SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard...quote:
ah jij zat ook aan een Suske en Wiske cover te denkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat is te lang.
En met Budaddy erin vind ik het eigenlijk niet zo leuk ook
En wat is nu het probleem? Voordat er wat aan gedaan kan worden is het april. Voordal je plezier van een balkon zou kunnen hebben is het ook aprilquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Besef ineens dat ik m'n balkon zou laten betegelen dit voorjaar, was het helemaal vergetenZal wel niet doorgaan voorlopig. Fuck. En heb het hout niet behandeld 'want het wordt vervangen'.
Enablerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ben blij dat er geen TT is over zeekoe-CL.
Ja maar dat hebben we net gehad. Over een tijdje maar weerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah jij zat ook aan een Suske en Wiske cover te denken
Even onthouden voor een volgende keerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ben blij dat er geen TT is over zeekoe-CL.
Denk dat ze zo eerst vier maanden achterstand moeten wegwerkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat is nu het probleem? Voordat er wat aan gedaan kan worden is het april. Voordal je plezier van een balkon zou kunnen hebben is het ook april
Eerst maar even rustig kijken wat het is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard...
______________________________________________________________________________________
Ik ga dus straks kijken naar een andere woonplek. Ben best wel zenuwachtig daarvoor..,,,,,
Hoewel ik niet perse weg hoef hier, is het wel verstandig om te kijken naar andere opties, die misschien beter bij mij passen...
Nee, ik krijg nog bedenktijd en ik sta niet helemaal bovenaan de wachtlijst, dus ben ik niet meteen aan de beurt als er een kamer/ruimte vrijkomt...quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst maar even rustig kijken wat het is.Of moet je ter plekke beslissen?
Hoop dat het je bevalt. Is dat ook anders qua begeleiding enzo?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard...
______________________________________________________________________________________
Ik ga dus straks kijken naar een andere woonplek. Ben best wel zenuwachtig daarvoor..,,,,,
Hoewel ik niet perse weg hoef hier, is het wel verstandig om te kijken naar andere opties, die misschien beter bij mij passen...
Rustig over je heen laten komen en daarna gewoon goed bedenken wat je wilquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik krijg nog bedenktijd en ik sta niet helemaal bovenaan de wachtlijst, dus ben ik niet meteen aan de beurt als er een kamer/ruimte vrijkomt...
...maar sommige voorzetjes MOET je wel inkoppenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
ah jij zat ook aan een Suske en Wiske cover te denken
Er is sowieso meer gemeenschappelijk en de begeleiding is ook echt 24 uur per dag aanwezig. Dat was hier eerst ook, maar daar is vanaf gestapt en dat is wel iets waar ik naar alle waarschijnlijkheid in de toekomst wel behoefte aan ga hebben...quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat het je bevalt. Is dat ook anders qua begeleiding enzo?
repost tochquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...maar sommige voorzetjes MOET je wel inkoppen![]()
[ afbeelding ]
Huehue, ieuw ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
O god en ik heb dus ook helemaal geen mos enzo weggeschrobd
Dan idd rustig kijken wat het is en het er eventueel met begeleiding over hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik krijg nog bedenktijd en ik sta niet helemaal bovenaan de wachtlijst, dus ben ik niet meteen aan de beurt als er een kamer/ruimte vrijkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |