ja daar gaat het mij niet om natuurlijk maar de trek in sigaretten is er nog steeds :pquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch al honderd jaar recht op een rookvrije werkplek in dit land? WTF?
Snap sowieso niet waarom je binnen zou willen rokenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar gaat het mij niet om natuurlijk maar de trek in sigaretten is er nog steeds :p
Maar ze mogen idd niet meer binnen roken, doen het wel.
je begrijpt wel dat ze niet in die winkel wonen he?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je binnen zou willen roken
Misschien doen ze dat om de potentiële klanten een thuisgevoel te geven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat ze niet in die winkel wonen he?
Nou zeg. Waarom nou ineens zo gemeen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal heb je gevraagd uit hoeveel sollicitanten je gekozen bent?![]()
Ik denk ééntje.
Ik vroeg bij dat gesprek of er nog meer sollicitanten waren. Zei die jaaaaa:Pquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal heb je gevraagd uit hoeveel sollicitanten je gekozen bent?![]()
Ik denk ééntje.
Hoezo ineens??quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg. Waarom nou ineens zo gemeen.
Was niet gemeen bedoeld hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg. Waarom nou ineens zo gemeen.
Mja dat verbaast me niet idd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
denk dat mensen gewoon snel weer vertrekken
Nou enige waar ik ben aangenomenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was niet gemeen bedoeld hoorMaar ik kan me zo voorstellen dat ze de enige was die daar überhaupt wilde werken als ik het allemaal zo hoor.
En alweer verder aan het kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook al gezegd door collega. Dat of je blijft er erg lang of je bent snel weer weg.
Nee probeer dit gewoon sowieso voor deze eerste 7 maanden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alweer verder aan het kijken?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Viruswappies intimideren huisartsen. Tegen de muur ermee.
Oh dat klonk ook niet erg tactisch trouwens
Lijkt wel de afdeling waar ik werkquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook al gezegd door collega. Dat of je blijft er erg lang of je bent snel weer weg.
Mooi. Maak er nog wat leuks van de komende maanden danquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Maar serieus jongens. ik ben echt blij dat ik werk heb![]()
Nu is dta switchen van winkel wat irritant maar ook wel te overzien.
Ga mijn best doen in bankzakenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Maak er nog wat leuks van de komende maanden dan
Oh nee nog echt totaal geen idee. :p Alle banken hebben ook duizend verschillende opties en stofjesquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je alle banken al uit je hoofd en zitten er rare namen tussen?
Ga jij in vijf jaar onder de knie krijgen dusquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee nog echt totaal geen idee. :p Alle banken hebben ook duizend verschillende opties en stofjes![]()
Ze zeggen dat het wel een jaar duurt om echt alles te weten
En ik heb wat meer rustquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
https://www.seatsandsofas.nl/collectie/finger-chair-fauteuil/quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je alle banken al uit je hoofd en zitten er rare namen tussen?
Ballie kennende weet ze volgende week al elk detail uit d'r hoofdquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij in vijf jaar onder de knie krijgen dus
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie kennende weet ze volgende week al elk detail uit d'r hoofd
Volgens mij zit dat nog best lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.seatsandsofas.nl/collectie/finger-chair-fauteuil/
![]()
ik had echt iets heel anders in gedachten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.seatsandsofas.nl/collectie/finger-chair-fauteuil/
![]()
Ik zou hem toch echt niet thuis willen hebben...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat nog best lekker
Omdat jij gewoon een viespeuk bent.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had echt iets heel anders in gedachten.
sommige dingen moet je niet willenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee nog echt totaal geen idee. :p Alle banken hebben ook duizend verschillende opties en stofjes![]()
Ze zeggen dat het wel een jaar duurt om echt alles te weten
Maar roken ze echt binnen joh?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
UK gaat eraanquote:De legende schrijft dat als de vogels ooit vertrekken, zowel het fort als het koninkrijk zullen vallen.
ja maar vind ik ook niet vreemd. Maar het maakt het voo rmij niet makkelijkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar roken ze echt binnen joh?
Nou ja, dat is toch al jáááren verboden. Wel een beetje ordi dus.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind ik ook niet vreemd. Maar het maakt het voo rmij niet makkelijker
niet vreemd?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind ik ook niet vreemd. Maar het maakt het voo rmij niet makkelijker
ja maar als de meerderheid rookt en de winkel is dicht?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch al jáááren verboden. Wel een beetje ordi dus.
Nee want toen ik nog rookte en het restaurant was gesloten en geen gasten binnen staken we ook welles binnen ene peuk op :pquote:
Kwekkwek het gaat toch ook juist om collega's ook, jouw recht op een rookvrije werkplek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als de meerderheid rookt en de winkel is dicht?
Op een werkplek mag niet gerookt worden. Juist om de niet-rokers te beschermenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als de meerderheid rookt en de winkel is dicht?
ja ga ik toch niet moeilijk over doen als ex roker :pquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekkwek het gaat toch ook juist om collega's ook, jouw recht op een rookvrije werkplek.
tip de Scottish National Party ffquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:37 schreef mschol het volgende:
brexit en nu dit:
https://www.nu.nl/dieren/(...)e-ravenkoningin.html
[..]
UK gaat eraan
Dat weet ik maar in de praktijk werkt het niet altijd zo :pquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een werkplek mag niet gerookt worden. Juist om de niet-rokers te beschermen
Je loopt ze gewon te verdedigen terwijl je er zelf last van hebtquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik maar in de praktijk werkt het niet altijd zo :p
ja bent toch een ex roker. Heb dit toch ook gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt ze gewon te verdedigen terwijl je er zelf last van hebt
I know. Deelde ooit een kantoor met een verstokte rookster. Die begon ook: “Aaaah, één peukie kan toch best?”quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik maar in de praktijk werkt het niet altijd zo :p
Je bent gewoon een stiekeme cryptomeeroker dusquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bent toch een ex roker. Heb dit toch ook gedaan
ja zon lekker peukiequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stiekeme cryptomeeroker dus
Ja waaromquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik kwekkwek als ik bitterbal lees, beetje op een snelle snepperige toon ook
Dan heb je er dus eigenlijk wel last vanquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
En heb geen last van de rook. Zeg net dat ik hierdoor juist ook weer wil roken
Ja als verslaafdequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je er dus eigenlijk wel last van
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik kwekkwek als ik bitterbal lees, beetje op een snelle snepperige toon ook
Ja en laat dat nu net niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Ja dit ja!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en laat dat nu net niet de bedoeling zijn.
[ afbeelding ]
Was gewoon een normale zin. Als ik er geen smiley bij zet dan vind je hem dus fel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoelert hoor, gewoon prettig fel zeg maar
JA!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was gewoon een normale zin. Als ik er geen smiley bij zet dan vind je hem dus fel.
Niet zo fel doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was gewoon een normale zin. Als ik er geen smiley bij zet dan vind je hem dus fel.
kwekkwekquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds ik weet hoe Bal eruit ziet, denk ik ook te weten hoe haar stem klinkt. Gek is dat
strikt genomen heb je dan dus JUIST last van de rookquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Was gewoon een normale zin. Als ik er geen smiley bij zet dan vind je hem dus fel.::pquote:
ja je begrijpt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen heb je dan dus JUIST last van de rook
Ik hou van jouquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was gewoon een normale zin. Als ik er geen smiley bij zet dan vind je hem dus fel.::p
en nu?
en nu? ;p
je begrijpt dat dit niet te doen is
je begrijpt dat dit niet te doen is
Nee heb geen hoge stemquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet helemaal. Wel redelijk hoog, denk ik.
Af en toe zo'n hysterische klank?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet helemaal. Wel redelijk hoog, denk ik.
Nou moet ik mijn beeld bijstellenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik die ooit heb gehad
ja misschien ook wel wat voorbarig van je.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou moet ik mijn beeld bijstellen
Pedo in de kinderopvang.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje alsof een alcohollist in een bar gaat werken
* Noteert: Bal klinkt als Henk Poort.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien ook wel wat voorbarig van je.
:p
Das ook wat overdreven *zegt ze met lage stem*quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Noteert: Bal klinkt als Henk Poort.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook wat overdreven *zegt ze met lage stem*
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zitten jullie ballie nou weer allemaal op de kast te jagen ...
Ze heeft een stem als een gekke krekel, ja hè?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zitten jullie ballie nou weer allemaal op de kast te jagen ...
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft een stem als een gekke krekel, ja hè?
Ik ga hier geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft een stem als een gekke krekel, ja hè?
vervoersverbod?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
GVD als ook Jaap van Dissel in paniek is dan gaat die lockdown met vervoersverbod er gewoon komen en rap ook.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-den-haag~ac307cc6/
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Bal gespot als kind bij 'random pic van de dag'
[ afbeelding ]
Altijd al een dierenvriendin geweest
Toen al die krulletjes ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik daar nu een ongelukkig armpje of wat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een ongelukkig armpje of wat?
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
GVD als ook Jaap van Dissel in paniek is dan gaat die lockdown met vervoersverbod er gewoon komen en rap ook.![]()
gewoon over elkaar toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een ongelukkig armpje of wat?
Ksst (geen smiley) *zegt ze met felle stjirp*quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik veroordeel toch niet, vertel het maar gewoon.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ksst (geen smiley) *zegt ze met felle stjirp*
Reizen voor beroep mag gewoon.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
vervoersverbod kan ik niet meer naar al die gekke vestigingen
En over een week of 3 iedereen janken dat die ze moeders ze buurvrouw met der acute blindedarmontsteking niet naar het ziekenhuis kon en nou deaud is en det ze nicht die ze vrouw thuis most bevallen want ook geen plek en dat ging ook niet goed beides ook deaud.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-na
Eerst iedereen commentaar op Trump die het het Chinese virus noemt, maar nu noemen we het wel de Britse variantquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Die smerige gore Britse variant.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst iedereen commentaar op Trump die het het Chinese virus noemt, maar nu noemen we het wel de Britse variant
Britten hebben hun koloniale tijd gehad dus daar mag je grapjes over maken, de Chinezen zijn pas net begonnen dus daar moet je voorzichtig mee omgaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst iedereen commentaar op Trump die het het Chinese virus noemt, maar nu noemen we het wel de Britse variant
Die kleffe lauwe halfgare hap. Fish n Chips coronaquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die smerige gore Britse variant.
Op de volgende foto is die kip ineens weg en heeft de jonge bal een bol buikje.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
Nahhhhhh wat een toeval! UitStraling zit nu ook in mijn 'random pick van de dag'![]()
[ afbeelding ]
Wat een UitStraling he!
Alleen nog wat bloederige poten en een halve kippenkop op de grondquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de volgende foto is die kip ineens weg en heeft de jonge bal een bol buikje.
Ik denk dat ze die ook opeet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen nog wat bloederige poten en een halve kippenkop op de grond
Als ik nu een Brit naast me hoor praten zet ik gelijk demonstratief m'n mondkapje op uiteraard.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die smerige gore Britse variant.
Wat kutquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
goorquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ook opeet.
Niks nep hier héquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
Echte van Gogh trouwens daar achter je aan de muur?
primaquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Vermoeden had ik al. Er is er maar 1 die zulke zonnebloemen kan schilderen. Duidelijk een van Goghquote:
das kut.quote:Op donderdag 14 januari 2021 06:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Waardeloos geslapen en hoofdpijn.
Weer naar mijdrechtquote:Op donderdag 14 januari 2021 06:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lange dag met veel meetings voor de boeg ook
Waar moet je vandaag heen?
Sneeuw?quote:Op donderdag 14 januari 2021 06:26 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw kou ellende, eerst meer even koffie
Nee zit gewoon een winkelquote:Op donderdag 14 januari 2021 06:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een soort hoofdkantoor of zo?
Ja kut dat het zo koud wordt, die scooterquote:Op donderdag 14 januari 2021 06:26 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw kou ellende, eerst meer even koffie
quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik had vandaag bijna geen ijs op de auto, dus iets minder fris dan gisteren
Dank jequote:
Ik ben onderweg. Ben bijna van de trap afquote:
Jawelquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben onderweg. Ben bijna van de trap af
Bevalt je nieuwe werk een beetje?
hele zomer lockdown en avondklok vanaf 18:00quote:
Echt nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele zomer lockdown en avondklok vanaf 18:00
Nicequote:Op donderdag 14 januari 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Het opstaan is wel ff wennen maar werk zelf is oke.
Ben je ook zo weer aan gewend.quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Het opstaan is wel ff wennen maar werk zelf is oke.
sterker nog, in je eigen huisquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verplicht mondkapje dragen op je balkon
quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verplicht mondkapje dragen op je balkon
Nu lach je er om, straks is het gewoon zo.quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele zomer lockdown en avondklok vanaf 18:00
Ja weekendquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar buda![]()
Nog even en dan hebben we weekend
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar buda![]()
Nog even en dan hebben we weekend
Joggingbroek te grote trui en sloffen?quote:
En als we die 10 miljoen opruimen komen we in de goede richtingquote:Op donderdag 14 januari 2021 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu lach je er om, straks is het gewoon zo.
Nou grote schijt, hoop dat 10 miljoen man dan de straten op gaat.
Oh ja, even een afspraak maken voor de fiets weg te brengen. die heb ik dan toch niet nodig.quote:
Blijf jij nou maar braaf thuis zitten deugen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als we die 10 miljoen opruimen komen we in de goede richting
Hier is het droogquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:06 schreef FranticDJ het volgende:
Halve cm sneeuw hier. Zal over een uur wel weg wezen
niets hier.. gelukkig..quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:06 schreef FranticDJ het volgende:
10 miljoen keer 95 euro boetequote:Op donderdag 14 januari 2021 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu lach je er om, straks is het gewoon zo.
Nou grote schijt, hoop dat 10 miljoen man dan de straten op gaat.
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Joggingbroek te grote trui en sloffen?
Hier niks, onderweg wel een beetje tegen gekomenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:06 schreef FranticDJ het volgende:
Kunnen ze de begroting wel een beetje aanvullen na al die steunpakkettenquote:
prima outfit voor het weekendquote:
veel te warm in de zomer.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja prima outfit voor altijd :p
Ga je daarin ook naar je werk :pquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja prima outfit voor altijd :p
Een scooter met een grote warmhoudbak achterop?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een scooter met een grote warmhoudbak achterop?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer mijn plastic tasje in de aanslag voor verstappen
tasje voor Max?quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer mijn plastic tasje in de aanslag voor verstappen
nee dan hoeft ze de auto niet vol te kotsen omdat hij als een debiel rijdtquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als je verstappen tegenkomt wil je em wurgen ofzo?
Ditquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dan hoeft ze de auto niet vol te kotsen omdat hij als een debiel rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |