SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wait wutttttttquote:Op maandag 11 januari 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah Game of Thrones...
Ja nooit gezien man, veel te modern voor mij
quote:
Je mag gewoon weg hoor. DAAAAGquote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das veel te vroeg joh, zit ik hier straks heel de avond met al die 'bijzondere figuren'
Ik heb het ook nooit gezien en staat ook niet echt op mijn verlanglijstquote:
heb je überhaupt een TV?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ik volg dat allemaal niet
nee, neemt boekenruimte in beslagquote:Op maandag 11 januari 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
heb je überhaupt een TV?
(Wat een luxe als je die niet hebt trouwens)
Ik blijft gewoon want dan zitten jullie ook opgescheept met mijquote:
Ik wilde ook deze vraag stellenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
heb je überhaupt een TV?
(Wat een luxe als je die niet hebt trouwens)
Begint een mooie serie te wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
Tering. En niet eens aan het lapo hunten
Snap ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
Ik zou mijn geaardheid er bijna voor opzij zettenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou Rose Leslie vrij hard besnuffelen
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint een mooie serie te worden
ja krijgen ze. Weet niet hoeveel maar 1 van die verkopers zei dat die er nu wel flink op achter ging nu het allemaal dicht isquote:Op maandag 11 januari 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ik.
Krijgen de verkopers nou ook provisie bij het aantal banken die ze verkopen?
Anders zou ik niet weten wat je drijfveer moet zijn.
Das ook toevallig, een vriend van ons heeft gevoetbald voor Aberdeen.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou Rose Leslie vrij hard besnuffelen
Ik de jouwe ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou mijn geaardheid er bijna voor opzij zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |