SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden penerquote:Op maandag 11 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook al een meisje inmiddels of zit dat er niet in?
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je nog een paar jaar in lockdown zit is vooral psychiater een gewild beroep
herkenbaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden pener
Werk je momenteel wel?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ook de reden geweest om het roer rigoureus om te gooien
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Daar waar je nu mee bezig bent?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veelquote:Op maandag 11 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Een vrouw dus.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veel
Ik ben nu bezig met het roer omgooien ja. De zaak is bijna in een staat waar ik 'm voorlopig wil hebben, zodat ik me in maart even volledig op de nieuwe functie kan storten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar je nu mee bezig bent?
Heb ik serieus respect voor.
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan zeggen van deze man wat je wil. Maar hij heeft best wel goede ideeën over werk en het leven in deze speech. En ook wel een paar waar ik naar probeer te leven.
Klinkt wel als je type.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Die man had nog hele grote dingen in het verschiet zitten. Wellicht dat we nooit van Musk hadden gehoord als hij nog had geleefd.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.
Juist wel onderdanig mmmmmquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% erafquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.
ik heb er geen, bekijk het van een afstandjequote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Durf ik niet te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |