SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Meh, lijkt me dat dit gewoon uit dezelfde ontwerpstudio komtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vuige jatturdddssss![]()
(of waren zij eerder)
Wut, no munnie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan hoorEr zijn er wel meer die nog minder op Euro's lijken. Weet je wat pas echt op Euro's lijkt? Azeri Manat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Vond ik dat Oostblokmeisje zonder onderbroek toch leuker destijds
Jawel hoor, is ook gewoon geld. 1 Manat is 48 eurocentquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Ipv dat die zelf gewoon links postquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Nee, da's te moeilijk voor 'm is gebleken.quote:
assasins creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Animal Crossing.quote:
Assassins Creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Kun je tenminste gerries tijdens het lopen er uit persenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Duidelijk. You know nothingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
Met je flamoes op koude of kriebelende oppervlaktes zitten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht ik zoek ff een joeptjoep, kijken of ik hem nog kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |