Gaat gelukkig nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden dan naai ik eruit.
Daar gaat nooit een werkende coalitie uit komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Dat gaat vast niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Als Baudet Minister-president van dit land gaat worden
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gelukkig nooit gebeuren.
Denk dat het voor de inkomstenbelasting vast gunstig uitvalt.
Ze bedoelt het vast goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die wel tot het laatste drupje bezig blijft met reigeren.
Serieus nemen huehuequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.quote:
wowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nam iemand Lospedro maar eens serieus.
Als in de huehue-versie dan. Door Barry ofzo.
Een rubberen stoeptegelmevrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast goed.
Het is in mijn ogen zo’n hyperzenuwachtige overcontrolerende moeder. Eentje die haar kinderen tot hun 16e met een helm laat fietsen en die nu het kabinet adviseert.
En iedereen neem haar serieus..
Wat, ik gun je een goeie beurt.quote:
Ah bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja grootste partij misschien niet maar meeregeren dan, onderschat/overschat Rutte niet, zijn eerste kabinetsperiode was hij ook beste vriendjes met Wilders, bijna iedereen is dat uit zijn hoofd kwijt.
Als iemand een politieke opportunist en politieke duizendpoot is dan is het Rutte wel, die verkoopt een aardappel nog wel als skelter met een glimlach en dan krijg je er een zakje snoepjes bij.
Kweenie hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik gun je een goeie beurt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:
Voor degenen die "mogen" meeregeren zeker ja, Rutte is politiek als een paling in een emmertje snot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer aan PVV en FvD. Geloof ik niet, politieke zelfmoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |