abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197360697
Vraag voor mannen rond de 25-35 hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:33:09 #2
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197360962
Ik zie geen reden geen vriendschappelijk contact te onderhouden als je best veel overeenkomsten hebt.

Maar ben wel van mening dat als er uitgesproken is geen romantische klik te voelen, er wel duidelijk is dat er geen verwachtingen zijn en mogelijk de relatie strikt platonisch is, afhankelijk van of ik daadwerkelijk actief verder zou daten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197362376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:15 schreef zon_9 het volgende:
Vraag voor mannen rond de 25-35 hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil jij zelf?

Ik zou wel een lange reactie kunnen geven over ja of nee, en de voordelen/nadelen van zo'n vriendschap, maar je zal bij jezelf te rade moeten gaan of je dit zelf wel of niet wilt.

Succes!
pi_197362459
Als je op vriendschappelijk niveau wel een goede klik hebt en je heel sterk het idee hebt dat het geen scheve situatie (waarin zij jou eigenlijk wel leuk vindt op romantisch gebied) wordt, zou dat kunnen. Ik zou het waarschijnlijk maar niks vinden na een aantal dates. En stel dat je wel iemand ontmoet waarmee je een relatie krijgt, wordt het misschien ook gek om met iemand af te spreken waar je ook mee gedate hebt
pi_197362926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:43 schreef itchycoo het volgende:
Als je op vriendschappelijk niveau wel een goede klik hebt en je heel sterk het idee hebt dat het geen scheve situatie (waarin zij jou eigenlijk wel leuk vindt op romantisch gebied) wordt, zou dat kunnen. Ik zou het waarschijnlijk maar niks vinden na een aantal dates. En stel dat je wel iemand ontmoet waarmee je een relatie krijgt, wordt het misschien ook gek om met iemand af te spreken waar je ook mee gedate hebt
Zolang je daar maar transparant over bent naar de nieuwe partner is dat geen probleem toch? Als het nou een ex van een lange relatie was geweest was het wellicht een ander verhaal (al kan dat in sommige situaties zelfs ook nog goed gaan).
pi_197363459
Bedankt jongens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197365712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:15 schreef zon_9 het volgende:
Vraag voor mannen rond de 25-35 hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikzelf zou hier geen tijd aan besteden. Als er geen 'klik' inzit dan heb ik niet de behoefte om nog met iemand te gaan lachen.
pi_197366602
Ligt natuurlijk ook helemaal aan de situatie van de man, misschien heeft hij wel genoeg vrienden en is niet opzoek naar extra vriendschappelijke relaties. Wellicht heeft hij weinig vrienden en lijkt hem dit ook leuk.. Ik denk dat vragen sowieso geen kwaad kan, maar zorg er wel voor dat je zeker weet ook niks voor hem te voelen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_197370794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:36 schreef MilkTea het volgende:
Ligt natuurlijk ook helemaal aan de situatie van de man, misschien heeft hij wel genoeg vrienden en is niet opzoek naar extra vriendschappelijke relaties. Wellicht heeft hij weinig vrienden en lijkt hem dit ook leuk.. Ik denk dat vragen sowieso geen kwaad kan, maar zorg er wel voor dat je zeker weet ook niks voor hem te voelen.
Bedankt: dat gewoon dat na mijn therapiesessie lezen is heel goed denkmateriaal.

Als vrouw heb je de neiging om elk woord van een bericht dat je stuurd verder te analyseren en te overdenken, vooral in zo'n situatie en na een paar dagen wil je ook niet ongemakkelijk klinken. Mijn gebrek aan zelfrespect schijnt waarschijnlijk sowieso de meeste tijd, maar als ik het via een bericht kan vermijden, zou ik dat liever doen.

Denk je dat het oké is, als ik hem vertel dat ik zijn eerlijkheid waardeer, vind ik hem ook interessant en daarom zou ik het daarom ook leuk vinden ....? Wat zou de beste manier zijn om ervoor te zorgen dat mijn bericht is doorgekomen zonder op een negatieve manier behoeftig te klinken?

Ik weet dat het persoonlijk is, maar ik heb geen vaardigheden om relaties op te bouwen. Ik wil maar graag mijn best doen, om het een kans te geven... en door therapie werk ik daar ook aan, maar die progressie zal langzamer zijn
heel erg bedankt als jij of iemand anders me daarbij kan helpen ...
Vanuit het mannelijke perspectief
pi_197380060
Ik zou er niet aan beginnen. Bij een vriendschap hoef je niet zo op je woorden te letten en bang te zijn of je wanhopig overkomt. Bovendien vindt jij hem wel leuk op een romantische manier en hij jou niet. Dat is al ongelijk en zorgt alleen maar voor drama. Hij heeft je op een vriendelijke manier afgewezen. Dat ie je wel vriendelijk vind is gewoon om de pijn te verzachten.

Als je vrienden zoekt doe dat dan op een andere manier maar niet met een date die je heedt afgewezen.
.
pi_197381335
Eigenlijk niet, ik vind hem knap ja, ik vind zijn waarden heel leuk and bijzonder, ook het feit dat hij zo eerlijk is, maar romantisch was er de klik ontbreekt (in de zin van flirten), dat is wat ik eigenlijk zei op de eerste avond dat ik hem ontmoette . Het voelde voornamelijk koud aan en zo is het dan ook gebleven.
In het kader van mijn therapie zou ik willen proberen een vriend te maken. Ik wil niet in detail treden waarom,
het is voor mij ook niet gemakkelijk met anderen en het hoeft maar gewoon een keer te werken. Ik vroeg of mijn commentaar op zijn eerlijkheid in orde is..
hoe je zoiets kan vragen zonder behoeftig te klinken (want ik worstel ook in vriendschappen, ja, en ik zou het een geweldige oefening vinden om een ​​vriend te maken met een knappe jongen)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')