abonnement Unibet Coolblue
pi_197357138
Na een relatie van 20 jaar, waarbij we uiteindelijk de laatste jaren niet het beste bij elkaar naar boven haalde, en na ziek te zijn geweest ben ik als vrijgezel de datingmarkt opgegaan. Wat in het begin allemaal zo spannend en leuk leek, viel uiteindelijk best wel tegen. Mannen die weer terug gingen naar hun ex of andere dingen hadden kwam je geregeld tegen. Op het moment dat ik klaar was met die sites, was ik nog met één persoon in gesprek. Het was erg gezellig en het klikte goed, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer durfde, Ik had geen zin meer in teleurstelling. Ik heb hem mijn nummer gegeven en heb hem gezegd dat ik afstand deed van de datingsite. Tot mijn verbazing appte hij me en binnen twee weken spraken we af om elkaar in levende lijve te gaan zien.
Toen hij bij mij aan de deur stond voelde ik gelijk iets wat ik niet eerder had gevoeld. Liefde op het eerste gezicht.
Gelukkig was dit wederzijds. We zijn inmiddels bijna 8 maanden verder. We hebben het erg fijn met elkaar, en ook onze beide kids kunnen het met zijn allen erg goed vinden. Ook het contact met de schoonfamilies loopt erg goed.
Als ik dit nu opschrijf denk ik ...waar maak ik me dan zo druk om. Nou ja...dat is nu ook precies het probleem. Ik maak me momenteel overal druk om, pieker veel en voel me enorm onzeker.
Hij is voor mij de eerste relatie na die lange relatie. En heel veel dingen die we samen doen doe ik voor het eerst. Maar hij heeft al meerdere relaties gehad. Ik heb steeds het gevoel dat ik daardoor minder belangrijk ben en speciaal ben. Hij heeft bijna alles al een keer gedaan, maar dan met een ex.
Het enige wat ik graag zou willen is met hem dingen doen die voor ons samen nieuw zijn. Dan krijg ik namelijk ook niet het gevoel dat het voor hem een vergelijking is met zijn ex.
Ook heeft hij nog exen op fb staan. Als ik hem vraag of hj die voor mijn rust wilt verwijderen zegt hij dat hij dat niet gaat doen. Ik moet hem vertrouwen vind hij. En ik denk dat ik dat wel doe, maar waarom is het voor hem zo belangrijk dat zo'n iemand nog aanwezig is?
Ook ben ik in de vorige maanden foto's tegen gekomen. Dat doet veel met me. Van hem mag ik ze weggooien, maar ik blijf bang,
Ik ben zo bang dat ik te saai voor hem ben, niet leuk genoeg voor hem ben en dat hij uiteindelijk voor een ex of leukere versie gaat kiezen.
Ik weet soms even niet wat ik met dit gevoel aan moet. Ik wil mijn zekerheid terug,, ik wil dat de angst weg gaat en ik wil zo ontzettend graag van deze man kunnen genieten, zonder te denken dat ik niet goed genoeg ben.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:45:45 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197357245
Dit klinkt enorm vermoeiend, ik hoop voor jezelf en voor hem dat dit snel gedaan is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197357509
Onzekerheid straal je inderdaad uit, en wat een energie moet het toch kosten om daar steeds bij stil te staan.

Even serieus; of je eeuwig samen gaat zijn weet niemand... dus geniet van ieder moment.. dat is mijn advies.

Vertrouw iemand totdat er daadwerkelijk iets is waar je vertrouwen mee geschaad is anders kun je beter stoppen en nooit een relatie op wat voor manier met iemand aangaan.

Daarnaast laat hij toch zien dat hij voor jou gaat, of dat nu voor een maand, jaar, eeuw is... dat zie je pas aan het eind... gelukkig niet aan het begin!
Just say hi!
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2021 @ 10:07:47 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197357620
Eh... omdat hij dingen al eens gedaan heeft zou jij minder belangrijk zijn op het moment? Ga even na bij jezelf hoe raar dit klinkt en hoe pertinent onwaar dit is. Alsof deze man zijn vorige relaties niet achter zich kan laten of heeft gelaten. Waarom mag hij niet bevriend blijven met exen, wellicht is het zelfs alleen op facebook? Hij gaat toch voor jou? Vertrouw hem dan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197358307
Oef deze mate van onzekerheid gaat de relatie waarschijnlijk stuk maken.

Heb je een idee waar die enorme onzekerheid vandaan komt?
What's the name of the game?
pi_197358671
Jezus doe niet zo onzeker.
Als je je zo raar gaat gedragen (wil je ze verwijderen) gaat het juist de verkeerde kant op.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 11:22:07 #7
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_197358811
Waarom zou hij zijn exen op zijn fb voor jou moeten verwijderen?
Groot gelijk dat hij dat niet gaat doen.
Daarnaast : FB :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_197359344
Ik denk dat ik zo onzeker ben geworden doordat ik een aantal keren erg ben teleurgesteld. Daarnaast heb ik 2 jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, wat me ook aan mezelf heeft doen twijfelen.

Ik weet zelf heel goed dat het niet goed is wat ik doe en wat ik denk. Ik heb ook helemaal geen reden om hem niet te vertrouwen. Het is eerder een soort van minderwaardigheidscomplex, waardoor ik steeds denk dat anderen beter en leuker en knapper zijn.
pi_197359443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef sunflower-1982 het volgende:
Ik denk dat ik zo onzeker ben geworden doordat ik een aantal keren erg ben teleurgesteld. Daarnaast heb ik 2 jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, wat me ook aan mezelf heeft doen twijfelen.
Wow wat heftig... Hoe gaat het daar nu mee?

Ik heb geen idee wat zoiets met je kan doen, zo'n diagnose. Op welke manier maakt het dat je aan jezelf bent gaan twijfelen?

Kan je over je onzekerheid praten met je partner?
What's the name of the game?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:57:50 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197359455
Uiteindelijk jaag je hem enkel weg als je zo onzeker blijft doen. Je kan het ook zo zien: hij heeft misschien wat exen, maar hij is bij jou. Hij heeft jou gekozen. Hij is niet meer bij die andere vrouwen met een reden.

En laten we wel wezen: ook jij hebt bepaalde dingen al gedaan voordat je hem kende. Ook jij hebt een lange relatie achter de rug. Denk je dat je huidige partner alles gedaan heeft wat jij met je ex gedaan hebt? Jij denkt dan toch ook niet continue: ‘ja, maar deze dingen heb ik ook al met m’n ex gedaan en hij was zoveel beter’?

Je bent jezelf enkel aan het saboteren op deze manier.

Logisch dat hij ze niet zomaar van FB verwijderd ook. Het blijven wellicht vrienden, of misschien kent hij ze al zo lang dat hij niet zomaar het contact wil dumpen. Er zit niet altijd een romantische reden achter. Ik zou me pas zorgen maken als hij echt urenlang met ze aan het chatten is of zo. En zelfs dan moet je hem gewoon vertrouwen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:58:04 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197359464
Vergeet niet om te genieten van de leuke relatie die je nu hebt.

Toen die van mij nog pril was, sloeg de angst me ook wel eens om het hart. Angst om wat we samen hadden kwijt te raken. Ik ben dat toen gaan zien als de keerzijde van de medaille: zo blij met hem, daarom zo bang om hem kwijt te raken.

Maar laat het geen jaloers gedrag worden waardoor je het uiteindelijk kan gaan verpesten.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 12:46:54 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_197443026
Als je zo doorgaat duurt het niet lang meer denk ik.
Ik zou even aan jezelf gaan werken en je onzekerheden.

Die zijn namelijk bijna nooit gegrond. Je werkt jezelf alleen tegen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_197444063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef sunflower-1982 het volgende:
Ik denk dat ik zo onzeker ben geworden doordat ik een aantal keren erg ben teleurgesteld. Daarnaast heb ik 2 jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, wat me ook aan mezelf heeft doen twijfelen.

Ik weet zelf heel goed dat het niet goed is wat ik doe en wat ik denk. Ik heb ook helemaal geen reden om hem niet te vertrouwen. Het is eerder een soort van minderwaardigheidscomplex, waardoor ik steeds denk dat anderen beter en leuker en knapper zijn.
Ga aan jezelf werken, niet aan hem.
pi_197444725
Ipv dat je je vriend vraagt of hij bijv. die exen als facebookvrienden wil verwijderen, kan je ook ervoor kiezen om niet de focus daarop te leggen in een gesprek, maar de focus op waarom jij er zo onzeker van wordt en hoe dat komt.

Dan krijgt hij meer begrip voor je, waardoor jullie relatie verbeterd (en niet verslechterd als je alleen maar met het vingertje wijst van, jij moet ze verwijderen). Want het echte probleem is niet dat hij zijn exen op FB heeft. Het probleem is dat jij je er niet lekker bij voelt en als je een goede relatie hebt, kan je samen uitzoeken hoe dat komt.

En dan uitzoeken hoe jij meer vertrouwen kunt krijgen, en dan kan hij je daarin ondersteunen (en dus ondersteunen, het echte werk moet jij zelf doen).

Als je een goede relatie hebt, is de netto uitkomst dan dat hij meer begrip heeft, en dat jij aan jezelf kunt werken en je stapje voor stapje beter gaat voelen over jezelf. Lijkt me sterk als je een goede vent hebt dat hij dan geen begrip hiervoor kan tonen, ook gezien het begrijpelijk is dat jij je zo voelt na wat je meegemaakt hebt. Maar het moet dus niet omslaan in dat alles maar aangepast gaat worden omdat je door je angst en onzekerheid dingen probeert te vermijden of te voorkomen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2021 14:17:04 ]
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:44:43 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197523008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:37 schreef sunflower-1982 het volgende:
Na een relatie van 20 jaar, waarbij we uiteindelijk de laatste jaren niet het beste bij elkaar naar boven haalde, en na ziek te zijn geweest ben ik als vrijgezel de datingmarkt opgegaan. Wat in het begin allemaal zo spannend en leuk leek, viel uiteindelijk best wel tegen. Mannen die weer terug gingen naar hun ex of andere dingen hadden kwam je geregeld tegen. Op het moment dat ik klaar was met die sites, was ik nog met één persoon in gesprek. Het was erg gezellig en het klikte goed, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer durfde, Ik had geen zin meer in teleurstelling. Ik heb hem mijn nummer gegeven en heb hem gezegd dat ik afstand deed van de datingsite. Tot mijn verbazing appte hij me en binnen twee weken spraken we af om elkaar in levende lijve te gaan zien.
Toen hij bij mij aan de deur stond voelde ik gelijk iets wat ik niet eerder had gevoeld. Liefde op het eerste gezicht.
Gelukkig was dit wederzijds. We zijn inmiddels bijna 8 maanden verder. We hebben het erg fijn met elkaar, en ook onze beide kids kunnen het met zijn allen erg goed vinden. Ook het contact met de schoonfamilies loopt erg goed.
Als ik dit nu opschrijf denk ik ...waar maak ik me dan zo druk om. Nou ja...dat is nu ook precies het probleem. Ik maak me momenteel overal druk om, pieker veel en voel me enorm onzeker.
Hij is voor mij de eerste relatie na die lange relatie. En heel veel dingen die we samen doen doe ik voor het eerst. Maar hij heeft al meerdere relaties gehad. Ik heb steeds het gevoel dat ik daardoor minder belangrijk ben en speciaal ben. Hij heeft bijna alles al een keer gedaan, maar dan met een ex.
Het enige wat ik graag zou willen is met hem dingen doen die voor ons samen nieuw zijn. Dan krijg ik namelijk ook niet het gevoel dat het voor hem een vergelijking is met zijn ex.
Ook heeft hij nog exen op fb staan. Als ik hem vraag of hj die voor mijn rust wilt verwijderen zegt hij dat hij dat niet gaat doen. Ik moet hem vertrouwen vind hij. En ik denk dat ik dat wel doe, maar waarom is het voor hem zo belangrijk dat zo'n iemand nog aanwezig is?
Ook ben ik in de vorige maanden foto's tegen gekomen. Dat doet veel met me. Van hem mag ik ze weggooien, maar ik blijf bang,
Ik ben zo bang dat ik te saai voor hem ben, niet leuk genoeg voor hem ben en dat hij uiteindelijk voor een ex of leukere versie gaat kiezen.
Ik weet soms even niet wat ik met dit gevoel aan moet. Ik wil mijn zekerheid terug,, ik wil dat de angst weg gaat en ik wil zo ontzettend graag van deze man kunnen genieten, zonder te denken dat ik niet goed genoeg ben.
Pas op dat je iets goeds en moois iets zelf kapot piekert en maakt.
Waarom zou je minder zijn, niet goed genoeg zijn? Hij is toch bij JOU, en alles (zelfs de wederzijdse kindere) gaat goed. Je mag jezelf zeer gelukkig prijzen. Wees gelukkig, geniet van elkaar en de fijne dingen en momenten! Bemerk je dat je begint te piekeren, direct ingrijpen en tegen jezelf zeggen: STOP SUNFLOWER !!
Maar dat komt wel goed, dadelijk ben je het gewoon dat jullie samen zijn, dat het fijn gaat!

Zie mijn onderschrift, (heb ik al jaren zo). Ruim een halve eeuw gebalde levenservaring in een paar woorden !!

Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings


:Y :Y :Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')