abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197364804


quote:
The Tribe is a science fiction drama television series which premiered on Channel 5 in the United Kingdom on 24 April 1999. The series was created by Raymond Thompson and Harry Duffin, and was developed and produced by the Cloud 9 Screen Entertainment Group in New Zealand. The series was commissioned by Channel 5, who received the initial screening rights. The series made its New Zealand premiere in 2000 on TV4.

Primarily aimed at teenagers, The Tribe is set in a post-apocalyptic city in which all adults have been killed as the result of an unknown virus. The series focuses on the remaining children and teenagers who must navigate the social and personal issues of adolescence, while being faced with the larger problems of a society in a state of anarchy. The inhabitants of the city form social groups, or tribes, with the focus of the series on the Mall Rats, who fight to survive among other threatening tribes such as the Locos. Overarching themes include the focus on change from tradition, empowerment, religion, and the exploration of power and corruption. The series was filmed in Wellington, New Zealand.

The series ran for 260 episodes and aired its finale on 6 September 2003. A sequel series entitled The New Tomorrow was commissioned by Channel 5 and the Seven Network in Australia and first aired in 2005. It depicted the descendants of characters from The Tribe and was aimed at a younger audience. The Tribe experienced a resurgence in popularity after screening on ABC3 in Australia in 2009. This led to Cloud 9 developing a series of novels to continue the story of the television series, the first of which was released in 2011.
Mijn favoriete serie O+ Wie van jullie kent dit nog? Werd begin 00's uitgezonden op Yorin/Yor'kiddin
Ik zat destijds ook op Tribalforever en The Tribe Holland Forum. Zou gaaf zijn om mensen van toen hier terug te zien :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 20:28:45 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_197370510
Ik kan me er niet heel veel van herinneren: twee groepen kinderen die tegen elkaar vochten en alle volwassenen waren verdwenen of dood. Vond het destijds wel leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197372006
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik kan me er niet heel veel van herinneren: twee groepen kinderen die tegen elkaar vochten en alle volwassenen waren verdwenen of dood. Vond het destijds wel leuk.
Meerdere groepen, tribes :Y
Alle volwassenen zijn dood gegaan aan een virus, de kinderen bleken immuun en vormen daarna groepjes om te overleven.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:04:12 #4
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197385317
Des tijds vond ik dat een hele leuke serie. Jongerenstammen die in een post-apocalyptische wereld hun 'eigen soort' en territorium verdedigen. Ik ken het echter niet van Yorin maar van RTL4 (kwam bij Telekids).

Vond de groep waar het om draaide, de Mall Rats, niet bijzonder. Vond de tribes The Chosen en Techno interessanter.

Moet zeggen dat Australië en Nieuw-Zeeland sowieso goede kinderseries maakten in de jaren '90 en '00.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_197385995
quote:
16s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:04 schreef IW2B het volgende:
Des tijds vond ik dat een hele leuke serie. Jongerenstammen die in een post-apocalyptische wereld hun 'eigen soort' en territorium verdedigen. Ik ken het echter niet van Yorin maar van RTL4 (kwam bij Telekids).

Vond de groep waar het om draaide, de Mall Rats, niet bijzonder. Vond de tribes The Chosen en Techno interessanter.

Moet zeggen dat Australië en Nieuw-Zeeland sowieso goede kinderseries maakten in de jaren '90 en '00.
Een kenner O+
Ik ken het toch echt alleen maar van Yorin, kwam altijd rond een uur of 17 meende ik.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197386009
Wikipedia zegt; In Nederland wordt de serie sinds 1999 uitgezonden. Als eerste door de zender RTL 4. Tijdens het tweede seizoen werd The Tribe verplaatst naar Yorin, die de serie meermalig heeft herhaald vanaf seizoen 1. Uiteindelijk werd de serie weer verplaatst, naar RTL 5 waar de serie tot 2007 werd uitgezonden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:33:56 #7
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197387054
quote:
81s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Een kenner O+
Ik ken het toch echt alleen maar van Yorin, kwam altijd rond een uur of 17 meende ik.
Tsja Telekids-kind ben ik hè. De serie werd uitgezonden bij Telekids op zondag (bij Anniko van Santen, waar ik overigens een soort van crush op had toen hahaha O+, nu trouwens nog steeds een knappe vrouw). Op zondag het je sowieso meer 'live-action' series, waar de zaterdag bij Carlo & Irene meer tekenfilms waren.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_197409457
Nostalgie voor mij. Keek er vroeger vaak naar. Jammer dat de serie geen sluitend einde kent (tenzij je 't boek meerekend, wat ik niet gelezen heb).
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:41:17 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_197437003
Ik herinner het mij nog wel vaag ja, maar ik heb geen 260 afleveringen gezien. Bij het begin van The 100 moest ik aan deze serie denken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_197439997
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik herinner het mij nog wel vaag ja, maar ik heb geen 260 afleveringen gezien. Bij het begin van The 100 moest ik aan deze serie denken.
Toen het op tv was heb ik ook niet alles meegekregen, maar in 2015 heb ik alles achter elkaar gekeken op Youtube ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197586704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:53 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Mijn favoriete serie O+ Wie van jullie kent dit nog? Werd begin 00's uitgezonden op Yorin/Yor'kiddin
Ik zat destijds ook op Tribalforever en The Tribe Holland Forum. Zou gaaf zijn om mensen van toen hier terug te zien :)
Ik heb dit vroeger gekeken. Direct al toen ze het op RTL 4 begonnen uit te zenden. Eerst werd het in de ochtend uitgezonden geloof ik, daarna om of na 12 uur.

Alle hoofdrolspelers zijn op deze cover te zien, op één na.

VLNR:

Zoot, dit was het kwaad uit die tijd en regio. Zijn vrouwelijke metgezel was Ebony. Zij is niet te zien op deze cover.
Ze terroriseerden samen de regio om macht en ruimden ook ouderen en met het virus geïnfecteerde jongeren op, zodat het virus zich niet kon verspreiden.

Amber (geloof ik). Zij was een bas ass chick en nam de leiding van de Mall Rats wanneer Bray (in het midden) er niet was. Zij verdwijnt op een gegeven moment uit de serie en wordt gevonden door Pride. Pride is een man die in een tribe van "natuursupporters" zit. Zij wonen in het woud. Amber wordt later teruggevonden in de serie in de omgeving van Mount Eagle.

Bray: Dat was de leider van de Mall Rats en de broer van Zoot. Bray en Zoot lagen elkaar niet. Alle belangrijke chicks vielen op Bray: Amber (links van hem), Trudy (1e van rechts) en Ebony.

Rechts van Bray staat Lex. Dat was een echt haantje. Wilde leider van de Mall Rats worden maar zijn domheid (ondoordachte acties) leende zich er niet voor. Met zijn kracht zat het dan wel weer goed en daardoor had hij de "security" van de groep als zijn verantwoordelijkheid. Hij kreeg in de serie een relatie met een andere vrouw uit de groep. Die raakte zwanger. Hij raakte besmet en verbande zichzelf uit de groep om de rest niet te besmetten en zijn aftakeling niet mee te hoeven maken. Hij zwerfde door de stad en moest zich verschuilen voor de moordbende van Zoot en een andere slechterik, "Top Hat". Uiteindelijk overleeft hij van de jacht op hem, herstelt hij van het virus en keert hij terug naar de Mall Rats.

1e van rechts is Trudy. Zij werd de h0er van de stad genoemd. Zij had een baby (Brady ontstaan uit de namen Bray en Trudy) van Zoot die Bray samen met Trudy zowat noodgedwongen opvoedde als gezin. Trudy wilde graag verder met Bray, terwijl Bray hunkerde naar Amber en omgekeerd. :P

Later in de serie gaat een groepje uit de "Mall Rats" op zoek naar een antigif. Op een eiland vinden ze aanwijzingen. Die brengt ze naar "Mount Eagle". Daar sterft de inmiddels vrouw van Lex en het ongeboren kind. De basis op de berg is verlaten, maar een overkomende satelliet groet ze in het Spaans en laat ze weten waar het tegengif te vinden is. Ze keren terug en vinden het tegengif. :P

Later kwam Zoot om. Toen mensen dachten dat het voorbij was kwamen "The Chosen".
Dat was een stel fanatiekelingen die Zoot aanboden als God. Ze waren op zoek naar "De Heilige" en dat was baby Brady. :P

Na "The Chosen" was het gevaar niet geweken. "The Technos" kwamen de stad en regio belegeren door paratroopers te laten landen vanuit een Hercules C-130. Was een high tech tribe waarvan de leider een gek was in een roelstoel (Ram). Ebony papt later met hem aan en al gauw worden ze een stelletje.

Er werd ook een film van gemaakt die in de bios moest komen. Previews te vinden op YT. De film is nooit afgekomen wegens budget en gezeik tussen de crewleden onderling, die na zoveel jaren zichtbaar ouder waren geworden. De preview zag er echter goed uit met F-22's. :P

Dit alles zo uit mijn hoofd. :P

Het was een erg goede serie. Wat iemand zegt over Australiërs en Nieuw-Zeelanders klopt. Die wisten in de jaren 90 veel goede kinderseries te produceren. Iemand of die weet hoe die serie met die orca heet of die andere serie met een spiegel die naar de middeleeuwen leed of die serie met torens en magnetische velden die mensen naar andere werelden brachten? :)
pi_197587099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Joh! :D Wat gaaf dat je dit allemaal nog weet.
Dat van de film wist ik niet, kan ook niks op YT vinden, heb je misschien een linkje voor me?

Ik ben gewoon weer gaan rewatchen, ben al halverwege seizoen 1 O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197587245
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:56 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Joh! :D Wat gaaf dat je dit allemaal nog weet.
Dat van de film wist ik niet, kan ook niks op YT vinden, heb je misschien een linkje voor me?

Ik ben gewoon weer gaan rewatchen, ben al halverwege seizoen 1 O+
:P

Was gewoon een goede serie, daarom. :P
Kwaliteit doet boeien. Tegenwoordig heeft de jeugd alleen maar troep.

Ik heb even snel gekeken op YouTube en een paar websites, maar alle verwijzingen naar de film blijken weg. Volgens mij moest die in 2012 uitkomen of zo. Lex, Bray, Amber zaten er onder andere in. Amber had een gezin of zo en ze werden bestookt door een hele vloot F-22's of iets wat erop leek. :P

Mss dat ik het op een dag nog wel vind. Dan post ik hier wel. :Y
pi_197587370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:P

Was gewoon een goede serie, daarom. :P
Kwaliteit doet boeien. Tegenwoordig heeft de jeugd alleen maar troep.

Ik heb even snel gekeken op YouTube en een paar websites, maar alle verwijzingen naar de film blijken weg. Volgens mij moest die in 2012 uitkomen of zo. Lex, Bray, Amber zaten er onder andere in. Amber had een gezin of zo en ze werden bestookt door een hele vloot F-22's of iets wat erop leek. :P

Mss dat ik het op een dag nog wel vind. Dan post ik hier wel. :Y
Ook anno 2021 blijft het een mooie (actuele...) serie O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197587386
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ook anno 2021 blijft het een mooie (actuele...) serie O+
Zeker! _O_ Ook nog eens best actueel door COVID ( :X :N ).

Bizar dat de trailer van de film van YT is gehaald. _O-

Er was dan ook gezeik rondom die film. Misschien hebben ze het gelaten voor wat het is aangezien het nooit meer op orde zou komen na zoveel jaar uitstel. _O-
pi_197587413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zeker! _O_ Ook nog eens best actueel door COVID ( :X :N ).

Bizar dat de trailer van de film van YT is gehaald. _O-

Er was dan ook gezeik rondom die film. Misschien hebben ze het gelaten voor wat het is aangezien het nooit meer op orde zou komen na zoveel jaar uitstel. _O-
Ik heb er echt nog nooit van gehoord! :o Misschien maar beter zo, je moet het niet te lang willen uitmelken.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197587445
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:20 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik heb er echt nog nooit van gehoord! :o Misschien maar beter zo, je moet het niet te lang willen uitmelken.
Ik weet nog dat ze op zoek gingen naar drinkwater en die bij een beek haalden. Maar dat water moest eerst gefilterd worden en Jack (de genie van de groep) loste dat op door in een 1,5L Colafles of zo wat grind, zand en andere meuk te stoppen en het water erdoor te laten stromen. _O-

Na The Techno's werd het idd een beetje meuk. Toen na Ram (van Random Access Memory _O-) ben ik gestopt met kijken ivm druk leven. :P

Maar de trailer van de film zag er goed uit! Alleen jammer dat het nooit is afgerond. Verspilde moeite. Maar ze lagen elkaar onderling ook niet meer zo las ik en sommige hadden hun leven een andere richting gegeven.
pi_197587468
Je hebt mij weer aangestoken met deze serie. _O-
Ik ga kijken of ik de hele DVD reeks kan kopen. :Y
pi_197587550
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ze op zoek gingen naar drinkwater en die bij een beek haalden. Maar dat water moest eerst gefilterd worden en Jack (de genie van de groep) loste dat op door in een 1,5L Colafles of zo wat grind, zand en andere meuk te stoppen en het water erdoor te laten stromen. _O-

Na The Techno's werd het idd een beetje meuk. Toen na Ram (van Random Access Memory _O-) ben ik gestopt met kijken ivm druk leven. :P

Maar de trailer van de film zag er goed uit! Alleen jammer dat het nooit is afgerond. Verspilde moeite. Maar ze lagen elkaar onderling ook niet meer zo las ik en sommige hadden hun leven een andere richting gegeven.
Ik vond het vanaf s4 ook niet meer enorm geweldig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:24 schreef Gruj0 het volgende:
Je hebt mij weer aangestoken met deze serie. _O-
Ik ga kijken of ik de hele DVD reeks kan kopen. :Y
Als dat niet lukt, de hele serie staat op Youtube :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197594002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb dit vroeger gekeken. Direct al toen ze het op RTL 4 begonnen uit te zenden. Eerst werd het in de ochtend uitgezonden geloof ik, daarna om of na 12 uur.

Alle hoofdrolspelers zijn op deze cover te zien, op één na.

VLNR:

Zoot, dit was het kwaad uit die tijd en regio. Zijn vrouwelijke metgezel was Ebony. Zij is niet te zien op deze cover.
Ze terroriseerden samen de regio om macht en ruimden ook ouderen en met het virus geïnfecteerde jongeren op, zodat het virus zich niet kon verspreiden.

Amber (geloof ik). Zij was een bas ass chick en nam de leiding van de Mall Rats wanneer Bray (in het midden) er niet was. Zij verdwijnt op een gegeven moment uit de serie en wordt gevonden door Pride. Pride is een man die in een tribe van "natuursupporters" zit. Zij wonen in het woud. Amber wordt later teruggevonden in de serie in de omgeving van Mount Eagle.

Bray: Dat was de leider van de Mall Rats en de broer van Zoot. Bray en Zoot lagen elkaar niet. Alle belangrijke chicks vielen op Bray: Amber (links van hem), Trudy (1e van rechts) en Ebony.

Rechts van Bray staat Lex. Dat was een echt haantje. Wilde leider van de Mall Rats worden maar zijn domheid (ondoordachte acties) leende zich er niet voor. Met zijn kracht zat het dan wel weer goed en daardoor had hij de "security" van de groep als zijn verantwoordelijkheid. Hij kreeg in de serie een relatie met een andere vrouw uit de groep. Die raakte zwanger. Hij raakte besmet en verbande zichzelf uit de groep om de rest niet te besmetten en zijn aftakeling niet mee te hoeven maken. Hij zwerfde door de stad en moest zich verschuilen voor de moordbende van Zoot en een andere slechterik, "Top Hat". Uiteindelijk overleeft hij van de jacht op hem, herstelt hij van het virus en keert hij terug naar de Mall Rats.

1e van rechts is Trudy. Zij werd de h0er van de stad genoemd. Zij had een baby (Brady ontstaan uit de namen Bray en Trudy) van Zoot die Bray samen met Trudy zowat noodgedwongen opvoedde als gezin. Trudy wilde graag verder met Bray, terwijl Bray hunkerde naar Amber en omgekeerd. :P

Later in de serie gaat een groepje uit de "Mall Rats" op zoek naar een antigif. Op een eiland vinden ze aanwijzingen. Die brengt ze naar "Mount Eagle". Daar sterft de inmiddels vrouw van Lex en het ongeboren kind. De basis op de berg is verlaten, maar een overkomende satelliet groet ze in het Spaans en laat ze weten waar het tegengif te vinden is. Ze keren terug en vinden het tegengif. :P

Later kwam Zoot om. Toen mensen dachten dat het voorbij was kwamen "The Chosen".
Dat was een stel fanatiekelingen die Zoot aanboden als God. Ze waren op zoek naar "De Heilige" en dat was baby Brady. :P

Na "The Chosen" was het gevaar niet geweken. "The Technos" kwamen de stad en regio belegeren door paratroopers te laten landen vanuit een Hercules C-130. Was een high tech tribe waarvan de leider een gek was in een roelstoel (Ram). Ebony papt later met hem aan en al gauw worden ze een stelletje.

Er werd ook een film van gemaakt die in de bios moest komen. Previews te vinden op YT. De film is nooit afgekomen wegens budget en gezeik tussen de crewleden onderling, die na zoveel jaren zichtbaar ouder waren geworden. De preview zag er echter goed uit met F-22's. :P

Dit alles zo uit mijn hoofd. :P

Het was een erg goede serie. Wat iemand zegt over Australiërs en Nieuw-Zeelanders klopt. Die wisten in de jaren 90 veel goede kinderseries te produceren. Iemand of die weet hoe die serie met die orca heet of die andere serie met een spiegel die naar de middeleeuwen leed of die serie met torens en magnetische velden die mensen naar andere werelden brachten? :)
Bedankt voor de samenvatting. Ik ben zoveel vergeten over deze serie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197596005
Het is gewoon een bazenserie. Toen en nu nog steeds omdat het zo actueel is.
Wanneer ze het nu zouden uitzenden zou het nog steeds goed bekeken worden.

Ze hebben vast afgekeken van Mad Max. Sowieso was Mad Max een voorbeeld voor alle volgende apocalyptische films en series.
pi_197601933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:27 schreef Gruj0 het volgende:
Het is gewoon een bazenserie. Toen en nu nog steeds omdat het zo actueel is.
Wanneer ze het nu zouden uitzenden zou het nog steeds goed bekeken worden.

Ze hebben vast afgekeken van Mad Max. Sowieso was Mad Max een voorbeeld voor alle volgende apocalyptische films en series.
Zou wel tof zijn als het bijvoorbeeld op Netflix kwam.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197670436
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197670558
Toen en nu. Sommige herken je echt niet meer terug :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197705284
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn als het bijvoorbeeld op Netflix kwam.
De The Tribe film of Mad Max? :?
pi_197705377
quote:
Ze hebben wel alle moeite gedaan. :P
pi_197705462
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn als het bijvoorbeeld op Netflix kwam.
Staat dit niet al jaren voleldig op youtube?
pi_197705501
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Staat dit niet al jaren voleldig op youtube?
Ja :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197705686
Wel onpraktisch al die gezichtsschilderingen. Elke dag na het wassen opnieuw moeten doen. :D _O- :P
Je bent meer bezig met make up dan met overleven. _O-
pi_197714801
quote:
81s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:17 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja :Y
Lekker suf dat ik daar zelf niet achter kwam. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_197718210
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 23:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lekker suf dat ik daar zelf niet achter kwam. :')
Ach, nu heb je wat te doen komende honderd uren ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197858537
Vandaag S1E1 gekeken, hahaha. :D De beste personages zijn toch wel Amber en Dal. :)

Herinneringen komen terug. Ik was Ryan en Glen helemaal vergeten. En de Demon Dogs. :D
Glen krijgt later in de serie het virus, vraagt Lex (in de Mall) om hulp, maar komt er alleen voor te staan en laat het leven.

Dat meisje met het dove broertje en hond ook vergeten. Chloe en die kat niet. :P
Die dove jongen verdwijnt later in de serie opeens en wordt niet meer teruggevonden.

Het is best knullig gefilmd zo na al die jaren bekeken. Het acteerwerk is ook niet echt over the edge.
In de echte wereld zou het veel chaotischer en gewelddadiger zijn, maar dit was een serie voor net-tieners.
pi_197858672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:12 schreef Gruj0 het volgende:
Vandaag S1E1 gekeken, hahaha. :D De beste personages zijn toch wel Amber en Dal. :)

Herinneringen komen terug. Ik was Ryan en Glen helemaal vergeten. En de Demon Dogs. :D
Glen krijgt later in de serie het virus, vraagt Lex (in de Mall) om hulp, maar komt er alleen voor te staan en laat het leven.

Dat meisje met het dove broertje en hond ook vergeten. Chloe en die kat niet. :P
Die dove jongen verdwijnt later in de serie opeens en wordt niet meer teruggevonden.

Het is best knullig gefilmd zo na al die jaren bekeken. Het acteerwerk is ook niet echt over the edge.
In de echte wereld zou het veel chaotischer en gewelddadiger zijn, maar dit was een serie voor net-tieners.
Hoe kun je Ryan nou vergeten? :D Die heeft bijna drie seizoenen meegedaan.

Ik ben halverwege seizoen 2. De acteerprestaties zijn een stuk omhoog gegaan, muv van :') Danni :') :r
Ik heb me doodgeërgerd aan Ebony de eerste paar afleveringen van s1, die had totáál geen idee wat ze deed.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197858777
quote:
81s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hoe kun je Ryan nou vergeten? :D Die heeft bijna drie seizoenen meegedaan.

Ik ben halverwege seizoen 2. De acteerprestaties zijn een stuk omhoog gegaan, muv van :') Danni :') :r
Ik heb me doodgeërgerd aan Ebony de eerste paar afleveringen van s1, die had totáál geen idee wat ze deed.
Meryl Cassie ziet er vandaag nog steeds _O_ uit! :D

Geen idee hoe ik Ryan heb kunnen vergeten. _O-
pi_197858825
Jammer dat het niet herfilmd kan worden met dezelfde acteurs. Stel je voor hoe dat zou zijn met de techniek van vandaag. Reëler, spannender, gewelddadiger. :D :Y

Deze serie kent eigenlijk heel veel hoofdrolspelers imo. :Y
pi_197859314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:23 schreef Gruj0 het volgende:
Jammer dat het niet herfilmd kan worden met dezelfde acteurs. Stel je voor hoe dat zou zijn met de techniek van vandaag. Reëler, spannender, gewelddadiger. :D :Y

Deze serie kent eigenlijk heel veel hoofdrolspelers imo. :Y
Dan krijg je een serie zoals The 100 ;) O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197953339
quote:
81s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dan krijg je een serie zoals The 100 ;) O+
Ik ben niet bekend met die serie maar je mag mij best bijpraten. :Y :P
pi_197959036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met die serie maar je mag mij best bijpraten. :Y :P
Even in Jip en Janneke taal;

De aarde is bijna 100 jaar geleden onbewoonbaar verklaard door nuclaire bommen. Een groep wetenschappers wisten te vluchten met een groot ruimteschip, the Ark. Daar hebben ze zich 97 jaar voortgeplant, tot het moment dat de Ark eigenlijk niet meer kan. Als proef gooien ze een groepje minderjarige kinderen (the 100..) richting aarde om te kijken of het alweer bewoonbaar is. En als ze dan aankomen blijken ze niet de enige overlevers te zijn ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197962844
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 07:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Even in Jip en Janneke taal;

De aarde is bijna 100 jaar geleden onbewoonbaar verklaard door nuclaire bommen. Een groep wetenschappers wisten te vluchten met een groot ruimteschip, the Ark. Daar hebben ze zich 97 jaar voortgeplant, tot het moment dat de Ark eigenlijk niet meer kan. Als proef gooien ze een groepje minderjarige kinderen (the 100..) richting aarde om te kijken of het alweer bewoonbaar is. En als ze dan aankomen blijken ze niet de enige overlevers te zijn ;)
_O_

Dat klinkt goed. Ergens moet ik bij "Ark" altijd denken aan de film "2012". :Y
Misschien maar ergens op zoek gaan naar "The 100".

Door "The 100" moet ik ook weer denken aan "Maze Runner". _O-
pi_197962856
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O_

Dat klinkt goed. Ergens moet ik bij "Ark" altijd denken aan de film "2012". :Y
Misschien maar ergens op zoek gaan naar "The 100".

Door "The 100" moet ik ook weer denken aan "Maze Runner". _O-
Maze Runner vond ik echt tegenkrommend slecht :D The 100 staat volledig op Netflix, gauw aanzwengelen jij!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197962880
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Maze Runner vond ik echt tegenkrommend slecht :D The 100 staat volledig op Netflix, gauw aanzwengelen jij!
Is er iets wat Netflix niet heeft? _O-

Maze Runner vond ik goed. Die andere is ook goed, I'm Legend. :Y Er is er nog een maar naam vergeten.
Lijkt een beetje op Mad Max.
pi_197966839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:24 schreef Gruj0 het volgende:
Het was een erg goede serie. Wat iemand zegt over Australiërs en Nieuw-Zeelanders klopt. Die wisten in de jaren 90 veel goede kinderseries te produceren. Iemand of die weet hoe die serie met die orca heet of die andere serie met een spiegel die naar de middeleeuwen leed of die serie met torens en magnetische velden die mensen naar andere werelden brachten? :)
Eens met de rest van je post, maar ook wel nieuwsgierig of iemand nog weet welke series dit waren.
pi_197978863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Eens met de rest van je post, maar ook wel nieuwsgierig of iemand nog weet welke series dit waren.
Ocean Girl herinner ik mij nog. Komt uit Australië. The Tribe was Nieuw Zeeland.
pi_197979026
Amber was mijn crush in deze serie. Lex vond ik altijd cool, een favoriet personage.
pi_197988600
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:36 schreef Cockwhale het volgende:
Amber was mijn crush in deze serie. Lex vond ik altijd cool, een favoriet personage.
Ik was ook hoteldebotel van Lex, maar nu als 29-jarige zie ik hem toch héél anders ;) Vooral in S1 en S2 was hij een enorme klootzak.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197990093
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik was ook hoteldebotel van Lex, maar nu als 29-jarige zie ik hem toch héél anders ;) Vooral in S1 en S2 was hij een enorme klootzak.
Hij was inderdaad wel een klootzak, maar als ie dan toch koos om 'the right thing' te doen, vond ik het helemaal top. Daarnaast heb ik sowieso weinig met 'goody goody pretty boys' zoals Bray. Dat zijn ook karakters die zich nooit verder ontwikkelen.
pi_197990133
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij was inderdaad wel een klootzak, maar als ie dan toch koos om 'the right thing' te doen, vond ik het helemaal top. Daarnaast heb ik sowieso weinig met 'goody goody pretty boys' zoals Bray. Dat zijn ook karakters die zich nooit verder ontwikkelen.
Bad guys gone good O+
Bray is een kneus in alle opzichten :Y

Ben nu bij S3ep10, Pride was zo'n badass. Jammer dat ze zijn personage vernaggeld hebben na S3.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197991937
Ik kwam in de comments een opmerking tegen dat Luke tegenwoordig stuntdouble is. Hier met O+ Tom Hardy O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197992145
Luke vond ik maar een sukkeltje ook.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')