abonnement Unibet Coolblue
pi_197379557
Hoi, ben benieuwd wat de boete is voor hinderlijk invoegen.. Werd onlangs staande gehouden omdat ik dat dus deed, op d3 snelweg. Van de ene naar de andere snelweg. Kan nergens iets vinden over deze overtreding..
pi_197381400
RVV-artikel 54

Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.


https://boetebase.om.nl/?(...)22273220752195721912
Dus ¤ 250,-, maar check je feitcode even als je de boete binnen hebt :)
pi_197386034
Wat heb je dan precies gedaan?
Vlak voor iemand invoegen terwijl je nog 80 reed?
Of meteen doorknallen naar de linker rijstrook?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197388019
Met een vergelijkbare snelheid, slechts een strook invoegen. Liefst op een plek op die andere strook, waar ook ruimte is.
.
pi_197388351
Ben blij om te horen dat ze daar toch boetes voor uitdelen, maakt mij weer een beetje gelukkig. Nu nog meer boetes voor onnodig links rijden.
Facts don't care about your feelings
pi_197472883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:40 schreef jeroen25 het volgende:
Wat heb je dan precies gedaan?
Vlak voor iemand invoegen terwijl je nog 80 reed?
Of meteen doorknallen naar de linker rijstrook?
Zo'n verbindingsweg van de ene snelweg naar de andere, met 2 banen waarbij de linkerbaan van mij samengaat met de rechtse baan van de snelweg waarop ik invoegde, daar reed ik misschien iets sneller dan toegestaan, ging rechts langa iemand en wilde toen naar linkeerbaan maar toen ik van middelste naar linker wilde checkte ik gelukkig last sec een politieauto.. Die was niet zo blij geloof ik

edit: dus eerst rechts erlangs en dan proberen 2 baantjes op te schuiven..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')