Zou niet raken.quote:
Beetje alsof je iemand vind achter het station iddquote:
Zou haar wel doen hoor, zal er wel stevig aan toe gaan, dat dan weer wel.quote:
Ja, ze komen vaak wel erg needy en pleasing over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef RipCity het volgende:
Mannen zeggen in deze shows wel 8/10x ja tegen zowat elke vrouw en overladen ze met allemaal complimenten.
Inderdaad.quote:Maakt haar meteen stuk onaantrekkelijker ook.
en een paar uur later tijdens facetime proberen de goede vriend van haar date te versieren.quote:Dat zal niet de laatste keer zijn
Ze is het type Wildersvriend i.c.m. zmok en breezer slet. Tevens niet te pruimen en doet wanhopig veel make up op. Echt een droeftoeter die jongen verdient beter.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Vreemd om te zien deze aflevering ja, en die kerel haalde zelfs een emmer erbij. Sensatie-tv, oké, maar ook niet leuk voor die meid om zo op tv te komen. Het zal je zusje maar zijn 😓
aan het voorstukje te zien niet de laatste x.. misselijke meidquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:10 schreef tja77 het volgende:
Lijkt me niet het type datver erg mee zit.
Je geeft een signaal af naar tv kijkend Nederland, dat zal zij ook wel weten.
Ook meteen zeggen
[..]
en een paar uur later tijdens facetime proberen de goede vriend van haar date te versieren.
Eveline bedoel je zeker? Heerlijk hoe ze karma gekregen heeftquote:Op zondag 11 april 2021 10:06 schreef scrub_nurse het volgende:
gisteren voor het eerst gekeken, en dan een paar afl na elkaar. Ff naar instagram gegaan, die Ilse (arrogante trut) werd er volledig doorheen gehaald en 100en keren getagd, haar profiel is nu weg. Die heeft spijt dat ze heeft meegedaan...
Die oude Maastrichtenaar....my god, als dat mijn date was, was ik na 10 min opgestapt. Maar volgens mij ben je verplicht 24u bij elkaar te blijven? Wat als je toch eerder vertrekt? Dat is toch niet uit te houden met zo iemand?
Ilse vond haar match dom, VMBO basis, lelijk maar dat vertelde ze alleen aan haar vriendinnetjes maar hem liet ze denken dat ze een goede match waren. Vervolgens bleef ze tot 10u in bed liggen. Hij flipte vrachtwagenbanden als hobby en vertelde haar de hele tijd hoe mooi ze was en hoe goed hij zich bij haar voelde.quote:Op zondag 11 april 2021 10:30 schreef Beursaap het volgende:
Dan haal ik mensen door elkaar. In welke aflevering komt Ilse voor ook alweer?
Is dit heksje trouwens nog steeds samen met deze oude man?
Ooh die blonde ja natuurlijk net zo erg als deze Ilse.quote:Op zondag 11 april 2021 10:37 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ilse vond haar match dom, VMBO basis, lelijk maar dat vertelde ze alleen aan haar vriendinnetjes maar hem liet ze denken dat ze een goede match waren. Vervolgens bleef ze tot 10u in bed liggen. Hij flipte vrachtwagenbanden als hobby en vertelde haar de hele tijd hoe mooi ze was en hoe goed hij zich bij haar voelde.
Maar First Dates ook. Keuzes. Keuzes...quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
LLdL begint vanwege de persconferentie om 19:30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |