had ik al gedaan baklapquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Goeie prostaatmassage, jeweetz.quote:
Is dit een aanbod?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie prostaatmassage, jeweetz.
weet ik.quote:
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:wereldgozer
[..]
weet ik.
Heb je nog lego gekocht?
Do you wanna build a snowmaaaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar moest gister een sneeuwpop bouwen van lego en toen dacht ik wel, fuck ik heb niet zoveel witte steentjes
come on let's go and plaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowmaaaaan
Moest je dat van je begeleiding?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
ga jij dat doneren danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet voor een flink geldbedrag?
Van welke is dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier moest van de week een sneeuwpop gemaakt worden. Met duplo gedaan. Daar hadden we meer witte blokken van.
LEGO sneeuwpop hebben we ook liggen maar dat was wel erg makkelijk om te doen.
Zag van de week wel een nieuwe voorbij komen die binnenkort moet uit komen. Die zag er weer erg gaaf uit
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppenquote:
Wat is flink?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er nog een.quote:
Laten we tegen elkaar aanbieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh tof, zal straks eens kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
frozen 2 kasteel heeft kleine sneeuwpoppen en de wintertrein had een grotere sneeuwpop en in de adventskalender van twee jaar terug zaten sneeuwpoppen
Iedereen maakt foutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |