Haha ja nee voor mij was met die dubbelrol alle geloofwaardigheid wel weg. En dat zegt wel wat, voor een serie als GTST.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk vond die verhaallijn tof
Ook met Ludo's vader die eerst overleden was en toen nog bleek te leven
Ik vond het vooral vanaf 2007 niet leuk meer worden. Toen gingen ze heel erg verjongen, en ook irritante tieners kreeg je toen. En eigenlijk alleen nog maar relatie-perikelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja nee voor mij was met die dubbelrol alle geloofwaardigheid wel weg. En dat zegt wel wat, voor een serie als GTST.
Ja dat is inderdaad ook heel stom. In het begin had je nog genoeg oudere mensen, zoals Robert, Laura (ook die bleef nog wel heel lang), Jeff, Daniel, Govert, Helen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vanaf 2007 niet leuk meer worden. Toen gingen ze heel erg verjongen, en ook irritante tieners kreeg je toen. En eigenlijk alleen nog maar relatie-perikelen.
Netjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef Arizona het volgende:
Sale bij Intersport. Joggingbroek besteld. in de kleur lila
En ook maar een bijpassende zwarte hoodie van hetzelfde merk.
En ook roze Nike sneakers die ik ook al in het zwart heb en heel lekker zitten.
Wéér een deel van mijn eindejaarsuitkering nuttig besteed
Sterker nog, Laura is er nog steedsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook heel stom. In het begin had je nog genoeg oudere mensen, zoals Robert, Laura (ook die bleef nog wel heel lang), Jeff, Daniel, Govert, Helen.
Het grote gros van de acteurs is er dan ook pas de afgelopen twee jaar bij gekomen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk ook al jaaaaren niet meer naar GTST. Het was er net toevallig op maar ik ken de helft van de acteurs niet meer
Ik ben tegenwoordig erg fan van hoodies, maar ik had maar één hoodietrui. Wel een hoodie-vest maar die zit niet zo lekker als een truiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb recent een blauwe hoodie gekocht waar ik nog steeds héél blij mee ben
Kijk even tussen de Nederlandse films.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuk-slechte film die ook op Netflix staat?
Dit jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk even tussen de Nederlandse films.
Ik lach me altijd suf om jouw postsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je moest wel eventjes bulderlachen toch?
ik ben laatste tijd nogal van de vesten met een t-shirt erder. Warm genoeg voor thuis binnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook sowieso nog nooit zoveel sweaters gekocht als afgelopen jaar, mijn kast puilt er mee uit![]()
Maar met al dat thuiswerken heb ik geen zin om een blouse (met evt. vestje erover) aan te trekken, of een leuk strak coltruitje, dat zit gewoon minder comfortabel dan een loose fit sweater met zachte binnenkant
Maak er nog maar even lekker gebruik vanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook sowieso nog nooit zoveel sweaters gekocht als afgelopen jaar, mijn kast puilt er mee uit![]()
Maar met al dat thuiswerken heb ik geen zin om een blouse (met evt. vestje erover) aan te trekken, of een leuk strak coltruitje, dat zit gewoon minder comfortabel dan een loose fit sweater met zachte binnenkant
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik lach me altijd suf om jouw posts
Aan de torso van de hoofdrolspeler te zien, gok ik Aquaman.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een enorme koukleum, ik draag onder mijn sweaters ook nog t-shirtjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben laatste tijd nogal van de vesten met een t-shirt erder. Warm genoeg voor thuis binnen
Niet El Hoyo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Netjes! Kan nooit kwaad, wat vrienden overzees!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
Ik heb officieel onze felicitaties overgebracht in het KSC-topic. Ik hoop dat niemand daar bezwaar tegen heeft. Ik zie dit als een diplomatieke geste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |