redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.quote:
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zijn niet de beschaafde normale mensen die ik ken.
Blauwe lucht? Waar? 😔quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.
Wat er van waar is dan hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
HOI JALOERS IK BEN DUD0Rquote:
dat is correct en tevens juistquote:
wil je die leren kennenquote:
Netjes volgens de huidige regels hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
Kijk.quote:Nog eens 5 miljoen Chinezen in lockdown
De Chinese autoriteiten hebben nieuwe lockdownmaatregelen genomen. 4,9 miljoen inwoners van gebieden rondom Peking moeten binnenblijven.
Het aantal gemelde besmettingen in China blijft relatief laag. Vandaag 55 nieuwe gevallen, gisteren waren het er 103. Lokale autoriteiten nemen ingrijpende maatregelen zodra nieuwe besmettingen zich voordoen.
Ook de inwoners van Shijiazhuang (11 miljoen inwoners) en Xingtai (7,1 miljoen inwoners) moeten sinds een paar dagen binnenblijven, in ieder geval voor een periode van zeven dagen.
"Blijf zoveel mogelijk thuis".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes volgens de huidige regels hoor.
Meer thuis kan ik amper blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Mooi toch hoe iedereen de regeltjes in zn eigen voordeel uitlegt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Samen op de bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |