abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197363818


Geoguessr

Geoguessr is een spel waar je ergens op de wereld wordt gedropt, en je op de wereldkaart moet aanvinken waar je bent.



Je speelt het via je browser (geen idee of het mobiel kan). Het spel is in de basis gratis. Je kan verschillende maps kiezen. Bijv, de wereld, Nederland, famous places of alleen maar de USA. Wanneer je iets meer wilt qua aantal spellen of de mogelijkheid tot andere maps, moet je (helaas) wel een abonnement kiezen. Dat kan per maand of per jaar.

Een jaar abonnement is 25 dollar. Klinkt veel geld, en dat is het ook. Maar wanneer je de smaak te pakken hebt kan je voor dat geld meedoen aan Battle royale spellen, onbeperkte spellen per dag, (onbetaald maar een X spellen per X tijd) en geen reclames etc.
Ik vind het de moeite waard, ik heb er dagelijks veel plezier van.

Zijn er meer mensen die dit spelen, hier enthousiast voor/over zijn en mooie gokjes gewaagd?


Deze man is een held. Als je het uit kan zitten, zijn Argentijnse gok is te bruut voor worden.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_197364070
Ik dacht dat WEB weer open was en dit zou daar heerlijk tussen passen. Naderhand kwam ik er pas achter dat dit over subforum over webshops gaat :')_!

@yvonne

[ Bericht 0% gewijzigd door Treinhoer op 12-01-2021 17:08:54 ]
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 17:00:21 #3
269689 crew  Viv
pi_197364916
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef Treinhoer het volgende:
Ik dacht dat WEB weer open was en dit zou daar heerlijk tussen pas. Naderhand kwam ik er pas achter dat dit over subforum over webshops gaat :')_!

@:yvonne
:D

Ik schop 'm bij deze naar MEN, daar heb je meer van die Streetview-raadspelletjes. :Y)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 17:05:55 #4
269689 crew  Viv
pi_197365009
Ik heb trouwens ooit zo'n zelfde browsergame gedaan, maar dan zonder account. Je kreeg dan meer strafpunten hoe verder je ernaast zat. Geen idee welke website dat geweest is dan. :o
pi_197365029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:05 schreef Viv het volgende:
Ik heb trouwens ooit zo'n zelfde browsergame gedaan, maar dan zonder account. Je kreeg dan meer strafpunten hoe verder je ernaast zat. Geen idee welke website dat geweest is dan. :o
Klinkt wel een beetje hetzelfde als Geoguessr. \

Thanks voor de kick!
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 17:11:15 #6
269689 crew  Viv
pi_197365111
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:07 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje hetzelfde als Geoguessr. \

Thanks voor de kick!
Ik heb even hier gekeken, en Geoguessr ziet er wel uit zoals het spel wat ik bedoel:
https://www.geoawesomenes(...)-games-of-all-times/

Misschien was er dan vroeger geen account voor nodig? :?
pi_197365151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:11 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik heb even hier gekeken, en Geoguessr ziet er wel uit zoals het spel wat ik bedoel:
https://www.geoawesomenes(...)-games-of-all-times/

Misschien was er dan vroeger geen account voor nodig? :?
Er zijn meerdere varianten inderdaad. Voor Geoguessr heb je in principe geen account nodig. Je kan zo spelen.

Als je wat meer uitdaging zoekt, dan is een abonnement wel het geld waard imho.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 17:21:52 #8
269689 crew  Viv
pi_197365322
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:13 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Er zijn meerdere varianten inderdaad. Voor Geoguessr heb je in principe geen account nodig. Je kan zo spelen.

Als je wat meer uitdaging zoekt, dan is een abonnement wel het geld waard imho.
Ah, ik lees nu dat de kosten van Geoguessr te hoog werden (door alle traffic, en door prijsverhogingen van Google Maps), daardoor mag je zonder account nog maar 1 poging per dag doen. Dan is dit wél het spel dat ik eerder gedaan heb, leuk! :Y
pi_197365749
Welke plekken ben je al geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197365768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:48 schreef Fugue het volgende:
Welke plekken ben je al geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom alles tegen. Van Bhutan tot de kale bergen van Mongolie. Ook het Koninkrijk Lesotho en zelfs de Faroer eilanden kan je tegenkomen.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_197365820
Ziet er wel leuk uit om in de baas zijn tijd te spelen. Morgen even kijken op laptop
pi_197365977
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
Ziet er wel leuk uit om in de baas zijn tijd te spelen. Morgen even kijken op laptop
Dat sowieso. Als ik een rustige thuiswerkdag heb dan neem ik wel even 5 minuten pauze voor een battle royale om de geest weer even scherp te krijgen :)
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_201121377
Heb een tijdje niet meer gespeeld en het weer opgepakt.
Het was tijd voor een nieuwe challenge. Ben een week bezig met no moving, no zoom, no pan en max 10 seconden (de moeilijkste settings om het spel te spelen) in de 'A diverse world' map.

Mijn doel was om minimaal 20.000 punten te halen.



Nu staat het volgende doel op minimaal 21.000 :)
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_205042742
Broodnodige kick. Nog meer spelers?
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_206645565
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2022 19:13 schreef Treinhoer het volgende:
Broodnodige kick. Nog meer spelers?
Ik speel het toch wel dagelijks.

Ondanks ik er veel video's over kijk op Youtube word ik niet echt beter :(

Speel veel duels. Heb ooit bijna op de grens met master division gezeten. Heb het spelletje 6 maanden niet meer gespeeld en ben veel vergeten en nu moet ik knokken om van silver naar golden division te geraken :')

Of het niveau is verschrikkelijk hoger geworden.

Meestal zit ik wel in de buurt met mijn guesses. Vooral landen zoals België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Zwitserland,Oostenrijk, Duitsland, Denemarken, IJsland, Italië, Malta, Groot Brittannië, Argentinë, Zuid Afrika, Japan, Zuid Korea, Thailand, Taiwan, Senegal, Ghana, Rwanda, Uganda, Kenia, Botswana herken ik redelijk gemakkelijk

bij scandanische landen zoals Noorwegen/zweden/Finland en vooral landen zoals Estland, Letland, Litouwen durf ik de mist ingaan. In Zuid Amerika herken ik enkel Colombia,Argentinië redelijk gemakkelijk

Mijn zwakke plekken zijn vooral Oost Europa. Hongarije, Roemenië lijken zo op elkaar. Zuid Amerika zou ik ook durven de mist ingaan.
pi_206666281
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik speel het toch wel dagelijks.

Ondanks ik er veel video's over kijk op Youtube word ik niet echt beter :(

Speel veel duels. Heb ooit bijna op de grens met master division gezeten. Heb het spelletje 6 maanden niet meer gespeeld en ben veel vergeten en nu moet ik knokken om van silver naar golden division te geraken :')

Of het niveau is verschrikkelijk hoger geworden.

Meestal zit ik wel in de buurt met mijn guesses. Vooral landen zoals België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Zwitserland,Oostenrijk, Duitsland, Denemarken, IJsland, Italië, Malta, Groot Brittannië, Argentinë, Zuid Afrika, Japan, Zuid Korea, Thailand, Taiwan, Senegal, Ghana, Rwanda, Uganda, Kenia, Botswana herken ik redelijk gemakkelijk

bij scandanische landen zoals Noorwegen/zweden/Finland en vooral landen zoals Estland, Letland, Litouwen durf ik de mist ingaan. In Zuid Amerika herken ik enkel Colombia,Argentinië redelijk gemakkelijk

Mijn zwakke plekken zijn vooral Oost Europa. Hongarije, Roemenië lijken zo op elkaar. Zuid Amerika zou ik ook durven de mist ingaan.
Oost Europa is ook lastig. Ik probeer altijd naar de teksten van de reclameborden te kijken. Bepaalde teksten in oost Europa hebben net een andere taalfamilie dan anderen. Dan kan je er nog wel eens iets uit pikken. Het verschil in Pools en Slowaaks is groot op geschreven tekst. Dan kan je dingen uitsluiten.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_206666326
Hopelijk zetten ze je binnenkort in Tsjetsjenië
Sicker than your average.
pi_206666330
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
Oost Europa is ook lastig. Ik probeer altijd naar de teksten van de reclameborden te kijken. Bepaalde teksten in oost Europa hebben net een andere taalfamilie dan anderen. Dan kan je er nog wel eens iets uit pikken. Het verschil in Pools en Slowaaks is groot op geschreven tekst. Dan kan je dingen uitsluiten.
Polen en Slovakije kan ik redelijk uit elkaar halen. Maar Tsjechië en Slovakije...

Hebben dezelfde soorten paaltjes langs de wegen enzo
pi_206666364
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:03 schreef Aberkullie het volgende:
Hopelijk zetten ze je binnenkort in Tsjetsjenië
Al meegemaakt en het herkennen van Rusland valt nog mee. Maar Rusland is erg groot.
pi_210064785
Even een klein kickje. Moesten er mensen zijn die dit spel spelen :)

Ze hebben namelijk Duitsland voorzien van streetview. Voordien was dit in de steden. Nu bijna heel Duitsland.

Door die update is is Duitsland nu ook beschikbaar op geoguessr
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:58:00 #21
862 Arcee
Look closer
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 januari 2024 @ 15:55:36 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212078992
Bij deze een uitdaging voor bestaande spelers:

https://www.geoguessr.com/challenge/9zwdQV7yPSk4SgiK
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_212079088
quote:
3s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:55 schreef Kreator het volgende:
Bij deze een uitdaging voor bestaande spelers:

https://www.geoguessr.com/challenge/9zwdQV7yPSk4SgiK
beat you :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 januari 2024 @ 19:48:44 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212082375
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef Daantke het volgende:

[..]
beat you :P
Netjes. Alles boven de 20k is wel een prima score bij nomove.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_212084888
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef Kreator het volgende:

[..]
Netjes. Alles boven de 20k is wel een prima score bij nomove.
Ja wel allemaal in the same ballpark, het verschil is puur geluk. Heb het een paar jaar geleden wat vaker gedaan en toen ook geprobeerd om op alle Utrecht maps de highscore te halen :+ Denk dat ik bij de meeste nog wel bovenaan sta, zal zo eens kijken
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')