Voila zeker op radio 1 nu met de Tour, maneskin af en toe op radio2 en vaker op 3fm. Maar die moeten het veel meer van streaming dan van de radio hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worden die songfestivalnummers nog veel gedraaid op de radio?
Ik zou eerlijk gezegd banger zijn voor Pidcock dan voor Haaland. Maar ik dacht ook dat Vera Danny niet van Queen kon winnen op het vorige EK, dus wat weet ik er eigenlijk van...quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pogchamp wint de Tour, Thieu domineert het mountainbiken op de OS, het nieuwe kabinet komt er in november met VVD-CDA-D66-PvdA en zonder GL, de deltavariant zorgt in september voor aanscherping van de maatregelen en Henk ten Cate is onze nieuwe bondscoach, maar verliest van Noorwegen.
Maneskin op 400, Voila op 500. Verder niet veel bijzondere nieuwe liedjes, gewoon Ed, Coldplay en dat soort gasten. Misschien dat die Olivia Rodrigo nog wat geinigs kan, die is wel gehyped.
Op StuBru draaien ze die Maneskin nog wel regelmatig, maar ze draaien vaker die van Oekraïnequote:Op donderdag 1 juli 2021 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worden die songfestivalnummers nog veel gedraaid op de radio?
Ik schat Thieu zelf ook hoger in dan Memphis. Dus dat scheelt ook weer.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd banger zijn voor Pidcock dan voor Haaland. Maar ik dacht ook dat Vera Danny niet van Queen kon winnen op het vorige EK, dus wat weet ik er eigenlijk van...
Ik heb eigenlijk maar weinig radio geluisterd in het eerste halfjaar, dus veel radiohitjes heb ik niet meegekregen. De enige keer dat ik wel heb geluisterd was Stenders afgelopen maandagmiddag, toen kwam Matthijs met Primal Scream, dat was al een hoogtepunt op zich. Die ESF figuren heb ik wel gezien, die verwacht ik ook wel. Ik vraag me vooral af wie Vera Danny gaat aflossen.
Memphis ja, daar zeg je wat. Die ouwe YouTube-rapper zie ik dit jaar niet op nummer 1 komen in de Top 2000 hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat Thieu zelf ook hoger in dan Memphis. Dus dat scheelt ook weer.
Verder gaan Queen en Danny gewoon om de top 2 strijden.
Was dat niet omdat bij de repetities een Vlaamse als stand-in voor de zangeres moest optreden?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru draaien ze die Maneskin nog wel regelmatig, maar ze draaien vaker die van Oekraïne
Er zijn nog bar weinig dodenbonussen uit te delen tot nu toe, dus geef ze maar weg aan wie ze wil hebben zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan De Staat de dodenbonus van Louis opstrijken?
Misschien leert men ze eindelijk te timenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zijn nog bar weinig dodenbonussen uit te delen tot nu toe, dus geef ze maar weg aan wie ze wil hebben zou ik zeggen.
Wes, DMX, Shock G, Nick Camenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zijn nog bar weinig dodenbonussen uit te delen tot nu toe, dus geef ze maar weg aan wie ze wil hebben zou ik zeggen.
Voor Wes kan je wel wat argumenten aanvoeren voor een plekje tussen 1800-2000, voor Nick alleen dat het eighties is. DMX en Shock G vinden jij en ik leuk, maar de gemiddelde Top 2000 stemmer denkt dat je het over modellen horloges hebt. Ik vind er nog geen echt grote bonus tussen zitten.quote:
Wes maakt alleen kans als een radio DJ hem actief gaat promoten voor de stemweek, anders is iedereen hem in november weer vergeten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voor Wes kan je wel wat argumenten aanvoeren voor een plekje tussen 1800-2000, voor Nick alleen dat het eighties is. DMX en Shock G vinden jij en ik leuk, maar de gemiddelde Top 2000 stemmer denkt dat je het over modellen horloges hebt. Ik vind er nog geen echt grote bonus tussen zitten.
Rob De Nijs of Earth & Fire.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:07 schreef cafca het volgende:
Ben bang dat er nog wel een grote bonus gaat komen...
Ja, zoiets. Al zou ik voor Willeke niet verwachten dat ze veel hoger zou komen dan 1900quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Rob De Nijs of Earth & Fire.
Of zomaar opeens eentje van die generatie waar niks mee aan de hand lijkt, Willeke Alberti of zo.
Nou is haar muziek tegenwoordig wat ouwelijk voor het Radio 2-format, maar zodra ze overlijdt walst de verzameling stemmers die haar een warm hart toedraagt (vergis je er niet in hoeveel dat er zijn) daar gewoon als een kudde buffels overheen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Al zou ik voor Willeke niet verwachten dat ze veel hoger zou komen dan 1900
Rob de Nijs zit voorlopig wel safe, Parkinson is een trage ziekte. Wel naar, kan me niet voorstellen dat ie nog vaak in de media komt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Rob De Nijs of Earth & Fire.
Of zomaar opeens eentje van die generatie waar niks mee aan de hand lijkt, Willeke Alberti of zo.
Nou, hoe hoog gaan we Vlinder noteren dit jaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben bang dat er nog wel een grote bonus gaat komen...
Zo zal het ongetwijfeld lopen, maar die terriër zijn eigen favoriet was Procol Harum toch? Dat zou ik veel liever zien dan, maar dan voornamelijk uit eigenbelang.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, hoe hoog gaan we Vlinder noteren dit jaar?
Exit Music is natuurlijk ook wel een beetje verbonden met Peter R vanwege de Holloway-uitzending. Nouja, is allemaal speculatief, maar als je die beelden zag, brrrr, dan geloof je niet dat ie er nog bovenop komtquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo zal het ongetwijfeld lopen, maar die terriër zijn eigen favoriet was Procol Harum toch? Dat zou ik veel liever zien dan, maar dan voornamelijk uit eigenbelang.
Ik ga voor "They Call Me The Freeze" van JJ Cale.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:25 schreef Tussle266 het volgende:
Zo zal het ongetwijfeld lopen, maar die terriër zijn eigen favoriet was Procol Harum toch?
Dat je dat zo nog even oplepelt. Dat zou ik echt niet meer weten na dertien jaar, maar wel een prima keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Exit Music is natuurlijk ook wel een beetje verbonden met Peter R vanwege de Holloway-uitzending. Nouja, is allemaal speculatief, maar als je die beelden zag, brrrr, dan geloof je niet dat ie er nog bovenop komt
We gaan spijtig genoeg helaas - vanwege de verschrikkelijke moord - een grote DAB+ voor A Winter Shade of Pale en Vlinder krijgen inderdaad. Verwacht dat Downtown van Petula Clark wellicht ook weer terugkeert.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo zal het ongetwijfeld lopen, maar die terriër zijn eigen favoriet was Procol Harum toch? Dat zou ik veel liever zien dan, maar dan voornamelijk uit eigenbelang.
Guaranteed, Exit Music. Peter R. is een invloedrijk man.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We gaan spijtig genoeg helaas een grote DAB+ voor A Winter Shade of Pale en Vlinder krijgen inderdaad. Verwacht dat Downtown van Petula Clark wellicht ook weer terugkeert.
R.I.P.
Er vanuitgaande dat de meest toonaangevende uitzendingen die hij heeft gemaakt nog wel herhaald zullen worden op tv gaan mensen Exit Music ook (her)ontdekken. Mensen gaan op YouTube ook weer alles terugkijken, want hij was een icoon en voor veel mesen een held.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat je dat zo nog even oplepelt. Dat zou ik echt niet meer weten na dertien jaar, maar wel een prima keuze natuurlijk.
Nou ja, deze moord/aanslag maakt op ons collectief waarschijnlijk minstens net zoveel indruk als de moord op Pim Fortuijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guaranteed, Exit Music. Peter R. is een invloedrijk man.
Dan onderschat je de populariteit van Pim.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nou ja, deze moord/aanslag maakt op ons collectief waarschijnlijk minstens net zoveel indruk als de moord op Pim Fortuijn.
Het lijkt me het meest aannemelijk dat Vlinder deze december in de top-10, dat is toch wel het mooiste eerbetoon
Ja, Pim was misschien voor meer Nederlanders een idool. Een politicus waar ze volledig in geloofden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan onderschat je de populariteit van Pim.
Maar misschien is dat dan weer niet echt Top 2000 publiek
Na vandaag scoort "Tot de Maas heel Limburg vult" vast ook heel goed.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Pim was misschien voor meer Nederlanders een idool. Een politicus waar ze volledig in geloofden.
Maar ik denk ook dat er miljoenen Nederlanders zijn die bijzonder veel respect hadden voor het werk wat Peter deed. Een van de grootste TV-iconen van de laatste decennia die veelvuldig opkwam voor slachtoffers, nabestaanden en andere mensen in een benarde positie.
Maar natuurlijk lastig te vergelijken. Moet je eigenlijk ook niet willen.
Een boost voor A whiter shade of pale is toch niet zo erg?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We gaan spijtig genoeg helaas een grote DAB+ voor A Winter Shade of Pale en Vlinder krijgen inderdaad. Verwacht dat Downtown van Petula Clark wellicht ook weer terugkeert.
R.I.P.
Ah, ik zie dat ik m'n woorden misschien niet helemaal duidelijk heb gekozen. Ik bedoelde niet spijtig vanwege het nummer (terechte klassieker), maar vanwege de nare omstandigheden van de afgelopen 1,5 week.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een boost voor A whiter shade of pale is toch niet zo erg?
River Flows in You kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na vandaag scoort "Tot de Maas heel Limburg vult" vast ook heel goed.
Ah Okequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ik m'n woorden misschien niet helemaal duidelijk heb gekozen. Ik bedoelde niet spijtig vanwege het nummer (terechte klassieker), maar vanwege de nare omstandigheden van de afgelopen 1,5 week.
Hoe gaat het eigenlijk met je eigen stemactie? Overweeg je ook al naar de wapens te grijpen nu Stenders de keuzelijst niet meer kan beïnvloeden?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We gaan spijtig genoeg helaas - vanwege de verschrikkelijke moord - een grote DAB+ voor A Winter Shade of Pale en Vlinder krijgen inderdaad. Verwacht dat Downtown van Petula Clark wellicht ook weer terugkeert.
R.I.P.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:38 schreef Tussle266 het volgende:
Aantal malen op de keuzelijst (update) :
Peter R. de Vries 6
Rob de Nijs 5
Earth & Fire 5
Wes 1
Biz Markie 1
Willeke Alberti 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |