abonnement Unibet Coolblue
pi_197387326
Na acht maanden hard ploeteren heb ik volgende week een midweek vakantie samen met mijn vrouw en peuter.
De weersvoorspellingen zijn niet veel goeds, veel regen wordt voorspelt.

Heb jij vakantie gehad in coronatijd? (lockdown)
En wat heb jij toen gedaan?

Alles is dicht zover ik weet :)
Normaliter gingen we eens naar een thermaalbad, met de peuter naar een indoorspeeltuin etc. Maar ja dat zit er nu niet in.
pi_197387406
Ik had tot en met vorige week vakantie waar er ook periodes met kutweer tussen zaten, ik had het volgende gedaan:

• Sporten
• FOK!ken
• Gamen
• Met mijn vriendin chillen
• Met hetzelfde vriendin 2x hotelletje met wellness gepakt
• Met vrienden chillen (max. 2 bezoekers per avond en vaak alleen rondom het weekend, don’t worry)
• Uitslapen
• Filmmarathons
• Bovenstaande zaken al dan niet onder invloed

Saaiste vakantie ooit, maar wel lekker rust van kantoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 13-01-2021 16:54:44 ]
pi_197387501
Ik heb geschilderd in huis
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197387745
Ik zou een luxe hotelkamer huren in een oude binnenstad die nu lekker rustig is.
.
pi_197387937
Gedurende de zomervakantie heb ik mijn oude woning leeggeruimd en zijn we een weekend met de vriendengroep naar de Moezel geweest, in de herfstvakantie zijn m'n vriendin en ik gaan samenwonen en werd er dus verhuisd. Hopelijk is er komende zomer weer meer mogelijk, we willen nl. graag de Deutsche Alpenstraße eens rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 13-01-2021 21:28:31 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197388434
Ik spaar mijn vakantiedagen zoveel mogelijk op tot de zomer. Ga dan denk ik niet echt op vakantie maar gewoon naar het strand, pretpark etc.
pi_197388678
Niet zoveel. In de vakantie doe ik meestal weinig, daar is in mijn ogen een vakantie voor.
pi_197388751
Gamen, lezen, netflixen, borduren, wandelen. Was toch lekker om bij te komen. Maar na afloop herinner je je amper nog iets van je vakantie.
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:33:41 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197389463
Koken, luieren, buitensporten, huis en kelder opruimen.. Heerlijk _O_
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:43:05 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_197389701
Ik ben in de zomer op vakantie geweest gewoon in Nederland. Dat was prima te doen er was toen echter geen lockdown. Perfect moment om bijvoorbeeld het Anne Frank huis te bezoeken. Voor Corona stond daar een rij die zo ongeveer bij Schiphol begon in de zomer bijna niets.

Maar nu in deze periode met dit weer zou ik geen vakantie willen hebben. Er is niets te doen en ook bouwmarkten enz zijn dicht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_197389786
Ik neem altijd de eerste week van het jaar vrij en wonder boven wonder kom het nog doorgaan ook dit jaar. Alleen was het niet helemaal hetzelfde met thuis school erbij. :')
pi_197391880
Met kerst 10 dagen op vak geweest. Veel in de bossen geweeet. Ook wel veel speelgoed en spelletjes meegenomen. Kan niet zeggen dat ik echt iets gemist heb.
pi_197393769
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Met hetzelfde vriendin 2x hotelletje met wellness gepakt
Kan dat wel nog?
Dacht dat je geen eten kreeg in hotels?
Maarja met een peuter kan ik toch niet naar een hotel haha.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb geschilderd in huis
1 dag gaan we idd gebruiken voor zolder en kelder opruiming, inclusief mileustraat :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:10 schreef Fer het volgende:
Ik zou een luxe hotelkamer huren in een oude binnenstad die nu lekker rustig is.
met een peuter? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef DaveighChase het volgende:
Niet zoveel. In de vakantie doe ik meestal weinig, daar is in mijn ogen een vakantie voor.
Deed ik ook toen ik geen kinderen had.
Maar ja je moet ook die kleine wat kunnen vermaken.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef smizy het volgende:
Veel in de bossen geweeet.
Vind die kleine ook mooi, maar ja er wordt veel regen voorspelt helaas
  woensdag 13 januari 2021 @ 21:33:33 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_197393844
Het zal heus niet 24/7 regenen. Zoek een natuurhuisje o.i.d. in het bos. Waar je zelf kan koken. Ben je er in ieder geval ff tussenuit.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197393883
7 weken gehad, verder niets bijzonders gedaan.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197393949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef hartloper het volgende:
Kan dat wel nog?
Dacht dat je geen eten kreeg in hotels?
Maarja met een peuter kan ik toch niet naar een hotel haha.
Ja hoor.
Toen ik reserveerde was het nog zo dat je met een hotelkamer een avondje uit eten kon in het restaurant van het hotel, dus alleen met een hotelboeking met dinerarrangement. Toen de huidige lockdown kwam moesten ook die restaurants sluiten, en kregen we te horen dat het diner op een andere manier zal gaan. Toen hadden we besloten om toch nog te gaan, gewoon lekker buitenshuis van een klein beetje luxe genieten. :)

Eten, zowel diner als ontbijt, werd op take-away basis gedaan. Kon je contactloos vers uit een vergaderruimte naast de keuken komen ophalen op het gereserveerde tijdstip. Was in beide hotels het geval. Je kon vooraf uit het menu kiezen wat je wilde dineren en ontbijten.

Wellness (sauna+stoombad+zwembad) was op reservering. Bij het ene hotel waren er tijdslots van een uur, en bij de andere waren er tijdslots van twee uur. Dan had je de sauna, stoombad en zwembad (met de douches) tijdens dat tijdslot compleet voor jezelf/julliezelf. Normaliter zit het er vol met 10+ mensen, even voor de beeldvorming hoe groot die ruimte wel niet was. Voor en na jouw gebruik werd alles desïnfecteerd.

Als die peuter je eigen zoontje of dochtertje is, zie het probleem niet. Waarom zou jij je kind niet mogen meenemen als je dat wil? :?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-01-2021 21:41:34 ]
pi_197394841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef hartloper het volgende:
Na acht maanden hard ploeteren heb ik volgende week een midweek vakantie samen met mijn vrouw en peuter.
De weersvoorspellingen zijn niet veel goeds, veel regen wordt voorspelt.

Heb jij vakantie gehad in coronatijd? (lockdown)
En wat heb jij toen gedaan?

Alles is dicht zover ik weet :)
Normaliter gingen we eens naar een thermaalbad, met de peuter naar een indoorspeeltuin etc. Maar ja dat zit er nu niet in.
Helemaal niks. We zijn, ergens eind augustus en begin september, wat dagtochtjes naar Duitsland gaan maken. Eten en drinken mee, en we zijn wat gaan wandelen in de (lege) bossen. Vroieger ge gingen wel eens uit eten, een keer naar de Efteling, vrienden bezoeken. We zijn geen enkele keer uit gaan eten in 2020, en de Efteling vond ik ook niet echt veilig en vrienden hebben we al bijna een jaar niet IRL gezien.

Intussen heb ik me goede wandelschoenen gekocht waarmee ik zonder problemen in de modder kan lopen. De meeste bossen zijn in het weekeind bommetjevol, behalve op de blubberpaden. Die blubberpaden gaan we komend weekend proberen, want de 'normale bossen' en het strand waren afgeladen vol de afgelopen weekenden. Nederland is niet vol, echt niet hoor!

Echt, ik weet ook niet meer waar ik heen moet. Je wil frisse lucht, maar dat gaat nauwelijks, tenzij je een blokje om gaat lopen in een woonwijk. Want daar is het uitgestorven. De bossen en de heides zijn in het weekend stampvol en er staan files en vervolgens wordt het afgeraden om nog te gaan. Waar moet je in godsnaam heen, behalve een blokje om in een of andere dooie vinexwijk?

Ik weet dat je in de zorg werkt, en ik heb met je te doen. Ik hoop oprecht dat je een leuke invulling van je vakantie weet te vinden. Ik kan intussen niks meer bedenken.
pi_197395709
Ik ben afgelopen zomer naar Barcelona gereden. 2 weken in de zon gechilled. En eind november naar Bangladesh gereisd, en eind december weer teruggekomen.
pi_197395793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef hartloper het volgende:
Na acht maanden hard ploeteren heb ik volgende week een midweek vakantie samen met mijn vrouw en peuter.
De weersvoorspellingen zijn niet veel goeds, veel regen wordt voorspelt.

Heb jij vakantie gehad in coronatijd? (lockdown)
En wat heb jij toen gedaan?

Alles is dicht zover ik weet :)
Normaliter gingen we eens naar een thermaalbad, met de peuter naar een indoorspeeltuin etc. Maar ja dat zit er nu niet in.
Ja, op vakantie geweest in Limburg. Zouden eerst naar Gran Canaria, maar dat mocht helaas niet ;)
Vrijdag aangekomen, maandag was conferentie die de sluiting van de horeca aankondigde. Dat zagen we aankomen, dus dat weekend naar plaatsen geweest waarbij het wel fijn is horeca te hebben (centrum Maastricht, Valkenburg) en de rest van de week van de natuur genoten en in Duitsland geweest. Niet naar Belgie, want daar begon het toen ook al mal te gaan..
Was een wat rare vakantie, ook omdat we op een vakantiepark zaten dat begin dat jaar failliet bleek te zijn gegaan en door Oostappen was overgenomen (alle fasciliteiten dicht vanwege ontbreken vergunning, camping half gesloopt, etc..).
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197395826
- Vakantie 1 is geannuleerd ivm failliet gaan Neckermann

- Vakantie 2 geannuleerd vanwege Corona

- Vakantie 3 gewijzigd van sept 2020 naar eind juni 2021 vanwege Corona

Al denk ik dat vakantie 3 ook geannuleerd gaat worden of gewijzigd.

Het is niet anders. Maar baal er wel van. Ik verlang naar de Canarische eilanden en zon :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 23:08:38 ]
pi_197395830
Ik zou toch een huisje ergens huren... Want thuisblijven is een week op 'kantoor' nietsdoen. Verandering van omgeving is dan wel echt ff lekker!
pi_197414043
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:08 schreef wieksel het volgende:
Ik zou toch een huisje ergens huren..
Een huisje niet denk ik, want ik ga ook wat klussen thuis (is ook hobby van me).
Maar misschien wel even weg naar een hotelletje, waar de kleine mee kan.

Vandaag weer een enorme corona uitbraak op het werk.
De vraag is of mijn vakantie niet ingetrokken wordt.
Maar het zou al lekker zijn om even thuis te kunnen zijn en even op adem te komen.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:26:12 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197414092
Vakantie en breed reizen is je nu afgeraden TS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:10:12 #24
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_197415689
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef hartloper het volgende:
Na acht maanden hard ploeteren heb ik volgende week een midweek vakantie samen met mijn vrouw en peuter.
De weersvoorspellingen zijn niet veel goeds, veel regen wordt voorspelt.

Heb jij vakantie gehad in coronatijd? (lockdown)
En wat heb jij toen gedaan?

Alles is dicht zover ik weet :)
Normaliter gingen we eens naar een thermaalbad, met de peuter naar een indoorspeeltuin etc. Maar ja dat zit er nu niet in.
ik zit nu in een luxe vakantiehuisje op een park.
lekker rustig en ook met kjnderen goed te doen.
Tot nooit .......
pi_197415939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef hartloper het volgende:

[..]

Een huisje niet denk ik, want ik ga ook wat klussen thuis (is ook hobby van me).
Maar misschien wel even weg naar een hotelletje, waar de kleine mee kan.

Vandaag weer een enorme corona uitbraak op het werk.
De vraag is of mijn vakantie niet ingetrokken wordt.
Maar het zou al lekker zijn om even thuis te kunnen zijn en even op adem te komen.
Dat mag niet meer -O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197417439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat mag niet meer -O-
Van wie niet? Ik zit nu toch echt al paar dagen in verschillende hotels. Niks mis mee.
Lekker ontbijtje halen in de ochtend en opeten in de kamer. 's avonds genieten van de vele keuzes van thuisbezorgd.nl.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197418232
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 23:28 schreef RipCity het volgende:

[..]

Van wie niet? Ik zit nu toch echt al paar dagen in verschillende hotels. Niks mis mee.
Lekker ontbijtje halen in de ochtend en opeten in de kamer. 's avonds genieten van de vele keuzes van thuisbezorgd.nl.
Van Rutte.
Maar kan zijn dat ik in de war ben met een gelekte maatregel vs de uiteindelijke maatregel.
Bedoeling was dat niet essentieel hotelbezoek niet meer mocht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197418254
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Van Rutte.
Maar kan zijn dat ik in de war ben met een gelekte maatregel vs de uiteindelijke maatregel.
Bedoeling was dat niet essentieel hotelbezoek niet meer mocht.
Af en toe op vakantie is essentieel. Anders hou je het niet lang vol.
pi_197418579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Af en toe op vakantie is essentieel. Anders hou je het niet lang vol.
Dat zeker!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:10:03 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197419720
Ik ben begin september oktober een paar dagen naar een vriend in Berlijn geweest, daar hebben we voornamelijk dingen in de open lucht gedaan want het was prachtig weer dat weekend.
pi_197419725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Af en toe op vakantie is essentieel. Anders hou je het niet lang vol.
Laatste vakantie was in 2018 :')
Tap tap tap
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:19:55 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197419797
Ik ga over 3 weken met 2 vrienden weg, huisje gehuurd midden in het bos, middle of nowhere. Geen buren voor kilometers.
Lekker kampvuurtje bouwen, computers mee, beetje lannen, vreten, chillen, slapen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197419985
Wel vrij want soms moet je dagen opnemen omdat ze anders uitbetaald worden, niet op vakantie. Weggegooid geld als ik dit uitgeef aan een halfbakken vakantie met beperkingen.

Ik hou het wel bij wandelen, daten, of gewoon lui op de bank hangen.
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 08:49:19 #34
5428 crew  miss_sly
pi_197420030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:38 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ja hoor.
Toen ik reserveerde was het nog zo dat je met een hotelkamer een avondje uit eten kon in het restaurant van het hotel, dus alleen met een hotelboeking met dinerarrangement. Toen de huidige lockdown kwam moesten ook die restaurants sluiten, en kregen we te horen dat het diner op een andere manier zal gaan. Toen hadden we besloten om toch nog te gaan, gewoon lekker buitenshuis van een klein beetje luxe genieten. :)

Eten, zowel diner als ontbijt, werd op take-away basis gedaan. Kon je contactloos vers uit een vergaderruimte naast de keuken komen ophalen op het gereserveerde tijdstip. Was in beide hotels het geval. Je kon vooraf uit het menu kiezen wat je wilde dineren en ontbijten.

Wellness (sauna+stoombad+zwembad) was op reservering. Bij het ene hotel waren er tijdslots van een uur, en bij de andere waren er tijdslots van twee uur. Dan had je de sauna, stoombad en zwembad (met de douches) tijdens dat tijdslot compleet voor jezelf/julliezelf. Normaliter zit het er vol met 10+ mensen, even voor de beeldvorming hoe groot die ruimte wel niet was. Voor en na jouw gebruik werd alles desïnfecteerd.

Als die peuter je eigen zoontje of dochtertje is, zie het probleem niet. Waarom zou jij je kind niet mogen meenemen als je dat wil? :?
Dit klinkt eigenlijk best oké voor een weekendje. Er is alleen verder natuurlijk niets te doen, behalve iets van wandelen of zo? Want musea, winkels, dierentuinen en pretparken zijn ook allemaal dicht.

Was het druk in het hotel verder, of ook vrij rustig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 08:51:57 #35
5428 crew  miss_sly
pi_197420073
Wij hebben in de zomervakantie twee weken vakantie gehad. We zijn thuis gebleven en hebben in de omgeving wat dingen gedaan. Er was toen echter geen lockdown, dus we konden naar een abdij, een kasteel, een bootje huren, etc. Ik denk dat als je nu iets doet, je het beste zou kunnen kijken naar een huisje ergens aan zee of in de bossen, zodat je lekker naar buiten kan. Dat is dan inderdaad wel erg afhankelijk van het weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197420077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat mag niet meer -O-
?
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
Lees hier niks over dat hotels bezoeken essentieel moet zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:

Was het druk in het hotel verder, of ook vrij rustig?
Ik hoor van mensen die een bezoek aan een hotel hebben gebracht dat het ontzettend rustig was.
pi_197420216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit klinkt eigenlijk best oké voor een weekendje. Er is alleen verder natuurlijk niets te doen, behalve iets van wandelen of zo? Want musea, winkels, dierentuinen en pretparken zijn ook allemaal dicht.

Was het druk in het hotel verder, of ook vrij rustig?
Beetje afhankelijk van hotel. In Amsterdam (marriotts en Hilton’s) tussen de 3-20 andere gasten. Buiten a’dam iets rustiger. Maar meestal wel rond de 5 andere afgaande op de ontbijt lijsten.

Verblijf ook regelmatig in Landal huisjes en daar is het wel druk. Denk dat die wel 75+% bezetting hebben.
Maar voelt alsnog rustig natuurljk daar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 09:12:47 #38
5428 crew  miss_sly
pi_197420255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:08 schreef RipCity het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk van hotel. In Amsterdam (marriotts en Hilton’s) tussen de 3-20 andere gasten. Buiten a’dam iets rustiger. Maar meestal wel rond de 5 andere afgaande op de ontbijt lijsten.

Verblijf ook regelmatig in Landal huisjes en daar is het wel druk. Denk dat die wel 75+% bezetting hebben.
Maar voelt alsnog rustig natuurljk daar.
Een huisje hoeft voor ons niet zo nodig. We wonen in een prachtige omgeving om te wandelen in bossen, duinen en langs de zee. We wonen hier ook nog geen jaar en zitten hier heerlijk. Ik vind koken ook geen straf en als we willen, kunnen we hier ook wel wat afhalen of laten bezorgen.

Maar even een fijn hotel, andere wandelomgeving, ontbijt op de kamer, en vooral een uur of twee de wellness/zwembad gebruiken, dat klinkt wel echt zalig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197420327
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een huisje hoeft voor ons niet zo nodig. We wonen in een prachtige omgeving om te wandelen in bossen, duinen en langs de zee. We wonen hier ook nog geen jaar en zitten hier heerlijk. Ik vind koken ook geen straf en als we willen, kunnen we hier ook wel wat afhalen of laten bezorgen.

Maar even een fijn hotel, andere wandelomgeving, ontbijt op de kamer, en vooral een uur of twee de wellness/zwembad gebruiken, dat klinkt wel echt zalig!
Laatste zal niet gaan. Wellness/gym/zwembaden zijn overal gesloten. In vorige lockdown kon het nog wel (op reservering) maar die optie is nu ook gestopt sinds de vorige pressco vorige maand :(
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 09:22:52 #40
5428 crew  miss_sly
pi_197420358
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Laatste zal niet gaan. Wellness/gym/zwembaden zijn overal gesloten. In vorige lockdown kon het nog wel (op reservering) maar die optie is nu ook gestopt sinds de vorige pressco vorige maand :(
Ik dacht uit de post van @Erasmus op te maken dat dit tijdens de huidige lockdown was, en dus dat dat nog steeds mogelijk is. Want als ook dat niet kan, dan blijf ik echt voorlopig thuis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197423910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit klinkt eigenlijk best oké voor een weekendje. Er is alleen verder natuurlijk niets te doen, behalve iets van wandelen of zo? Want musea, winkels, dierentuinen en pretparken zijn ook allemaal dicht.

Was het druk in het hotel verder, of ook vrij rustig?
Het hotel was vrij rustig! We zaten ook in de buurt van de Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe, dus de meesten waren er natuurlijk ook op uit om in de buurt te gaan wandelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik dacht uit de post van @:Erasmus op te maken dat dit tijdens de huidige lockdown was, en dus dat dat nog steeds mogelijk is. Want als ook dat niet kan, dan blijf ik echt voorlopig thuis.
Dit was tussen kerst en Oud & Nieuw, ik meen dat dat dezelfde lockdown is als nu. Het verschil tussen toen en nu is volgens mij niets qua coronamaatregelen. Het diner arrangement in het restaurant werd iig take-away toen de huidige lockdown kwam, wellness was niet gesloten omdat ze met privè tijdslots gingen werken met schoonmaak voor/na gebruik en heb ik er zeker van genoten. O+

Zou mij niet verbazen als het per hotel onderling verschilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-01-2021 13:18:34 ]
pi_197433944
Wij hebben meestal wel ieder jaar begin januari vakantie. De helft van de week vakantie met de vrouw, dan slaapt de kleine bij opa en oma normaliter. Dan gingen we bv naar Thermae2000 of Sanadome met overnachting.
Maar helaas gaat dat nu niet. Was wel een welkome verrassing geweest na een zeer hectische periode.
Andere deel van de week normaliter met de kleine naar een dierentuin, indoorspeeltuin etc. Maar ook dat kan nu niet.

Maar goed laten we niet klagen.
De wekker gaat niet, er zullen vast wat droge periode zijn dat we eens een boswandeling oid kunnen maken, er moet nog wat geklust worden in huis wat normaal er niet van komt maar nu wel.
pi_197434749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef Megumi het volgende:
Vakantie en breed reizen is je nu afgeraden TS.
Ff in een hutje op de hei, is goed en heerlijk. Of aan het strand, even uitwaaien.
pi_197434795
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff in een hutje op de hei, is goed en heerlijk.
Ik woon zo wat op de hei, dus kan er lekker uit.
Maar ja veel regen wordt voorspelt he komende week :)
pi_197443909
Vandaag 2 uur met de kleine heerlijk door het bos gewandeld. Samen genoten.
Daarna lekker warme chocomel thuis gedronken en nog buiten in de tuin wat geravot.

Als dit nu iedere dag zo zou kunnen in de vakantie dan was ik een tevreden man.
Daarom ook balen dat het komende week zo gaat gieten en waaien, dan valt er buiten niks te beleven.
  zondag 17 januari 2021 @ 00:09:19 #46
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197457352
Pakken ze ons de wintersport ook nog eens af :(
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 18 januari 2021 @ 23:03:25 #47
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_197497215
Kan helaas maar 10 vakantiedagen per jaar meenemen. Thuis zitten is natuurlijk beter dan thuis werken, maar ik had veel plannen voor 2020 en die moeten nu dus samen met de plannen voor 2021 in de laatste maanden van 2021 worden geperst :'). Mits tegen die tijd alles weer open is.
pi_197608021
Ik heb een geweldige vakantie gehad. Veel buiten gewandeld en gefietst met het gezin.
En vooral heel veel opgeruimd in huis en klussen gedaan. Dat geeft ook erg veel rust in het hoofd.

Nu op maken voo de volgende corona golf die in aantocht is.
Einde vakantie.
pi_197609764
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
- Vakantie 1 is geannuleerd ivm failliet gaan Neckermann

- Vakantie 2 geannuleerd vanwege Corona

- Vakantie 3 gewijzigd van sept 2020 naar eind juni 2021 vanwege Corona

Al denk ik dat vakantie 3 ook geannuleerd gaat worden of gewijzigd.

Het is niet anders. Maar baal er wel van. Ik verlang naar de Canarische eilanden en zon :D
Vakantie 1 geannuleerd wegens corona, geld van particuliere huur pleite
Vakantie 2 geannuleerd wegens corona, budget aangewend voor verbeteringen in huis.
Vakantie 3 geannuleerd wegens corona en omgezet naar vakantie 3A = klusvakantie
Vakantie 3A geannuleerd omdat alle bouwmarkten dicht zijn

Het is inderdaad niet anders.
Eind december was ik al aan het plannen maken voor een tripje in eind maart of begin april. Daar ook maar mee opgehouden, ziet er niet naar uit dat het snel beter gaat worden.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_197644632
Wij gaan eind februari een weekendje naar een huisje aan zee. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')