abonnement Unibet Coolblue
pi_197410743
HUGE: Jovan Pulitzer Releases Report — Confirms Numerous Countries Interfered In the 2020 Election – Millions of Invalid Ballots Inserted Into the Election

Inventor and Stanford researcher Jovan Pulitzer on Tuesday, Jan. 12, released a report of evidence of foreign interference in the November election.

“Copy of the Foreign Election interference for your review and sharing,” Pulitzer wrote on social media Mewe. “65 foreign countries participated in attacking 7 key states and over 600 county polling locations. This is vetted and factual.”

In a 36-page report on foreign election interference, Pulitzer highlighted voting irregularities and election fraud in eight states, including Michigan, Pennsylvania, Wisconsin, Minnesota, Georgia, Nevada, Arizona, and New Mexico.

Here are some points in the report:

-The Chinese systematically gained control over our election system constituting a national security emergency
-The electronic voting machines were compromised and cannot be trusted to provide an accurate vote count
-To restore confidence the “failsafe” of counting the paper ballots must be used to determine who won the election for President, Senators, Congressional Representatives
-Hand counts reported by the media are not really hand counts and easily subverted.
-The researcher said that the Chinese Communist Party (CCP) has “leveraged financial, nongovernmental, and foreign allies including Venezuela to acquire INFLUENCE and CONTROL US Voting Infrastructure in at least 28 states.”

https://www.survivethenew(...)d-into-the-election/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 14 januari 2021 @ 19:27:17 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197410761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:17 schreef Sponsje88 het volgende:
Hier een voorbeeld van propaganda... Zal wel weer goedgepraat worden.
Is dit het grote NOS-topic? Het is niet heel handig gemonteerd nee, en het woord 'negeren' is niet juist, maar de essentie is wel dat Poetin geen antwoord geeft op de vraag.
Huilen dan.
  donderdag 14 januari 2021 @ 19:29:21 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197410803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er waren eerder al een paar Republikeinse kiezers in Pennsylvania die hun dode oma lieten stemmen bv. Hoezo 'eindelijk'?
Als er dingen onderzocht worden komt er natuurlijk iets naar boven drijven, in dit geval waren dit echt enkelingen.

Als je die enkele er uit haalt uit de grote berg zouden miljoenen veel makkelijker te vinden zijn dan de Miele.

Natuurlijk is er wel gefraudeerd, en die enkele Al echt niet de enigste zijn geweest.

Alleen het betreft zo'n 150 miljoen stemmen en men heeft het over miljoenen fraude gevallen.
Het sommetje is niet zo moeilijk.

Wat het Trump verhaal natuurlijk wel bizar maakt is dat er constant geroepen werd dat er bergen met bewijs is, dat men constant de datums verschuift wanneer deze te onthullen.
Men roept eerst dat het grootschalige fraude heeft, zonder enige aantijgingen, de gene die er wel waren waren bizar en veel getuigen trokken hun verhaal in of lieten niks meer van zich horen.

Het is gewoon een bizar verhaal en al helemaal van Powell.
Klopt van geen kanten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197410817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:17 schreef Sponsje88 het volgende:
Zal wel weer goedgepraat worden.
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Is dit het grote NOS-topic? Het is niet heel handig gemonteerd nee, en het woord 'negeren' is niet juist, maar de essentie is wel dat Poetin geen antwoord geeft op de vraag.
And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.
pi_197415804
https://www.bitchute.com/video/EkJAFP6NhapC/

Ze geven het niet op. Nog een weekje. Wat gaat er allemaal gebeuren?
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 00:18:48 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197418188
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.bitchute.com/video/EkJAFP6NhapC/

Ze geven het niet op. Nog een weekje. Wat gaat er allemaal gebeuren?
Mass arrests zijn er wel, ja. Van het tuig wat Trump steunt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 00:36:45 #132
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197418407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Mass arrests zijn er wel, ja. Van het tuig wat Trump steunt.
Dat werd zelfs aangehaald door Alex Jones tijdens zijn tirade tegen Qanon. (Althans, dat die arrestaties (van o.a. Biden) er niet zijn geweest.)

... Als zelfs Alex Jones je uitmaakt voor "zweverige complot wappie", moet je echt serieus gaan nadenken of je nog wel op het juiste spoor zit.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 02:34:13 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197419167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.
Doen ze al jaren , wat een bagger die msm :Z
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197419277
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 02:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Doen ze al jaren , wat een bagger die msm :Z
Tuurlijk joh! Maar afgezien van de zinloze discussie over de MSM, welke bronnen volg jij dan en wat hebben die nu te melden over 'de verkiezingsfraude'? Is er al bewijs dat het op grote schaal heeft plaatsgevonden of blijft het nog steeds bij roepen dat het er is en alleen nog gevonden moet worden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197419434
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ongeacht of ze haar excuses heeft aangeboden, vind je nu dat ze dan geschikt is voor deze functie in deze tijden van politieke onrust en verdeeldheid?
Vind jij Trump geschikt voor zijn functie? :D

Holy fucking shitballs, ik kijk ff anderhalve dag niet naar het nieuws, gebeurt dit. Space Force gaat de inauguratie dus overnemen, en daarna weer een stelletje massa-arrestaties? Tja, waarom ook niet hè? De vorige 130 keer dat ze Hillary en Soros gingen oppakken ging het ook gesmeerd.

Wat the fuck slikken deze mensen? Want ik wil dat ook.
pi_197419479
quote:
Jaaaa, we hebben 'r te pakken hoor.

https://s.hdnux.com/photos/01/16/12/03/20488411/5/640x0.jpg

De vrouw die Biden de overwinning gaf. Het brein achter de monsterzege van Biden. Gelukkig staat alles op video, zodat ze alles gelijk terug kunnen draaien en Trump de landslide kunnen toebedelen die het eigenlijk ook was. Deze verstokte shag-roker die nog net niet uit bumfuck-Alabama komt, scheen vroeger zelfs een spion voor Noord-Korea te zijn.

Denk dat we het nu hebben ontrafeld. Laat de massa-arrestaties maar weer beginnen, DRAIN THE SWAMP!
pi_197419509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.
Mensen die niet in het fraude-evangelie van Trompie geloven lager scharen als "elke debiel". :D

Vraag me af hoeveel mensen over een jaar of 10 nog ervoor durven uit te komen dat ze voor Trump waren en geloofden dat hij met een land-slide gewonnen had. _O-
  vrijdag 15 januari 2021 @ 09:29:12 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197420426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.bitchute.com/video/EkJAFP6NhapC/

Ze geven het niet op. Nog een weekje. Wat gaat er allemaal gebeuren?
Trump en Biden gaan verhuizen!
:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197420595
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
Ze geven het niet op. Nog een weekje. Wat gaat er allemaal gebeuren?
ik heb net gelezen dat de verkiezingen in Texas dus kennelijk frauduleus geweest zijn....

misschien kunnen ze proberen alle electoral votes van texas ongeldig te laten verklaren, en ook de senaatsverkiezing van John Cornyn (R-Tex) alswel de verkiezing van 23 republikeinse House delegates en 13 democraen over te laten doen ;) :P
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197421115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind jij Trump geschikt voor zijn functie? :D

Holy fucking shitballs, ik kijk ff anderhalve dag niet naar het nieuws, gebeurt dit. Space Force gaat de inauguratie dus overnemen, en daarna weer een stelletje massa-arrestaties? Tja, waarom ook niet hè? De vorige 130 keer dat ze Hillary en Soros gingen oppakken ging het ook gesmeerd.

Wat the fuck slikken deze mensen? Want ik wil dat ook.
Een schedelmeter word gewoon aangesteld door Biden en men komt niet verder dan, Ja maar Trump!!!!!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:04:54 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197421663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind jij Trump geschikt voor zijn functie? :D

Holy fucking shitballs, ik kijk ff anderhalve dag niet naar het nieuws, gebeurt dit. Space Force gaat de inauguratie dus overnemen, en daarna weer een stelletje massa-arrestaties? Tja, waarom ook niet hè? De vorige 130 keer dat ze Hillary en Soros gingen oppakken ging het ook gesmeerd.

Wat the fuck slikken deze mensen? Want ik wil dat ook.
Wacht ff dit heb ik ook gemist en ik zit best veel in dit topic..

ik wist niet eens dat er een space force was :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:12:38 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197421788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.
Wat is er propaganda aan?
Huilen dan.
pi_197421820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een schedelmeter word gewoon aangesteld door Biden en men komt niet verder dan, Ja maar Trump!!!!!
Nogmaals, de dame in kwestie zegt dat ze spijt heeft van haar uitspraken en dat ze een grote vergissing heeft gemaakt.

Ik heb mij verder niet verdiept in deze dame, dus het is best mogelijk dat zij een lange geschiedenis heeft van racistische uitspraken. Als dat het geval is, hoort zij inderdaad niet thuis op de positie die Biden voor ogen heeft.

Maar als het een incident betreft en ze neemt stellig afstand van eerdere uitlatingen, dan zie ik het probleem niet. In mijn studietijd deed ik ook vaak PVV-achtige uitspraken. Maar daar ben ik ook op teruggekomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197421947
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]

Donald J. Trump, the 45th president of the United States of America won the 2016 Presidential elections and the 2020 elections again by a LANDSLIDE. _O_

He is successful, a great leader, a talented golf player, very intelligent, very rich, and handsome too for such an old man. _O_

He has a beautiful wife Melania and amazing successful and talented children. _O_

He gave the American people the best 4 years the United States ever had. More jobs for every type of American. He gave the American people the lowest unemployment rate ever. _O_

He took his soldiers back to their American families instead of fighting useless wars. _O_

Israel and many countries in the Middle East became companions instead of enemies. With him as a mediator. _O_

He put a halt to the dangerous growth of China. _O_

Thank you mr President. _O_
Zelfs als zou dit echt waar zijn (hahaha), dan is er echt wel wat mis met je als je dit zo post. 8)7
pi_197422075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, de dame in kwestie zegt dat ze spijt heeft van haar uitspraken en dat ze een grote vergissing heeft gemaakt.

Ik heb mij verder niet verdiept in deze dame, dus het is best mogelijk dat zij een lange geschiedenis heeft van racistische uitspraken. Als dat het geval is, hoort zij inderdaad niet thuis op de positie die Biden voor ogen heeft.

Maar als het een incident betreft en ze neemt stellig afstand van eerdere uitlatingen, dan zie ik het probleem niet. In mijn studietijd deed ik ook vaak PVV-achtige uitspraken. Maar daar ben ik ook op teruggekomen.
Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.
De excuses doen er dan helaas even niet meer toe.
pi_197422132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.
De excuses doen er dan helaas even niet meer toe.
Dezelfde standaard terwijl door jou en anderen 4 jaar lang gejuicht is voor trump met zijn animal farm gedrag. Hypocriet tot het bot die trumpsupporters. _O-
pi_197422140
twitter
De media werkt ook niet echt mee met het verbinden. Sterker nog Don Lemon schakelt een ieder die voor Trump heeft gestemd met nazis etc. Walgelijke uitspraken die uiteraard geen consequenties hebben voor Lemon maar wel zorgt voor verdere verdeeldheid.
Bannon had gelijk, de media is de echte oppositie.
pi_197422171
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dezelfde standaard terwijl door jou en anderen 4 jaar lang gejuicht is voor trump met zijn animal farm gedrag. Hypocriet tot het bot die trumpsupporters. _O-
Waar is de hypocrisie? Kun jij je voorstellen dat er in Trumps administratie een persoon zou zitten die zegt dat blanken superieur zijn en dat de media de schouders ophaalt en weer verder gaat met de orde van de dag?
Zelfs bij jou is de enorme hypocrisie te zien door vooral niet in te gaan op het feit dat Biden een schedelmeter in zijn administratie heeft zitten.
pi_197422221
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De media werkt ook niet echt mee met het verbinden. Sterker nog Don Lemon schakelt een ieder die voor Trump heeft gestemd met nazis etc. Walgelijke uitspraken die uiteraard geen consequenties hebben voor Lemon maar wel zorgt voor verdere verdeeldheid.
Bannon had gelijk, de media is de echte oppositie.
Mogen we dan aannemen dat ze op Fox, Newsmax en OANN al wel zijn begonnen met verbinden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197422264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.
De excuses doen er dan helaas even niet meer toe.
Nogmaals, ik heb er persoonlijk weinig moeite mee, mits deze dame geen lange geschiedenis kent van racisme.

Verder zal het mij over het algemeen een rotzorg zijn wie Biden benoemt. In het tijdperk Trump heb ik mij daar ook nauwelijks mee beziggehouden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')