SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Essebes: 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
U gaat door voor de magnetron!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilertags werken net als quotes en andere markup: [spoiler]<tekst>[/spoiler]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Klopt. Ik was daar nog nooit geweest en vond het er verrassend uitzienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef WheeleE het volgende:
Da's de Aronskelkweg. Leuk verborgen hoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik heb mezelf even terug naar 5 punten gezet, ik ging van 4 naar 6 in ene..)De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Correct en tevens juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Nee, niet in de buurt van de Engelenburgstraat 😎quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:15 schreef WheeleE het volgende:
Ik dacht ergens op/rond de Engelenburgstraat maar ik kan het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |