abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 16:38:28 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197387135
quote:
81s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Goede mentaliteit: ikke,ikke, ikke en de rest kan stikken. :')
Dat idee krijg ik juist van mensen met rijke ouders die het nooit moeilijk hebben gehad en alle luxe met de paplepel gekregen hebben. Ouders betalen zelfs voor de studie en een mooi huis, ze hebben nooit ergens hard voor moeten werken. Dat zijn tevens heel vaak de personen die zo enorm veel geven om een ruimhartig asielbeleid en groene energie ten koste van alles. Want als zij het zo enorm goed hebben, dan hebben asielzoekers daar ook recht op.

Tegelijkertijd zijn er ook mensen die in mijn situatie zitten, of het nog een stuk slechter hebben. Die een enorme studieschuld moeten opbouwen, of zelfs überhaupt niet kunnen studeren door hun afkomst. Wie verteld wordt dat ze racisten of nazi's zijn door de welgestelden, omdat ze het niet eens zijn met het binnenhalen en ruimhartig huisvesten van asielzoekers ten koste van henzelf. Wie geen huis kunnen betalen dat niet in een verre uithoek ligt omdat de welgestelden windmolens belangrijker vinden dan huizen bouwen.

Wie zijn hier nou de egoïsten? Mensen die keihard moeten knokken om een fatsoenlijk leven in eigen land te kunnen opbouwen, of de mensen uit goede milieus die deze groep als paria's ziet omdat ze het niet eens zijn met beleid wat hun eigen leven nog lastiger maakt?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:51:10 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197387371
Waar haal je die mensen met rijke ouders in dit verband nou weer vandaan? En heb je concrete bewijzen en cijfers dat die mensen zo denken?
En wat heeft dat verder met het uitsluiten van anderen te maken en het niet toelaten van asielzoekers om dat 'ze van mij afpakken wat ik zou moeten hebben', zoals jij wilt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 17:03:30 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197387596
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:51 schreef golfer het volgende:
Waar haal je die mensen met rijke ouders in dit verband nou weer vandaan? En heb je concrete bewijzen en cijfers dat die mensen zo denken?
En wat heeft dat verder met het uitsluiten van anderen te maken en het niet toelaten van asielzoekers om dat 'ze van mij afpakken wat ik zou moeten hebben', zoals jij wilt?
Het mag toch geen geheim heten dat studentensteden en hele dure wijken in Amsterdam bij uitstek de plekken zijn waar GL en D66 zo veel stemmen vandaan halen? En wie wordt er uitgesloten? Is het nou echt zo veel belangrijker dat iemand met niets eindigt in Nederland ipv één van de tientalle andere veilige Europese landen om ons heen?

Je doet alsof ik een egoïst ben, terwijl ik wel direct geraakt wordt door jouw politieke voorkeur zeer waarschijnlijk in tegenstelling tot jijzelf. Wat jij hier zegt is dat iedereen die weigert ¤100 in te leggen in een goed doel een egoïstische klootzak is, terwijl ¤100 voor mensen uit de lage milieus een gigantische zak met geld is, en voor jou slechts een fooi.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:06:46 #29
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197387654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik juist van mensen met rijke ouders die het nooit moeilijk hebben gehad en alle luxe met de paplepel gekregen hebben. Ouders betalen zelfs voor de studie en een mooi huis, ze hebben nooit ergens hard voor moeten werken. Dat zijn tevens heel vaak de personen die zo enorm veel geven om een ruimhartig asielbeleid en groene energie ten koste van alles. Want als zij het zo enorm goed hebben, dan hebben asielzoekers daar ook recht op.

Tegelijkertijd zijn er ook mensen die in mijn situatie zitten, of het nog een stuk slechter hebben. Die een enorme studieschuld moeten opbouwen, of zelfs überhaupt niet kunnen studeren door hun afkomst. Wie verteld wordt dat ze racisten of nazi's zijn door de welgestelden, omdat ze het niet eens zijn met het binnenhalen en ruimhartig huisvesten van asielzoekers ten koste van henzelf. Wie geen huis kunnen betalen dat niet in een verre uithoek ligt omdat de welgestelden windmolens belangrijker vinden dan huizen bouwen.

Wie zijn hier nou de egoïsten? Mensen die keihard moeten knokken om een fatsoenlijk leven in eigen land te kunnen opbouwen, of de mensen uit goede milieus die deze groep als paria's ziet omdat ze het niet eens zijn met beleid wat hun eigen leven nog lastiger maakt?
Wat een kutverhaal.

Ikke ikke ikke inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het mag toch geen geheim heten dat studentensteden en hele dure wijken in Amsterdam bij uitstek de plekken zijn waar GL en D66 zo veel stemmen vandaan halen? En wie wordt er uitgesloten? Is het nou echt zo veel belangrijker dat iemand met niets eindigt in Nederland ipv één van de tientalle andere veilige Europese landen om ons heen?

Je doet alsof ik een egoïst ben, terwijl ik wel direct geraakt wordt door jouw politieke voorkeur zeer waarschijnlijk in tegenstelling tot jijzelf. Wat jij hier zegt is dat iedereen die weigert ¤100 in te leggen in een goed doel een egoïstische klootzak is, terwijl ¤100 voor mensen uit de lage milieus een gigantische zak met geld is, en voor jou slechts een fooi.
Inderdaad, mensen met een opleiding blijkbaar :)

Je vergeet voor het gemak ook even dat Groenlinks nooit aan de macht is geweest, dus deze hele problematiek, in jouw ogen, hebben zij niks mee te maken. Wie probeer je nou de schuld te geven? Ons 15 jaar lange rechtse kabinet?

:')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:08:01 #30
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197387678
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:40 schreef leeell het volgende:
Tevens durf ik te stellen dat er een correlatie is tussen mensen die stemmen op nationalistische partijen en zelf ook netto-ontvanger zijn van belastingsgeld. Dus dat hele boehoe asielzoekers duur slaat vaak op als een tang op een varken.
Oja, bij dezen wil ik deze ook even in mn zak steken, veilige aanname na je relaas @Nattekat
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 17:12:03 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197387783
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef leeell het volgende:
Je vergeet voor het gemak ook even dat Groenlinks nooit aan de macht is geweest, dus deze hele problematiek, in jouw ogen, hebben zij niks mee te maken. Wie probeer je nou de schuld te geven? Ons 15 jaar lange rechtse kabinet?

Geloof het of niet; rechtse partijen zijn er voor de hoge lonen en niet voor de middenstand en lager. Ook daar zal ik niet op gaan stemmen. En verder lijk jij mij echt zo'n persoon die nu zijn tranen met een stapel bankbiljetten afdroogt. Zo iemand die een prachtig huis bezit, een lekkere spaarrekening en ieder jaar een vliegreis kan boeken. Waarom zou je dan een ene zak geven om mensen die het niet zo goed hebben als jij? Dat zijn toch allemaal racisten, hun standpunten zijn niet belangrijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:12:32 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197387790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:

Je doet alsof ik een egoïst ben, terwijl ik wel direct geraakt wordt door jouw politieke voorkeur zeer waarschijnlijk in tegenstelling tot jijzelf. Wat jij hier zegt is dat iedereen die weigert ¤100 in te leggen in een goed doel een egoïstische klootzak is, terwijl ¤100 voor mensen uit de lage milieus een gigantische zak met geld is, en voor jou slechts een fooi.
Waar haal je het toch allemaal vandaan?
En waar zeg ik iets over mijn eventuele politieke voorkeur of geld hebben of geld inleggen voor een goed doel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 17:13:11 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197387804
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:08 schreef leeell het volgende:

[..]

Oja, bij dezen wil ik deze ook even in mn zak steken, veilige aanname na je relaas @:Nattekat
Goh, mensen die in hoogsteigen persoon de gevolgen van jouw egoïsme ondervinden zijn meer waarschijnlijk om te radicaliseren. Wat raar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:41:42 #34
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197388403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geloof het of niet; rechtse partijen zijn er voor de hoge lonen en niet voor de middenstand en lager. Ook daar zal ik niet op gaan stemmen. En verder lijk jij mij echt zo'n persoon die nu zijn tranen met een stapel bankbiljetten afdroogt. Zo iemand die een prachtig huis bezit, een lekkere spaarrekening en ieder jaar een vliegreis kan boeken. Waarom zou je dan een ene zak geven om mensen die het niet zo goed hebben als jij? Dat zijn toch allemaal racisten, hun standpunten zijn niet belangrijk.
Maak jij alleen maar aannames om je eigen gedachtengoed te kunnen slikken?

Ik huur een klein apartementje met 1 kamer, heb 4x zoveel (studie)-schulden dan dat ik kapitaal heb, kopen gaat mij hier ook niet lukken.

Ik denk dat het verschil is dat ik wel de minimale menselijkheid op kan brengen om mensen die helemaal niks hebben niet te laten verrotten voor een paar euros voor mezelf.

En dat is geen hoge lat, ik pretendeer echt niet super altruistisch te zijn (niet dat ik de middelen heb), maar geen nationalist die iedereen wil laten stikken en niet verder komt dan "hun - wij" kan ik blijkbaar nog net opbrengen.

Laat je niet zo gek maken jongen. Als je echt wil weten waar de centen zitten moet je eens aankloppen bij de neo-liberalen, dat kost een stuk meer dan die asielzoekers.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 18:02:17 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197388821
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:41 schreef leeell het volgende:

[..]

Maak jij alleen maar aannames om je eigen gedachtengoed te kunnen slikken?

Ik huur een klein apartementje met 1 kamer, heb 4x zoveel (studie)-schulden dan dat ik kapitaal heb, kopen gaat mij hier ook niet lukken.

Ik denk dat het verschil is dat ik wel de minimale menselijkheid op kan brengen om mensen die helemaal niks hebben niet te laten verrotten voor een paar euros voor mezelf.

En dat is geen hoge lat, ik pretendeer echt niet super altruistisch te zijn (niet dat ik de middelen heb), maar geen nationalist die iedereen wil laten stikken en niet verder komt dan "hun - wij" kan ik blijkbaar nog net opbrengen.

Laat je niet zo gek maken jongen. Als je echt wil weten waar de centen zitten moet je eens aankloppen bij de neo-liberalen, dat kost een stuk meer dan die asielzoekers.
Dus omdat jij het niet erg vindt om de komende 20 jaar in een veel te duur huurflatje je studieschuld af te betalen zodat asielzoekers in Nederland een prachtig huis krijgen in plaats van in Frankrijk, waar geen woningnood is, heb jij het recht om mensen die wel een fatsoenlijk leven willen kunnen opbouwen af te zeiken en voor egoïst uit te maken? Met ons huidige stelsel heeft een statushouder een betere uitgangspositie dan studenten, dus doe nou niet alsof het zo oneerlijk is allemaal.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:36:37 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197389531
Ik heb op nog geen enkele vraag die ik stelde aan @Nattekat antwoord gekregen.
Wel opvallend trouwens dat als ik zijn PoHi bekijk hij dus blijkbaar goed in de slappe was zit met een handel in bitcoins, maar hier zich voordoet als arme sloeber zonder toekomst. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 januari 2021 @ 18:38:11 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197389562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef Nattekat het volgende:

Dus omdat jij het niet erg vindt om de komende 20 jaar in een veel te duur huurflatje je studieschuld af te betalen zodat asielzoekers in Nederland een prachtig huis krijgen in plaats van in Frankrijk, waar geen woningnood is, heb jij het recht om mensen die wel een fatsoenlijk leven willen kunnen opbouwen af te zeiken en voor egoïst uit te maken? Met ons huidige stelsel heeft een statushouder een betere uitgangspositie dan studenten, dus doe nou niet alsof het zo oneerlijk is allemaal.
Misschien kan iemand ook nog eens een keer aan jou uitleggen wat het verschil is tussen een asielzoeker en een statushouder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:01:50 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197390110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Dus omdat jij het niet erg vindt om de komende 20 jaar in een veel te duur huurflatje je studieschuld af te betalen zodat asielzoekers in Nederland een prachtig huis krijgen in plaats van in Frankrijk, waar geen woningnood is, heb jij het recht om mensen die wel een fatsoenlijk leven willen kunnen opbouwen af te zeiken en voor egoïst uit te maken? Met ons huidige stelsel heeft een statushouder een betere uitgangspositie dan studenten, dus doe nou niet alsof het zo oneerlijk is allemaal.
Nederland neemt in vergelijking met de landen om ons heen veel minder arme immigranten op.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 23:53:44 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197396299
Dus, deze partij is de FvD zonder moeilijke woorden? Maar daar is de PVV toch al voor?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197414496
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Er zit misschien geen groot complot achter, maar omvolking is gewoon een rekenkundig feit.
Als iedere statushouder een gemengd huwelijk aangaat, of als er geen Nederlands kind meer geboren wordt, dan kan je van omvolking spreken. Over de afgelopen vijftig jaar bekeken is er alleen een zeer langzaam groeiende minderheid van niet in Nederland geborenen. Overigens wordt in bepaalde kringen verandering van gedachten en verschuiven van principes ook al onder omvolking geschaard.
pi_197416935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou direct op een partij stemmen die sociaal-economisch links is zonder politiek correct gedoe belangrijker te vinden. Maakt mij dat een nazi?
Dan stem je dus SP. Anders is dit holle retoriek



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')