abonnement Unibet Coolblue
pi_197390775
Modbreak enzo;
Hoe iedereen zich verplaatst om het stokkie te halen moeten jullie zelf weten, mocht je er tegen zijn, hoef je natuurlijk niet mee te doen.
Kusjes :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 19:30:59 ]
pi_197390807
quote:
4s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Leonos het volgende:
Modbreak enzo;
Hoe iedereen zich verplaatst om het stokkie te halen moeten jullie zelf weten, mocht je er tegen zijn, hoef je natuurlijk niet mee te doen.
Kusjes :*
Normaalgesproken wel. In het kader van corona is het een ander verhaal.
pi_197390827
Oke, moeten we dan het gehele topic sluiten tot na corona?
Want het zijn allemaal onnodige reisbewegingen? Iedereen maakt zijn eigen keuze hierin.

Laat het gewoon gaan en nu weer ontopic. Feedback kan in het FB topic.
GC / [GC] Feedback

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 19:33:25 ]
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:51:59 #79
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_197391277
Ik volg dit topic nu al een tijdje omdat ik dacht als ie een keer in de buurt is vindt mijn kind het lachen om een keer te doen maar ik had geen idee in wat een wespennest ik me begaf met dit topic. Het lijkt wel een serieuze topsport bezigheid te zijn voor sommigen. En het hele land door crossen met auto of ov voor enkel een stok vind ik inderdaad in covid tijden vreemd. Dat mag best een keer genoemd worden om mensen weer eens aan het denken te zetten vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 13-01-2021 19:58:38 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_197391475
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef laziness het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje omdat ik dacht als ie een keer in de buurt is vindt mijn kind het lachen om een keer te doen maar ik had geen in wat een wespennest ik me begaf met dit topic. Het lijkt wel een serieuze topsport bezigheid te zijn voor sommigen. En het hele land door crossen met auto of ov vind ik inderdaad in covid tijden vreemd. Dat mag best een keer genoemd worden om mensen weer eens aan het denken te zetten vind ik.
In de auto een rondje Nederland rijden geeft geen kans op besmetting in mijn ogen. Ik stap in en uit om de stok te pakken/plaatsen. Alleen met hoge nood begeef ik me in het benzinestation naar het toilet onder alle veiligheidsmaatregelen. En voor degenen die met de trein gaan is het simpel om in de app te kijken of het te druk is of niet.
pi_197391506
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:59 schreef Rob het volgende:

[..]

In de auto een rondje Nederland rijden geeft geen kans op besmetting in mijn ogen. Ik stap in en uit om de stok te pakken/plaatsen. Alleen met hoge nood begeef ik me in het benzinestation naar het toilet onder alle veiligheidsmaatregelen. En voor degenen die met de trein gaan is het simpel om in de app te kijken of het te druk is of niet.
Nou nee, de trein pak je momenteel alleen voor noodzakelijke trips.
Maar ja, dat is maar een advies natuurlijk...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 januari 2021 @ 20:02:19 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197391571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou nee, de trein pak je momenteel alleen voor noodzakelijke trips.
Maar ja, dat is maar een advies natuurlijk...
Voor mij is treinreizen simpelweg noodzakelijk. Ik kan niet anders want ik heb geen rijbewijs. Daarnaast is het een stuk beter voor m'n gezondheid.: ik rook zo'n 70 procent minder per dag tijdens zo'n trip dan wanneer ik als ik een luie slak thuis blijf rondhangen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197391658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

Voor mij is treinreizen simpelweg noodzakelijk. Ik kan niet anders want ik heb geen rijbewijs. Daarnaast is het een stuk beter voor m'n gezondheid.: ik rook zo'n 70 procent minder per dag tijdens zo'n trip dan wanneer ik als ik een luie slak thuis blijf rondhangen.
Mijn god... wat een redenering...
pi_197391676
Goed, zullen we nu gewoon weer teruggaan naar de gebruikelijke opmerkingen als:

Duurt lang
Hij moet naar Zoetermeer (wolfrolf)
Het is mij te ver (Nattekat)
Davina Michelle is al gebeld
Is de stok al weg?

Al dat andere gezeik en gezever mag wegblijven of open er een apart topic over :s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197391677
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou nee, de trein pak je momenteel alleen voor noodzakelijke trips.
Maar ja, dat is maar een advies natuurlijk...
voor mij is het noodzaak even iets buitenshuis te doen te hebben. Ik zit/werk al sinds maart thuis, bestel mijn boodschappen en andere zaken online. Dus af en toe even de buitenwereld te zien d.m.v. een autoritje zorgt ervoor dat ik niet gillend gek word en gewoon mijn werk kan blijven doen. Tijdens het ritje heb ik minder contact met mensen dan wanneer ik hier in de flat de post beneden ga ophalen.
pi_197391713
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef Rob het volgende:

[..]

voor mij is het noodzaak even iets buitenshuis te doen te hebben. Ik zit/werk al sinds maart thuis, bestel mijn boodschappen en andere zaken online. Dus af en toe even de buitenwereld te zien d.m.v. een autoritje zorgt ervoor dat ik niet gillend gek word en gewoon mijn werk kan blijven doen. Tijdens het ritje heb ik minder contact met mensen dan wanneer ik hier in de flat de post beneden ga ophalen.
Ja, met de auto lijkt me ook geen enkel probleem.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 januari 2021 @ 20:11:03 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197391818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is de stok al weg?

Das een goeie vraag _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 januari 2021 @ 20:12:27 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197391862
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef Rob het volgende:

[..]

voor mij is het noodzaak even iets buitenshuis te doen te hebben. Ik zit/werk al sinds maart thuis, bestel mijn boodschappen en andere zaken online. Dus af en toe even de buitenwereld te zien d.m.v. een autoritje zorgt ervoor dat ik niet gillend gek word en gewoon mijn werk kan blijven doen. Tijdens het ritje heb ik minder contact met mensen dan wanneer ik hier in de flat de post beneden ga ophalen.
Ik ben dus geen mens volgens jou ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197391970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik ben dus geen mens volgens jou ;(
Ik zie onderweg naar en bij de brievenbus zeker drie mensen per keer.
tenzij midden in de nacht
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 januari 2021 @ 20:19:09 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197392056
quote:
80s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:16 schreef Rob het volgende:

[..]

Ik zie onderweg naar en bij de brievenbus zeker drie mensen per keer.
tenzij midden in de nacht
ik kom niemand tegen als ik naar m'n brievenbus loop -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197393078
M'n reactie weer verwijderd. Geen zin in een discussie hier over wat noodzakelijk reizen is.

[ Bericht 92% gewijzigd door Shii op 13-01-2021 22:22:06 ]
pi_197394103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:58 schreef shiitake het volgende:
En ik zou er ook niks over zeggen wanneer DJMO met de trein reist om andere redenen die wel noodzakelijk zijn, maar dit was even de druppel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb het gecombineerd met m'n werk voor FOK! ja. Ik heb een drietal opdrachten lopen waarbij ik helaas wel noodzakelijk moet reizen, en aangezien ik geen rijbewijs heb?
pi_197394710
* Toverstokje vraagt zich af of het ophalen vd stok onder geldige reden valt indien er een avondklok komt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 januari 2021 @ 22:41:27 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197395379
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 22:11 schreef Toverstokje het volgende:
* Toverstokje vraagt zich af of het ophalen vd stok onder geldige reden valt indien er een avondklok komt
Ligt eraan binnen welke tijdstippen je op pad bent.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197395433
Ach, * OscarMopperkont is sowieso anti Corona maatregelen en lockdown
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 14 januari 2021 @ 01:02:03 #96
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_197396905
Wat iedereen ook doet en vindt, de FOK!Stok zal het een zorg zijn. Die heeft al tientallen rellen en discussies in deze reeks overleefd!

:s)

Vanaf nu graag weer over de Stok anders zoek je maar SC op.

Misschien heeft @TARAraboemdijee weer zin in een verplaatsing.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 januari 2021 @ 10:39:49 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197400518
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2021 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wat iedereen ook doet en vindt, de FOK!Stok zal het een zorg zijn. Die heeft al tientallen rellen en discussies in deze reeks overleefd!

:s)

Vanaf nu graag weer over de Stok anders zoek je maar SC op.

Misschien heeft @:TARAraboemdijee weer zin in een verplaatsing.
Ik moet gewoon werken en de auto is bij de garage :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_197400738
Nu weer ontopic over de stok, klagen over het vervoer is niet nodig, offtopic discussies in de SC.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2021 @ 18:35:21 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197409595
Minder mopperen meer stok jagen o|O

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 19:04:33 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_197409637


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 19:04:43 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')