redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.quote:
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zijn niet de beschaafde normale mensen die ik ken.
Blauwe lucht? Waar? 😔quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
redelijk blauwe lucht met witte wolkjes. Gisteren was het de hele dag grijs.
Wat er van waar is dan hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
HOI JALOERS IK BEN DUD0Rquote:
dat is correct en tevens juistquote:
wil je die leren kennenquote:
Netjes volgens de huidige regels hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook die gaan op visite. Jijzelf ook, gezien je pohi.
Kijk.quote:Nog eens 5 miljoen Chinezen in lockdown
De Chinese autoriteiten hebben nieuwe lockdownmaatregelen genomen. 4,9 miljoen inwoners van gebieden rondom Peking moeten binnenblijven.
Het aantal gemelde besmettingen in China blijft relatief laag. Vandaag 55 nieuwe gevallen, gisteren waren het er 103. Lokale autoriteiten nemen ingrijpende maatregelen zodra nieuwe besmettingen zich voordoen.
Ook de inwoners van Shijiazhuang (11 miljoen inwoners) en Xingtai (7,1 miljoen inwoners) moeten sinds een paar dagen binnenblijven, in ieder geval voor een periode van zeven dagen.
"Blijf zoveel mogelijk thuis".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes volgens de huidige regels hoor.
Meer thuis kan ik amper blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Mooi toch hoe iedereen de regeltjes in zn eigen voordeel uitlegt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Blijf zoveel mogelijk thuis".
Illustreert m'n punt alleen des te meer.Het kan binnen de regels, maar het hoofdprincipe blijft zoveel mogelijk thuisblijven.
Samen op de bankquote:
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi toch hoe iedereen de regeltjes in zn eigen voordeel uitlegt.
Ja, als we nu naar de supermarkt gaan moeten we 2 karretjes pakken..
Nee Ria, Harry moet gewoon thuis blijven als jij de kipfiletjes en de piepers gaat halen.
Hold my beer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer thuis kan ik amper blijven.
Dat kan niet op anderhalve meter afstandquote:
Ik gooi wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan niet op anderhalve meter afstand
ik vang welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi wel.
Of zet hem op een tafel tussen ons in en stap dan weer weg.
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.
Al heeft m'n lokale Jumbo nu een speedlane voor karretjes, hoeven niet meer te wachten op lui die een mandje willen.
Nee, echt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer thuis kan ik amper blijven.
Er staat buiten een karwash.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komt
Pfff zulke mensenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich valt het me nog mee bij de supermarkten waar ik kom. Alleen hebben mensen soms de neiging om hun kar grondig te gaan schrobben op een plek waardoor niemand meer de winkel in komt
oh die heb ik inderdaad ook al op sommige plekken gezien.quote:
In dat geval hou ik me wel aan het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Stemmen op FVD is helaas de enige uitweg uit “het nieuwe normaal” jongens.
Wat zou ik blij zijn als er weer gewoon met mandjes kan worden gewinkeld, dat gekut met karretjes heel de tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gekloot in die supermarkten blijft idioot.
Al heeft m'n lokale Jumbo nu een speedlane voor karretjes, hoeven niet meer te wachten op lui die een mandje willen.
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In dat geval hou ik me wel aan het nieuwe normaal.
Ik kan wel mandjes pakken bij m'n lokale, maar íedereen wil een mandje en daar ga ik niet op wachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou ik blij zijn als er weer gewoon met mandjes kan worden gewinkeld, dat gekut met karretjes heel de tijd
Denk dat ik eerst nog een keer tegen een boom moet rijden zou ik dat willen overwegenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer alleen dat het psychiatrische patiënten zijn, klein detail.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
De AH hier is denk ik te klein daarvoor, enkel en alleen karretjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan wel mandjes pakken bij m'n lokale, maar íedereen wil een mandje en daar ga ik niet op wachten.
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.quote:Doe is normaal jo we zitten niet in de oorlog !!!! En hoe moet dat met honden die laat nog uit gelaten moeten worden of mensen die in verschillende diensten zitten ow ja nee dat niet belangrijk voor jullie als jullie maak in de kont van rutten kunnen kruipen want ja er bestaat geen griep meer is alleen nog maar carona dit carona dat en de mensen die echt hulp nodig hebben laten jullie zitten wat zijn helpen we de medemens toch he nou alleen maar naar de klote werk loos geld problemen kinderen lopen een achterstand op nee jo we laten de mensen niet stikken we helpen alleen maar rutten en ze kontekruipers goed bezig
Handig, interpunctie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reactie op mogelijke avondklok op lokale FB.
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
Ja jezus dit. Stuur er één naar binnen die er tien haalt en ga dan tikkies uitwisselen ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
Niks zo erg als 3 kinderen die elk met een winkelwagentje de winkel in gaan en waarvan er eentje een blikje energy koopt.
Kan daar zo pislink om worden he en ik ram die winkelwagentjes dan altijd aan de kant.
Kutkinderen
Ze wil een punt maken, maar vergeet de punten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tokkieville. Geen wonder dat we elke dag in de top 10 staan. Eindelijk ergens goed in.
Genietenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil een punt maken, maar vergeet de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |