Echt, je zou bijna de hoop verliezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.quote:ja ik ook als de hond moet dan moeten ze of we moeten hun ene straffen dat hun niet meer naar de wc mochen zullen we zien dat ze er op terug komen
Carona? Is dat de zus van Carola?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
De viruswappie op mijn facebook was deze week ook vol lof over die achterlijke partij waar Willem Engel nu bij zit:quote:
Ze zitten overal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.
Vooruitgang qua interpunctie, maar we zijn er nog niet.quote:Om dat ze niet. Goed zijn ze moeten tog wat verzinnen
Ik ben blij met m'n gecreëerde echochamber op Facebook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De viruswappie op mijn facebook was deze week ook vol lof over die achterlijke partij waar Willem Engel nu bij zit:
Naast FVD en PPV eindelijk nog een partij die voor het volk op komt!!
Het is een soort trainwreck. Het is erg, maar je blijft kijken.
Ligt aan de hond. Ik wil 'm anders wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou in ieder geval haar hond een spuitje geven voor haar neus of ben ik dan weer te onaardig?
De hond kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou in ieder geval haar hond een spuitje geven voor haar neus of ben ik dan weer te onaardig?
Tikje radicaal wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Je bent hier in het dorp welkom hoor, kan alleen niet garanderen dat er minder van zulke figuren zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even op Funda zoeken naar een normaal dorp.
Ho, één of twee kleintjes, niet overdrijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ooooohja dat is beter, alle honden naar CL.
Verse babi pangang voor de lokale Chinees.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Dan vermom je hem als huiskamerplant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Als er een corgi tussenzit wil ik 'm wel.
Al mag ik hier geen huisdier houden.
Cactus de corgiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vermom je hem als huiskamerplant.
Je staat niet met je scootmobiel voor de snackbar, gerda.quote:zo een hondje zoek ik .als vriendje in ons huis ik hoop in aanmerking te komen .er is og 1hondje layka maar heeft een speelmaatje nodig.ik ben slecht te been en kan niet goed lopen voor Layka ons meisje een speel kameraad je enkleine hond aub
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat niet met je scootmobiel voor de snackbar, gerda.
Oeh dit wil ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
corgi's zijn leuk
Corgi kruisingen zijn hilarisch. Dat zijn altijd corgi's verkleed als het andere ras
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.quote:
quote:
ga maar eens googlen naar corgi kruisingen. Zo schattig.quote:
Ik wil zo'n langharige teckel, liefst blond of dapple ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.
Nu wil ik ook een teckel.
Eigenlijk wel des Foks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het psychiatrische patiënten zijn, klein detail.
Omdat mijn hart al bezet is. ❤️quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom speel je altijd met mijn hart
[..]
ga maar eens googlen naar corgi kruisingen. Zo schattig.
Irritante dingenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader (of beter gezegd; zijn vriendin) heeft nu 2 teckels en een markiesje.
Nu wil ik ook een teckel.
quote:
Sinds 2015 ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fp redactie?
Wat ontzettend cheesy iewlquote:
kaas is wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor ontwikkeling
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
corgi's zijn leuk
Corgi kruisingen zijn hilarisch. Dat zijn altijd corgi's verkleed als het andere ras
Ja, je bent het bewijs?quote:
Denk dat die wel tot het laatste drupje bezig blijft met reigeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
De expert in kwestie.
Da fuckquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:09 schreef gianni61 het volgende:
https://www.nieuwsextra.n(...)1x3C89rWzxxuOU8wIbFU![]()
Jij begint er over?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is er gekker, jij of ik?
Maar je bent wel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |