abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:52:29 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197357375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Plus, hij veroordeelt het binnenvallen niet eens.

:T
Niet jokken
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:54:34 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197357411
Als zelfs de extreemrechtse fokkneusjes niet meer in je geloven dan heb je toch wel heel erg gefaald als Baudet. Fijn dat die vent snel totaal niet relevant meer is en enkel nog maar een chanant grapje van vroeger is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:34:54 #28
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197358027
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef Dven het volgende:
Als zelfs de extreemrechtse fokkneusjes niet meer in je geloven dan heb je toch wel heel erg gefaald als Baudet. Fijn dat die vent snel totaal niet relevant meer is en enkel nog maar een chanant grapje van vroeger is.
Eens, echter baart het me ook zorgen dat blijkbaar zoveel mensen in zo'n volksmenner kunnen geloven. Vraag me af welke kneus nu als volgende opstaat om deze bruinhemden weer een stem te geven.

Volgens mij zitten we nog een tijdje met deze gasten opgescheept.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:54:50 #29
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197361445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoveel bijzonders stond er dan ook niet in zijn tweets, noch ben ik het eens dat trump opgeroepen heeft tot de aanval op het capitool.

Dat zijn toch echt verdraaiingen van trump zijn woorden en domweg roepen dat het wel zo is of allerlei argumenten erbij zoeken dat hij dat uitgelokt zou hebben door elke uitspraak die hij ooit gedaan heeft erbij te halen, tja..

Wel is het natuurlijk dan ook weer dom dat baudet ze niet alleen verwijderd, wat al aantoont dat hij geen ruggengraat heeft, maar ook ontkent ze geplaatst te hebben.
Dit dus.
Trump roept niet op we gaan het capitool slopen.
Dat mensen dat er uit halen is wat anders.

Los verder hoe iemand over Trump denkt als Baudet wilt zeggen dat hij blij was met Trump mag die dat gewoon zeggen wel zwak dat die het later dan ontkend toen dan balen en blijf bij je standpunt.

Verder is voor 99% van de Nederlanders zijn of haar mening gevorm door Erik Mounthaan die in New York the New York Times staat te quoten en dan zogenaamd Amerika expert is.
Erik Mounthaan zit in de gayscene van New York en komt amper daarbuiten in elk geval niet in de Trump(aanhang) buurten.

Amerika is groter dan New York, Washington en Los Angeles
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:55:22 #30
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197361457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:03 schreef Hexagon het volgende:
Baudet ontkent wel vaker de waarheid
Hebben ze bij D66 ook last van
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 14:48:45 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197362563
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:34 schreef leeell het volgende:

[..]

Eens, echter baart het me ook zorgen dat blijkbaar zoveel mensen in zo'n volksmenner kunnen geloven. Vraag me af welke kneus nu als volgende opstaat om deze bruinhemden weer een stem te geven.

Volgens mij zitten we nog een tijdje met deze gasten opgescheept.
En dan hebben we hier maar 17 miljoen mensen. Trek daar mensen onder de achttien, niet-stemmenden en mensen die ergens anders op stemmen vanaf, en dan valt het totale aantal nog mee.

In de USA hebben +70 miljoen mensen op een figuur met aanverwant gedachtengoed gestemd. 8)7
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:22:21 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197364262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:48 schreef Eightyone het volgende:

[..]

En dan hebben we hier maar 17 miljoen mensen. Trek daar mensen onder de achttien, niet-stemmenden en mensen die ergens anders op stemmen vanaf, en dan valt het totale aantal nog mee.

In de USA hebben +70 miljoen mensen op een figuur met aanverwant gedachtengoed gestemd. 8)7
Vreselijk hè dat gedachtegoed wat zegt "Eigen volk eerst". Het kan toch nooit de bedoeling zijn geweest dat overheden de belangen van hun eigen burgers voorop zouden zetten?
pi_197364413
Eigen volk? De indianen?
pi_197364487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef Nicksanders het volgende:
Trump roept niet op we gaan het capitool slopen.
Dat mensen dat er uit halen is wat anders.

Los verder hoe iemand over Trump denkt als Baudet wilt zeggen dat hij blij was met Trump mag die dat gewoon zeggen wel zwak dat die het later dan ontkend toen dan balen en blijf bij je standpunt.

Eh, we hebben het over iemand die al twee maanden ongefundeerde claims loopt te roepen.
De uitslag van de verkiezing is duidelijk.
Aangevochten door 61 rechtszaken met veelal republikeinse rechters waarvan slecht één niet verloren.
Tevoren al eerlijke verkiezingen torpederen door het afbreken van de posterijen.
Diverse mensen benaderd om fraude te plegen met uitslagen.
Als zelfs dan nog niet duidelijk is dat ie heeft verloren hardop afvragen hoe de zaak nog meer te traineren.
Aanhangers vragen op te stomen naar het Capitool om senatoren en de vicepresident te overtuigen van zijn waarheid.
Een als bekend staande discutabele groep toespreken met stand back, stand by.

Hoeveel meer aanwijzingen heb je nodig om te snappen dat die man niet stoort.
Ik dacht dat Baudet zo intelligent was. Dat laat ie niet erg merken dan als ie oprecht zou zijn.
pi_197364500
Thierry is al jaren in de war. Het zal mij niet verbazen als hij over een paar jaar wordt opgenomen in een psychiatrische instelling.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:54:14 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197364815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Vreselijk hè dat gedachtegoed wat zegt "Eigen volk eerst". Het kan toch nooit de bedoeling zijn geweest dat overheden de belangen van hun eigen burgers voorop zouden zetten?
het probleem is dat het gewoon valse tegenstellingen zijn. Hier en in de VS. Lekker makkelijk om problemen af te schuiven op buitenlanden of buitenlanders, maar 80% van de problemen worden gewoon binnenlands veroorzaakt.

Neem woningnood. Ohohoh die gemene asielzoekers die onze huisjes inpikken. Als we nou GVD niet in de jaren negentig de woningcorporaties "in de markt" gezet hadden, miljarden aan onroerend goed gratis weggegeven en daar commerciële molochen met bijbehorende directiesalarissen van gemaakt, dan waren we misschien nog gewoon de afgelopen dertig jaar aan het bouwen geweest en hadden er gewoon voldoende woningen gestaan.
pi_197365031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef the-eye het volgende:

[..]

Maar wist hij dat de demonstratie uit de hand aan het lopen was op het moment dat hij tweete want anders is het natuurlijk gezeik van de bovenste plank?
Als hij het niet wist, is ontkennen totaal niet nodig.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 17:07:25 #38
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197365035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

het probleem is dat het gewoon valse tegenstellingen zijn. Hier en in de VS. Lekker makkelijk om problemen af te schuiven op buitenlanden of buitenlanders, maar 80% van de problemen worden gewoon binnenlands veroorzaakt.

Neem woningnood. Ohohoh die gemene asielzoekers die onze huisjes inpikken. Als we nou GVD niet in de jaren negentig de woningcorporaties "in de markt" gezet hadden, miljarden aan onroerend goed gratis weggegeven en daar commerciële molochen met bijbehorende directiesalarissen van gemaakt, dan waren we misschien nog gewoon de afgelopen dertig jaar aan het bouwen geweest en hadden er gewoon voldoende woningen gestaan.
Er had gebouwd moeten worden maar feit blijft dat we overbevolkt zijn en we niet moeten accepteren dat we overspoeld worden door vreemde culturen om de doodeenvoudige reden dat, dat niet fijn voelt.
De tegenstellingen worden niet door het gedachtegoed gecreëerd maar dat is de manier hoe men erop reageert om de discussie dood te gooien. Niet met argumenten maar flauwe of ronduit beledigende insinuaties dat het allemaal om haat naar buitenlanders gaat.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 17:38:15 #39
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197365581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er had gebouwd moeten worden maar feit blijft dat we overbevolkt zijn en we niet moeten accepteren dat we overspoeld worden door vreemde culturen om de doodeenvoudige reden dat, dat niet fijn voelt.
De tegenstellingen worden niet door het gedachtegoed gecreëerd maar dat is de manier hoe men erop reageert om de discussie dood te gooien. Niet met argumenten maar flauwe of ronduit beledigende insinuaties dat het allemaal om haat naar buitenlanders gaat.
OK Thierry
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 17:40:33 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197365625
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:38 schreef leeell het volgende:

[..]

OK Thierry
Ik had misschien nog iets met een uil er in moeten verwerken :)
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:21:30 #41
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197370270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:03 schreef Hexagon het volgende:
Baudet ontkent wel vaker de waarheid
Water is nat
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197370852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 08:00 schreef tong80 het volgende:
Thierry Baudet ontkent dat hij tijdens de bestorming van het Capitool in Washington een oud bericht retweette waarin hij zijn steun voor vertrekkend president Donald Trump uitsprak. Uit de gegevens van Politwoops, een website waarop gewiste tweets van politici te vinden zijn, blijkt echter dat de bestorming al ruim een uur gaande was toen Baudet het inmiddels verwijderde bericht plaatste.

[ afbeelding ]

In politiek Den Haag werd afgelopen woensdag met verbijstering gekeken naar de ontwikkelingen in de Verenigde Staten waar aanhangers van president Donald Trump het Capitool binnendrongen. ,,Huiveringwekkend wat er nu in het Capitool gebeurt”, stelde Sjoerd Sjoerdsma (D66). ,,Democratie is kwetsbaar”, aldus Sven Koopmans, buitenlandwoordvoerder van de VVD.

Het FvD-diner van minuut tot minuut: boven de kreeft begint Thierry te schreeuwen
FvD-leider Thierry Baudet koos ervoor om tijdens de ongeregeldheden de kant van Donald Trump te kiezen, die nu vanwege zijn rol bij de rellen wordt beschuldigd van het aanzetten tot een opstand. Baudet retweette een bericht uit 2016 waarin hij mijmert over Trump als leider van de westerse wereld. Ook sprak hij in een tweede bericht zijn waardering uit voor een boodschap waarin Trump zijn aanhang oproept de protesten vreedzaam te houden.

‘Beste president’
Beide berichten verwijderde hij toen er die avond een storm van kritiek losbarstte. Cabaretier Peter Pannekoek confronteerde de Forum-leider gisteravond in het slotstuk van Op1 met zijn omstreden tweets. Hij ontkende dat hij de tweets tijdens de bestorming had geplaatst. ,,Het was daarvoor”, beweerde Baudet stellig.

,,Ik vond het begin van de demonstratie een prachtig signaal van steun voor een van de beste en meest bijzondere presidenten uit de Amerikaanse geschiedenis. Een ongelooflijk bijzondere man. Dat wilde ik uiten. Toen zag ik dat het verkeerd werd opgepakt door een aantal mensen, en dat die demonstratie helemaal de verkeerde kant opdraaide. Toen heb ik gezegd: law and order.”

‘De weg kwijt’
Maar ook die tweet verwijderde Baudet later die avond, zonder daarbij een toelichting te geven. Uit de gegevens van Politwoops, een website waarop gewiste tweets van politici te vinden zijn, blijkt dat Baudet beide berichten plaatste op het moment dat de bestormers vernielingen in het Capitool aanrichtten, ontdekte Nieuwsuur-journalist Rudy Bouma.

Het kwam Baudet op een lading aan kritische reacties te staan, onder wie van D66-leider Rob Jetten. ,,Terwijl gewelddadige idioten - opgestookt door Trump - het Amerikaanse parlement bestormen, retweet Baudet vanaf z’n zolderkamer zijn droom over diezelfde Trump als ideale leider voor het gehele Westen. De weg kwijt.”

Politicoloog en voormalig FvD-lid Sonny Spek ging nog een stap verder: ,,Baudet die op dit moment dit retweet. Het is gewoon ziekelijk, ophitsend en ondemocratisch. Ik heb er geen andere woorden meer voor. Volledig doorgeslagen. Pijnlijk om te zien hoe hij is afgegleden.”

Opmerkelijke uitspraken
EenVandaag ontdekte dat Baudet aan tafel bij Op1 meerdere opmerkelijke uitspraken deed, voornamelijk over (de ernst van) het coronavirus. Zo zei hij dat mensen nauwelijks last hebben van het coronavirus. Dat klopt niet, zegt hoogleraar klinische epidemiologie Frits Rosendaal tegen het actualiteitenprogramma.

,,Veel mensen die corona krijgen, worden flink ziek. Ze liggen enige dagen tot een week in bed, sommige mensen houden nog langere tijd klachten. Tegen de 10 procent wordt echt goed ziek en daarbij hoort de groep mensen die wordt opgenomen in het ziekenhuis. Een deel daarvan moet naar de ic en daarvan overlijdt ook een deel”, legt Rosendaal uit.

https://www.ad.nl/politie(...)ets-anders~aa240e14/

Teveel om op te reageren van deze megalomane gek. Zowel bij Trump, als bij zijn Nederlandse evenknie. 'Liar' zou Henry Rollins zeggen.

:T
Godverdomme wat een beroerd en vals stukje journalistiek weer. Maar het werkt nog ook voor domme mensen zoals dit topic maar weer laat zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:42:17 #43
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197370903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er had gebouwd moeten worden maar feit blijft dat we overbevolkt zijn en we niet moeten accepteren dat we overspoeld worden door vreemde culturen om de doodeenvoudige reden dat, dat niet fijn voelt.
De tegenstellingen worden niet door het gedachtegoed gecreëerd maar dat is de manier hoe men erop reageert om de discussie dood te gooien. Niet met argumenten maar flauwe of ronduit beledigende insinuaties dat het allemaal om haat naar buitenlanders gaat.
Ik voel me een stuk aangenamer in een wat meer multi-culti omgeving dan in een typische Nederlandse verjaardagscultuur. De meisjes links, de jongetjes rechts, praten over toen voetbal nog leuk was, auto’s en de schuine bakken van ome Berend. Koffie met taartjes om acht, borrel en bier met kaas, borrelnootjes en pinda’s vanaf negen en misschien een bitterbal rond half elf. Niets mis mee, maar niet mijn ding.

Politici die migranten misbruiken om statements te maken vind ik vooral nogal sneu.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:46:55 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197371061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik voel me een stuk aangenamer in een wat meer multi-culti omgeving dan in een typische Nederlandse verjaardagscultuur. De meisjes links, de jongetjes rechts, praten over toen voetbal nog leuk was, auto’s en de schuine bakken van ome Berend. Koffie met taartjes om acht, borrel en bier met kaas, borrelnootjes en pinda’s vanaf negen en misschien een bitterbal rond half elf. Niets mis mee, maar niet mijn ding.

Politici die migranten misbruiken om statements te maken vind ik vooral nogal sneu.
De meisjes links, de jongetjes rechts.................
Ze zitten iig samen in één kamer.

[ Bericht 3% gewijzigd door the-eye op 12-01-2021 20:52:24 ]
pi_197371767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dit dus.
Trump roept niet op we gaan het capitool slopen.
Dat mensen dat er uit halen is wat anders.
Hij heeft mensen opgeroepen naar het Capitool te gaan.

Hij en zijn entourage hebben mensen opgeroepen te vechten.

Nu kun je dat natuurlijk allemaal overdrachtelijk bedoelen, maar Trump zou zijn achterban goed genoeg moeten kennen dat ze niet naar het Capitool gaan om bloembollen te planten.

Iemand die niet aanvoelt welke gevolgen zulke woorden kunnen hebben is incapabel om president te zijn.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:34:42 #46
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_197514606
Baudet kwam vandaag goedgekapt de tweede kamer binnen hobbelen. Toen Arib daar een opmerking maakte, gaf hij ruiterlijk toe naar de kapper te zijn geweest. Hij bood ook nog het telnr. van de kapper aan :')
-weg-
  Beste debater 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 20:39:34 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197514706
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Baudet kwam vandaag goedgekapt de tweede kamer binnen hobbelen. Toen Arib daar een opmerking maakte, gaf hij ruiterlijk toe naar de kapper te zijn geweest. Hij bood ook nog het telnr. van de kapper aan :')
Wat een verzetsheld; soldaat van Oranje is er niets bij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 20:42:12 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197514767
gelijk heeftie ook nog eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:57:34 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197515116
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Baudet kwam vandaag goedgekapt de tweede kamer binnen hobbelen. Toen Arib daar een opmerking maakte, gaf hij ruiterlijk toe naar de kapper te zijn geweest. Hij bood ook nog het telnr. van de kapper aan :')
Hondentrimsalons zijn vanaf vandaag weer open
pi_197519337
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Baudet kwam vandaag goedgekapt de tweede kamer binnen hobbelen. Toen Arib daar een opmerking maakte, gaf hij ruiterlijk toe naar de kapper te zijn geweest. Hij bood ook nog het telnr. van de kapper aan :')
Dan mag nooit meer afgeven op Grapperhaus.

Bovendien heeft ie daarmee dus zijn kapper genaait voor 4000 euro. Hij hoeft zelf helaas maar 100 euro te betalen. Maar mogen we ff vangen. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')